E-pillereitä miehelle

pilleriirmeli

Mies jaksaa väittää, ettei e-pillereistä muka ole sivuvaikutuksia. Olen kärsinyt erilaisista sivuvaikutuksista: mielialanvaihteluista, painonnoususta, turvotuksesta jne, aloitettuani e-pillerien käytön. Mies väittää että lihomisenikin on itsekurin puutetta vaikka tiedän sen tasan pillereistä johtuvaksi.

Nyt laitoin jääkaapissa olevaan maitopurkkiin kolme e-pilleriä ja odotan kunhan mies juo maidon. Nähköön mies itse pillerien sivuvaikutukset, niin ehkä sitten uskoo.

20

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nohuhhu

      Olet idiootti!

    • hähhähhäh

      eikö mies ole idiootti jos pakottaa naisensa syömään pillereitä ja sanoo ettei sivuvaikutuksia ole?

    • Älä viitti

      Kyllä pillereillä on sivuvaikutuksia. Itse en voinut niitä koskaan syödä. Tein lapsia, ja sitten pyysin ystävällisesti herra tohtoria katkaisemaan munajohtimeni, sen saa ilmaiseksi kun on kolme lasta.

      Mutta älä nyt viitsi olla lapsellinen, ja alkaa ukollesi juottamaan pillereitä. Jos se on kunnon mies, niin keskustelu auttaa. Jos ei auta, niin vaihda miestä! Ei kusipäitä tarvitse kestää, oikeasti.

    • älykääpiöt

      Vaihtakaa pillerit kumiin. Problem solved. Jos ei miehelle sovi teistä tulee vanhemmat, onneksi olkoon.

      • näin...

        Minä olen tehnyt näin koko elämäni, koska en halua hormoneita. Nykyinen aviomieheni ei halunnut käyttää kondomia (kyllä minä niitä hänelle ostelin), joten nyt hänestä on tulossa isukki...halusi tai ei :).


      • näin...
        näin... kirjoitti:

        Minä olen tehnyt näin koko elämäni, koska en halua hormoneita. Nykyinen aviomieheni ei halunnut käyttää kondomia (kyllä minä niitä hänelle ostelin), joten nyt hänestä on tulossa isukki...halusi tai ei :).

        Tarkoitan siis, että olen valinnut käyttää kondomia hormonien sijaan.


      • Ratikkakuski
        näin... kirjoitti:

        Tarkoitan siis, että olen valinnut käyttää kondomia hormonien sijaan.

        Mitenkähän vastuuntuntoinen mahtaa "vahinkolapsen" isä olla?

        Olen ymmärtänyt, että holtiton ehkäisiä on usein yhtä holtiton isä. Mutta naisethan perinteisesti pitävät haasteista...


    • ylipaino on ylivoimaa

      Ei pillerit lihota vaan se, että olet syönyt liikaa.

    • Mahtaako tuo olla yleistäkin? Jokainen heilani on syönyt pillereitä eikä yksikään valittanut. Tai no, yhdellä oli hormonikierukka. Nykyinen vaimokin sanoo, että niistä on päinvastoin muutakin hyötyä, kun ne säännöllistää kuukautiset ja helpottaa oireita.

      • 17+14

        Yksi pillerimerkki teki minut hulluksi. Sain ihan silmittömiä raivokohtauksia ja kierin itseinhossa ja olin suunniltani mustasukkaisuudesta. Pillerimerkin vaihto auttoi ja seuraava merkki toimi hyvin. Mitä nyt vei seksihalutkin mennessään mutta enpä ainakaan tullut raskaaksi.

        Ikinä enää en suostuisi hormonaaliseen ehkäisyyn nyt kun tiedän millaista on olla halukas ja viriili nainen.


      • 17+14 kirjoitti:

        Yksi pillerimerkki teki minut hulluksi. Sain ihan silmittömiä raivokohtauksia ja kierin itseinhossa ja olin suunniltani mustasukkaisuudesta. Pillerimerkin vaihto auttoi ja seuraava merkki toimi hyvin. Mitä nyt vei seksihalutkin mennessään mutta enpä ainakaan tullut raskaaksi.

        Ikinä enää en suostuisi hormonaaliseen ehkäisyyn nyt kun tiedän millaista on olla halukas ja viriili nainen.

        Niinhän nuo naiset ovat kertoneet, että ylensä merkin vaihto auttaa mahdollisiin ongelmiin. Yhteenkään haluttomaan en ole vielä törmännyt. Tosin en minäkään mikään seksimaanikko ole.


      • …..
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Niinhän nuo naiset ovat kertoneet, että ylensä merkin vaihto auttaa mahdollisiin ongelmiin. Yhteenkään haluttomaan en ole vielä törmännyt. Tosin en minäkään mikään seksimaanikko ole.

        Monelle sopivat, mutta eivät kaikille. Siskoni tuli pillereistä ihan kummalliseksi, ja merkin vaihtaminen vain pahensi ongelmia. Hänen miehensä lopulta pyysi, että lopettaisi pillerien käytön ja muuttuisi jälleen omaksi mukavaksi itsekseen.

        Itselleni ei edes suositeltu hormonaalista ehkäisyä, mutta onneksi kuparikierukka sopii hyvin. Vain kolme kuukautta totuttelua, hiukan ylimääräisiä vuotoja ja kipuja…

        Ei se nyt suorastaan haittaisi, vaikka miehillekin olisi jokin tällainen ratkaisu olemassa. Samahan se kai pitkässä parisuhteessa on, kumpi on jokusen kuukauden kipeänä ehkäisyn kokeilemisen ja totuttelun kanssa. Vai kuinka?


      • ….. kirjoitti:

        Monelle sopivat, mutta eivät kaikille. Siskoni tuli pillereistä ihan kummalliseksi, ja merkin vaihtaminen vain pahensi ongelmia. Hänen miehensä lopulta pyysi, että lopettaisi pillerien käytön ja muuttuisi jälleen omaksi mukavaksi itsekseen.

        Itselleni ei edes suositeltu hormonaalista ehkäisyä, mutta onneksi kuparikierukka sopii hyvin. Vain kolme kuukautta totuttelua, hiukan ylimääräisiä vuotoja ja kipuja…

        Ei se nyt suorastaan haittaisi, vaikka miehillekin olisi jokin tällainen ratkaisu olemassa. Samahan se kai pitkässä parisuhteessa on, kumpi on jokusen kuukauden kipeänä ehkäisyn kokeilemisen ja totuttelun kanssa. Vai kuinka?

        Olen todella pettynyt, ettei miehille onnistuttu kehittämään e-pillereitä. Minä olisin taatusti halunnut syödä niitä. Minun on vaikeaa kuvitella, miten kauheita sivuoireita en olisi valmis kestämään siitä ilosta, että voisin olla varma ehkäisystä.


      • …….
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Olen todella pettynyt, ettei miehille onnistuttu kehittämään e-pillereitä. Minä olisin taatusti halunnut syödä niitä. Minun on vaikeaa kuvitella, miten kauheita sivuoireita en olisi valmis kestämään siitä ilosta, että voisin olla varma ehkäisystä.

        Miten olisi esimerkiksi se, että ehkäisystä voi olla varma, mutta seksihalut katoavat? Näinkin voi käydä.


      • thtyhbythnjy
        ……. kirjoitti:

        Miten olisi esimerkiksi se, että ehkäisystä voi olla varma, mutta seksihalut katoavat? Näinkin voi käydä.

        Sattaisi olla aika hyvä sekä seurusteleville että sinkkumiehille. Kummankaan ei tarvitsisi pelätä raskauksia ja toisaalta eivät enää haluaisi seksiä muutenkaan. Miesten ehkäisypillereitä on muuten olemassa oikeastikin, niitä ei vain kukaan mies halua käyttää. kyllä lääkäri voisi kirjoittaa reseptin, jos menette sellaisia pyytämään. Sanoista tekoihin siis.


    • kumma jos ei usko

      Fiksumpaa olisi vaan näyttää miehelle e-pillereiden pakkauselosteen "mahdolliset haittavaikutukset" kohta. Siellä meinaan löytyy melkoinen lista niin yleisistä, melko harvinaisista ja harvinaisista haittavaikutuksista (omien pillereideni paketista löytyy myös "vakavat haittavaikutukset " ja "muita mahdollisia haittavaikutuksia"). Aloittajan kärsimät oireet kuuluvat vieläpä yleisiin haittavaikutuksiin.

    • Panojantteri

      Nainen vaihtoon, jos ei halua tai "pysty" syömään pillereitä.

      • myrmur

        Aivot vaihtoon. Jos ei halua tai pysty ryhtymään isäksi, miehen sterilisaatio on pieni ja harmiton nipsailu, myös sinulle p-jantteri.


    • Tietävä

      Ei e-pillereillä mitään vaikutuksia ole. Liian pieniä hormonimääriä vaikuttamaan ihmisen luonteeseen. Syväluotaus omaan elämään, jos masentaa tai jokin asia inhottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe