Simppeli juttu - kannattaako pahoittaa toisen mieltä tyhjästä?

Kolmen lapsen isä

Tämä nyt on miehinen näkökulma, mutta aika moni mun kohtalotoveri jakaa tämän tunteen - joskus on tullut vähän "sählättyä" - - - mikä siis ei tarkoita yhtään mitään, ei siis yhtään mitään. Joskus on tosiaan tullut jotain sählättyä (mutta ei edes sekstaillessa niin pitkälle, että olisi tullut - mutta kuitenkin.)

Laivalla kännipusuja jossain baaritiskin tuntumassa tms. pientä esileikkiä tms.

Olen perheellinen, kunnon kaveri, joka ei säädä toisten naisten kanssa, harrasta salasuhteita ym. Mutta jos joskus jotain pientä on tai olisi niin LIIKA rehellisyys voi tuhota ihanan perheen ja moni joutuisi kärsimään turhaan:


Ei kannata kertoa pikkujutuista, meillä miehillä kun kännissä sattuu ja tapahtuu silloin tällöin. SIlti rakastamme omaa ihanaa vaimoamme enemmän kuin mitään muuta.. Ok, myönnän tosin että jos vaimollani olisi vastaavanlaisia, niin se olisi suurinpiirtein maailmanloppu, tuntuisi hirveältä, koska naiset ovat erilaisia kuin miehet.

Ei se, että hiprakassa tulee hölmöiltyä meinaa yhtikäs mitään! Se olisi eri, jos selvin päiten joutuisi salasuhdetta peittelemään, valehtelee, nauttii seksistä ja ihastuu muihin naisiin - se on paha.

Mutta kännisekoilu ei ole mitään, siitä EI tarvitse naisen pahoittaa mieltään.

33

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysympähän vaan

      Ensinnäkään et ole mies. Huomaa selvästi, että nainen on aloittaja, joka syystä tai toisesta haluaa esiintyä miehenä. Mitä haet tällä kirjoituksella?

      • Kolmen lapsen isä

        Kyllä aamulla kun tarkistin, niin olin edelleen mies. Miten sen niin selvästi huomaa, muka:

        "Huomaa selvästi, että nainen on aloittaja, joka syystä tai toisesta haluaa esiintyä miehenä."

        Mitäkö haen - en ehkä mitään erityistä, kunhan eksyin tälle palstalle ja toin julki oman mielipiteeni.


    • Entäs kännisekoilu

      Naisen puolesta? Jos sanon, ettei miehen tarvitse pahoittaa mieltään minun, naisen, kännisekoilusta?

      Varmaan miehestä tuntuu ihan yhtä kivalta. Koska naiset ovat erilaisia kuin miehet, eikö niin?

    • Teet väärin tee näin

      Ap, mieti tätä. Et pidä yhtään minään sitä, että loukkaat omaa vaimoasi hänen poissaollessaan. Ihmettelet vain, että tämä loukkaus lienee syytä pitää salassa.

      On paljon naimisissa olevia miehiä, joita tapaa ravintoloissa, humalassakin, jotka avoimesti kertovat olevansa naimisissa ja vaimostaan mainitsevat alkuun pari kaunista sanaa . Hauskaa meillä voi ravintolassa keskustellen ja tanssien olla, silti naisena ei mieleen ei tule pusuilut tai sellainen toiminta, joka loukkaisi tuon toisen parisuhdetta.

      Siis. Ryhdistäydy. Älä käyttäydy niin että loukkaat vaimoasi hänen poissaollessaan. Ei estä hauskanpitoa. Jos nainen lähestyisi sinua väärällä tavalla, vaikka tietää avioliittosi ja sen, että arvostat vaimoasi, sitten tuo nainen ei ole minkään arvoinen, etsi arvokkaampaa iltaseuraa.

    • selväpää

      Miksi pitää ylipäätänsä vetää päähän aineita, jotka sekoittavat nupin, ettei järki ja moraali enää pelaa.
      Synti tekee sokaisee.

    • Saanko sanoa?

      Simppeli juttu? kyllä vain, sillä simppeli on myös aloittajan mielikuvitus.

