Eiköhän laiteta kapuloita rattaisiin!

Porvarit kyykkyyn!

14

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄÄNESTÄKÄÄ!!!!!

      Taitaa näille tolloille tulla vielä ikävä yllätys kun tulevat huomaamaan että eurovastaiset tulevat ottamaan suurvoiton Euroopassa!

    • kokoomus => ulos

      tätä mieltä minäkin.
      pian on aika laittaa sivuun kansalaisten, jopa lasten, kyykyttäjät heille kuuluvaan nurkkaan, oppositioon häpeämään.
      se on oikea paikka tuollaisille öykkäreille.
      saamme taas suomen nousuun ja oikeudenmukaiseksi, kun kyykyttäjät eivät ole päättävissä elimissä.

      • ex vasuri

        Onneksi on kokomuus tukemessa hyvätuloisia, Meillä on ihan sama oikeus vaatia omia etujajamme kuin muilla.Turha itkeä ja vinkua jos opiskelut ja mahdollisuudet eivät ole kelvanneet, Laitetaan vaan työäisen kyykyttäjä vasemmisto alkaen sinne mihin se kuuluu jos ei kiinnosta parlamentalismi, siitä on näyttöä vuodelta 18.


      • vasemmistoon pettyny

        Olen pienituloinen, en ole koskaan saanut mitään vasemmalta. Lupaavat mitä lupaavat. Kuitenkin vasemmisto kuuluu pois menneseen mailmaan.


      • Porvarit kyykkyyn!
        vasemmistoon pettyny kirjoitti:

        Olen pienituloinen, en ole koskaan saanut mitään vasemmalta. Lupaavat mitä lupaavat. Kuitenkin vasemmisto kuuluu pois menneseen mailmaan.

        Ja porvaripaskoiltako olet jotain saanut? Olette te idiootteja!


    • sickle and hammer

      Äänestäkää porvaria, muistakaa vuoden 1918 vasemmiston murhatyöt. Kommunismi ja vsemmisto on pahempi kuin syöpä. Oikeisto takaa ihmisoikeudet ja vapaudetj jopa vastenmielinen hippi saa haistatella ylen lähetyksessä veteraanille Saako venäjän televisiossa tehdä samoin;

      • kukas se murhaaja...

        "Oikeisto takaa ihmisoikeudet".
        Joo'o, niin on nähty.
        Saa "oikeutetusti" jopa lapsilisiin käydä käsiksi, kiitos Katainen , lapsemme muistavat. Tämä Suomessa juuri, jos muistat? Törkeää....
        Sitten on Yhdysvallat, tämä kaikkien "oikeudenmukaisuuksien" äitivaltio, kokoomuksen kumppani, osallistunut yli 200 sotaan vuoden 1900 jälkeen, sotiin, joihin on CIAn kautta aloituspotkun itse laittanut, jotta mm. maansa aseteollisuuden omistajille lisää tuloja tätä kautta järkännyt.
        Siinä sivutuotteena omasta mielestään "oikeaa" maailmanjärjestystä väkisin tyrkyttänyt kyseisiin paikkoihin.
        Kaikki nämä on tuomittu joka kerta jälkikäteen, kun sylttytehdas on paljastunut, jos olet lukenut historiaa? On tainnut jäädä lukematta......
        On se hieno liittolainen kokoomuksella.... sieltäkö Mannerheim on lahtariopit hankkinut?


    • arbait

      Eiköhän laiteta kapuloita rattaisiin, sosialistit kyykkyyn. Oikeus se on meilläkin. Porvarin oma työ on lompakossa, ei sossujen tuissa. Itse maksan veroja sen mitä pitää . Sosialismi on yksi maailman pahimpia sairauksia.

      • Porvarit kyykkyyn!

        Sä et porvaripaska tiedäkään mitä veroja tulet vielä maksamaan!


    • kapula

      Ahneella on pask'anen loppu Jyrki!

    • ÄÄNESTÄKÄÄ!

      Samaa mieltä! Kokoomus haluaa mahdollisimman pienen äänestysprosentin... eiköhän mennä kaikki äänestämään heitä vastaan!

      • Kaveria ei jätetä

        Jokainen ottaa viisi kaveria vaikka väkisin mukaan äänestyspaikoille ja katsoo että ne ei äänestä Kokoomusta!


    • Puolue,ei henkilö!

      Muistakaa typerät naiset että ääni Stupidolle on ääni Kokoomukselle!

      • H Virkkunen

        Stuppi on ihana


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe