Attendosta

Pakko-oireinen

Tämä keskustelu on omistettu kaikille attendopakko-oireisille ihmisille. Minä haluaisin tukea tähän pakko-oireeseeni ja fetissiini, kun en saa illalla unta, kun Attendo-sana pyörii mielessä. Päivällä näen Attendon logoja jokapaikassa, ja Kun näen serkkupoikaani Attea, en voi välttää että mieleeni tulisi heti Attendo.

Kun täällä kärsämäkipalstalla selvästi on meitä attendopakko-oireisia (ja muuten kohta olemme kaikki Attendo-pakkohoidossa) niin paljon kun jokaisessa keskustelussa päädytään kunnallispolitiikkaan ja attendo asiaan , niin voisitteko antaa vinkkejä miten pärjäään tämän Attendo-pakko-oireeni kanssa.

Haluaisin että elämässäni olisi muutakin sisältöä kun Attendo, mutta kun Attendo vie koko elämäni sisällön. Silloinkin kun olen lauantai iltana mieheni kanssa silleen, niin tulee mieleen vain Attendo.

Onkohan Attendon lääkäreillä taitoa parantaa tätä Attendo-vaivaa? Miten te muut Kärsämäkiset jaksatte tämän yhteisen vaivamme kanssa? (uskalla sanoa näin koska näkeehän sen että täällä ei osata puhua mistään asiasta ilman Attendoa) Attendo kortti on varmaan kohta lisättynä pokeripakan 53. kortiksikin.

S-marketin Hedelmäpelissä oli viinirypäleen jälkeen siinä rullassa Attendon logo! Voi että kauhia kun mun rinnassa ihan kouraisi (no se paljastui sitten yhdeksi kepupolitiikoksi jol... siis joka seisoi siinä mun takana odottamassa omaa vuoroaan). Siis miten selviän Tämän atendon kanssa elämässäni!

Apua pyydän teiltä kanssa Kärsijät!

19

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauantaina

      Se on liian harvoin, jos vain lauantai iltana. Siitä ne kaikki pakko-oireet johtuvat naisilla.

    • Apu ongelmiisi

      on anoa kepujen jäsenkirja jonka jälkeen voit asettua ehdolle kepujen rivissä seur. kuntavaaleissa.
      Jos ei ole vielä sytyttänyt pakkomiellettä Attendosta ei ole muodostunut muille kuin kuntajohdon enemmistölle. Siitä esimerkkinä kuinka pahaksi pakkomielle on muodostunut em. enemmistön sopimuksien ja lakien rikkominen jotta pakkomielle nimeltä Attendo saapuisi pelastamaan jumalan valittujen vallan säilymisen kärsämäessä.

      Ota sinäkin kepu&Attendo sydämmeesi ja käy kohti valoa.

    • Pakko-oireinen

      Siis kiitos voi että ihan meinas tulla itku silmään kun täältä löytyi ymmärrystä. Pelkään että Attendo hivuttautuu koko kauniin pitäjämme kaikille osa alueille. Yksi yö näin unta että hokkus pokkunen oli tehnyt sopimuksen että Attendon logo tulee kärsämäen vaakunaan. Heräsin ihan kauhuissani hiestä märkänä, sydämeni hakkasi että att, att, att, att, att. ja silmissä vilisi niitä plussia, tikkatauluja ja sydämiä joita Attedon logossa on.

      Onneksi mieheni lohdutti minua ja sanoi ettei se Attendo nyt kuitenkaan koko elämä ole. Mutta kun hän ei olekaan Kärsämäeltä kotoisin ja hän ei voi ymmärtää että meille Kärsämäkisille se on! Sitä ei voi toinen joka ei ole sydämmeltään (ja nyt en tarkoita attendon logossa olevaa sydäntä) kärsämäkinen, ymmärtää miten se ottaa meidän psyyken päälle niin raskaasti tuo attendo asia.

      Että sillä on iso merkitys onko hoitaja tai lääkärin rintapielessä nimen lisäksi kuntamme vaakuna vai attendon logo! Että vaikka se palvelu tapahtuisikin yhtä hyvin tai parenmin, niin se ei ole sama asia! Sitä ei voi mikään korvata, kun on kunnan oma tk-vuodeosasto, se ikäänkuin on osa identiteettiämme ja itsenäisyyttämme. Ja nyt ne kaikki menee Attendolle.

      Minä suren tätä niin totaalisesti että näen Attendoja kaikkialla ja kaikissa asioissa, kuten tekin ystävät näyttä tekevän ainakin näiden keskusteluiden perusteella .Mutta ihana että täältä löytyy ymmärrystä ja hyvä että Kärsämäen kunnan johto on perustanut meillä tämän Suomi24 keskustelu palstan, niin saahaan täällä toinen toisiaan lohuttaa.

      Voi että oikeen sydämestä ottaa ja ai kauhia mää oon ihan kipeenä tän asian kanssa, varsinkin persuuksiin ottaa niin kipeesti.

      Ps. Äskön kun otin taskulaskimen käteeni laskeakseni ostoksiani, niin hetken jo luulin että siihen laskimeen oli merkin viereen tullu Ο ja ♥
      Mutta sitten hoksasin että mieleni se vain teki minulle tepposet. Mutta onkohan 10 vuoden päästä muutettu laskimienkin napit.

    • puute1

      Niinpä... siitähän se on puhe, mistä on puute; eli kai sitten meillä on ollut Attendosta puute kun siitä nyt puhutaan jokapuolella.
      Minä jaksan tämän Attendo-vaivan kanssa jo aika hyvin, ei enää tartte niin paljon siitä puhua.

    • ⊕Ο♥-nainen

      Siis ihan kauhee taas mun nyt pitää kertoo teille kun mää en vaan taaskaan saa unta, mulla pyörii vaan ⊕Ο♥ silmissä ja ♥ pomppii taas että att att att att... Veri kiertää hirmuitsa vauhtia suolistossa (veriryhmäni on A⊕, miehelläni Ο) ja korvissa suhisee vain.

      Siis mää en kestä, taitaa tulla pitkä perjantai. Tää mun sairaus alkaa olla jo niin akuutissa vaiheessa, että olisipa jo se Attendo täällä, niin pääsisin hoidettavaksi.

      Mun on nyt ihan pakko tunnustaa, että menin tänään jostain ihme innostuksesta ottamaan selkääni ⊕Ο♥ -tatuoinnin. En ymmärrä mikä minuun meni. Enhän nyt kehtaa enään uima halliinkaan mennä! Toisaalta kepu voisi ottaa minut tuollaisen taduointin vuoksi ehdokkaaksi, mutta kun kepu pettää aina niin eppäilyttää. Voiko tatuointia saada pois?

      Ja mitä mun mies sanoo kun se näkee tuon ⊕Ο♥ tatuoinnin? Siis tää on ihan kauheeta. Auttakaa mua tän pakko-oireisuuteni kanssa. Lapsena minut vieroitettiin äitin tissistä liian aikaisin ja siitä tuli varmaan osa tätä lapsellisuutta. Voi ei.

      Mun sormet vain tuottaa näitä Attendokirjoituksia enkä voi sitä estää. Nyt tarvittaisiin joku taika, hokkus pokkanen ehkä lauantaina lentää luudalla ja pudottelee ⊕Ο♥ merkkejä taivaalta, ehkä se auttaa... toivotaan...

      • Atten täti

        Sinulla varmaan on samoja lahjoja kuin Katri-Helenallakin, sanat vain tulevat jostakin. Jatka vain kirjoittamista, älä tukehduta tunteitasi. Kivahan noita on lukea, ihan oikeesti.
        Voithan sinä pitää paidan päällä, jos et kehtaa näyttää tatuointia selässäsi. Tai sitten istua niin, että ryntäät on eteenpäin....
        Kyllä se Attendo sinun vaivasi varmaan saa kuriin kunhan ehtivät rantautua kunnolla pitäjään.


      • Sinä se jaksat
        Atten täti kirjoitti:

        Sinulla varmaan on samoja lahjoja kuin Katri-Helenallakin, sanat vain tulevat jostakin. Jatka vain kirjoittamista, älä tukehduta tunteitasi. Kivahan noita on lukea, ihan oikeesti.
        Voithan sinä pitää paidan päällä, jos et kehtaa näyttää tatuointia selässäsi. Tai sitten istua niin, että ryntäät on eteenpäin....
        Kyllä se Attendo sinun vaivasi varmaan saa kuriin kunhan ehtivät rantautua kunnolla pitäjään.

        käydä näitä keskustelujasi itsesi kanssa itse kirjoittamissasi avauksissa luonnollisesti. Voi sinua lapsiraukka oletko todella noin yksinäinen? Ihan ymmärrettävistä syistä kun lukee hengentuotteitasi.


      • Sovitaanko että
        Sinä se jaksat kirjoitti:

        käydä näitä keskustelujasi itsesi kanssa itse kirjoittamissasi avauksissa luonnollisesti. Voi sinua lapsiraukka oletko todella noin yksinäinen? Ihan ymmärrettävistä syistä kun lukee hengentuotteitasi.

        jauhat tapojesi mukaan merkityksetöntä paskaa itsesi kanssa tyhjän elämän täytteeksi tässä avauksessa etkö häiritse jatkossa muita avauksia?


      • jee jee
        Sovitaanko että kirjoitti:

        jauhat tapojesi mukaan merkityksetöntä paskaa itsesi kanssa tyhjän elämän täytteeksi tässä avauksessa etkö häiritse jatkossa muita avauksia?

        Muutko avauksetko sitte on niinko täyden elämä hengen tuotteiteita.Apua tarvitsisivat ensimmäisinä ja kiireesti nämät atte ,atte allergiset joilla menee korvien väliin tuon sanan kuuleminenkin,asia yhteydestä riippumatta.


    • 3324324

      On näköjään kulttuuritontut valjastettu kirjoittamaan. Siinäpä sitä Elämäntarinaa....

      • jee jee

        Tonttu voi olla täällä kaikkien muiden tonttujen joukossa, vaan eiii kulttuuri sellanen.


      • ⊕Ο♥-nainen
        jee jee kirjoitti:

        Tonttu voi olla täällä kaikkien muiden tonttujen joukossa, vaan eiii kulttuuri sellanen.

        Voi että sinä "jee jee" olet kyllä niin ihanan rakentava kirjoituksissasi, olen sen huomannut muillakin keskustelupalstoilla. Tuollaista me tarvitaankin, on kyllä ollut pitkä tämä perjantai.

        Hei, tää juttu mun on ihan pakko kertoa teille ystävät. Voitteko kuvitella, ei kauhee kun sain tänään mun mieheltä pääsiäismunan. Niin arvaatteko (no ette varmaan millään arvaa, mutta siis kerrassaan) niin siinä sen munassa oli yllätyksenä... no mikäpäs muukaan kuin ⊕Ο♥-yllätys!

        Siis tavallaan se oli että olin ihan hysteerisenä että taas, että näänkö näkyjä jo, mutta toisaalta se oli tosi huojentava tunne, kun nyt mun ei enää tarvi ressata sitä selkäni ⊕Ο♥-tatuointia mieheni takia. Se olikin itsekin ottanut salaa samanlaisen pääsiäisyllätykseksi minulle! Kyllä meillä oli hauskaa, kun nauroimme vedet silmissä sitä siinä sitten.

        Siinä sitten yhdistimme voimamme ja ⊕Ο♥-näkemyksemme ja se tuntui oikein mukavalta. Suosittelen teillekin.

        Tänään kävin makeanhimooni (siis se liittyy kans tähän Attendo-pakkohäiriöön) ostamassa Siwasta karkkia, ei kyllä pitäisi syödä niin paljoa, mutta minkästeet. Aina sitä vain on karkkia saatava. Niin otin jonkun megapussin, siinä luki hyllyn reunassa, että "sinulla on vapaus valita" (vrt. www.attendo.fi), niin valitsin siitä sitten yhden pussin. No kun pääsin kotiin ja avasin sen, niin siellä oli ⊕- karkkeja, Ο-karkkeja sekä vielä ♥- muotoisia karkkeja. Ja ne maistu niin kitkerälle, niin kitkerälle, kyllähän te varmaan voitte ymmärtää. Siis oli katkeraa kalkkia se juotavaksi näin pitkä perjanta iltana.

        Huomenna ostan kyllä siinä vieressä olleen Hokkuspokkus-, tai Peruspussin. Jos niissä olisi yhtään parempia kuin tuossa ostamassani sekoituksessa. Toisaalta hyllyn keskustasta voisi löytyä myös hyviä namupaloja... (tulee nyt mieleen se S-marketin hedelmäpelin luona tilanne, ja ai jai kun punastuttaa).

        Mutta nytpä pitääkin lähteä tästä Aterioimaan, oikein ihanaa pääsiäistä teille kaikille ja iso halaus, ⊕Ο♥ ja pusi pusi!


      • jee jee
        ⊕Ο♥-nainen kirjoitti:

        Voi että sinä "jee jee" olet kyllä niin ihanan rakentava kirjoituksissasi, olen sen huomannut muillakin keskustelupalstoilla. Tuollaista me tarvitaankin, on kyllä ollut pitkä tämä perjantai.

        Hei, tää juttu mun on ihan pakko kertoa teille ystävät. Voitteko kuvitella, ei kauhee kun sain tänään mun mieheltä pääsiäismunan. Niin arvaatteko (no ette varmaan millään arvaa, mutta siis kerrassaan) niin siinä sen munassa oli yllätyksenä... no mikäpäs muukaan kuin ⊕Ο♥-yllätys!

        Siis tavallaan se oli että olin ihan hysteerisenä että taas, että näänkö näkyjä jo, mutta toisaalta se oli tosi huojentava tunne, kun nyt mun ei enää tarvi ressata sitä selkäni ⊕Ο♥-tatuointia mieheni takia. Se olikin itsekin ottanut salaa samanlaisen pääsiäisyllätykseksi minulle! Kyllä meillä oli hauskaa, kun nauroimme vedet silmissä sitä siinä sitten.

        Siinä sitten yhdistimme voimamme ja ⊕Ο♥-näkemyksemme ja se tuntui oikein mukavalta. Suosittelen teillekin.

        Tänään kävin makeanhimooni (siis se liittyy kans tähän Attendo-pakkohäiriöön) ostamassa Siwasta karkkia, ei kyllä pitäisi syödä niin paljoa, mutta minkästeet. Aina sitä vain on karkkia saatava. Niin otin jonkun megapussin, siinä luki hyllyn reunassa, että "sinulla on vapaus valita" (vrt. www.attendo.fi), niin valitsin siitä sitten yhden pussin. No kun pääsin kotiin ja avasin sen, niin siellä oli ⊕- karkkeja, Ο-karkkeja sekä vielä ♥- muotoisia karkkeja. Ja ne maistu niin kitkerälle, niin kitkerälle, kyllähän te varmaan voitte ymmärtää. Siis oli katkeraa kalkkia se juotavaksi näin pitkä perjanta iltana.

        Huomenna ostan kyllä siinä vieressä olleen Hokkuspokkus-, tai Peruspussin. Jos niissä olisi yhtään parempia kuin tuossa ostamassani sekoituksessa. Toisaalta hyllyn keskustasta voisi löytyä myös hyviä namupaloja... (tulee nyt mieleen se S-marketin hedelmäpelin luona tilanne, ja ai jai kun punastuttaa).

        Mutta nytpä pitääkin lähteä tästä Aterioimaan, oikein ihanaa pääsiäistä teille kaikille ja iso halaus, ⊕Ο♥ ja pusi pusi!

        Diaknoosini on että pakko oireesi johtuu luultavimmin tästä keväästä, sitä on vain rinnassa (oissa)Atten oireilua meillä on kaikilla,mutta tällaset "taudit" aika tapaa parantaa.En minnoo tiennykkää että tuollaisia miehiä kun ukkoas kehut on olemassakaan,näkee samaa unta. Vois melkein vannoa ja luvata että loistava tulevaisuus teillä


    • Keräilijä.

      Siwasta saa perunalastuja jonka pussin sisällä on veikeä muovinen persuhahmo. Minulla on kohta kokoelma täysi.

    • konsti1

      loihe mieeleesi odnetta, niin ei tuu atnendoa

      • muna pystyssä

        Nostetaanpa tätä.


    • paranemisia

      On tainnu attendopakko-oireinen parantua. Jäljellä on enää se pakko-oireinen kirjoittaja, joka nillittää jokaisessa ketjussa siitä että "jatka vain keskustelua itsesi kanssa". Parane pian!

    • Parane itse

      Jatka sinä ******* vain keskustelua itsesi kanssa!!! Palstan häirikkö! Eikö ole muuta elämää.

    • Töpsölimäki

      Kärsimyksellistä viikonloppua rakkaat ystävänme! Nyt on ihanan rauhallinen olo, kun ratkesi tämä ⊕Ο♥-asia.
      http://www.youtube.com/watch?v=FHBUfjPjx5U

      Toisaalta pelkään että ⊕Ο♥ asettaa vaan €-pakotteita, ja hokkuspokkunen on heidän talutusnuorassaan.

      Tää kappale kertoo hyvin taannoisetsa mielenosoituksesta. Karjut ja emakot molotti ja räki!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe