17.4.14 Johanna Tukiaiselle räväkkä täyslaidallinen Virtaskalta!

Kotvelo

Joni Virtanen antoi palautetta Tuksulle (17.4. noin klo 21:50):

”Johanna lopeta sekoilu ja minusta kirjoittelut!

Oikeesti tää ei ole enään kauhean hauskaa, vaikka mun huumorintaju yltää tosi pitkälle. Sun mauttomat nimittelyt minusta, sekä perättömät syyttelyt ovat niin, miten nyt sanoisin kauniista... Ala-arvoista.

Olet vuosi vuodelta mennyt pahempaan suuntaa mielenterveytesi suhteen, toisaalta surullista, toisaalta et haluakkaan nousta pohjalta vaan viihdyt kuin viemärirotat viemärissä. Yhteiskunnan alinta kastia.

Naurahdin jo kauan sitten kun kirjoitit "joni yritti tappaa minut keittiöveitsellä ja heitti suloisen possuni ilmaan" ja että olisin huudahtanut "ota huo-ra tämä."

Olen sinua huo-ritellut useinkin, enkä katso sitä pahana, koska olet ollut maksullinen ulkomailla enimmäkseen, mutta kerroit myös Lapissa pystyvän helposti pitämään privashowta tai harrastaa seksiä vanhempien miesten kanssa.

Huusit Julialle, koska hän ei halunnut ottaa tapailemaltaan mieheltä maksua seksin jälkeen, koska hän sanoi suoraan "en halua olla huo-ra" ja purskahti itkuun helsinkiläisessä ravintolassa kertoen ulkomaanreissuistanne.

"Sä halusit sitä ja sä yllytit mut jakamaan per-settä", Julia sai sanotuksi murtuneena... Paikalla olin minä, sekä Juha ja aloimme myös itkemään...

Tulin hyvin Julian kanssa toimeen, siihen asti kunnes tein paljastuksia kirjaan ja kerroin harrastaneeni seksiä hänen kanssaan. Olen siitä hänelle pahoillani ja olisi pitänyt osata pyytää anteeksi häneltä tarpeeksi ajoissa, hän ei ollut paha ihminen, sinä olet!!

Kehottaisin vähentämään pillereita alkoholia, ettet saisi päähäsi keksiä asioita tai kuvitella kaikenlaista hullua, koska olet jo muutenkin altis raivokohtauksille. Kukaan ei yrittänyt tappaa sinua veitsellä ja niin... Isäni on ollut kuollu jo vuodesta 2008.

Sinun kokoperheelle sinua lukuunottamatta toivon hartaasti kaikkea hyvää ja pelkkää rakkautta

30

949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 68786950++

      Asiaa Joni !

      • Virtaska klo 21:30

        Virtaskan ensikommentti Tuksun kirjoitukseen Facessa illalla noin klo 21.30:

        "Hyvää pääsiäistä sullekkin lehmä! Vetäisit vähemmän pillereitä alkoholia, ettet kuvittelisi omiasi ja keksisi asioita päästäsi. Kukaan ei ole yrittänyt tappaa sinua veitsellä :D tuohon on naurettavaa! Isäni kuollut jo vuonna 2008....but anyway."


      • Tietoa ON

    • Parittaja-Tuksu

      Pimp my sister.

    • kyynel vierähtää

      Kauhee sisko on ollut, ei ihme että pikkusiskon psyyke ei kestänyt. Tavallaan myy häntä edelleenkin, kun pitää niitä muistokiertueitaan ja yrittää nylkee säällä viimeisetkin rahat siitä?

      Tulee vaan mieleen mikä on kerran palkintona hälläkin jos ihmiselle maksetaan tekojensa mukaan, niin kuin hän itsekkin uskoo?
      Pikkuinen sisko lähti aikoinaan ison siskonsa kanssa maailmalle ja ison siskon piti pitää hänestä huolta?

      Kuinkas kävikään,hänestä tuli kauppatavaraa isolle siskolle. Se mitä olisi pitänyt suojella, siskon puhtautta niin se revittiin, kaikki tulevaisuuden haaveet omasta miehestä ja perheestä poljettiin, juotettiin niin kauan että tuli alkoholiriippuvaiseksi.

      Matt18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

      • Tuksun evankeliumi

        Odotahan, kun tuosta tulee Tuksun Raamatun tulkintaa.


    • Totuutta esiin!

      Hyvä Virtaska, kerro lisää. Kyllä näitä luetaan!

    • Tuksu 28047

      Tuksu (Livekäyttäjä28047) jatkoi Virtasen ryöpyttämistä 18.4. aamulla SeiskaLivessä:

      Livekäyttäjä28047: "Saa-tanan pas-ka Romani hint-tari, sinä uhkailit minua leipäveitsellä, ja panit siskoani väkisin!!! Olet sairas! Kuten on hiilivaunusikin VARAS IMMONEN! Ei ihme että heimosi on hylännyt sinut!"

      • Surkeeta toimintaa

        Venataan muutama kuukausi ja immoska on taas mukana kuvioissa :)
        Penna on keväisin mukana ja syksyllä tulee bänät.
        Tää on jo kolmas kerta kun näin käy.....
        Piiri pieni pyörii vaan.....

        Mutta hyvä on itkeä jälkeenpäin kunka kamala tuksu on taas ollut jne.....julkinen loanheitto jatkuu, kohteet vaan vaihtuu.....


      • juhiz1987-rapo

        Julian kuoleman kauheat yksityiskohdat alkavat paljastua... Mitä tapahtui Jollaksessa? Juha Immonen (juhiz1987) raportoi 18.3.14 Facebookissa:

        "ja se vielä ettei kenellekään jää epäselväksi johanna oli viimeinen joka kävi julian luona jollaksessa ennen kuolemaa!! hän kertoi itkien mulle että hänellä on huono omatunto?!?..."


      • Mummo ja vuohi

        Nimimerkki ”tyytyväinen elk. 67v” toi esiin erään toisen ketjun yhteydessä kiinnostavan kulman 21.4.14:

        ”Näkemykseni Julian kohtalosta on seuraava. Johanna näki/ löysi kuolleena. Joutui paniikkiin ja lähti kapakkakierrokselle. Raastupaan en tästä lähe. Mutta jotenkin näin sen täytyy mennä. Miksi muuten jankuttaa samaa asiaa...”


      • Täyttä puppua
        Mummo ja vuohi kirjoitti:

        Nimimerkki ”tyytyväinen elk. 67v” toi esiin erään toisen ketjun yhteydessä kiinnostavan kulman 21.4.14:

        ”Näkemykseni Julian kohtalosta on seuraava. Johanna näki/ löysi kuolleena. Joutui paniikkiin ja lähti kapakkakierrokselle. Raastupaan en tästä lähe. Mutta jotenkin näin sen täytyy mennä. Miksi muuten jankuttaa samaa asiaa...”

        "”Näkemykseni Julian kohtalosta on seuraava. Johanna näki/ löysi kuolleena. Joutui paniikkiin ja lähti kapakkakierrokselle. Raastupaan en tästä lähe. Mutta jotenkin näin sen täytyy mennä. Miksi muuten jankuttaa samaa asiaa...” "

        Olen menny kaverin asuntoon ja löytänyt hänet kuolleena sängystä ja oon melko varma että kukaan si tuossa tilanteessa jättäis ilmoittamatta 112:n ja vaan lähtis ryyppäämään.


    • lörttööö

      on se tuksu taas sekasin,saanut varmaan pussillisen pillereitä keikkapalkaksi yöllä ja varmaan varastanut pennan keikkapalkkio dildonkin joka samalla surisee haisevassa lörtsyssä,kun kirjoittelee noita tarinoitaan

      • Muistonuolema

      • mimmilii

      • Sama kuva

      • miestä kehiin
        mimmilii kirjoitti:

        Kyllä on taas lapsia ihmettelemässä dildoa Ettekö ennen ole nähneet vai mikä nyt on niin erikoista?
        voi hyvät hyssykät. Kuinkaskohan moni on liittänyt saman kuvan. HOH HOH.

        Prince poseerasi aikoinaan alasti levyn kannessa ja -80 sukkakorsetit ja pylly hytkyen kylvyssä ja huusi ouiieee.... ja nousi supertähdeksi. No okei hän osaa soittaa ja esiintyä joten siinä mielessä pieni ero.


    • Epätoivoiset

      Köpille ja Tepalle varmaan kelpaa, jos Jarnakin on kelvannut.

      • Tepa & Tuksu

        Tuksu kuvasi karvaisen Terno-miehensä ruumista ja haaroväliä karkkilalaisen hotellihuoneen sängyssä Apinamiehen sanoja tapaillen elokuussa 2013!

        http://www.youtube.com/watch?v=M8QlLf0a63E

        Kuvan henkilö on siis Terno Hedman, jonka kanssa Tuksu harrasteli vaakamamboa.


      • Dolls-joukkue

    • Syntymäsynkkä
      • Poutapäivä

        Aller Media ei ilmeisesti halua profiloitua alkoholin ja lääkkeiden sekakäytön turmeleman, ilmeisen mielisairaan henkilön kirjoitusten kautta, ja on poistanut tämän ketjun avauksessa mainitun kirjoituksen Tukiaisen SeiskaLivestä.


    • LiirumLaarum 666

      Immoska sai oman kommentin Tuksulta (20.4.):

      "Juha jepa jeee........varmaan vaan kateellinen siitä, että yleensä saan kuukautiset kun kyseinen "kundi" haluaisi itse olla nainen. Esim. Kalinainen tietää kaiken todeksi mistä puhun, mutta mä näytän olevan ainoa jolla on rohkeutta sanoa asiat suoraan."

      • tyhjää lätinää

        Päihteetkö aiheuttavat nuo oudot "jepa jee"-täytesanat teksteihin?


    • Puutaheinää

      Tuksu empi 21.4. illalla:

      "Kirjoitin kaksi blogia Seiska Liveen joissa on aika painavaa tekstiä.

      Jokainen sana on totta, mutta aloin nyt miettimään, että pitäisikö silti poistaa ne tekstini.....????

      Olen vaan kyllästynyt siihen, että mua saa muka haukkua ihan miten sattuu ja kertoa valeita minusta, tuhota ihmissuhteitani, otetaan yhteyttä aina lähipiiriini ja manipuloidaan heitä, osasyy isämme sairastumiseen oli näätien vuosikausien aivopesu ja kiusaaminen.

      Suomen lain mukaan julkisuuden henkilöä "saa kritisoida netissä", mutta missä menee törkeän kunnianloukkausen raja, siinäpä vasta kysymys.....?
      Mun kohdalla se on ylitetty jo ajat sitten.

      Minusta on väärin, että esim. Länsman ja Joni Virtanen saavat antaa valheellisia ja perättömiä kommentteja törkeään "paljastuskirjaan" (joka on täyttä soopaa ja solvausta), pääkirjoittaja eräs vanhempi nainen Halsualta, oma isäni saa sairaassa tilassa antaa omasta tyttärestään suuren luokan

      halveerauskirjoituksen Hymylle jne. jne. Koska osa näistä haukkujistani kuten pikkusiskoni Jasmine, ovat julkisuudessa tai ainakin haluavat kovasti olla, niin minulla pitää myös olla mahdollisuus kertoa heistä ja kritisoida heitä, ei tosin valheita kertomalla vaan ihan totuuksia.

      Olen iloinen nyt siitä, että poliisit ovat ottaneet uudelleen tutkintaa törkykirjan, sekä koko Hy,y lehden. Vahingonkorvausvaatimukseni on edelleen kymmeniä tuhansia euroja. Jos oltaisiin Jenkeissä, saisin vähintään miljoonan. -Johanna Tukiainen"

    • Vai miljoonan

      Jos olisit jenkeissä saisit parinkymmenen vuoden kakun ilman ehdonalaista vitun narkkariämmä. Lähdet kohta istumaan ja kun muut menevät aamupuurolle sinä menet paskapaljuja tyhjentämään ja sen jälkeen otat kunnolla turpaasi mikä on sinulle täysin oikein.

      • Lisija neito

        Olen aivan varma siitä, että pataan tulee tuksulle, jos menee poseen. Siellä toimii sellainen hierarkia että....isot pojat ovat kertoneet. Ja jos on ahtaanpaikan kammoa, se iskee iltaisin, kun sellin ovi lukitaan yöksi.


      • Glamour häkkiin
        Lisija neito kirjoitti:

        Olen aivan varma siitä, että pataan tulee tuksulle, jos menee poseen. Siellä toimii sellainen hierarkia että....isot pojat ovat kertoneet. Ja jos on ahtaanpaikan kammoa, se iskee iltaisin, kun sellin ovi lukitaan yöksi.

        Siellä jo odotetaan glamourin saapumista...


    • Pikkuserkku 24.4.

      Nimimerkki Pikkuserkku kirjoitti erään toisen ketjun yhteydessä 24.4.14:

      ”Johannan psyyke on muuttunut rajusti, vuosien varrella. Syystä, että... jokainen spekuloikoon mielessään. Johanna ei oikeasti haluaisi olla paha, pohjalla on hyvää tahtova ihminen, mutta sitä ihmistä ei löydy tänäpäivänä.

      Mitä tulee hänen mainitsemaan: Udi osti mulle bemarin, pitää paikkaansa, mutta tämä tapahtui kauan sitten, eikä sitä autoa koskaan tuotu Suomeen, se jäi Udille.

      Johanna odotti elämältä paljon, miestä, lapsia, kotia ym. Mutta sitten tulivat päihteet ja muut aineet ja sillä karikkoisella tiellä mennään.

      Uskokaa minua, tunnen henkilön lapsuudesta ja varhaisnuoruudesta. Älkää vihatko, älkää herjatko häntä, koska hän ei ole enää itsensä vietävissä, vaan narun päässä on vahvempi taluttaja. Johannaa ei voi kukaan auttaa, niin kauan kun hän ei apua ota vastaan. Mitä tulee noihin blogiteksteihin, monikin asia pitää paikkaansa, mutta ne on tapahtuneet menneisyydessä, ei "just nyt".”

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3434
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      563
      3229
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2892
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2082
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1855
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      141
      1477
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1270
    Aihe