      Ap:n kuvailemalla miehellä on tylsää. Hän pitkäsytyy omassa elämässään. Ei ole haasteita, ei seikkailua. Tällaiselle ihmiselle ei myöskään ole koskaan tapahtunut mitään traagisia kohtaloniskuja, jotka laittaisivat arvot kohdalleen. Kaikkein ikävintä on se, että tällainen mies on sisimmässään itsekin niin tylsä, että haukottelin aloitusta lukessani.

      Entä mitä tällainen tylsimys tekee saadakseen elämäänsä pikku piristystä? Menee tietenkin sieltä missä aita on matalin: vetää kännit ja pönkittää egoaan kähmimällä juopunutta naisseuraa baritiskin ääressä. Siinäpä tylsän ihmisen pikku salaisuus, josta tulla avatumaan Suomi24 palstalle. Mikään näistä ei varsinaisesti ole huippusuoritus, samaan pystyy ihan jokainen, jolla on rima yhtä alhaalla.

      Onnea valitsemallaan tiellä.

      • Kolmen lapsen usä

        Vastaan tälle nimimerkille "Saanko sanoa"..

        Luulen, että itselläsi on traumaattinen kokemus tai ylipäätään suhde tähän asiaan, mistä on puhe. Ensinnäkin, nyt 44 vuotiaana yrittäjänä ja yhden avioeron kokeneena tuo kuvauksesi ei pidä lainkaan paikkaansa. Traagisia kohtaloniskuja on tullut enemmän, mitä yhden miehen pitäisi kestää. Arvot ovat kohdallaan ja tylsäksi minua ei voi parhaallakaan tahdolla sanoa, olen alalla, jota värittää vauhdikkuus, innovatiivisuus ja nopeat reaktiot.

        Eikä se niinkään mene, että vedetään kännit ja sitten mars mars kähmimään naisia, heh - ei todellakaan. Mutta pointtini on, että jos kännissä joskus sählää, on se TÄYSIN eri asia, kuin esim. tietoinen salasuhde, pettäminen, tunteet mukaan peliin, nautinto ym. sekä valehtelu ja sen sellainen.

        Olen itselleni antanut anteeksi nuo "pikku-töppäilyt" koska niiden vatvominen tai vielä typerämpää - niiden paljastaminen loukkaisi vain turhaan omaa rakasta vaimoa. Ne eivät kerta kaikkiaan merkitse mitään.

        Se tosin on myönnettävä, että jos vaimo tekisi samaa (mitä varmasti ei tee) se olisi kamalaa, mutta tässä miehet ja naiset juuri ovat erilaisia. Naisilla on helposti tunteet mukana ym.


      • rteterjyt
        Kolmen lapsen usä kirjoitti:

        Vastaan tälle nimimerkille "Saanko sanoa"..

        Luulen, että itselläsi on traumaattinen kokemus tai ylipäätään suhde tähän asiaan, mistä on puhe. Ensinnäkin, nyt 44 vuotiaana yrittäjänä ja yhden avioeron kokeneena tuo kuvauksesi ei pidä lainkaan paikkaansa. Traagisia kohtaloniskuja on tullut enemmän, mitä yhden miehen pitäisi kestää. Arvot ovat kohdallaan ja tylsäksi minua ei voi parhaallakaan tahdolla sanoa, olen alalla, jota värittää vauhdikkuus, innovatiivisuus ja nopeat reaktiot.

        Eikä se niinkään mene, että vedetään kännit ja sitten mars mars kähmimään naisia, heh - ei todellakaan. Mutta pointtini on, että jos kännissä joskus sählää, on se TÄYSIN eri asia, kuin esim. tietoinen salasuhde, pettäminen, tunteet mukaan peliin, nautinto ym. sekä valehtelu ja sen sellainen.

        Olen itselleni antanut anteeksi nuo "pikku-töppäilyt" koska niiden vatvominen tai vielä typerämpää - niiden paljastaminen loukkaisi vain turhaan omaa rakasta vaimoa. Ne eivät kerta kaikkiaan merkitse mitään.

        Se tosin on myönnettävä, että jos vaimo tekisi samaa (mitä varmasti ei tee) se olisi kamalaa, mutta tässä miehet ja naiset juuri ovat erilaisia. Naisilla on helposti tunteet mukana ym.

        Ai meinaat, että kun mies on silmät sumeana kännättyään niin, että naapurin vanhapiikakin näyttää pantavalta, niin siinä kohtaa kännissä oleva nainen vannoisi jo rakkauttaan jollekin just tapaamalleen randomille ?

        Älä viitti selittää, kun et selvästikään mistään mitään ymmärrä!
        Kyllä ne naisetkin kännissä lääppivät ja antautuvat lääpittäväksi ilman, että tunteita on mukana pätkän vertaa. Miten voisikaan olla, kun yläpää "tilttaa"?!


      • hjiojuhgyuhjiouhgy
        rteterjyt kirjoitti:

        Ai meinaat, että kun mies on silmät sumeana kännättyään niin, että naapurin vanhapiikakin näyttää pantavalta, niin siinä kohtaa kännissä oleva nainen vannoisi jo rakkauttaan jollekin just tapaamalleen randomille ?

        Älä viitti selittää, kun et selvästikään mistään mitään ymmärrä!
        Kyllä ne naisetkin kännissä lääppivät ja antautuvat lääpittäväksi ilman, että tunteita on mukana pätkän vertaa. Miten voisikaan olla, kun yläpää "tilttaa"?!

        Pakko myöntää / tää on ihan kamalaa - mutta jos vaikka paikallisessa näkisin naapurin ämmän ja miettisin, että blowjob ja siihen malliin bubin takapihalla....

        NAM!

        Mies VOI langeta baarin takapihalla - EIKÄ SILLE VOI MITÄÄN!

        Naapurin nainen on vaan NIIN ihanan kiimainen ja ihana...


      • Kolmen lapsen isä
        rteterjyt kirjoitti:

        Ai meinaat, että kun mies on silmät sumeana kännättyään niin, että naapurin vanhapiikakin näyttää pantavalta, niin siinä kohtaa kännissä oleva nainen vannoisi jo rakkauttaan jollekin just tapaamalleen randomille ?

        Älä viitti selittää, kun et selvästikään mistään mitään ymmärrä!
        Kyllä ne naisetkin kännissä lääppivät ja antautuvat lääpittäväksi ilman, että tunteita on mukana pätkän vertaa. Miten voisikaan olla, kun yläpää "tilttaa"?!

        Miten musta tuntuu, että olet jotenkin vihainen?

        Epäiletkö kenties, että miehesi touhuilee jotain reissuillaan tms.

        Ja onhan selvää, että naisetkin lääppivät ja antautuvat, sehän kuuluu luontoon.

        Sitä haluan korostaa, että olen ollut aina vaimolleni uskollinen, enkä ole häntä koskaan pettänyt. Pettäminen on sitä, kun tunteet ovat mukana pelissä ja kyseessä on ns. suhde johonkin toiseen ihmiseen. Silloin mennään sille alueelle, missä sydämiä särkyy...

        Pienet känni-toilailut eivät paini samassa sarjassa ikinä. Mutta sen edelleen myönnän, että jos vaimoni jäisi kiinni vastaavanlaisesta, se olisi järkyttävää ja kamalaa. Mutta hän ei iole sellainen, luojan kiitos!


      • Tyhmäkö olet?
        Kolmen lapsen isä kirjoitti:

        Miten musta tuntuu, että olet jotenkin vihainen?

        Epäiletkö kenties, että miehesi touhuilee jotain reissuillaan tms.

        Ja onhan selvää, että naisetkin lääppivät ja antautuvat, sehän kuuluu luontoon.

        Sitä haluan korostaa, että olen ollut aina vaimolleni uskollinen, enkä ole häntä koskaan pettänyt. Pettäminen on sitä, kun tunteet ovat mukana pelissä ja kyseessä on ns. suhde johonkin toiseen ihmiseen. Silloin mennään sille alueelle, missä sydämiä särkyy...

        Pienet känni-toilailut eivät paini samassa sarjassa ikinä. Mutta sen edelleen myönnän, että jos vaimoni jäisi kiinni vastaavanlaisesta, se olisi järkyttävää ja kamalaa. Mutta hän ei iole sellainen, luojan kiitos!

        Kunnes kohdallesi sattuu täysin narttumainen nainen! Hän pistää halutessaan elämäsi sekaisin, vaikka ei kysymyksessä olisi kuin pikapano autossa tai lähiöbaarin vessassa.

        Ota huomioon, että katkera nainen saa pahaa aikaan. Miten voit luottaa näihin kännipanoihin? Mietihän sitä...
        Vaimosi tuskin koskaan antaa sitä anteeksi yhtään enempää kuin vuosien salasuhdetta!


      • Kolmen lapsen isä
        Tyhmäkö olet? kirjoitti:

        Kunnes kohdallesi sattuu täysin narttumainen nainen! Hän pistää halutessaan elämäsi sekaisin, vaikka ei kysymyksessä olisi kuin pikapano autossa tai lähiöbaarin vessassa.

        Ota huomioon, että katkera nainen saa pahaa aikaan. Miten voit luottaa näihin kännipanoihin? Mietihän sitä...
        Vaimosi tuskin koskaan antaa sitä anteeksi yhtään enempää kuin vuosien salasuhdetta!

        Itsellä ei todellakaan tarvetta mihinkään salasuhteisiin ym. Vaimoni, joka on 11 vuotta nuorempi, on todella kuuma pakkaus, hyväkroppainen, kaunis blondi, joka taitaa kaikki makoisat temput makuukammarissa, että sen puoleen ei tarvitse hakea mitään lohtua mistään.

        Pointti oli alunperinkin se, että JOS joskus tulee sählättyä kännissä, se ei merkitse mitään, ei yhtikäs mitään.

        Ja edelleen haluan korostaa, että miehet ja naiset OVAT erilaisia. Miesten pikku hölmöilyt eivät koskaan paini samassa sarjassa, kun jos nainen tekisi samalla lailla. Tästä ovat monet muutkin samaa mieltä, biologinen historiamme kun on erilainen.


      • Homojen hommaa
        Kolmen lapsen isä kirjoitti:

        Itsellä ei todellakaan tarvetta mihinkään salasuhteisiin ym. Vaimoni, joka on 11 vuotta nuorempi, on todella kuuma pakkaus, hyväkroppainen, kaunis blondi, joka taitaa kaikki makoisat temput makuukammarissa, että sen puoleen ei tarvitse hakea mitään lohtua mistään.

        Pointti oli alunperinkin se, että JOS joskus tulee sählättyä kännissä, se ei merkitse mitään, ei yhtikäs mitään.

        Ja edelleen haluan korostaa, että miehet ja naiset OVAT erilaisia. Miesten pikku hölmöilyt eivät koskaan paini samassa sarjassa, kun jos nainen tekisi samalla lailla. Tästä ovat monet muutkin samaa mieltä, biologinen historiamme kun on erilainen.

        "Miesten pikku hölmöilyt eivät koskaan paini samassa sarjassa, kun jos nainen tekisi samalla lailla."

        Kenen kanssa sä sitten teet niitä pikku hölmöilyjä?


      • Kolmen lapsen isä
        Homojen hommaa kirjoitti:

        "Miesten pikku hölmöilyt eivät koskaan paini samassa sarjassa, kun jos nainen tekisi samalla lailla."

        Kenen kanssa sä sitten teet niitä pikku hölmöilyjä?

        Se ei ole tämän asian pointti. Nainen siinä tilanteessa on "vain nainen" - ei kai siinä nyt aleta tivaamaan statusta sen kummemmin!

        Esim. pikkujouluissa laivalla viimeksi, kun yksikin (pirun hyvännäköinen tosin ja kännissä kuin käki) misu alkoi roikkua lahkeessa kiinni, niin kyllähän siinä miehinen itsetunto saa mannaa..

        Ok, olen tosin aika raamikas, hyvännäköinen kaveri - ettei sikäli ihme jos tyttölapset sekoaa :)

        Kerran nolotti pirusti laivalla, kun eräs tosi nuoren oloinen pikkukissa tanssilattialla alkoi käydä "hieman liian kuumana" niin sen isä tuli hakemaan sen sieltä pois - - - - - - argh! Se kaveri ei kyllä ollut mua paljoa vanhempi, mutta ei kyllä ollut myöskään agressiivinen, pikemmin pelkäsi (aiheesta) tyttönsä puolesta.

        Huh, mitä jos senkin tyttölapsen olisin taluttanut hyttiin - -uuuuh, sentään!


      • äpoäö
        Kolmen lapsen isä kirjoitti:

        Se ei ole tämän asian pointti. Nainen siinä tilanteessa on "vain nainen" - ei kai siinä nyt aleta tivaamaan statusta sen kummemmin!

        Esim. pikkujouluissa laivalla viimeksi, kun yksikin (pirun hyvännäköinen tosin ja kännissä kuin käki) misu alkoi roikkua lahkeessa kiinni, niin kyllähän siinä miehinen itsetunto saa mannaa..

        Ok, olen tosin aika raamikas, hyvännäköinen kaveri - ettei sikäli ihme jos tyttölapset sekoaa :)

        Kerran nolotti pirusti laivalla, kun eräs tosi nuoren oloinen pikkukissa tanssilattialla alkoi käydä "hieman liian kuumana" niin sen isä tuli hakemaan sen sieltä pois - - - - - - argh! Se kaveri ei kyllä ollut mua paljoa vanhempi, mutta ei kyllä ollut myöskään agressiivinen, pikemmin pelkäsi (aiheesta) tyttönsä puolesta.

        Huh, mitä jos senkin tyttölapsen olisin taluttanut hyttiin - -uuuuh, sentään!

        Provo..?

        Jollet ole provo, niin harvinaisen täynnä itseäsi oleva pikku mulkvisti ainakin.


      • jtrtuy
        äpoäö kirjoitti:

        Provo..?

        Jollet ole provo, niin harvinaisen täynnä itseäsi oleva pikku mulkvisti ainakin.

        En todellakaan ole mikään hel...tin provo!. Mutta hyvännäköinen ja melko treenattu yksilö kuitenkin.

        Mitä sitten, jos olen itseäni täynnä, mulkvisti ym. mitä se Sinua rassaa?

        Tee kokeeksi kierros ravintola- ja laivamaailmassa, niin minunlaisia mulkeroita on joka paikassa - aina valmiina hyödyntämään tyttölapsia, mitä nuorempia niin sen parempi!

        Ehkä olet jo niin vanha., ettet edes kelpaa markkinoille...mieti sitä ja ala vaikka kutomaan sukkia tms.


      • äpoäö
        jtrtuy kirjoitti:

        En todellakaan ole mikään hel...tin provo!. Mutta hyvännäköinen ja melko treenattu yksilö kuitenkin.

        Mitä sitten, jos olen itseäni täynnä, mulkvisti ym. mitä se Sinua rassaa?

        Tee kokeeksi kierros ravintola- ja laivamaailmassa, niin minunlaisia mulkeroita on joka paikassa - aina valmiina hyödyntämään tyttölapsia, mitä nuorempia niin sen parempi!

        Ehkä olet jo niin vanha., ettet edes kelpaa markkinoille...mieti sitä ja ala vaikka kutomaan sukkia tms.

        Luulet siis olevasi lahja kaikille maailman naisille..?
        No on teitä nähty, teitä menee 15 tusinaan. Josset provo, niin ainakin hemmetin hupaisa tapaus - eikä hupaisa tässä tapauksessa tarkoita mitään perushauskaa, vaan säälittävän hupaisiaa.

        Ravintola- ja laivamaailmat on nähty ja oikeassa olet, kyllä teitä riittää joka paikkaan. Mutta suurin osa älyää sentään olla kehuskelematta sillä, että vientiä piisais, mutta kun on ah niin kunnollinen, ettei pane kuin vaimoaan, no mitä nyt välillä kännipäin vähäsen tulee vierastakin kouraistua.

        Olen sopivan ikäinen moneenkin paikkaan ja sukkia kutonut rippikouluikäisestä.


      • hduikgirfus
        äpoäö kirjoitti:

        Luulet siis olevasi lahja kaikille maailman naisille..?
        No on teitä nähty, teitä menee 15 tusinaan. Josset provo, niin ainakin hemmetin hupaisa tapaus - eikä hupaisa tässä tapauksessa tarkoita mitään perushauskaa, vaan säälittävän hupaisiaa.

        Ravintola- ja laivamaailmat on nähty ja oikeassa olet, kyllä teitä riittää joka paikkaan. Mutta suurin osa älyää sentään olla kehuskelematta sillä, että vientiä piisais, mutta kun on ah niin kunnollinen, ettei pane kuin vaimoaan, no mitä nyt välillä kännipäin vähäsen tulee vierastakin kouraistua.

        Olen sopivan ikäinen moneenkin paikkaan ja sukkia kutonut rippikouluikäisestä.

        En luule mitään. Olen ollut "sillä tavalla" 377 naisen kanssa - ja luku kasvaa...


      • äpoäö
        hduikgirfus kirjoitti:

        En luule mitään. Olen ollut "sillä tavalla" 377 naisen kanssa - ja luku kasvaa...

        Heh hee, oikein mahtisonni siis kyseessä.

        Oma lukemani miesten suhteen on huomattavan vaatimaton, siis suorastaan täysin mitätön verrattuna sinun 377:ään. Kerran haksahdin seurustelemaan hetken aikaa kaltaisesi massakaatajan kanssa ja täytyy sanoa, että eipä ollut kummoinenkaan. Miehestä huokui itseriittoisuus ja se, että hän mielestään tiesi, miten naisia käsitellään... No mitä sitten? Minulle on tärkeämpää, että se mies, kenen kanssa seurustelen, olen parisuhteessa jne osaa käsitellä minua! Ei määrä, vaan laatu... Runsas kaatojen määrä ei tee kenestäkään automaattisesti huippurakastajaa.


    • hjui hjitto!

      Känni ei ole koskaan eikä missään olosuhteissa hyväksyttävä selitys mokailulle.
      Jos ei pysty itseään kontrolloimaan kännissä, sitten kannattaa pysyä kotona tissuttelemassa tai julkisilla paikoilla korkki kiinni.
      Kyllä miehessä pitää olla selkärankaa niin, ettei viinapäissään tunge käpälöimään vieraita naisia - ja etenkin vielä selittele sitä niin kuin sinä teet tyyliin "pojat on poikia"... Pas-kan nakit, että "naiset ovat erilaisia kuin miehet"!

      Sorry vaan, mutta olet säälittävä pikkunilkki, joka selvinpäin esittää mr Nice Guyta ja ihanaa aviomiestä, mutta pienessä pöhnässä olet äklö limanuljaska.

      • mjhgtfrdefghjhgtf

        "Känni ei ole koskaan eikä missään olosuhteissa hyväksyttävä selitys mokailulle"

        Olet väärässä, 100% väärässä! Känni ON nimenomaan selitys, koska selvinpäin en milloinkaan sähläisi missään! Et kai ole niin tyhmä, että tosissasi väität, että humala on huono selitys, jos tulee mokattua...?

        Huh, onneksi sinunlaisia ei kuulu liian paljon tuttavapiiriin. Tuollaiset kukkahattutädit pitäisi lailla kieltää!


      • hjui hjitto!
        mjhgtfrdefghjhgtf kirjoitti:

        "Känni ei ole koskaan eikä missään olosuhteissa hyväksyttävä selitys mokailulle"

        Olet väärässä, 100% väärässä! Känni ON nimenomaan selitys, koska selvinpäin en milloinkaan sähläisi missään! Et kai ole niin tyhmä, että tosissasi väität, että humala on huono selitys, jos tulee mokattua...?

        Huh, onneksi sinunlaisia ei kuulu liian paljon tuttavapiiriin. Tuollaiset kukkahattutädit pitäisi lailla kieltää!

        Opettele ymmärtämään lukemaasi:
        Känni ei ole koskaan eikä missään olosuhteissa hyväksyttävä selitys mokailulle.

        Selitys, juu - mutta ei HYVÄKSYTTÄVÄ!
        Hel-ve-tin huono selitys! Jos on niin tollo, ettei tiedä rajojaan viinan kanssa läträtessään ja tulee mokailtua, kannattaa pitää korkki kiinni tai/ja pysytellä pois ihmisten ilmoilta. Ei mokia, ei seliteltävää, nice and simple.


    • pelimies10

      AP: n logiikka on yhtä pätevä kuin rattijuopon, joka puolustelee hölmöilyään kännillä.

    • d<a<dfa<fa<sfc<

      Mä en vittu halua ottaa näihin kantaa. Kun samaa rataa jatkaa, niin mitään ei ole korjattavissa. Mennään vaan naiden ja persepannen. Tosi hieno sen hetken, mutta lopulta ei.

    • höpöhöpö...

      "Olen perheellinen, kunnon kaveri, joka ei säädä toisten naisten kanssa"

      Kun luin teksitisi, niin voin sanoa, että: ET OLE kunnon kaveri. Olet lapsellinen miehen alku, josta ei taida koskaan kasvaa kunnon kaveria, miestä.

      Kunnon mies ei sählää eikä säädä. Hänen ei tarvitse.

      • Brunetti -77

        "Kunnon miehet" on pääsääntöisesti todella tylsiä tapauksia. Naisena arvostan enemmän tosimiehiä, jotka tietävät mitä haluavat ja ottavat.


      • myös BrunettE
        Brunetti -77 kirjoitti:

        "Kunnon miehet" on pääsääntöisesti todella tylsiä tapauksia. Naisena arvostan enemmän tosimiehiä, jotka tietävät mitä haluavat ja ottavat.

        No joo, mutta eipä tuo aloittajakaan mikään tosimies ole. Kännissä uskaltaa hiplata vierasta retonkia ja sitten luikitaan kotiin hehkeän blondin viekkuun ja sieltä tullaan sitten piipittämään tänne palstalle.....

        Hmm... Onko aloittajalla muuten pelko perseessä, että joku lääppiminen kantautuu hehkeän blondin korviin vai mistä moinen avautuminen..?


    • eritteetulos

      Mun mies ei dokaile.Näytin juuri itteään tyrkyttävän donnan kuvaa ja kysyin kiinnostaisiko.Ilme kertoi, että ei tosiaankaan.Epämääräisissä mestoissa käydään skeidallakin.

      • Kolmen lapsen isä

        Ette näytä ymmärtävän mitään. Miehille ja naisille ei kertakaikkiaan kuulu samat oikeudet. Jos vaimoni antaisi toisen miehen hipaistakaan itseään, ottaisin välittömästi avioeron ja katkaisisin välini myös sen lutkan synnyttämiin lapsiin. Minun vaimooni eivät muut mehet koske. No, myönnetään että olen itse kyllä tullut kännissä sekoilleeksi muiden miesten vaimojen kanssa. Pari kertaa hyvän kaverinkin vaimon. Mutta en silti hyväksyisi samaa oman vaimoni kohdalla. Myönnän olevani tässä tosi itsekäs. Ehkä siihen kaatuivat edellinen avioliittoni ja sitä edeltäneet kaksi avoliittoani. On tullut ehkä liikaa sekoiltua noissa edellisissä suhteissa ja siksi pysynkin visusti hiljaa niistä tässä nykyisessä suhteessa. Nimittäin niissä edellisissä suhteissa ne saatanan akat lähtivät heti kostamaan, kun sekoiluni paljastuivat ja koska en kertakaikkiaan kestänyt heidän kostojaan, oli pakko lähteä niistä suhteista.


      • Ehkä sun vaimo
        Kolmen lapsen isä kirjoitti:

        Ette näytä ymmärtävän mitään. Miehille ja naisille ei kertakaikkiaan kuulu samat oikeudet. Jos vaimoni antaisi toisen miehen hipaistakaan itseään, ottaisin välittömästi avioeron ja katkaisisin välini myös sen lutkan synnyttämiin lapsiin. Minun vaimooni eivät muut mehet koske. No, myönnetään että olen itse kyllä tullut kännissä sekoilleeksi muiden miesten vaimojen kanssa. Pari kertaa hyvän kaverinkin vaimon. Mutta en silti hyväksyisi samaa oman vaimoni kohdalla. Myönnän olevani tässä tosi itsekäs. Ehkä siihen kaatuivat edellinen avioliittoni ja sitä edeltäneet kaksi avoliittoani. On tullut ehkä liikaa sekoiltua noissa edellisissä suhteissa ja siksi pysynkin visusti hiljaa niistä tässä nykyisessä suhteessa. Nimittäin niissä edellisissä suhteissa ne saatanan akat lähtivät heti kostamaan, kun sekoiluni paljastuivat ja koska en kertakaikkiaan kestänyt heidän kostojaan, oli pakko lähteä niistä suhteista.

        Voi sinua höpönassu! Kyllä minäkin tiedän, että mieheni pettää minua, mutta minäpä osaakin pitää suuni kiinni. Mieheni ei tajua yhtään mitään minun sutinoistani vieraissa lakanoissa. Sekoilkoon ihan rauhassa kaikenmaailman baariruusujen ja kaverien vaimojen kanssa. Minulla on sentään vain yksi ja ainoa suhde.


      • Missä sanotaan,
        Kolmen lapsen isä kirjoitti:

        Ette näytä ymmärtävän mitään. Miehille ja naisille ei kertakaikkiaan kuulu samat oikeudet. Jos vaimoni antaisi toisen miehen hipaistakaan itseään, ottaisin välittömästi avioeron ja katkaisisin välini myös sen lutkan synnyttämiin lapsiin. Minun vaimooni eivät muut mehet koske. No, myönnetään että olen itse kyllä tullut kännissä sekoilleeksi muiden miesten vaimojen kanssa. Pari kertaa hyvän kaverinkin vaimon. Mutta en silti hyväksyisi samaa oman vaimoni kohdalla. Myönnän olevani tässä tosi itsekäs. Ehkä siihen kaatuivat edellinen avioliittoni ja sitä edeltäneet kaksi avoliittoani. On tullut ehkä liikaa sekoiltua noissa edellisissä suhteissa ja siksi pysynkin visusti hiljaa niistä tässä nykyisessä suhteessa. Nimittäin niissä edellisissä suhteissa ne saatanan akat lähtivät heti kostamaan, kun sekoiluni paljastuivat ja koska en kertakaikkiaan kestänyt heidän kostojaan, oli pakko lähteä niistä suhteista.

        Ettei miehille ja naisille kuulu samat oikeudet? Onko sulla oma lakikirja?


      • myös BrunettE
        Kolmen lapsen isä kirjoitti:

        Ette näytä ymmärtävän mitään. Miehille ja naisille ei kertakaikkiaan kuulu samat oikeudet. Jos vaimoni antaisi toisen miehen hipaistakaan itseään, ottaisin välittömästi avioeron ja katkaisisin välini myös sen lutkan synnyttämiin lapsiin. Minun vaimooni eivät muut mehet koske. No, myönnetään että olen itse kyllä tullut kännissä sekoilleeksi muiden miesten vaimojen kanssa. Pari kertaa hyvän kaverinkin vaimon. Mutta en silti hyväksyisi samaa oman vaimoni kohdalla. Myönnän olevani tässä tosi itsekäs. Ehkä siihen kaatuivat edellinen avioliittoni ja sitä edeltäneet kaksi avoliittoani. On tullut ehkä liikaa sekoiltua noissa edellisissä suhteissa ja siksi pysynkin visusti hiljaa niistä tässä nykyisessä suhteessa. Nimittäin niissä edellisissä suhteissa ne saatanan akat lähtivät heti kostamaan, kun sekoiluni paljastuivat ja koska en kertakaikkiaan kestänyt heidän kostojaan, oli pakko lähteä niistä suhteista.

        Aloituksessa selitit olevasi "kunnon mies"...
        Mitä enemmän tuotoksiasi lukee, sitä selvempi kuva muodostuu tasan oman napansa ts munansa ympärillä pyörivästä mitättömyydestä, joka laatii itse itselleen omat, "sallivat" säännöt, mutta jonka ego ei kestä sitä, että muut pelaavat peliä samoilla säännöillä...

        Surkuhupaisaa, että käytät nimimerkkiä "Kolmen lapsen isä"... Aivan kuin haluaisit sillä korostaa kunnollisuuttasi... Ehkä itse uskot / haluat uskoa siihen, mutta tosiasia on että kaltaisiasi piipittäjiä menee 15 tusinaan ja TosiMiehet ovat asia erikseen.


    • iltasatu

      Eiköhän tuo kolmen lapsen isä ole joku satusetä. Haluaa saada palstalaiset "villiksi" puheistaan, joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa.
      Se on nämä pitkät pyhät...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe