naarmut näytössä 1520

tympäisee.

Melko petollista on puhelinkauppa. Kaikki suojat käytössä, puhelin ei ole putoillut. Selvä valmistusvirhe, jännityksiä tai jotain, outotelineessä tärissyt. Myyjäliike väittää että normaalikäyttö, huonoa tuuria. Kyllä tympäisee, alle kaksi viikkoa vanha laite. Mitähän tässä tekisi?

7

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kosteusanturi myös

      Sielä sisällä on anturi joka kertoo onko pudonnut...takuuseen menee 100 % varmasti.

      • lumikko 1520

        väittävät että on mennyt jokin esine lompakkomallisen kotelon ja näytön väliin, kotelo on aika löyhä ja povitasussa pidän vain puhelinta.
        Sonerakaupassa myyjä vain totesi että huonoa tuuria. Tosi ankeaa touhua. Kiitos kuitenkin kannustuksesta, lauantaina ajattelin vielä mennä juttelemaan.


    • olet maksumies

      Eihän noita naarmuja kukaan muu aiheuta kuin puhelimen käyttäjä sillä itsekseen niitä ei tule

    • tympäisee.

      Vittu kun tympäisee teidän väitteet, että MINÄ naarmuttanut uutta puhelintani. Ainakin itse uskon, että joku muu tai tuntematon kineettinen voima on naarmut tehnyt, en minä. Ehkä sinä olet naarmuttanut puhelintani, jos olet, niin vaadin korvausta! Minua tympäisee!

    • tympäisee.

      Niin ja outotelineestä ei ole pudonnut kertaakaan! Taas tympäisee!
      Haluaako joku tavata tympäisevän miehen? Olen tosi tympäisevä.

      • huolellisuutta..

        kyllähän se tympäsee jos noin kalliin puhelimen kehuttu hd näyttö on naarmulla
        jos itse ostaisin pitäisin huolen ettei se missään olosuhteissa pääsisi tippumaan tai naarmuuntumaan
        kyllä ton hintasta puhelinta käsittelis eri tavalla kuin 206


    • tympäisee.

      Lisäksi tympäisee se, ettei pippelini toimi niin kuin ennen, se on vain löysänä, vaikka kuinka tuijotan muijani persettä. Miten saisin pikku prinssini jälleen toimimaan? Tunnustan itse naarmuttaneeni puhelinta, haluan silti, että takuu korvaisi uuden näytönlasin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe