Raamatun profetiat

yks vaan

Raamatussa on 723 profetiaa, joista 81% on jo toteutunut ja loput 19% tulee takuuvarmasti myös toteutumaan. Hyvä muistaa näin pääsiäisen aikana. Me Messiaaseen Jeesukseen Kristukseen uskovat olemme menossa kohti loistavaa tulevaisuutta vaikka maailmassa kuinka kuohuu.

6

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikein

      Kuohuuhan se mailma kun kuohutetaan. Raamatun mukaan kaikki mahdollinen paha läsnä samanaikaisesti. Merkit luonnossa, sodat, taudit, eksytys ja samalla kuitenkin Herra vahvistaa omiaan tulevaa varten.

    • Näin toimii

      Käyköön maailmassa miten vain, niin uskoville käy aina hyvin, sillä itse Herra Jeesus on kanssamme vaikeuksissamme ja juuri silloin. Miksi rannalla oli kahdet askeleet, mutta kun minulla oli vaikeaa, näkyi vai yhdet jalanjäljet. Miksi minä silloin olin yksin? "Lapseni, minä kannoin sinua silloin".

    • Prosenttikysymys

      Ja montakos prosenttia noista kirjoiteltiin siihen jälkeenpäin, kun 300-luvulla valikoivat juttuja joita siihen laitettaisiin?

      • @@@

        Suositus Prosenttikysymykseelle: Anna Jeesuksen Kristuksen pelastaa itsesi. Vielä on armon ovi avoinna. Älä siirrä tuonnemmaksi, et tiedä, milloin päiväsi päättyvät. Sen jälkeen ei enää ole mahdollisuutta pelastua. Ratkaisu on tehtävä tässä ajassa. Ota vastaan Jeesus Vapahtajaksesi. Kadu syntejäsi ja pyydä ne vilpittömästi anteeksi, niin ne anteeksi annetaan. Jeesus on sydänten tuntija, häntä ei voi harhauttaa, ole siis vilpitön. Raamatun kirjoitukset tulevat avautumaan sinulle aivan uudella tavalla. Karta 1992 käännöstä, se on kelvoton käännös. Suositeltavia ovat mm. KR 33/38, samoin Biblia 1776, Raamattu kansalle käännös 2012 tai KJV 1611(King James Version).


    • Ei epätosi

      Ehkä sinun olisi haettava tuollaista tietoa tieteen ja ateismin, sekä kreatinismin puolelta. Tällä on Raamattu käytössä sellaisenaan.

    • Vain yksin Jeesus

      Jeesus on Herra ja hän on ylösnoussut Vapahtajamme. Tätä Jeesusta me julistamme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe