FB 17.4.14 Tuksun Pääsiäisraivo alkaa ottaa mukavasti kierroksia

Kiirastulen loimu

Tuksun kiirastulet tänään:

"Olette NÄÄTIÄ, paholaisia ja katkeroituneita, poliisien mukaan 90% naisia, LOPETTAKAA ISÄMME AIVOPESU!!!!!

HYMY ON NYT ONNEKSI VIHDOINKIN VAKAVASSA POLIISITUTKINASSA JA JOUTUU MAKSAAN KYMMENIEN TUHANSIEN EUROJEN KORVAUKSET KAIKESTA PAHASTA MITÄ OVAT TEHNEET!!!! JULIA RAKASTI MINUA JA PUOLUSTI MINUA, OLIMME RAKKAIMMAT IHMISET TOISILLEMME!!!!!!!!!

Irma täti, et tiedä MITÄÄN mun ja Julian elämästä, et tiedä mitään meidän historiasta, matkoistamme, elämästämme, et mistään!!!!! Joten mummeli, nyt se turpa kiinni!!!!!!

Ja Jasmine, sulle mulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin että oikeudessa tavataan, olet syyllistynyt kaikkien Suomen poliisien ja lääkäreidenkin mukaan KAVALLUKSEEN, joka sattuu olemaan rikos jos et sitä tiennyt!"

42

2394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piranhanäätä

      Rxxxxx K-x vastasi Tuksulle:

      "Kuules nyt Tuksu, milloinkas meillä poliisit tai lääkärit ovat alkaneet jakamaan oikeutta? Kyllä se on oikeuslaitos, joka päättää, onko joku syyllistynyt kavallukseen tai petokseen. Poliisin tehtävä on vain ja ainoastaan hoitaa kuulustelut, mikäli poliisilta sitä pyydetään tai havaitsevat mahdollisen rikoksen.

      Anna sä myös isäsi olla rauhassa ja keskustella ihmisten kanssa hänelle rakkaasta aiheesta. Mikäli sä saisit päättää, sulkisit varmaan isäsikin neljän seinän sisälle, ilman puhelinta, niinkuin teit Julialle. Katkaisit hänen kaikki yhteydenpidon ystäviin sekä Jasmineen.

      Kadehdit Julian ystäviä, koska sulla ei ollut miestä, ei sitä saanut olla Juliallakaan. Samoin kävi oikeiden ystävien kanssa. Keskity nyt vaan pohtimaan, minne toimitat lemmikkisi hoitoon, kun joudut vankilaan. Anna vanhempiesi olla rauhassa."

      • Dokaava Tukiainen

        Tuksu oikoi:

        "Älkää heittäkö kokoajan lisää tulta liekkeihin!!!!!
        Olette sairasta sakkia, ja isämme vielä ottaa teidät todesta!"


      • kunnia pääsiäiselle
        Dokaava Tukiainen kirjoitti:

        Tuksu oikoi:

        "Älkää heittäkö kokoajan lisää tulta liekkeihin!!!!!
        Olette sairasta sakkia, ja isämme vielä ottaa teidät todesta!"

        Pääsiäinen on kirkkollinen pyhä aika ja eihän uskovainen ihminen silloin juopottele ja hauku ketään?


    • Kumpi on pahempi

      ....olla raskaassa vai vakavassa poliisitutkinnassa? Ajattelin kun hymy on siinä raskaassa tutkinnassa Tunkin sanojen mukaan jo.

      • Kompiainen

        Pahin paikka kai on joutuminen Korkeimman Sanan Neuvoston kuulusteluihin.


    • J.U. Risti

      Kas kun ei taas paasaa keksimästään Korkeimman sanan neuvostosta. Ehtaa Tuksu-juridiikkaa.

    • tiolbcdfvv

      Olen kyllä ihan 100 % nainen, vaikka poliisi jotain muuta väittäisikin.

    • öpäoäöoöäo

      Se Kooman Porvoon poikaystävä joka oli jossain holistilassa duunissa. Tunkkihan supisi rakasparassiskonsa korviin, että hän olisi lähetellyt hänelle seksiviestejä.

    • Irmatäti?

      Kuka on Irmatäti joka on uskaltanut nousta diivaa vastaan? Onko papan sisko vai?

    • täti

      Miten usallat koko ajan uhkailla muita ihmisiä ja etsiä heille rikoshistoriaa, käytät usein sanaa rikosoikeudellinen. Kuule, hoida sinä ensin omat asiasi loppuun lukemattomista syytteistäsi ja niistä seuraavista rangaistuksista. Muurien sisälle jatkuu keikkasi. Syytä sitten muita. Muista kuka on nakannut ensimmäisen kiven. Kaikesta huolimatta Johanna, leppoisaa pääsiäisen aikaa sinulle. Elä elämääsi niin, että sinua ei tarvitse kenenkään arvostella....

    • aljuuna

      Uskovaista teeskentelevä Tunkki Tunkeroinen ei tiedä, että pitkäperjantai on kristittyjen suurin merkkipäivä. Krapulastaan herättyään Tunkki jatkaa dokaamista ja toikkaroi illalla paikallisen räkälän lavalla tissit paljaana herjaten nimeltä mainittuja ihmisiä. Ja surkea homohyypiö säestää.

      Että Hyvää Pitkää Perjantaita Lieksaankin.

      • Irma t.

        Nyt Johanna! Leikkaa hiukset,pyyhi naama,mene töihin ja siivoa suusi!


      • Ihmeellinen maailma

        Mä en käsitä miten Johanna on selviytynyt lukiosta. Eihän muija osaa eikä tiedä mitään.


      • Tollo Akka

        Tuksun kaikki suuret suunnitelmat ovat unohtuneet. Paitsi Miami. Opiskeluja ei ole saatu loppuun, ja yleissivitys on todella huono.


    • Olipa taas töräys

      Olipa taas järjettömän glamourista kirjoittelua Tuksulta...

    • Pashaa tarjolla

      Tässä jokunen päivä sitten kun siellä pohjoisessa oli niin alkoi jo varovaisesti vähän säälittämäänkin kun siellä oli niin "sniff,yksinäistä".Moni eli jo toivossa että nyt on tapahtunut ihme,hallelujaa, muutos,jee,puhtaassa luonnossa kaikki nega on valunut pois,uusi asenne elämään ja rakkaus herännyt kanssaihmisiin...Ja p-kan marjat.Eiliset uudet purkaukset taas osoittivat että sama vanha tuksanderhan se siellä riehuu,turvat tukkoon,minä vain saan puhua,minä minä.kukaan muu ei ole mitään.Mahdolliset symppisfiilikset valahtivat luukusta alas kuin konsanaan tv-rahapelien poistoreiteiltä! Btw.Iskällä saa olla OMia ystäviä joiden kanssa se puhuu ja seurustelee fb:ssä,ei sitä voi tuo kontrollifriikki estää,epäkohteliasta muutenkin keskeyttää muiden jutustelua,suuta tukkoon vain iteltään.Muiden ihmisten manipuloija haluaisi määrätä toistenkin elämästä,no sehän on vuosien mittaan huomattu. Nyt kaikki .kynnelle kykenevät kuuntelemaan jollaksen satakieltä sekä suloliikehdintää.

      • Sääli on sairautta

        Ei ole minulle tullut säälintunneta - vieläkään.


      • Sama tuksander...

        Sama tuksander, sama vanha tuksander. Ja tilanne varmaan vaan kärjistyy ja kriisiytyy pääsiäispyhien aikana.


      • jooko tai ei
        Sama tuksander... kirjoitti:

        Sama tuksander, sama vanha tuksander. Ja tilanne varmaan vaan kärjistyy ja kriisiytyy pääsiäispyhien aikana.

        Hae Johanna oikeesti itsellesi apua ja ota se vastaan. Ei sinulle auta Ketipinorit ym. ne pahentavat vain tilannetta. Käytät pillerit, viinat ja kaikki kemialliset sekaisin. Tuho on karmeaa kohdallasi. Ihmettelen lääkäreitä, jotka määrävät sinulle psyyken lääkkeitä vaikka varmasti tietävät tilanteesi. Vankilaan jos päädyt, niin joudut katsomaan totuutta silmiin. Toivottavasti vieroitusoireet auttavat sinua ymmärtämään tilanteesi lopultakin tai sitte ei.Tuhoat elämääsi lopullisesti.


      • Heavynäätäilijä
        jooko tai ei kirjoitti:

        Hae Johanna oikeesti itsellesi apua ja ota se vastaan. Ei sinulle auta Ketipinorit ym. ne pahentavat vain tilannetta. Käytät pillerit, viinat ja kaikki kemialliset sekaisin. Tuho on karmeaa kohdallasi. Ihmettelen lääkäreitä, jotka määrävät sinulle psyyken lääkkeitä vaikka varmasti tietävät tilanteesi. Vankilaan jos päädyt, niin joudut katsomaan totuutta silmiin. Toivottavasti vieroitusoireet auttavat sinua ymmärtämään tilanteesi lopultakin tai sitte ei.Tuhoat elämääsi lopullisesti.

        Hän ei valitettavasti ota neuvoja vastaan, vaan hän mieluummin kaatuu pinkit saappaat jalassa.


      • Ylpistynyt
        Heavynäätäilijä kirjoitti:

        Hän ei valitettavasti ota neuvoja vastaan, vaan hän mieluummin kaatuu pinkit saappaat jalassa.

        Tuo on Tuksun perusongelma: ylpeys ja ylenkatsominen.


      • oeujsl..
        Ylpistynyt kirjoitti:

        Tuo on Tuksun perusongelma: ylpeys ja ylenkatsominen.

        Ja koiraparat katselee ja kuuntelee ja kokee... tuota sekopäätä ihan aitiopaikalta...


      • Aggressiot niskaan
        oeujsl.. kirjoitti:

        Ja koiraparat katselee ja kuuntelee ja kokee... tuota sekopäätä ihan aitiopaikalta...

        Varmaan saavat myös huutia välillä, jos ei ole muuta elävää käden ulottuvilla.


      • Lissu4
        jooko tai ei kirjoitti:

        Hae Johanna oikeesti itsellesi apua ja ota se vastaan. Ei sinulle auta Ketipinorit ym. ne pahentavat vain tilannetta. Käytät pillerit, viinat ja kaikki kemialliset sekaisin. Tuho on karmeaa kohdallasi. Ihmettelen lääkäreitä, jotka määrävät sinulle psyyken lääkkeitä vaikka varmasti tietävät tilanteesi. Vankilaan jos päädyt, niin joudut katsomaan totuutta silmiin. Toivottavasti vieroitusoireet auttavat sinua ymmärtämään tilanteesi lopultakin tai sitte ei.Tuhoat elämääsi lopullisesti.

        ei vankilassa tarvitse kärsiä vierotusoireista. Siellä on enemmän huumeita ja lääkeitä kuin kaduilla!


    • Syntymäsynkkä

      Tuksun Pääsiäisraivo jatkui 20.4.

      ”… ”Henkilö, jonka luonnevikainen suuri sekarotuinen koira puri minua, teen myös hänestä rikosilmoituksen. Kyseinen koira on purrut minua ennen 5 eri ihmistä, eikä nainen silti vie koiraa lopetettavaksi vaikka se on hengenvaarallinen.

      Minun huuleni ei ole parantunut, sen sisäpuolella on paksu vekki. Onneksi sain jäykkäkouristus rokotteen, joka ei ollut minulla enää voimassa.

      Ja tiedoksi vaan, kaikki mitä "johtaja" Joni Virtasesta kirjoitin, on täysin totta.
      Hän todellakin yritti tappaa minut, sekä nyrkeillä, että lopuksi uhitteli veitsellä.

      Käsittääkseni saan myös kirjoittaa hänestä, koska hän ainakin haluaa olla "julkinen henkilö."

      Tiedän myös nyt hyvin, kuka/ketkä olivat Tampereen ilkivaltatemppujen takana hotellissa…”

      7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/MUN-KALLISARVOINEN-SYDANKAPYSENI-BELLA-MOPSI-EI-OSALLISTU-MUN-NETTIHERJAUKSEEN/1040050

      • Poutapäivä

        Aller Media ei ilmeisesti halua profiloitua alkoholin ja lääkkeiden sekakäytön turmeleman, ilmeisen mielisairaan henkilön kirjoitusten kautta, ja on poistanut tuon em. kirjoituksen Tukiaisen SeiskaLivestä.


    • Lupaavaa...

      20.4. iltapäivän ratoksi Tuksu kommentoi:

      "Miksi otatte valtuudet mun haukkumiseen ja sylkemiseen, vaikka Suomi on täynnä OIKEITA rikollisia vapaalla jalalla?????? Ja suurin osa suomalaisista käyttää alkoholia, on se vaan nyt ihan kauheaa, jos julkkis tekee sitä!
      Tekopyhiä olette TE ITSE.

      Te kaikki yhdessä osallistutte törkeään kunnianloukkaukseen ja herjauksiin, mitkä ovat rikoksia. Suurin osa teistä itsestänne on katkeroituneita ja kyllästyneitä, ette te muuten käyttäisi noin paljon aikaa solvaamiseen."

    • voivoivoivoivoivoivo

      kaikkien Suomen poliisien ja lääkäreidenkin mukaan
      noniiiiii taas "VÄHÄN" liioitellen ja harhoja päästellen.........

      • Ei kukaan

        Tuksuaanista liioittelua... :)


      • Poliisin kriisiapu?

        Pasila Vice on helisemässä...


    • samanlainensekopää
      • ggrrreeuuu

        Tai käy sivulla Kiitos!! :)


      • 7776655
        ggrrreeuuu kirjoitti:

        Tai käy sivulla Kiitos!! :)

        tai älä käy whatewer :) XDXDXDXD


    • Mämmiä

      Avaustekstin perusteella Tuksu pukkas meille hatullisen mämmiä, nam.

      • Mämmi OK

        Ai, ai, mämmi on hyvää; Tuksun tekstit galmourista sontaa.


    • Maniska

      "Näädät" tuntuvat olevan Tuksulle pakkomielle.

      • "Heippa nyt näädät!"

        Nooh, näin Tuksu kommentoi bloginsa kommenteissa viime yönä: "Luulen kuitenkin, että olisin paras luennoitsemaan mediasta. Diabeteksen tutkimiseen voin lahjoittaa rahaa keikkojeni kautta. Heippa nyt näädät!"


      • Magnit
        "Heippa nyt näädät!" kirjoitti:

        Nooh, näin Tuksu kommentoi bloginsa kommenteissa viime yönä: "Luulen kuitenkin, että olisin paras luennoitsemaan mediasta. Diabeteksen tutkimiseen voin lahjoittaa rahaa keikkojeni kautta. Heippa nyt näädät!"

        Tuksu Facessa 22.4. aamulla: "Huh huh mitä porukkaa! Jos olisin tiennyt minkälaisia "ystäviä" julkisuus vetää puoleensa, en todellakaan olisi IKINÄ haaveillutkaan koko asiasta."


      • Tom of Villmanstrand
        Magnit kirjoitti:

        Tuksu Facessa 22.4. aamulla: "Huh huh mitä porukkaa! Jos olisin tiennyt minkälaisia "ystäviä" julkisuus vetää puoleensa, en todellakaan olisi IKINÄ haaveillutkaan koko asiasta."

        Mahtoikohan tuo upota Petrin tajuntaan? Tuskin.


      • Tuksahdus 22.4.
        Magnit kirjoitti:

        Tuksu Facessa 22.4. aamulla: "Huh huh mitä porukkaa! Jos olisin tiennyt minkälaisia "ystäviä" julkisuus vetää puoleensa, en todellakaan olisi IKINÄ haaveillutkaan koko asiasta."

        Tuksahdus 22.4.

        "Ei apua......!!!!!! Aloin selaamaan Juha Immosen FB seinää, sillä on ainakin kaksi profiilikuvaa joissa sillä on päällään mun paita, mun korut jne!!!!!
        KÄÄK, nyt viimeistään saan sydärin! Joku 30 ihmistä tykkää kuvista ja kehuu seksikkääksi, ja Virtanen pilkkaa mun punaista tukkaa yhdessä Immoskan kanssa vaikka Immonen itse värjäsi mun tukan punaiseksi jouluna! Siis Julia oli oikeassa ennen poismenoaan, tää koko maahan on yksi täysi hullujen huone!!!!!"


    • ihmettelen vaan...

      Kauhee homma ollu tuksulla käydä läpi kaikki suomen poliisit ja lääkärit (mitenhän lääkärit ylippänsä ottaa kantaa johonkin kavalluksen ;) ) kyselemässä mitä mieltä ovat siskon toiminnasta :D Salli mun nauraa :) Samaa uhoa jatkuvasti, vuosi vuoden perään ja kuitenkaan mitään ei tapahdu.

      Tuksu elää kyllä ihan haavemaailmassa :(

    • Pikkuserkku 24.4.

      Nimimerkki Pikkuserkku kirjoitti erään toisen ketjun yhteydessä 24.4.14:

      ”Johannan psyyke on muuttunut rajusti, vuosien varrella. Syystä, että... jokainen spekuloikoon mielessään. Johanna ei oikeasti haluaisi olla paha, pohjalla on hyvää tahtova ihminen, mutta sitä ihmistä ei löydy tänäpäivänä.

      Mitä tulee hänen mainitsemaan: Udi osti mulle bemarin, pitää paikkaansa, mutta tämä tapahtui kauan sitten, eikä sitä autoa koskaan tuotu Suomeen, se jäi Udille.

      Johanna odotti elämältä paljon, miestä, lapsia, kotia ym. Mutta sitten tulivat päihteet ja muut aineet ja sillä karikkoisella tiellä mennään.

      Uskokaa minua, tunnen henkilön lapsuudesta ja varhaisnuoruudesta. Älkää vihatko, älkää herjatko häntä, koska hän ei ole enää itsensä vietävissä, vaan narun päässä on vahvempi taluttaja. Johannaa ei voi kukaan auttaa, niin kauan kun hän ei apua ota vastaan. Mitä tulee noihin blogiteksteihin, monikin asia pitää paikkaansa, mutta ne on tapahtuneet menneisyydessä, ei "just nyt".”

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe