17.4. Tuksu: ”Te luulette, että pääsette kuin koira veräjästä!!"

Syntymäsynkkä

Jaahas, Tuksu on sekoilujensa jälkeen saapunut Lieksaan, ja pääsiäispullo pameineen on jo korkattu. Tällaista eroot.-kristillistä sanomaa meille pukkas:

”MUNARIKASTA PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE JA TERVEISIÄ LIEKSASTA!!!! :)

Sama juttu kun tapahtui viime vuonna, voi elämän kevät!

Jäimme Juhan kanssa jumiin Leville, kaikki lennotkin Helsinkiin olivat täynnä.
Eräs ihana ravintoloitsija Lieksasta pelasti meidät, ja lähetti taksin hakemaan meidät perästi Lieksasta asti Leville edestakaisin!!!!!

Vedimme sitten Juhan kanssa niin hyvän shown kuin ikinä vain pystymme ja ravintolaan ei taaskaan meinannut mahtua kaikki ihmiset paikalle!

Se viime pääsiäisen keikka joka oli tehty Christina Aquileran musavideon mukaan, olin osittain alasti ja Juha laittoi pursotti päälleni kermavaahtoa ja heitti pinkkejä paljetteja iholleni. Kumma kyllä, nämä parhaimmat keikkamme eivät löydy netistä, siellä on vain lähinnä jotain fiaskoja jne.

Julia oli huipputaidokas tanssija ja karismaattinen esiintyjä, muttaa hänen motivaationsa laski viimeisimpinä vuosina, ymmärrän kyllä miksi (huutelevat ja herjaavat naiset, kuka heille nyt haluaisi hymysuin esiintyä......)

Julia oli yksi parhaimmista esiintyjistäni ikinä Dolls ryhmässäni, parin muun tytön lisäksi, yleensä parhaimmat olivat mm. Ukrainasta, Latviasta ja Virosta.

Viime vuonna meidät haki siis taksi Leviltä Lieksaan.
No ööh......mitä tänä vuonna..........”

Osa 1 (4).

62

1197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syntymäsynkkä

      Jatkoa, osa 2 (4):

      ”Olin Ivalossa, Pohjois-Lapissa erään kampaajan luona joka laittoi minulle hienot ripsienpidennykset. Heräsin hienosti klo.7.00 aamulla (16.4.), vaihdoin hienosti bussia 3 kertaa koko päivän ajan. Kaikki alkoi mennä oikein hyvin nappiin! Aloin Oulussa innostua, että noniin, nyt olen kerrankin ajoissa ja ravintoloitsija on tyytyväinen!

      Bussi jonka oli määrä jatkaa Kuopioon, sieltä tuli ulos kaksi "herttaista" naista, jotka lupasivat vahtia tavaroitani sinä aikana kun käyn matkahuollon vessassa ja kertoa bussikuskille, että tulen myös Kuopioon.

      Voi elämä, Bella juoksenteli saparo suorana pitkin kahvilaa innoissaan ja minä tulin tyytyväisenä naistenhuoneesta matkahuollon pihalle, niin Kuopion bussi porhalsi suoraan edestäni 4min etuajassa, kaksi "herttaista" naista kyydissään!!!!

      Kaikki Matkahuollon ihmiset selvittivät lyhyesti, ettei kukaan voi auttaa mitenkään. Olipa taas hienoa!!!!! Olen varsinainen Aku Ankka!!!!!

      No onneksi ei hätää sen enempää, otin taksin Radisson SAS hotelliin illalliselle.

      Lieksan ravintoloitsija tuli itse herrasmiehenä hakemaan minut Oulusta asti Lieksaan!!!!”

      Osa 2 (4).

      • Syntymäsynkkä

        Jatkoa, osa 3 (4):

        ”Tänä vuonna pääsiäskeikalla ei ole mukana tosin enää Juha, vaan nyt tulee mukaan Petri, joka alunperin tutustutti minut "johtaja" (mikä hemmetin johtaja....??????) Virtaseen koska heillä oli parisuhde vuoden.

        En tosin tunne koko naismaista kundia, enkä haluakaan tuntea, vaikka hän puhuukin muuta. Juha on vielä kierompi, olen hyllyttänyt molemmat lopullisesti. Joni yritti tappaa minut keittiöveitsellä Juhan kotona, eikä Juha puolustanut minua mitenkään.

        Kiitos vaan jollekin tuntemattomalle suurempikokoiselle suomalaismiehelle, joka pelastit minun henkeni, muuten tässä ei enää mitään blogeja tulisi mihinkään suuntaan kun makaisin tällä hetkellä Julian vieressä Malmin hautausmaalla, täytyy sanoa, että läheltä liippasi!

        Jonin mukaan olen "isäni hylkäämä huo-ra", vaikka hänen oma isänsä on tällä hetkellä vankilassa ja koko sukunsa hylännyt kyseisen romanin, joka on "valmis tekemään mitä tahansa sen eteen että pääsee julkisuuteen."

        Minä näen silmissä kuten myös Juhan silmissä, ainoastaan täyden pahuuden, tunnekylmyyden ja harhaanjohtamisen.

        Te luulette lierot, että pääsette kuin koira veräjästä sillä aikaa kun Julia kuolee!!!!!!!!! Minä laitan teidät itse vastuuseen vaikka kuolleen ruumiini yli, olen vaikka mielummin ruumiina kuolleena Julian vieressä kuin katson teidät rottien toimintaa vapaana, kuten Arto Länsmanin, joka olisi pitänyt laittaa selliin jo vuosia sitten!!!!!!!!

        Taistelen loppuun asti per-kele, vaikka olen nainen, niin minä taistelen Julian ja oikeudenmukaisuuden edestä kuolemaani asti!!!!!!!! Romani, hint-ti Joni Virtanen, tapa vaikka minut, mutta kuuluisaa susta ei tule silti!!!!!!!

        Kukaan ei muista enää laulaja Selenan tappajaa, kaikki muistavat vaan, että Selena murhattiin kun hän oli vasta 23 vuotias.”

        Osa 3 (4).


      • Syntymäsynkkä
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

        Jatkoa, osa 3 (4):

        ”Tänä vuonna pääsiäskeikalla ei ole mukana tosin enää Juha, vaan nyt tulee mukaan Petri, joka alunperin tutustutti minut "johtaja" (mikä hemmetin johtaja....??????) Virtaseen koska heillä oli parisuhde vuoden.

        En tosin tunne koko naismaista kundia, enkä haluakaan tuntea, vaikka hän puhuukin muuta. Juha on vielä kierompi, olen hyllyttänyt molemmat lopullisesti. Joni yritti tappaa minut keittiöveitsellä Juhan kotona, eikä Juha puolustanut minua mitenkään.

        Kiitos vaan jollekin tuntemattomalle suurempikokoiselle suomalaismiehelle, joka pelastit minun henkeni, muuten tässä ei enää mitään blogeja tulisi mihinkään suuntaan kun makaisin tällä hetkellä Julian vieressä Malmin hautausmaalla, täytyy sanoa, että läheltä liippasi!

        Jonin mukaan olen "isäni hylkäämä huo-ra", vaikka hänen oma isänsä on tällä hetkellä vankilassa ja koko sukunsa hylännyt kyseisen romanin, joka on "valmis tekemään mitä tahansa sen eteen että pääsee julkisuuteen."

        Minä näen silmissä kuten myös Juhan silmissä, ainoastaan täyden pahuuden, tunnekylmyyden ja harhaanjohtamisen.

        Te luulette lierot, että pääsette kuin koira veräjästä sillä aikaa kun Julia kuolee!!!!!!!!! Minä laitan teidät itse vastuuseen vaikka kuolleen ruumiini yli, olen vaikka mielummin ruumiina kuolleena Julian vieressä kuin katson teidät rottien toimintaa vapaana, kuten Arto Länsmanin, joka olisi pitänyt laittaa selliin jo vuosia sitten!!!!!!!!

        Taistelen loppuun asti per-kele, vaikka olen nainen, niin minä taistelen Julian ja oikeudenmukaisuuden edestä kuolemaani asti!!!!!!!! Romani, hint-ti Joni Virtanen, tapa vaikka minut, mutta kuuluisaa susta ei tule silti!!!!!!!

        Kukaan ei muista enää laulaja Selenan tappajaa, kaikki muistavat vaan, että Selena murhattiin kun hän oli vasta 23 vuotias.”

        Osa 3 (4).

        Jatkoa, osa 4 (4):

        ”Tiedoksi myös, ettei ole olemassa vain tämä elämä ja tämä maailma, kun kuolette murhaajat ja rikolliset, niin edessä on iänkaikkinen kärsimys, mistä ei pääse pois, edes Jumalan armahduksella.

        Se anteeksipyyntö pitää tehdä tämän elämän aikana, ennenkuin on liian myöhäistä. Äiti Teresan sanoin, lukekaa seinältäni. Jumala ei tuomitse meitä kuoleman jälkeen varallisuuteemme, koulutuksemme, ulkonäkömme, saavutuksiemme, julkisuutemme jne. mukaan.

        Jumala tulee tuomitsemaan meidät tämän mukaan: "Minulla oli nälkä ja te annoitte minun syödä. Minulla oli jano ja te annoitte minun juoda. Minä olin sairas ja te hoiditte minua. Minä olin koditon ja te annoitte minulle kodin."

        Tässä taas yksi Jumalan viesti, näitä satelee teille Suomen kansa nyt varsinkin Julian kuoleman jälkeen.”

        Osa 4 (4).

        7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/MUNARIKASTA-PAASIAISTA-KAIKILLE-JA-TERVEISIA-LIEKSASTA-/1039821


      • Iloista Pääsiäistä!
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

        Jatkoa, osa 4 (4):

        ”Tiedoksi myös, ettei ole olemassa vain tämä elämä ja tämä maailma, kun kuolette murhaajat ja rikolliset, niin edessä on iänkaikkinen kärsimys, mistä ei pääse pois, edes Jumalan armahduksella.

        Se anteeksipyyntö pitää tehdä tämän elämän aikana, ennenkuin on liian myöhäistä. Äiti Teresan sanoin, lukekaa seinältäni. Jumala ei tuomitse meitä kuoleman jälkeen varallisuuteemme, koulutuksemme, ulkonäkömme, saavutuksiemme, julkisuutemme jne. mukaan.

        Jumala tulee tuomitsemaan meidät tämän mukaan: "Minulla oli nälkä ja te annoitte minun syödä. Minulla oli jano ja te annoitte minun juoda. Minä olin sairas ja te hoiditte minua. Minä olin koditon ja te annoitte minulle kodin."

        Tässä taas yksi Jumalan viesti, näitä satelee teille Suomen kansa nyt varsinkin Julian kuoleman jälkeen.”

        Osa 4 (4).

        7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/MUNARIKASTA-PAASIAISTA-KAIKILLE-JA-TERVEISIA-LIEKSASTA-/1039821

        Tuksu iloitsi to 17.4. noin klo 21:30:

        "Ja tätähän Seiska ei ehdi poistamaan, kun huomenna sattuu olemaan pitkäperjantai ja pyhäpäivä........:) Hihiiiii, onneksi saan edes jotain totuuksia postaamaan, Artoa on turha suojella! Hän on naistenhakkaajan lisäksi myös tosi paha talousrikollinen!!!!!"


      • artisti maksaa
        Iloista Pääsiäistä! kirjoitti:

        Tuksu iloitsi to 17.4. noin klo 21:30:

        "Ja tätähän Seiska ei ehdi poistamaan, kun huomenna sattuu olemaan pitkäperjantai ja pyhäpäivä........:) Hihiiiii, onneksi saan edes jotain totuuksia postaamaan, Artoa on turha suojella! Hän on naistenhakkaajan lisäksi myös tosi paha talousrikollinen!!!!!"

        Ihmeellistä glämyyristä siansaksaa. Missä olet oi suomentajamme!!!?? Armahda meidät ja suomenna tuo apukoululaisen sepustus.


      • Jollaksen ravustaja
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

        Jatkoa, osa 4 (4):

        ”Tiedoksi myös, ettei ole olemassa vain tämä elämä ja tämä maailma, kun kuolette murhaajat ja rikolliset, niin edessä on iänkaikkinen kärsimys, mistä ei pääse pois, edes Jumalan armahduksella.

        Se anteeksipyyntö pitää tehdä tämän elämän aikana, ennenkuin on liian myöhäistä. Äiti Teresan sanoin, lukekaa seinältäni. Jumala ei tuomitse meitä kuoleman jälkeen varallisuuteemme, koulutuksemme, ulkonäkömme, saavutuksiemme, julkisuutemme jne. mukaan.

        Jumala tulee tuomitsemaan meidät tämän mukaan: "Minulla oli nälkä ja te annoitte minun syödä. Minulla oli jano ja te annoitte minun juoda. Minä olin sairas ja te hoiditte minua. Minä olin koditon ja te annoitte minulle kodin."

        Tässä taas yksi Jumalan viesti, näitä satelee teille Suomen kansa nyt varsinkin Julian kuoleman jälkeen.”

        Osa 4 (4).

        7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/MUNARIKASTA-PAASIAISTA-KAIKILLE-JA-TERVEISIA-LIEKSASTA-/1039821

        Tuotan Tuksulle pettymyksen kertomalla, etten ole Selenasta kuullutkaan.


      • Ällällällää
        artisti maksaa kirjoitti:

        Ihmeellistä glämyyristä siansaksaa. Missä olet oi suomentajamme!!!?? Armahda meidät ja suomenna tuo apukoululaisen sepustus.

        Älä nyt halveeraa, Tuksuhan on oikein ylioppilas.


      • kaikkitietäjä
        Jollaksen ravustaja kirjoitti:

        Tuotan Tuksulle pettymyksen kertomalla, etten ole Selenasta kuullutkaan.

        Samma här, who the fuck is Selena???!!!


      • Suomentaja 666
        artisti maksaa kirjoitti:

        Ihmeellistä glämyyristä siansaksaa. Missä olet oi suomentajamme!!!?? Armahda meidät ja suomenna tuo apukoululaisen sepustus.

        Kirjoituksessa levitellään perättömiä väitteitä julkisen 7L-median avulla, mm.

        - ”Joni yritti tappaa minut keittiöveitsellä Juhan kotona.”


      • Seleyna
        kaikkitietäjä kirjoitti:

        Samma här, who the fuck is Selena???!!!

        Juntit. http://en.wikipedia.org/wiki/Selena

        Selena oli kuuluisa ja lahjakas. Tunkki taas on surullisenkuuluisa päihteenkäytöstään ja myötähäpeää herättävästä käytöksestään.


      • Jollaksen ravustaja
        Seleyna kirjoitti:

        Juntit. http://en.wikipedia.org/wiki/Selena

        Selena oli kuuluisa ja lahjakas. Tunkki taas on surullisenkuuluisa päihteenkäytöstään ja myötähäpeää herättävästä käytöksestään.

        Tarkistin kyllä asian aiemmin. Se ei silti muuta sitä, etten ollut moisesta aiemmin kuullutkaan. Musiikkimakuni kun on täysin toisaalla. Näitä koti- ja ulkomaisia junttihumpan esittäjiä en kuuntele.


      • kuski vaannn

        Aikataulut koskee myös idiootteja ja itseriittoisia narkkivalehtelöijoita.


      • saa maksaaaa
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

        Jatkoa, osa 4 (4):

        ”Tiedoksi myös, ettei ole olemassa vain tämä elämä ja tämä maailma, kun kuolette murhaajat ja rikolliset, niin edessä on iänkaikkinen kärsimys, mistä ei pääse pois, edes Jumalan armahduksella.

        Se anteeksipyyntö pitää tehdä tämän elämän aikana, ennenkuin on liian myöhäistä. Äiti Teresan sanoin, lukekaa seinältäni. Jumala ei tuomitse meitä kuoleman jälkeen varallisuuteemme, koulutuksemme, ulkonäkömme, saavutuksiemme, julkisuutemme jne. mukaan.

        Jumala tulee tuomitsemaan meidät tämän mukaan: "Minulla oli nälkä ja te annoitte minun syödä. Minulla oli jano ja te annoitte minun juoda. Minä olin sairas ja te hoiditte minua. Minä olin koditon ja te annoitte minulle kodin."

        Tässä taas yksi Jumalan viesti, näitä satelee teille Suomen kansa nyt varsinkin Julian kuoleman jälkeen.”

        Osa 4 (4).

        7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/MUNARIKASTA-PAASIAISTA-KAIKILLE-JA-TERVEISIA-LIEKSASTA-/1039821

        tuksu itse tulee tirisemään ja kärisemään hellvetin liekeissä iäisyyteen asti. Kauhea laardikäry ja palaneen silikonitissin ja hiuslisäkkeen käry leijailee kun tuksu palaa karrelle ja kärssi HIRVITTÄVISSÄ IKUISUUDEN TUSKISSA HELLVETISSÄ!!!! Se on kaiken pahan palkka ja seuirausta vuosien kauheuksista. PIRUSAATTANA JA HELLVETIN PÄÄJEHU KÄÄNTELEE TUKSUA VARTAASSA JA SYÖTTÄÄ OKSETTAVAN MAKUISIA LAARDIPALJOA KUUMINA ISOILLE SEKASIKIÖ KOIRILLE JOITA HELLVETISSÄ ON VARATTUNA KAIKKEIN PAHIMMILLE TAPASUKSILLE


      • kannattaishan jo
        Iloista Pääsiäistä! kirjoitti:

        Tuksu iloitsi to 17.4. noin klo 21:30:

        "Ja tätähän Seiska ei ehdi poistamaan, kun huomenna sattuu olemaan pitkäperjantai ja pyhäpäivä........:) Hihiiiii, onneksi saan edes jotain totuuksia postaamaan, Artoa on turha suojella! Hän on naistenhakkaajan lisäksi myös tosi paha talousrikollinen!!!!!"

        miettiä kuka oikein itse olet ihmisenä, ikävä kyllä, toisenlaisia mietteitä on ihmisillä itsestäsi......ollut aina ja tullenee olemaan....lopun elämääsi....syytät muita aina, vaikka itse teet kaikki vääryydet....juot kuin pesusieni ja haluat että muut maksaa juomisiset...ei oo rahnaa sulla koskaan...millä osta koirallesi ruuat????


      • juhiz1987, 18.3.14
        artisti maksaa kirjoitti:

        Ihmeellistä glämyyristä siansaksaa. Missä olet oi suomentajamme!!!?? Armahda meidät ja suomenna tuo apukoululaisen sepustus.

        juhiz1987 jo 18.3.14 huomautti:

        ”ja sitten hän vielä ihmettelee miksi hänellä ei ole yhtään ystävää?!?...eihän kukaan kestä tuollaista pas-kaa loputtomiin! parempi että silmät avautuvat myöhää kuin ei milloinkaan!”


      • Messiaaninen?
        Jollaksen ravustaja kirjoitti:

        Tarkistin kyllä asian aiemmin. Se ei silti muuta sitä, etten ollut moisesta aiemmin kuullutkaan. Musiikkimakuni kun on täysin toisaalla. Näitä koti- ja ulkomaisia junttihumpan esittäjiä en kuuntele.

        Itekään en ole kuullut tyypistä. Selena oli kai Tuksulle "elämää suurempi hahmo?"


    • 786906+4+34+3+

      Kyllä täytyy sanoa, että toi otus on sitten uskomattoman tyhmä. Hulluhan saa olla mutta ei tyhmä. on glamourit niin kovin kaukana tästä otuksesta. Ihmisviemärihän se on, haiseva ,ruma , mielikuvitusmaailmassa elävä ressukka.

    • Paxu hoitoon!

      "Juha on vielä kierompi, olen hyllyttänyt molemmat lopullisesti. Joni yritti tappaa minut keittiöveitsellä Juhan kotona, eikä Juha puolustanut minua mitenkään. "

      Tosin tuon pikku tappoyrityksen JÄLKEEN Paxu lähti vielä yhteiselle lomalle Juhansa kanssa, Marokkoonko se oli. Siellä sitten vedettiin yhdessä viinaa, arabilääkäri hoiteli Paxun Juhan pidellessä tätä kädestä samaan aikaan, kaksikko sekoili täysillä ja myöhästyi lennolta, jonka johdosta piti pyytää uudet matkarahat mamilta, sitten kun vihdoin tultiin takaisin Suomeen kännättiin lentokentällä niin, että päästiin poliisin kyydissä putkaan.

      Säälittävää sekoilua!

    • imatran fanilauma

      No nyt on hyvää shittiä!!! Tukiainen on aivan sekaisin!!! Tournee oli siis ilmiselvä suksee!!

      • Jumal' auta

        Ymmärsinköhän oikein, että Jumala on käskenyt Suomen kansaa elättämään Tuksun. Sitä se viinan pummaaminen tiesi. Varokaa ravintoloitsijat, saatte vielä Jumalan vihan niskaanne, jos laskutatte Tuksua.


      • Voi elämä!!11!!

        Tänä Pääsiäisenä ihan mitä vaan on odotettavissa, sillä pöllötkin ovat jo liikkeellä, ja Huojuvat homot, Äiti Teresa Jumala kummittelevat Tuksun päässä.


      • Virtaska kommentoi

        Joni Virtanen antoi palautetta Tuksulle (17.4. noin klo 21:50):

        ”Johanna lopeta sekoilu ja minusta kirjoittelut!

        Oikeesti tää ei ole enään kauhean hauskaa, vaikka mun huumorintaju yltää tosi pitkälle. Sun mauttomat nimittelyt minusta, sekä perättömät syyttelyt ovat niin, miten nyt sanoisin kauniista... Ala-arvoista.

        Olet vuosi vuodelta mennyt pahempaan suuntaa mielenterveytesi suhteen, toisaalta surullista, toisaalta et haluakkaan nousta pohjalta vaan viihdyt kuin viemärirotat viemärissä. Yhteiskunnan alinta kastia.

        Naurahdin jo kauan sitten kun kirjoitit "joni yritti tappaa minut keittiöveitsellä ja heitti suloisen possuni ilmaan" ja että olisin huudahtanut "ota huo-ra tämä."

        Olen sinua huo-ritellut useinkin, enkä katso sitä pahana, koska olet ollut maksullinen ulkomailla enimmäkseen, mutta kerroit myös Lapissa pystyvän helposti pitämään privashowta tai harrastaa seksiä vanhempien miesten kanssa.

        Huusit Julialle, koska hän ei halunnut ottaa tapailemaltaan mieheltä maksua seksin jälkeen, koska hän sanoi suoraan "en halua olla huo-ra" ja purskahti itkuun helsinkiläisessä ravintolassa kertoen ulkomaanreissuistanne.

        "Sä halusit sitä ja sä yllytit mut jakamaan per-settä", Julia sai sanotuksi murtuneena... Paikalla olin minä, sekä Juha ja aloimme myös itkemään...

        Tulin hyvin Julian kanssa toimeen, siihen asti kunnes tein paljastuksia kirjaan ja kerroin harrastaneeni seksiä hänen kanssaan. Olen siitä hänelle pahoillani ja olisi pitänyt osata pyytää anteeksi häneltä tarpeeksi ajoissa, hän ei ollut paha ihminen, sinä olet!!

        Kehottaisin vähentämään pillereita alkoholia, ettet saisi päähäsi keksiä asioita tai kuvitella kaikenlaista hullua, koska olet jo muutenkin altis raivokohtauksille. Kukaan ei yrittänyt tappaa sinua veitsellä ja niin... Isäni on ollut kuollu jo vuodesta 2008.

        Sinun kokoperheelle sinua lukuunottamatta toivon hartaasti kaikkea hyvää ja pelkkää rakkautta


      • hiplari
        Virtaska kommentoi kirjoitti:

        Joni Virtanen antoi palautetta Tuksulle (17.4. noin klo 21:50):

        ”Johanna lopeta sekoilu ja minusta kirjoittelut!

        Oikeesti tää ei ole enään kauhean hauskaa, vaikka mun huumorintaju yltää tosi pitkälle. Sun mauttomat nimittelyt minusta, sekä perättömät syyttelyt ovat niin, miten nyt sanoisin kauniista... Ala-arvoista.

        Olet vuosi vuodelta mennyt pahempaan suuntaa mielenterveytesi suhteen, toisaalta surullista, toisaalta et haluakkaan nousta pohjalta vaan viihdyt kuin viemärirotat viemärissä. Yhteiskunnan alinta kastia.

        Naurahdin jo kauan sitten kun kirjoitit "joni yritti tappaa minut keittiöveitsellä ja heitti suloisen possuni ilmaan" ja että olisin huudahtanut "ota huo-ra tämä."

        Olen sinua huo-ritellut useinkin, enkä katso sitä pahana, koska olet ollut maksullinen ulkomailla enimmäkseen, mutta kerroit myös Lapissa pystyvän helposti pitämään privashowta tai harrastaa seksiä vanhempien miesten kanssa.

        Huusit Julialle, koska hän ei halunnut ottaa tapailemaltaan mieheltä maksua seksin jälkeen, koska hän sanoi suoraan "en halua olla huo-ra" ja purskahti itkuun helsinkiläisessä ravintolassa kertoen ulkomaanreissuistanne.

        "Sä halusit sitä ja sä yllytit mut jakamaan per-settä", Julia sai sanotuksi murtuneena... Paikalla olin minä, sekä Juha ja aloimme myös itkemään...

        Tulin hyvin Julian kanssa toimeen, siihen asti kunnes tein paljastuksia kirjaan ja kerroin harrastaneeni seksiä hänen kanssaan. Olen siitä hänelle pahoillani ja olisi pitänyt osata pyytää anteeksi häneltä tarpeeksi ajoissa, hän ei ollut paha ihminen, sinä olet!!

        Kehottaisin vähentämään pillereita alkoholia, ettet saisi päähäsi keksiä asioita tai kuvitella kaikenlaista hullua, koska olet jo muutenkin altis raivokohtauksille. Kukaan ei yrittänyt tappaa sinua veitsellä ja niin... Isäni on ollut kuollu jo vuodesta 2008.

        Sinun kokoperheelle sinua lukuunottamatta toivon hartaasti kaikkea hyvää ja pelkkää rakkautta

        Tähän Joni Virtasen viestiin Tukiainen vastasi seuraavasti:

        "9 tuntia, 35 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen

        Kiitos samoin sulle "isomunainen" Joni Virtanen, muista hiplata munaasi ja kasvata ruohoa!"


      • Tuksahdus II
        Virtaska kommentoi kirjoitti:

        Joni Virtanen antoi palautetta Tuksulle (17.4. noin klo 21:50):

        ”Johanna lopeta sekoilu ja minusta kirjoittelut!

        Oikeesti tää ei ole enään kauhean hauskaa, vaikka mun huumorintaju yltää tosi pitkälle. Sun mauttomat nimittelyt minusta, sekä perättömät syyttelyt ovat niin, miten nyt sanoisin kauniista... Ala-arvoista.

        Olet vuosi vuodelta mennyt pahempaan suuntaa mielenterveytesi suhteen, toisaalta surullista, toisaalta et haluakkaan nousta pohjalta vaan viihdyt kuin viemärirotat viemärissä. Yhteiskunnan alinta kastia.

        Naurahdin jo kauan sitten kun kirjoitit "joni yritti tappaa minut keittiöveitsellä ja heitti suloisen possuni ilmaan" ja että olisin huudahtanut "ota huo-ra tämä."

        Olen sinua huo-ritellut useinkin, enkä katso sitä pahana, koska olet ollut maksullinen ulkomailla enimmäkseen, mutta kerroit myös Lapissa pystyvän helposti pitämään privashowta tai harrastaa seksiä vanhempien miesten kanssa.

        Huusit Julialle, koska hän ei halunnut ottaa tapailemaltaan mieheltä maksua seksin jälkeen, koska hän sanoi suoraan "en halua olla huo-ra" ja purskahti itkuun helsinkiläisessä ravintolassa kertoen ulkomaanreissuistanne.

        "Sä halusit sitä ja sä yllytit mut jakamaan per-settä", Julia sai sanotuksi murtuneena... Paikalla olin minä, sekä Juha ja aloimme myös itkemään...

        Tulin hyvin Julian kanssa toimeen, siihen asti kunnes tein paljastuksia kirjaan ja kerroin harrastaneeni seksiä hänen kanssaan. Olen siitä hänelle pahoillani ja olisi pitänyt osata pyytää anteeksi häneltä tarpeeksi ajoissa, hän ei ollut paha ihminen, sinä olet!!

        Kehottaisin vähentämään pillereita alkoholia, ettet saisi päähäsi keksiä asioita tai kuvitella kaikenlaista hullua, koska olet jo muutenkin altis raivokohtauksille. Kukaan ei yrittänyt tappaa sinua veitsellä ja niin... Isäni on ollut kuollu jo vuodesta 2008.

        Sinun kokoperheelle sinua lukuunottamatta toivon hartaasti kaikkea hyvää ja pelkkää rakkautta

        Tuksun toinenkin kommentti:

        "Joni yritti tappaa mut keittiöveitsellä ja Arto vietiin poliisisaattueessa viime vk:lla Rovaniemen hoviin tuomittavaksi. Mikä tässä on enää epäselvää??????"


      • Tuksahdus III
        Virtaska kommentoi kirjoitti:

        Joni Virtanen antoi palautetta Tuksulle (17.4. noin klo 21:50):

        ”Johanna lopeta sekoilu ja minusta kirjoittelut!

        Oikeesti tää ei ole enään kauhean hauskaa, vaikka mun huumorintaju yltää tosi pitkälle. Sun mauttomat nimittelyt minusta, sekä perättömät syyttelyt ovat niin, miten nyt sanoisin kauniista... Ala-arvoista.

        Olet vuosi vuodelta mennyt pahempaan suuntaa mielenterveytesi suhteen, toisaalta surullista, toisaalta et haluakkaan nousta pohjalta vaan viihdyt kuin viemärirotat viemärissä. Yhteiskunnan alinta kastia.

        Naurahdin jo kauan sitten kun kirjoitit "joni yritti tappaa minut keittiöveitsellä ja heitti suloisen possuni ilmaan" ja että olisin huudahtanut "ota huo-ra tämä."

        Olen sinua huo-ritellut useinkin, enkä katso sitä pahana, koska olet ollut maksullinen ulkomailla enimmäkseen, mutta kerroit myös Lapissa pystyvän helposti pitämään privashowta tai harrastaa seksiä vanhempien miesten kanssa.

        Huusit Julialle, koska hän ei halunnut ottaa tapailemaltaan mieheltä maksua seksin jälkeen, koska hän sanoi suoraan "en halua olla huo-ra" ja purskahti itkuun helsinkiläisessä ravintolassa kertoen ulkomaanreissuistanne.

        "Sä halusit sitä ja sä yllytit mut jakamaan per-settä", Julia sai sanotuksi murtuneena... Paikalla olin minä, sekä Juha ja aloimme myös itkemään...

        Tulin hyvin Julian kanssa toimeen, siihen asti kunnes tein paljastuksia kirjaan ja kerroin harrastaneeni seksiä hänen kanssaan. Olen siitä hänelle pahoillani ja olisi pitänyt osata pyytää anteeksi häneltä tarpeeksi ajoissa, hän ei ollut paha ihminen, sinä olet!!

        Kehottaisin vähentämään pillereita alkoholia, ettet saisi päähäsi keksiä asioita tai kuvitella kaikenlaista hullua, koska olet jo muutenkin altis raivokohtauksille. Kukaan ei yrittänyt tappaa sinua veitsellä ja niin... Isäni on ollut kuollu jo vuodesta 2008.

        Sinun kokoperheelle sinua lukuunottamatta toivon hartaasti kaikkea hyvää ja pelkkää rakkautta

        Tuksun kolmas viesti (jokainen blogitekstin kommenttiosiossa):

        "Seiska itse julkaisi omassa lehdessään rikosuutisissa jutun, että Arto Länsman vietiin poliisisaattueessa "kotoaan" (joka on hirveä navetta!!!!!) Rovaniemen hovioikeuteen."


    • rijijijioty

      Voi helvetti mitä sakkia! Nää kaikki vois laittaa pyöreeseen huoneeseen. Eikö näitä itseensä hävetä yhtään tää näiden älytön hölmöily!

    • kauhea tapaus

      Mitä on tapahtunut isonsiskon omalletunnolle? Eikö yhtään kolkuta mitä teki pikkuiselle siskolleen vuosien varrella ja etenkin silloin kun sisko oli vielä hyvin nuori? 5 vuotta vanhempana olisi pitänyt suojella siskoaan.

    • Ej jymmärrä

      "Te luulette lierot, että pääsette kuin koira veräjästä sillä aikaa kun Julia kuolee!!!!!!!!!"

      Eikö hän olekaan vielä kuollut?

      • vielä elää

        Sekaisinhan tuo on kuin vanha seinäkello ja enemmänkin. Herjaa julkisesti ihmisiä ja elää ajassa, mikä meni JO 20 vuotta sitten.
        Itse varmaan kuvittelee pääsevänsä jutuistaan, kuin koira veräjästä, sitä se varmaan ajattelee, ettei joudu mistään tekemisistään ja päällekarkauksista vastuuseen .
        Kun Jullekin


    • Riivattu Sielu

      Joko te uskotte, että Johanna Tukiaisessa asuu RIIVAAJA!!!!

    • vainaja

      Hän on olevinaan hurskas kristitty. Illalla taas nähdään kuin tämä tekouskovainen viettää Kristuksen kuolinpäivää. Mikä läävä on tämä Club Simo, joka järjestää tällaisena iltana pornoesityksen?

      • Maksaakohan vaivan

        Ihmettelin aivan sama, onks tämä jo 3:s kerta siellä, eivätkö saa muita esiintyjiä tulemaan, onko liian kovat taksat vai mikä on. Eikö paikka viehätä ketään.
        Koville tuo sentään ottaa omistajaakin, jos joutuu Staran itse hakemaan yli 300 km:n päästä itse. Täytyy olla kova hinku saada merinorsu nousemaan lavalle edes muutamaksi vartiksi.

        Ei taida päättyä hyvin tämän illan piipitys, keikkaloiminen ja kellerehtiminen, blögitöräysten mukaan ilmassa on aggressiivisuutta niin paljon, että yksi poikkinainen sana riittää, että Tunkero vetäsee vasemman koukun ja jonkun lätty lätisee. Tulos jää nähtäväksi.


    • Kamala Ketku

      Kylläpä oli sekopäistä tekstiä! Mitähän tuo hullu vielä keksii? Tästä ei hyvää seuraa...

    • Tohellus

      Tuksu on sellainen venkula, joka testaa sietorajoja ja rikkoo sopimuksiaan. Hänen SeiskaLive-toimissa lienee paljolti kyse siitä, että hän pyrkii valjastamaa 7L-alustaa henkilökohtaisen kostonsa ja vainoamisensa välineeksi. Toisin sanoen, hän pyrkii pilkkaamaan, solvaamaan ja mitätöimään vainokohteitaan sen välityksellä.

      • Horrortunkero

        Kuinkahan kauan Aller Media/ Seiska antaa Johanna Tukiaisen pilkata, nimitellä, herjata ja syytellä ihmisiä sekä loukata ihmisten kunniaa?


      • muistoksiko????
        Horrortunkero kirjoitti:

        Kuinkahan kauan Aller Media/ Seiska antaa Johanna Tukiaisen pilkata, nimitellä, herjata ja syytellä ihmisiä sekä loukata ihmisten kunniaa?

        Missä on uskovainen Johanna joka siteeraa raamatunlauseita sepustuksissaan?Mikään ei ole niin paha kun teko uskovainen.Nyt on Johanna sinun jeesuksesi kuolinpäivä joten älä mene pornoilemaan kapakoihin vaan hiljenny miettimään elämääsi ja kunnioita sisaresi muistoa muuten kun strippaamalla?


      • -alamäki
        Horrortunkero kirjoitti:

        Kuinkahan kauan Aller Media/ Seiska antaa Johanna Tukiaisen pilkata, nimitellä, herjata ja syytellä ihmisiä sekä loukata ihmisten kunniaa?

        Kummalliselta tuntuu, mutta raha siinä haisee. Tosin seiskalla ei mene kovin lujaa enää nykyään, tosi huono tarjonta jutuista .


      • Happy Birthday
        Horrortunkero kirjoitti:

        Kuinkahan kauan Aller Media/ Seiska antaa Johanna Tukiaisen pilkata, nimitellä, herjata ja syytellä ihmisiä sekä loukata ihmisten kunniaa?

        En usko, että Aller Medialle ja SeiskaLivelle olisi eduksi ja kunniaksi profiloitua alkoholin ja lääkkeiden sekakäytön turmeleman, ilmeisen mielisairaan henkilön kautta.


      • Sehän on jo niin
        Happy Birthday kirjoitti:

        En usko, että Aller Medialle ja SeiskaLivelle olisi eduksi ja kunniaksi profiloitua alkoholin ja lääkkeiden sekakäytön turmeleman, ilmeisen mielisairaan henkilön kautta.

        Niinpä tuo vain tekee, ikävä kyllä.


      • Kohta loppuu
        Happy Birthday kirjoitti:

        En usko, että Aller Medialle ja SeiskaLivelle olisi eduksi ja kunniaksi profiloitua alkoholin ja lääkkeiden sekakäytön turmeleman, ilmeisen mielisairaan henkilön kautta.

        Luin jostain, että palkkio on jo puolitettu. Kohta se poistetaan Tuksulta kokonaan?


      • Jolene Tolin
        Horrortunkero kirjoitti:

        Kuinkahan kauan Aller Media/ Seiska antaa Johanna Tukiaisen pilkata, nimitellä, herjata ja syytellä ihmisiä sekä loukata ihmisten kunniaa?

        Ehkä Seiska haluaa profiloitua kunnianloukkauskanavaksi?
        Sitä ei pelota edes Korkeimman Sanan Neuvosto.


    • Tuksu 28047 (?)

      Tuksu (?, Livekäyttäjä28047) jatkoi Virtasen ryöpyttämistä 18.4. aamulla SeiskaLivessä:

      Livekäyttäjä28047: "Saa-tanan pas-ka Romani hint-tari, sinä uhkailit minua leipäveitsellä, ja panit siskoani väkisin!!! Olet sairas! Kuten on hiilivaunusikin VARAS IMMONEN! Ei ihme että heimosi on hylännyt sinut!"

      • mitä?

        Olen sanaton!


    • Silmänsoma

      Jaa? Taas Tuksu taistelee kuolleen Julian puolesta, mutta olisipa Tuksu nyt vaan yrittänyt Jullea hänen eläessä auttaa, mutta tekikin koko ajan pelkkää pahaa hänelle.

      • Kylmät huulet

        Tuksu puhuu vainajan suulla!
        "Näin Julia sanoi viimeisiksi sanoikseen" -satuiluja tulee jatkumaan vielä pitkään.


      • Hiljaista on
        Kylmät huulet kirjoitti:

        Tuksu puhuu vainajan suulla!
        "Näin Julia sanoi viimeisiksi sanoikseen" -satuiluja tulee jatkumaan vielä pitkään.

        Eikö tänään olet Tunkki turahduksia päästänyt ollenkaan, jostain kävi ilmi, että olisiko sen face bännätty ?


      • Sirkus Tuksula
        Hiljaista on kirjoitti:

        Eikö tänään olet Tunkki turahduksia päästänyt ollenkaan, jostain kävi ilmi, että olisiko sen face bännätty ?

        Ei ole saanut viinaa/nappeja mistään. Kyllä ne kierrokset siitä taas yltyvät ja saamme glamourin kyllästämää viihdettä.


      • Kylmät huulet
        Kylmät huulet kirjoitti:

        Tuksu puhuu vainajan suulla!
        "Näin Julia sanoi viimeisiksi sanoikseen" -satuiluja tulee jatkumaan vielä pitkään.

        Tuksu avautui 20.4.

        "Juliaa puhuu minulle kun olen unessa. Ja Bonzo on minulle hyvin rakas.
        Te pyritte ihmisten provosoimiseen, mutta tekstinne on niin törkeää, että kyseessä on törkeä kunnianloukkaus eikä ainoastaan provot. "


      • Sellainen loppu
        Kylmät huulet kirjoitti:

        Tuksu avautui 20.4.

        "Juliaa puhuu minulle kun olen unessa. Ja Bonzo on minulle hyvin rakas.
        Te pyritte ihmisten provosoimiseen, mutta tekstinne on niin törkeää, että kyseessä on törkeä kunnianloukkaus eikä ainoastaan provot. "

        Odotamme sitä päivää, että Tuksu kertoo Julian ilmestyneen hänelle ja kertoneen, että hänen kuolemansa oli Viljo-koiran kosto! Uni tietenkin uutisoidaan heti 7L.ssä.


    • Syntymäsynkkä

      Tuksun Pääsiäisraivo jatkui 20.4.

      ”… ”Henkilö, jonka luonnevikainen suuri sekarotuinen koira puri minua, teen myös hänestä rikosilmoituksen. Kyseinen koira on purrut minua ennen 5 eri ihmistä, eikä nainen silti vie koiraa lopetettavaksi vaikka se on hengenvaarallinen.

      Minun huuleni ei ole parantunut, sen sisäpuolella on paksu vekki. Onneksi sain jäykkäkouristus rokotteen, joka ei ollut minulla enää voimassa.

      Ja tiedoksi vaan, kaikki mitä "johtaja" Joni Virtasesta kirjoitin, on täysin totta.
      Hän todellakin yritti tappaa minut, sekä nyrkeillä, että lopuksi uhitteli veitsellä.

      Käsittääkseni saan myös kirjoittaa hänestä, koska hän ainakin haluaa olla "julkinen henkilö."

      Tiedän myös nyt hyvin, kuka/ketkä olivat Tampereen ilkivaltatemppujen takana hotellissa…”

      7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/MUN-KALLISARVOINEN-SYDANKAPYSENI-BELLA-MOPSI-EI-OSALLISTU-MUN-NETTIHERJAUKSEEN/1040050

      • poistuu...

        Eiköhän huomenissa tuokin blogikirjoitus ole jo poistettu SeiskaLivestä... On ihmeellistä, miksi Aller Media sallii käyttää alustaansa ihmisten pilkkaamiseen ja perättömien väitteiden levittämiseen.


      • Jälkimoderointi
        poistuu... kirjoitti:

        Eiköhän huomenissa tuokin blogikirjoitus ole jo poistettu SeiskaLivestä... On ihmeellistä, miksi Aller Media sallii käyttää alustaansa ihmisten pilkkaamiseen ja perättömien väitteiden levittämiseen.

        Jälkimoderointi on pyhinä pitkällä takamatkalla.


      • tietäjä

        eikö se tota samaa selittäny niiden riksun romanien kanssa, että ne oli pitäny veistä kurkulla, jotta lausuu väärän todistuksen. tuksu ei ajanu autoa, oliko jarna, köpä, tepa tai joku muu. kai sekin aikanaan selviää, kumma ku se hakeutuu tai romanit hakee mainetta sitäkautta, no tuksu ei paljo muuta niiltä kai saa kuin nautintoaineita.


    • Pink Deal

      Tuksu tuntuu kierrättävän pahaa, vaikka pitäisi kierrättää hyvää. Kukin tavallaan.

    • Puutaheinää

      Tuksu empi 21.4. illalla:

      "Kirjoitin kaksi blogia Seiska Liveen joissa on aika painavaa tekstiä.

      Jokainen sana on totta, mutta aloin nyt miettimään, että pitäisikö silti poistaa ne tekstini.....????

      Olen vaan kyllästynyt siihen, että mua saa muka haukkua ihan miten sattuu ja kertoa valeita minusta, tuhota ihmissuhteitani, otetaan yhteyttä aina lähipiiriini ja manipuloidaan heitä, osasyy isämme sairastumiseen oli näätien vuosikausien aivopesu ja kiusaaminen.

      Suomen lain mukaan julkisuuden henkilöä "saa kritisoida netissä", mutta missä menee törkeän kunnianloukkausen raja, siinäpä vasta kysymys.....?
      Mun kohdalla se on ylitetty jo ajat sitten.

      Minusta on väärin, että esim. Länsman ja Joni Virtanen saavat antaa valheellisia ja perättömiä kommentteja törkeään "paljastuskirjaan" (joka on täyttä soopaa ja solvausta), pääkirjoittaja eräs vanhempi nainen Halsualta, oma isäni saa sairaassa tilassa antaa omasta tyttärestään suuren luokan

      halveerauskirjoituksen Hymylle jne. jne. Koska osa näistä haukkujistani kuten pikkusiskoni Jasmine, ovat julkisuudessa tai ainakin haluavat kovasti olla, niin minulla pitää myös olla mahdollisuus kertoa heistä ja kritisoida heitä, ei tosin valheita kertomalla vaan ihan totuuksia.

      Olen iloinen nyt siitä, että poliisit ovat ottaneet uudelleen tutkintaa törkykirjan, sekä koko Hy,y lehden. Vahingonkorvausvaatimukseni on edelleen kymmeniä tuhansia euroja. Jos oltaisiin Jenkeissä, saisin vähintään miljoonan. -Johanna Tukiainen"

    • man of mystery

      Tuksu on kuin Dr Evil leffassa Austin Powers. Ensin hän pyytää "ONE MILLION DOLLARS!", mutta kun saa kuulla, että se on aika vähän rahaa, aikookin hän pyytää "One... Hundred... BILLION DOLLARS!" Kuka kertoisi Tuksulle, ettei se yksi miljoona hänenkaltaiselleen glamourtähdelle ole suurikaan raha.

      • Tuksu-juridiikkaa

        Tuksuhan on kristillisen armeliaasti pudottanut vaateitaan. Vastikään hänen ylhäisyytensä vaati puolen miljoonan korvauksia ja vuosien vankeutta (tai jotain). Korkeamman sanan neuvoston kanta selviää vasta kovan poliisitutkinnan ja lääkäreiden langettaman tuomion jälkeen.


    • Poutapäivä

      Aller Media ei ilmeisesti halua profiloitua alkoholin ja lääkkeiden sekakäytön turmeleman, ilmeisen mielisairaan henkilön kirjoitusten kautta, ja on poistanut tämän ketjun avauksessa mainitun kirjoituksen Tukiaisen SeiskaLivestä.

      • Asiallista asiaa

        Asiaa.


      • Kirpaisee

        Sittenpä Tuksu on pulassa, kun tärkein rahoittaja lopettaa hänen sekoilujensa rahoittamisen. Sitten rahat eivät enää riitä viinaan eivätkä nappeihin, joten toivoa päihteettömästä elämästä hänellä vielä on?


    • Pikkuserkku 24.4.

      Nimimerkki Pikkuserkku kirjoitti erään toisen ketjun yhteydessä 24.4.14:

      ”Johannan psyyke on muuttunut rajusti, vuosien varrella. Syystä, että... jokainen spekuloikoon mielessään. Johanna ei oikeasti haluaisi olla paha, pohjalla on hyvää tahtova ihminen, mutta sitä ihmistä ei löydy tänäpäivänä.

      Mitä tulee hänen mainitsemaan: Udi osti mulle bemarin, pitää paikkaansa, mutta tämä tapahtui kauan sitten, eikä sitä autoa koskaan tuotu Suomeen, se jäi Udille.

      Johanna odotti elämältä paljon, miestä, lapsia, kotia ym. Mutta sitten tulivat päihteet ja muut aineet ja sillä karikkoisella tiellä mennään.

      Uskokaa minua, tunnen henkilön lapsuudesta ja varhaisnuoruudesta. Älkää vihatko, älkää herjatko häntä, koska hän ei ole enää itsensä vietävissä, vaan narun päässä on vahvempi taluttaja. Johannaa ei voi kukaan auttaa, niin kauan kun hän ei apua ota vastaan. Mitä tulee noihin blogiteksteihin, monikin asia pitää paikkaansa, mutta ne on tapahtuneet menneisyydessä, ei "just nyt".”

    • walehteleva wirtanen

      Kyllä se Virtanen vaan on Tunkkia veitsellä hätistellyt kauemmaksi. Siis uhkaillut. Immoska ja Virtanen ovat tasan samanlaisia valehtelevia kusipäitä. Immoska on jo pitempään ollut täysin kotisukkela ja huorra-Virtanen sekoaa lopullisesti ihan kohta (ainakin seiskan blogeista päätellen).Niin wittumaiselta kun se näädistä tuntuukin, ei se Tunkki sittenkään ihan kaikesta valehtele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe