Oletko koskaan tavannut pedofiilin?

Narsisti

Eli onko joku tullut tarjomaan sulle suklaapatukkaa tai karkkia?
Tai tullut ostamaan seksipalveluita?

28

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töröörröö

      Kerran metrossa pedari istui mua vastapäätä jalat haarallaan ja katseli mua sillee kiihottuneena no ei siinä kauaan kestäny kun löin sitä nyrkillä naamaan ja lähin juoksee vartijat perässä kontulassa

      • -99tyttö

        EI MIKÄÄÄN YLLÄTYS KONTULAS XDXDXD tullu vastaavia tilanteita ennenkin


      • maamimamma

        Se tyyppi oli itsensäpaljastaja, ei pedofiili. Etkö itse kiihoittunut? Terveisin Kylmäkkö


    • Pelottaviakokemuksia

      Netissä on tullu 2 kertaa 22 ja 29 vuotiaat miehet. Pelottavaa oli tosiaan koska ne näki mun naamakuvan ja muutenki vihjaili. Enkä suostunu ehotuksiin koska en vastannu viesteihin. -Tyttö 14v

      • notpedobear

        Muuten hyvä mutta he eivät olleet pedofiilejä:)


      • blondiiiiii

        En tiiä mitä tarkotat tarkalleen pedofiilill mut kerron kumminki
        Kerran ku kävelin kaupoilt kotii nii mua vastaa tuli tod näkösesti espanjalainen mies, n 25 v , tumma tukka ja oikee ruskeet isot silmät ja tuuheet mustat ripset oikee semmone bodattu , hyvä tyyli , "hyvännäkönen" , jajust semmoi " flirtti " . Se vaa huus jotai et
        Hei ollanko me tavatu??
        En aluks tajunnu et se puhuu mulle vaikka mä sitä miestä pelästyinki. Sit se huudahti uudestaa et
        Hee ei ollanko me tavatu??
        Olin sillee
        Eeei
        Ai näytät nin tutulta!
        Aijaa mut ei me kyl olla koskaan tavattu
        Hauska tutustua
        Sit käteltii tai jotai xdd
        Mikä sinun nimi on?
        Oikeeta nimeeni en sille sanonu nii sanoin
        Aino
        Sit se vaa
        Kaunis nimi! Oou mine sinä menet?
        Kotii
        Kotiin??! Jo nyt?? Ilta on vielä noori!! Miksi sinä menet kotiin??!
        Mietin siin kuumeisesti et mitä mä sanoisin ku olin oikeesti menos mun frendillr
        Öö koska totatoii äiti sano et mun pitää vahtii mun pikkusiskoo ku se lähtee kauppaa!!
        Äiti??! Kotiin?? Tule mielumin minun kansa!
        Olin sillee oh crab
        En mä nyt voi ku äiti tarttee mua!!
        Aha minkä ikäinen olet ? Saanko numerosi?
        Oon 14 ja et
        14 ??! Oi sori ei tarkoitus häiritä!!
        Sit se lähtee ettii puoli juoksuu muita blondeja kenen kaa se jätkä ois saanu panot
        Sit juoksin loppumatkan himaa xdd ällöttävii tollaset!! Jäi kyl vähä traumoja
        -Tyttö 14 v


    • kikkihiiri2

      Haista vittu
      t. kikki hiiri

    • en tykkää

      No kerran joku känninen mies tuli kysymään multa suoraan, et mennääks harrastamaan seksiä. Onneksi olin mun isosiskon 21v kanssa. Tilanne oli tosi ahdistava, koska me oltiin hississä.
      Itte olin vaan hiljaa ja sisko sano, et oon vasta 15. Sitten se mies oli silleen, et toi onvvähintään 17v.
      Mut vihaan ja pelkään kännisiä miehiä. Ne on ällöttäviä, kun ne ehdottelee ja katselee sillä silmällä.

      • ahdistaavaa

        Totaalisen samaa mieltä sun kanssa!!


      • käsi

        Mitä? Perus suomalaine juoppo :DD


    • lonelygirll

      En tavallaan. Oon vaan pari kertaa nähnyt, ku jotkut miehet on tuijottanu silleen flirtisti mua päin ja se on ahistavaa.. :$ Koulussaki hissan ope oikeen tuijottaa mua ja se on aika kiusallista! Näin kans kerran, et se katto mun persettä..

      • saaaaaaa

        Tuollaisesta pitäisi ilmoittaa opetushallitukseen


    • kiasmann

      Ei pedofiilejä ollut, mutta monta kertaa on miehet kattellu sillä silmällä.

      Olen siis 14, vaaleahiuksinen, ihan hyvä kroppa jne. Etenkin tummaihoiset käyneet kuumina. Olin kerran ystäväni kanssa junassa, ja viereeni istui about 30v tummaihoinen mies. Junan ikkunan verho oli kiinni, joten mies ei katsonut maisemia - vaan minua. Koko ajan käänsi katseensa muhun ja ystäväni kertoi, että monesti tuijotteli myös tissejä. Jäi siinä sitten yhden pysäkin ennen meitä, ja lähdettyään katsoin vähän epäilevästi miestä silmiin, ja mies: "Terve" ja vinkkas silmää. Sanoin että "moi" ja onneksi se tilanne menikin siinä sitten.

      Samoin turkkilaiset lähes lähteneet perään ja ulkomaalaisten jätkäporukka pyytäneet luokseen. Onhan ne aina ihan jännittäviä tilanteita, mutta kaikista on selvitty !

    • asdasd4

      Tältä palstalta voisi tulla helvetin hyviä satukirjailioita

      • maamimamma

        jes kommentti, ihan kun ihmiset kauhistelis kaikkee. HUI! Se mies katso MUA oompa söpö.


    • Hyikamala

      Kerran olin keskustassa jakamassa flaijereita, ja sit joku humalainen mies tuli mun ja mun kaverin välii, ja sano sit vaa: "Ette taia saaha hyvää palkkaa tosta? Tulkaa kuules mulle mun asunnolle hommiin, nii saatte tajuttomasti massii" Lähettiin aika nopeeta pois siitä kohasta...

      Ja toisen kerran, olin suunnistuskisoissa (sprintti kisat). Ku suunnistushousut on sillee ihonmyötäset, nii juoksin yhelle rastille nii huomasin kun yks vanhempi, ällöttävä mies vaa kouri haarojaan ja tuijotti mua. Aika nopeesti jatkoin juoksua.

    • ei sillai kyl mut

      oltii parhaankaverinkaa kaupas mei kodin lähel ja ku tultii niist kaupan porteist sisää nii siin kassoil oli kaks sellast vitu rumaa salee 30v jätkää ja ne tuijotti kokoaja ja ku oltii siin kassojen vieres jätskialtail ni iha kokoaja tuijotti sillai. sit ne lähti sielt jätskialtaiden vieres olevast ovest (ite tultii kaupan toiselt puolelt) nii kaveri siin sit sano et noi jätkät tuijotti meit kokoaja ja äskenki ku lähti. nii sit aateltii et ne on jo lähteny ku oltii siel kaupas sit vähäaikaa. ku siel mist tultii oli kunno lumisohjot nii mentii sit siit samast ovest ku ne jätkätki. sit ollaa menty vähä matkaa meillepäi ni nehä ajaa sit siit vierest ja musat täysil ja kattoo meit ja jtn huutaa kai? sit olin toisen frendinkaa kävelee siel kaupanlähellä nii tietty ne samat jätkät menee autolla ohi ja vilkuttaa sielt meille

      ollaa siis 14

    • dafuqsuklaapatukka

      jammuja everywhere

    • thefuaa

      saatanan apinat

      • ank

        Mulla naapurin mies tuijottaa koko ajan hymyillen kun oon ulkona ja sama siskolla. Oon sanonu äidillekkin että hän on varmaan joku nuorempiin menevä. Miehellä on vaimo ja 3 lasta.


      • mamimamma
        ank kirjoitti:

        Mulla naapurin mies tuijottaa koko ajan hymyillen kun oon ulkona ja sama siskolla. Oon sanonu äidillekkin että hän on varmaan joku nuorempiin menevä. Miehellä on vaimo ja 3 lasta.

        miten vanha sä olet, riippuu siit.


    • Nasuu:3

      Juu oon kaverin faijja,ja netis ainaki kakss..

      • Dgfr

        Kaverin faija?


      • maamimamma
        Dgfr kirjoitti:

        Kaverin faija?

        Haa toki kavereita on iästä riippumatta. Mut huomatkaa se ero onko kaveri, vai aikuinen 55 liian kiinnostunut nuoresta 8, epätavallisesti. Kaikkihan teinejä katselee ja ihailee, miehet. Mutta mikä on pedofiili? Hän on samalla tunnetasolla sen lapsen kanssa ja tai haluaa sitä, mutta on aikuinen mies ja se tunne voi muuttua seksiksi.


    • maamimamma

      Mun miesystävä on kovin kiinnostunut naapurin 9v. tytöstä. Ei mene mulle jakeluun että sitä pitää mulle kauheesti kehua ja tytöltä saamansa piirustuksen hän on kehystänyt ja laittanut seinälle mies on 65v. minä 57v. Meille tuli juhannuksena riitaa sanoin et antaa olla jo uskotaan tytön erinomaisuudesta. En ois saanut sanoa mitään tuli riita, "ei ole hänen vika jos mua ei ole pienenä huomioitu" Juhannuspäivänä tytön mummi ulkoilutti koiraa miesystävä kerto i"meille tuli riita sun tyttären tyttärestä". Tieltä kuului tytön ääntä siihen matti onko se (nimi) täytyy laittaa paita päälle.
      Siinnä normisti jutskailin. Kunnes miesystävä oli huolissaan miksi (nimi) käyttäytyi häntä kohtaan noin arasti, kylmästi, välinpitämättömästi, vaikka paidankin 0oli
      tyttöä varten päällensä pukenut, mies kysyy multa ,"onkohan sen mummi varoittanut, tuo mies voi olla pedofiili? Täh! tuleeko tollaset kuvat miehille jos ne ei ole fiilejä?

      • maamimamma

        Miesystäväni pelästyy, siis omista tunteistaan. Miksi hän epäilee että joku on huomannut hänen epänormaalin? kiinnostuksensa.


      • Themoreyouknow
        maamimamma kirjoitti:

        Miesystäväni pelästyy, siis omista tunteistaan. Miksi hän epäilee että joku on huomannut hänen epänormaalin? kiinnostuksensa.

        Pedofiilihan on ihminen joka on kiinnostunut lapsiin joilla ei ole vielä tullut murrosikä.


    • Hrr...

      Niin no äitini miesystävä oli pedofiili...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe