Provoilija palstalla

annika3

Olen ekaa kertaa elämässäni tällä ko.palstalla. Lukaisin äsken muutamia ketjuja täällä ja huomasin sen minkä monet täällä enemmänkin olleet ovat kommenttien perusteella huomanneet; tänne on pesiytynyt ärsyttävä provoilija, jolla on tapana avata keskusteluketjuja ja vastailla itselleen eri nikeillä.

Olette varmasti myöskin huomanneet miten hän vaihtaa kirjoitustyyliään eri nikkien välillä; välillä vaikuttaa olevan vähän yksinkertainen ja kirjoitus on mitä sattuu, mut sit hetken päästä toisella nikillä kirjoittaessaan teksti on taas selkeämpää ja täysjärkisempää.

Mulle tuli noita juttuja lukiessa mieleen, että kyseessä saattaa olla mies. Niin sairaalta kuin se kuullostaakin.

Monilla eri palstoilla riehuu eräs yksi ja sama provoilija joka toimii ihan vastaanlaisesti kuin tää "lissu" täällä; aloittelee ketjuja, vaihtelee nikkiä, keksii tarinoita päästään, vastailee itselleen eri nikeillä. Pyrkii kommenteillaan ärsyttämään ihmisiä äärimmilleen. Jos joku ketju osoittaa tyrehtymisen merkkejä -avaa nopeesti uuden. Roikkuu linjalla 24/7. -Häntä on yritetty savustaa ulos monelta eri palstalta, mutta hänellä on joku jippo millä roikkua vuodesta toiseen mukana.

En ihmettelisi vaikka sama tyyppi olisi tuo tämänkin palstan häirikkö.

On se vaan niin harmillista ku tollaset ääliöt tyrannisoivat näitä palstoja. Niistä ku ei oikein pääse mitenkään eroonkaan...

76

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Olen pitkän aikaa ollut sitä mieltä että kyseessä on mies, lissu-ukko. Hän itse pontevimmin väittää lissua naiseksi. :)
      Itse olen profiloinut hänet tähän mennessä sinkkumieheksi. Eiköhän hän tule tähänkin pian jotain vastaamaan. ;)

      • Äiti, äitipuoli, vai

        Minä en ole lissu ja olen nainen ja olen kyllä sitä mieltä etttä tämä provo-lissu on nainen. Niin kovasti hän vihaa uusperheiden äitejä, kaikkia. Kun hän on tullut jätetyksi toisen naisen takia, ei pääse pakkomielteestään millään eroon, eikä eteenpäin elämässään.


      • Annika3
        Äiti, äitipuoli, vai kirjoitti:

        Minä en ole lissu ja olen nainen ja olen kyllä sitä mieltä etttä tämä provo-lissu on nainen. Niin kovasti hän vihaa uusperheiden äitejä, kaikkia. Kun hän on tullut jätetyksi toisen naisen takia, ei pääse pakkomielteestään millään eroon, eikä eteenpäin elämässään.

        Mieheksi epäilin, koska antaa jutuillaan itsestään naisena tosi veemäisen kuvan. Selvästi ihan tarkoituksella, aivan kuin vain provotakseen. Tietää, että palstalla on suurin osa naisia; tuolla käytöksellä saa naisten huomion ja pidettyä keskustelua yllä. Mainitsemani toisilla palstoilla riehuva provo on työtön sinkkumies. n.50v, jonka koko elämän sisältö muodostuu suomi24:lla loisimiseen. Hänellä ei ole minkäänlaista sos.elämää. Paitsi tää. Ei ole tyhmä kaveri ollenkaan, päinvastoin, ja tarinaa, täyttä puppua osaa suoltaa taidokkaasti. Hänellä tuntuis olevan lukuisia sivupersoonia, oikeesti, siksi hyppiminen nikistä nikkiin ja kirjoitustyylin vaihtaminen sujuu häneltä kuin luonnostaan. Halveksii naisia, jostain syystä. Tavaramerkkinä on, että saadessaan puheillaan porukan ärsytettyä, yrittää jotenki sairaasti kääntää kaiken negatiivisen sanomansa toisten syyksi. Tätä on vaikee selittää...se on jotain käänteispsykologiaa. Esim.eli jos täällä esiintyy veemäisenä akkana ja naiset vastaa hänelle raivokkaasti, ni saattaa sanoa, että "tollasia te uusioäidit just ootte, tässä se taas nähtiin". Karrikoidusti noin. Tää ihmisten ärsyttäminen on hänelle peliä, hupia. Saa siitä jotain ihme kiksejä. Ja se on sairasta, se.


      • ...
        Äiti, äitipuoli, vai kirjoitti:

        Minä en ole lissu ja olen nainen ja olen kyllä sitä mieltä etttä tämä provo-lissu on nainen. Niin kovasti hän vihaa uusperheiden äitejä, kaikkia. Kun hän on tullut jätetyksi toisen naisen takia, ei pääse pakkomielteestään millään eroon, eikä eteenpäin elämässään.

        Sinä "Äiti, äitipuoli, vai" olet juuri tuo lissu-ukko, joka joka kerta tulee itsepintaisesti vänkäämään samaa stooria, vaikka osa provojesi lukijoista on sinut helposti tunnistanut mieheksi.

        Parodiasi ex-vaimosta meni vain niin yli. :)
        Itseäni vain huvittavat lissu-ukon kirjoitukset, kun ajattelen häntä epätoivoisena sinkkumiehenä, joka vihaa naisia, siksi kun ei ole päässyt kenenkään naisen punkkaan.

        Ennenpitkää tämän lissu-ukon profiili alkaa muotoutua tarkemmaksi. Ehkä hän on isätön, uusperheessä kasvanut tai yh:n kasvattama, kun niin kovasti vainoaa nimenomaan uusperheet-palstaa. Tai ehkä joku nainen, jolla on ollut lapsia aiemasta liitosta, on hänet heittänyt pihalle. Aika näyttää.


      • Äiti, äitipuoli, vai
        ... kirjoitti:

        Sinä "Äiti, äitipuoli, vai" olet juuri tuo lissu-ukko, joka joka kerta tulee itsepintaisesti vänkäämään samaa stooria, vaikka osa provojesi lukijoista on sinut helposti tunnistanut mieheksi.

        Parodiasi ex-vaimosta meni vain niin yli. :)
        Itseäni vain huvittavat lissu-ukon kirjoitukset, kun ajattelen häntä epätoivoisena sinkkumiehenä, joka vihaa naisia, siksi kun ei ole päässyt kenenkään naisen punkkaan.

        Ennenpitkää tämän lissu-ukon profiili alkaa muotoutua tarkemmaksi. Ehkä hän on isätön, uusperheessä kasvanut tai yh:n kasvattama, kun niin kovasti vainoaa nimenomaan uusperheet-palstaa. Tai ehkä joku nainen, jolla on ollut lapsia aiemasta liitosta, on hänet heittänyt pihalle. Aika näyttää.

        Ei, en ole mikään lissu. Olen äiti, äitipuoli ja vaimo. En ole mies, olen nainen. Nyt olet kyllä diagnoosissasi erehtynyt pahasti.
        Ja mihin ex-vaimo parodiaan viittaat?


      • annika3
        Annika3 kirjoitti:

        Mieheksi epäilin, koska antaa jutuillaan itsestään naisena tosi veemäisen kuvan. Selvästi ihan tarkoituksella, aivan kuin vain provotakseen. Tietää, että palstalla on suurin osa naisia; tuolla käytöksellä saa naisten huomion ja pidettyä keskustelua yllä. Mainitsemani toisilla palstoilla riehuva provo on työtön sinkkumies. n.50v, jonka koko elämän sisältö muodostuu suomi24:lla loisimiseen. Hänellä ei ole minkäänlaista sos.elämää. Paitsi tää. Ei ole tyhmä kaveri ollenkaan, päinvastoin, ja tarinaa, täyttä puppua osaa suoltaa taidokkaasti. Hänellä tuntuis olevan lukuisia sivupersoonia, oikeesti, siksi hyppiminen nikistä nikkiin ja kirjoitustyylin vaihtaminen sujuu häneltä kuin luonnostaan. Halveksii naisia, jostain syystä. Tavaramerkkinä on, että saadessaan puheillaan porukan ärsytettyä, yrittää jotenki sairaasti kääntää kaiken negatiivisen sanomansa toisten syyksi. Tätä on vaikee selittää...se on jotain käänteispsykologiaa. Esim.eli jos täällä esiintyy veemäisenä akkana ja naiset vastaa hänelle raivokkaasti, ni saattaa sanoa, että "tollasia te uusioäidit just ootte, tässä se taas nähtiin". Karrikoidusti noin. Tää ihmisten ärsyttäminen on hänelle peliä, hupia. Saa siitä jotain ihme kiksejä. Ja se on sairasta, se.

        Elikkä joo, sama idiiootti on kyseessä, Ei epäilystäkään. Tomppa, surullista. Olet säälittävä hullu, tiesitkö? Valitettavasti sun kaltaisista ei pääse eroon täällä suomi24:ssa. Jatka menoasi vaan, varsinkin tuolla romano-sivustolla, ni kyllä se siitä:)


      • Kristallipallo
        ... kirjoitti:

        Sinä "Äiti, äitipuoli, vai" olet juuri tuo lissu-ukko, joka joka kerta tulee itsepintaisesti vänkäämään samaa stooria, vaikka osa provojesi lukijoista on sinut helposti tunnistanut mieheksi.

        Parodiasi ex-vaimosta meni vain niin yli. :)
        Itseäni vain huvittavat lissu-ukon kirjoitukset, kun ajattelen häntä epätoivoisena sinkkumiehenä, joka vihaa naisia, siksi kun ei ole päässyt kenenkään naisen punkkaan.

        Ennenpitkää tämän lissu-ukon profiili alkaa muotoutua tarkemmaksi. Ehkä hän on isätön, uusperheessä kasvanut tai yh:n kasvattama, kun niin kovasti vainoaa nimenomaan uusperheet-palstaa. Tai ehkä joku nainen, jolla on ollut lapsia aiemasta liitosta, on hänet heittänyt pihalle. Aika näyttää.

        Olet sinä ..... melkoinen guru kun TIEDÄT kaiken. Pystyt kirjoitusten perusteella sanomaan kuka on kukakin ja jopa sukupuolen.


      • ...
        Kristallipallo kirjoitti:

        Olet sinä ..... melkoinen guru kun TIEDÄT kaiken. Pystyt kirjoitusten perusteella sanomaan kuka on kukakin ja jopa sukupuolen.

        En pysty kaikkien kirjoittajien sukupuolta tietämään, vain joidenkin. Lissu-ukko kirjoittaa niin paljon naisvihamielisiä ulostuksiaan, että hänen sukupuolensa selviää kyllä kaikille niille lukijoille, joilla on enemmän älyä, kuin tällä lissu-ukolla...ja sehän ei paljonkaan älyä vaadi.


      • Saa vapaasti haukkua
        Äiti, äitipuoli, vai kirjoitti:

        Minä en ole lissu ja olen nainen ja olen kyllä sitä mieltä etttä tämä provo-lissu on nainen. Niin kovasti hän vihaa uusperheiden äitejä, kaikkia. Kun hän on tullut jätetyksi toisen naisen takia, ei pääse pakkomielteestään millään eroon, eikä eteenpäin elämässään.

        Olen seurannut tätä palstaa pitkän aikaa, koska olen uusperheellinen itse. Ja olen samaa mieltä että, Lissu on nainen. No varmaksi en voi mennä vakuuttamaan, mutta tämän johtopäätöksen olen tehnyt hänen kirjoituksistaan.
        Niin varma en tietenkään asiasta voi olla, että alkaisin täällä jotakin Lissuttelemaan siksi, että on eri mieltä kanssani. Jätän sen ... ja Annika3 vastuulle. He kun ovat varmoja asiastaan.


      • ...
        Saa vapaasti haukkua kirjoitti:

        Olen seurannut tätä palstaa pitkän aikaa, koska olen uusperheellinen itse. Ja olen samaa mieltä että, Lissu on nainen. No varmaksi en voi mennä vakuuttamaan, mutta tämän johtopäätöksen olen tehnyt hänen kirjoituksistaan.
        Niin varma en tietenkään asiasta voi olla, että alkaisin täällä jotakin Lissuttelemaan siksi, että on eri mieltä kanssani. Jätän sen ... ja Annika3 vastuulle. He kun ovat varmoja asiastaan.

        En lissuttele ketään, kirjoitan AINA vain lissu-ukosta.


      • Saa vapaasti haukkua
        ... kirjoitti:

        En lissuttele ketään, kirjoitan AINA vain lissu-ukosta.

        """Sinä "Äiti, äitipuoli, vai" olet juuri tuo lissu-ukko, joka joka kerta tulee itsepintaisesti vänkäämään samaa stooria, vaikka osa provojesi lukijoista on sinut helposti tunnistanut mieheksi."""
        Tässäkin lissuttelet, eli väität tätä kirjoittajaa lissuksi.


      • ...
        Saa vapaasti haukkua kirjoitti:

        """Sinä "Äiti, äitipuoli, vai" olet juuri tuo lissu-ukko, joka joka kerta tulee itsepintaisesti vänkäämään samaa stooria, vaikka osa provojesi lukijoista on sinut helposti tunnistanut mieheksi."""
        Tässäkin lissuttelet, eli väität tätä kirjoittajaa lissuksi.

        Kyllä tuo kirjoittajan teksti on aivan lissu-ukon näppäimistöltä. Ketään naista en koskaan lissuttelisi.


      • Saa vapaasti haukkua
        ... kirjoitti:

        Kyllä tuo kirjoittajan teksti on aivan lissu-ukon näppäimistöltä. Ketään naista en koskaan lissuttelisi.

        Sinä et voi asiaa tietää, ellet itse ole tuo kirjoittaja.


      • ...
        Saa vapaasti haukkua kirjoitti:

        Sinä et voi asiaa tietää, ellet itse ole tuo kirjoittaja.

        En ole mies ja yhtään naista, joka tähän ketjuun kirjoittanut, ei luulisi haittaavan lissu-ukottelu. Ainoastaan lissu-ukko, ei tykkää. :)


      • Ole lissu jo hiljaa
        ... kirjoitti:

        En ole mies ja yhtään naista, joka tähän ketjuun kirjoittanut, ei luulisi haittaavan lissu-ukottelu. Ainoastaan lissu-ukko, ei tykkää. :)

        Mielipiteitä lissun sukupuolesta voi olla muillakin kuin sinulla. Ja ne ovat erilaisia kuin omasi. Koska niin ponneekaasti puolustat omaa kantaasi, olet tuo lissu itse. Se on tullut jo selväksi. Väittää voit mitä tahansa, ethän usko muitakaan, vaan intät omaa näkemystäsi.


      • ...
        Ole lissu jo hiljaa kirjoitti:

        Mielipiteitä lissun sukupuolesta voi olla muillakin kuin sinulla. Ja ne ovat erilaisia kuin omasi. Koska niin ponneekaasti puolustat omaa kantaasi, olet tuo lissu itse. Se on tullut jo selväksi. Väittää voit mitä tahansa, ethän usko muitakaan, vaan intät omaa näkemystäsi.

        Sovitaan niin, että minä olen lissu, jos se sinua lissu-ukko helpottaa. :)

        Koska annika3 on kadonnut maisemista, epäilen, että hän ja sinä, "Ole lissu jo hiljaa" ovat lissu-ukon alter egoja, joka laittoi taas muka akat tappelemaan keskenään. Harmittaako sinua, että naiset ovat AINA sinua fiksumpia?


      • Ole Lissu jo hiljaa
        ... kirjoitti:

        Sovitaan niin, että minä olen lissu, jos se sinua lissu-ukko helpottaa. :)

        Koska annika3 on kadonnut maisemista, epäilen, että hän ja sinä, "Ole lissu jo hiljaa" ovat lissu-ukon alter egoja, joka laittoi taas muka akat tappelemaan keskenään. Harmittaako sinua, että naiset ovat AINA sinua fiksumpia?

        Sinähän epäilet jokaista, joka ei ole kanssasi samaa mieltä.
        Minäkin olen nyt sitten jo lissu-ukko :)) Eikö riittänyt tuon äiti, äitipuoli, vaimon syyttäminen enää? Ja Annika3 olen myös.
        Etkö huomaa omaa sairasta ajatusmaailmaasi? Pitäisi kyllä jo hälytyskellojen soida päässä, kun on noin vinksahtanut.


      • ...
        Ole Lissu jo hiljaa kirjoitti:

        Sinähän epäilet jokaista, joka ei ole kanssasi samaa mieltä.
        Minäkin olen nyt sitten jo lissu-ukko :)) Eikö riittänyt tuon äiti, äitipuoli, vaimon syyttäminen enää? Ja Annika3 olen myös.
        Etkö huomaa omaa sairasta ajatusmaailmaasi? Pitäisi kyllä jo hälytyskellojen soida päässä, kun on noin vinksahtanut.

        Kenellä pitäisi höytyskellojen soida, on lissu-ukko ja hän, joka itsepintaisesti myy lissun tarinää. Tosin se voi olla yksi ja sama henkilö.


    • annika3

      Tässä kommentti minkä juuri nappasin toisesta keskusteluketjusta;

      nm.tykkään kirjoitti; "Minä olen monta kertaa vastannut lissun juttuihin, äärettömän fiksun tuntuinen keskustelija."

      ***Tämä on niitä mun mainitsemani provon tyypillisimpiä temppuja. Eli jos joku arvostelee hänen kommenttiaan, hän heittää heti tällasen kortin kehiin. Eli kehuu omia sanomisiaan toisella nikillä.***

      Olen pahoillani; teillä näyttäisi olevan melkoinen syöpäläinen palstalla.

      • ...

        Itse en provosoidu lissu-ukon teksteistä juuri sen vuoksi, että tämä henkilö miespuoliseksi havaittuna on oikeasti vain aika säälittävä. Hän todennäköisesti saa nautintonsa siitä, kun jotkut kirjoittajat haukkuvat lissua juopoksi ym, surkimukseksi, jollaiseksi hän itse KAIKKI naiset mieltää. Sinkkupalstalla provoaa eräs aika sairas mies, jonka alter ego hän hyvinkin voisi olla.


      • annika3
        ... kirjoitti:

        Itse en provosoidu lissu-ukon teksteistä juuri sen vuoksi, että tämä henkilö miespuoliseksi havaittuna on oikeasti vain aika säälittävä. Hän todennäköisesti saa nautintonsa siitä, kun jotkut kirjoittajat haukkuvat lissua juopoksi ym, surkimukseksi, jollaiseksi hän itse KAIKKI naiset mieltää. Sinkkupalstalla provoaa eräs aika sairas mies, jonka alter ego hän hyvinkin voisi olla.

        Tää provo, kenestä mä olen kertonut, roikkuu myös sinkkupalstalla. Ja monilla muillakin. Näyttäisi myös, että hän esittää yksinhuoltajaisää avioeropalstalla...


    • UUDESTAAN!!!!

      Ja taas ole ekaa kertaa tänne eksynyt??? Kuinkahan mones tääkin juttu jo sulta on, ja joka kerta oot ekaa kertaa tänne eksynyt?????

      Niinhän me kaikki eksytään tietyille palstoille... nips naps vaan... jokaisella palstalla on nimi, ja kun sitä klikkaa ihan itse, ei voi sinne eksyä, kyllä se on tietoinen valinta.

      • annika3

        Sieltähän se rotta tuli kolosta ku pikkasen kopautti:) En mä tänne palstalle eksynyt, tulin ihan tietoisesti. Kuulin, että täällä riehuu joku sairas yksilö...halusin tulla, ihan silkasta mielenkiinnosta, katsomaan mimmonen tapaus se on:)


    • lissun tarina?

      Kyllä se on kuulkaa nainen!
      Erosta katkeroitunut ja vihainen ja mielenterveydeltään vinksahtanut.
      Se on sen 10v terrorisoinut yhäri palstallakin jatkuvien elareiden nostosta ja eron jälkeen isillä ei voisi jatkua oma elämä.
      Fanaattisesti puolustelee yhäri-äitejä mutta heillä on oikeus jatkaa elämäänsä uudenkin miehen rinnalla.

      Joskus luin jostain keskustelusta tämän lissun elämän tarinasta kun he aikoinaan erosivat (varmaan lissun mielenvikaisuuden takia) niin ero oli "sopuisa" ja lastensa isä tapasi säännöllisesti lapsiansa mutta sitten kun tämä isä tapasi uuden naisen eli "naikkosen, sutturan yms. niin helvetti alkoi!!

      Nythän hänellä on jo aikuisia lapsia ja vielä tämä lissu yrittää vieroittaa lapsiansa isästään mutta uskon ja toivonkin että nämä lapset (aikuiset) pitää ainakin salaa yhteyttä isäänsä suojellaakseen lissun "äitinsä" mielenterveyttä.

      • annika3

        Kiva, että tulit kertomaan tuon juuri sopivasti:) Et sitten aikaisemmin kertonut tuota juttuasi tällä palstalla ku käsittääkseni monet ovat jo pitkään miettineet mikä on se hul*u joka täällä kirjoittelee idioottimaisuuksia ja vaihtelee nikkejään koko ajan. Nytkö just tuli mieleen, että sulla onkin hänestä tosi paljon tietoa ja päätit sit infota meitä nyt asiasta? Melkoinen sattuma, sanoisin:) Mut hienoa, että avauduit.


      • ...
        annika3 kirjoitti:

        Kiva, että tulit kertomaan tuon juuri sopivasti:) Et sitten aikaisemmin kertonut tuota juttuasi tällä palstalla ku käsittääkseni monet ovat jo pitkään miettineet mikä on se hul*u joka täällä kirjoittelee idioottimaisuuksia ja vaihtelee nikkejään koko ajan. Nytkö just tuli mieleen, että sulla onkin hänestä tosi paljon tietoa ja päätit sit infota meitä nyt asiasta? Melkoinen sattuma, sanoisin:) Mut hienoa, että avauduit.

        Juu, tuo lissun tarina? on tämä lissu-ukko. Tuota tuubaa hän käy säännöllisin välein kertomassa ja on ainakin yhden aloituksen tehnyt tyyliin "lissun tarina".

        Aika hauskaa, kun aloittaa toisen kappaleen "joskus luin jostain keskustelusta tämän lissun elämän tarinasta...."

        Hänhän sen itse kirjoitti. :)

        Mutta ei uhrata aikaa enempää, kun muistaa että lissu on mies, hänen tarinansa muuttuvat hauskoiksi. Eipä silti ei ne koskaan ole minua ärsyttänytkään, koska ne ovat niin huonoa parodiaa.


      • Ei uhrata
        ... kirjoitti:

        Juu, tuo lissun tarina? on tämä lissu-ukko. Tuota tuubaa hän käy säännöllisin välein kertomassa ja on ainakin yhden aloituksen tehnyt tyyliin "lissun tarina".

        Aika hauskaa, kun aloittaa toisen kappaleen "joskus luin jostain keskustelusta tämän lissun elämän tarinasta...."

        Hänhän sen itse kirjoitti. :)

        Mutta ei uhrata aikaa enempää, kun muistaa että lissu on mies, hänen tarinansa muuttuvat hauskoiksi. Eipä silti ei ne koskaan ole minua ärsyttänytkään, koska ne ovat niin huonoa parodiaa.

        Jokainen joka ei sua miellytä kirjoituksellaan, on sulle lissu. Ja olet vakuuttunut että on mies? Vakuuttunut asiasta voit olla vain ja ainoastaan, koska olet kyseinen henkilö itse.


      • ...
        Ei uhrata kirjoitti:

        Jokainen joka ei sua miellytä kirjoituksellaan, on sulle lissu. Ja olet vakuuttunut että on mies? Vakuuttunut asiasta voit olla vain ja ainoastaan, koska olet kyseinen henkilö itse.

        Aika huono veto, koska lissu-ukkohan vakuuttaa, että lissu on lissutarinanomainen nainen. Hän ei missään nimessä halua paljastua mieheksi. Olet epätoivoinen.


      • Tämä on vain palsta
        ... kirjoitti:

        Juu, tuo lissun tarina? on tämä lissu-ukko. Tuota tuubaa hän käy säännöllisin välein kertomassa ja on ainakin yhden aloituksen tehnyt tyyliin "lissun tarina".

        Aika hauskaa, kun aloittaa toisen kappaleen "joskus luin jostain keskustelusta tämän lissun elämän tarinasta...."

        Hänhän sen itse kirjoitti. :)

        Mutta ei uhrata aikaa enempää, kun muistaa että lissu on mies, hänen tarinansa muuttuvat hauskoiksi. Eipä silti ei ne koskaan ole minua ärsyttänytkään, koska ne ovat niin huonoa parodiaa.

        Sinä olet vainoharhainen, ja sulla on pakkomielle leimata toiset lisssuksi.
        Tunnetko itsesi nyt paremmaksi muita?


      • ...
        Tämä on vain palsta kirjoitti:

        Sinä olet vainoharhainen, ja sulla on pakkomielle leimata toiset lisssuksi.
        Tunnetko itsesi nyt paremmaksi muita?

        Ketään ei tarvitse lissutella, kun vain muistaa näitä lissumaisia avauksia lukiessa, että kirjoittaja on sinkkupalstan mies. Silloin nousee vain hymy huulille. :)

        Oikeestim kokeilkaa, te kaikki naispuolisetkin naisvihaajat. Ei teistä itsestänne tule yhtään sen parempia äitejä, vaimoja ja tyttäriä, jos lissuttelette jotain provoajaa ja haukutte häntä juopoksi tms. Lissumies toki alter egollaan jatkaa omiin avauksiinsa vastailua näillä kaikilla haukkumanimillä.

        Älkää vastatko hänelle mitään, vaan pitäkää omaa kivaa tuolla miesressukka-ajatuksellanne.


      • Äiti, äitipuoli, vai
        ... kirjoitti:

        Ketään ei tarvitse lissutella, kun vain muistaa näitä lissumaisia avauksia lukiessa, että kirjoittaja on sinkkupalstan mies. Silloin nousee vain hymy huulille. :)

        Oikeestim kokeilkaa, te kaikki naispuolisetkin naisvihaajat. Ei teistä itsestänne tule yhtään sen parempia äitejä, vaimoja ja tyttäriä, jos lissuttelette jotain provoajaa ja haukutte häntä juopoksi tms. Lissumies toki alter egollaan jatkaa omiin avauksiinsa vastailua näillä kaikilla haukkumanimillä.

        Älkää vastatko hänelle mitään, vaan pitäkää omaa kivaa tuolla miesressukka-ajatuksellanne.

        Minutkin olet "lissuttanut" tässä ketjussa. Ja pidät minua miehenä. Olen sitten varsin poikkeuksellinen mies, koska olen synnytttänyt lapseni. En ole ennen kuullutkaan että mies voi olla raskaana ja synnyttää. Mukavaa olla erikoistapaus :)


      • ...
        Äiti, äitipuoli, vai kirjoitti:

        Minutkin olet "lissuttanut" tässä ketjussa. Ja pidät minua miehenä. Olen sitten varsin poikkeuksellinen mies, koska olen synnytttänyt lapseni. En ole ennen kuullutkaan että mies voi olla raskaana ja synnyttää. Mukavaa olla erikoistapaus :)

        Tämä lissu-ukko ehkä jollain tasolla tosiaan luulee olevansa nainen ja uskoo itsekin omat, sairaat juttunsa. En ole lissutellut, puhun lissu-ukosta. :)


      • Äiti, äitipuoli, vai
        ... kirjoitti:

        Tämä lissu-ukko ehkä jollain tasolla tosiaan luulee olevansa nainen ja uskoo itsekin omat, sairaat juttunsa. En ole lissutellut, puhun lissu-ukosta. :)

        Olet sinä. Sinä kirjoitat tuolla ylempänä minulle että: ... 18.4.2014 12:00
        Sinä "Äiti, äitipuoli, vai" olet juuri tuo lissu-ukko.
        Tämä on lissuttelua.


      • ...
        Äiti, äitipuoli, vai kirjoitti:

        Olet sinä. Sinä kirjoitat tuolla ylempänä minulle että: ... 18.4.2014 12:00
        Sinä "Äiti, äitipuoli, vai" olet juuri tuo lissu-ukko.
        Tämä on lissuttelua.

        Onko sulla palleatuelliset rintaliivit man boobseissasi ja karvasissa säärissäsi sukkahousut? Jollei, ei sinun tarvitse ottaa itseesi lissu-ukottelua. Nimimerkkisi viittaa kyllä vahvasti lissu-ukkoon.


      • Äiti, äitipuoli, vai
        ... kirjoitti:

        Onko sulla palleatuelliset rintaliivit man boobseissasi ja karvasissa säärissäsi sukkahousut? Jollei, ei sinun tarvitse ottaa itseesi lissu-ukottelua. Nimimerkkisi viittaa kyllä vahvasti lissu-ukkoon.

        Onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisessä?
        Nimimerkkini kertoo että olen äiti, ja olen äitipuoli mieheni lapsille ja olen mieheni vaimo. Eikä viittaa mihinkään muuhun.


      • voimia lapsille
        Äiti, äitipuoli, vai kirjoitti:

        Onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisessä?
        Nimimerkkini kertoo että olen äiti, ja olen äitipuoli mieheni lapsille ja olen mieheni vaimo. Eikä viittaa mihinkään muuhun.

        Ikävää että miehen lasten äiti on kuollut, ja lasten isä on joutunut ottamaan jonkun naisen siihen hoitamaan taloutta.

        Toivottasti annat lasten surra äitiään rauhassa. Etkä tunge siihen leikkimään äitiä samantien. Ei ole kiva jäädä puoliorvoksi nuorena. Myötätuntoa paljon miehen lapsille. En voi kuvitella miltä tuntuu menettää äiti pienenä, varmasti kaameaa.

        Mutta toivottavasti miess on lastensa tukena ja kertoo äidistään lapsille sanoin ja kuvin.

        Miksihän miesten pitää niin nopeesti otta uusi vaimo itselleen? Antaisi lasten ensin surra rauhassa ja sitten pikkuhiljaa muutoksia elämään.
        Mutta lapsille voimia suuren suuressa surussa.


      • Lissukka nillittää
        voimia lapsille kirjoitti:

        Ikävää että miehen lasten äiti on kuollut, ja lasten isä on joutunut ottamaan jonkun naisen siihen hoitamaan taloutta.

        Toivottasti annat lasten surra äitiään rauhassa. Etkä tunge siihen leikkimään äitiä samantien. Ei ole kiva jäädä puoliorvoksi nuorena. Myötätuntoa paljon miehen lapsille. En voi kuvitella miltä tuntuu menettää äiti pienenä, varmasti kaameaa.

        Mutta toivottavasti miess on lastensa tukena ja kertoo äidistään lapsille sanoin ja kuvin.

        Miksihän miesten pitää niin nopeesti otta uusi vaimo itselleen? Antaisi lasten ensin surra rauhassa ja sitten pikkuhiljaa muutoksia elämään.
        Mutta lapsille voimia suuren suuressa surussa.

        Ja kerrotko vielä mihin perustat näitä ajatuksiasi?


      • hugalabugala
        Lissukka nillittää kirjoitti:

        Ja kerrotko vielä mihin perustat näitä ajatuksiasi?

        Siis miten perustat? Itsephän tuo nainen niin kertoi ja vastasin siihen. Miksi lissuttelet kaikkia??? Olet itse se lissulässytossu.


      • Lissukka nillittää
        hugalabugala kirjoitti:

        Siis miten perustat? Itsephän tuo nainen niin kertoi ja vastasin siihen. Miksi lissuttelet kaikkia??? Olet itse se lissulässytossu.

        Ei vaan, MIHIN perustat olettamuksesi?
        Ainut mitä voit päätellä on se että, lasten äiti on kuollut. (jos on, koska äitipuoli termiä käytetään muutenkin).
        Et voi tietää "onko otettu hoitamaan taloutta", "niin nopeesti"`

        Mihin perustat nämä ajatuksesi. Näistä ei ole kerrottu mitään.
        Sinä, lässykkä oletat aina että, uudet perheet eivät synny rakkaudesta, vaan tarpeista.
        Ja oletat että, uusissa perheissä leikitään kotia, leikitään äitiä yms.

        Et voi tietää millä aika jänteellä tämä perhe on perustettu.
        Et voi tietää oliko ensimmäinen edes vaimo, vaikka nykyisen kanssa onkin naimisissa.


      • -----
        Lissukka nillittää kirjoitti:

        Ei vaan, MIHIN perustat olettamuksesi?
        Ainut mitä voit päätellä on se että, lasten äiti on kuollut. (jos on, koska äitipuoli termiä käytetään muutenkin).
        Et voi tietää "onko otettu hoitamaan taloutta", "niin nopeesti"`

        Mihin perustat nämä ajatuksesi. Näistä ei ole kerrottu mitään.
        Sinä, lässykkä oletat aina että, uudet perheet eivät synny rakkaudesta, vaan tarpeista.
        Ja oletat että, uusissa perheissä leikitään kotia, leikitään äitiä yms.

        Et voi tietää millä aika jänteellä tämä perhe on perustettu.
        Et voi tietää oliko ensimmäinen edes vaimo, vaikka nykyisen kanssa onkin naimisissa.

        Samaa minäkin mietin.

        Joku kertoi yhdellä lauseella olevansa äiti, äitipuoli ja vaimo, ja "Lissuksi" kutsuttu vakkaripalstalaisemme veti tuosta yhdestä lauseesta omin päin monen monta johtopäätöstä:

        - lasten äiti on kuollut
        - nimenomaan hän on kuollut ihan vastikään
        - miehen lapset menettivät hänet nuorena
        - lapset ovat vielä aivan pieniä
        - uusi puoliso on otettu nopeasti
        - lasten ei ole annettu surra rauhassa
        - uusi puoliso on otettu vain hoitamaan taloutta

        Ja ajatella, kaikki tämä päätelty yhden lauseen perusteella: "Olen äiti, mieheni lapsille äitipuoli ja miehelleni vaimo".

        Siis sehän nyt on ihan päivänselvää, että "Lissulla" ei ole enää kaikki muumit laaksossa. Hän menetti mielenterveytensä saman päivänä, kun miehensä lähti ja löysi uuden. Täällä jotkut uskovat hänen olevan mies, mutta itse en siihen usko. Hän on katkera, vanha nainen, jolla ei ole enää muuta elämänsisältöä kuin ajatella ex-miestään ja tämän uutta puolisoa 24/7 ja kirjoitella heistä internetin keskustelupalstalla suurimman osan valveillaoloajastaan. Ex-miehensä taas tuskin tuhlaa häneen ajatustakaan ja on jatkanut elämäänsä.

        Tässä minun mielikuvani "Lissusta", kirjoitin tämän tänne viime syksynä.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11750000


      • lapselle tosi surull
        Lissukka nillittää kirjoitti:

        Ei vaan, MIHIN perustat olettamuksesi?
        Ainut mitä voit päätellä on se että, lasten äiti on kuollut. (jos on, koska äitipuoli termiä käytetään muutenkin).
        Et voi tietää "onko otettu hoitamaan taloutta", "niin nopeesti"`

        Mihin perustat nämä ajatuksesi. Näistä ei ole kerrottu mitään.
        Sinä, lässykkä oletat aina että, uudet perheet eivät synny rakkaudesta, vaan tarpeista.
        Ja oletat että, uusissa perheissä leikitään kotia, leikitään äitiä yms.

        Et voi tietää millä aika jänteellä tämä perhe on perustettu.
        Et voi tietää oliko ensimmäinen edes vaimo, vaikka nykyisen kanssa onkin naimisissa.

        Hyvänen aika, eihän ole olemassa äitipuoli ihmistä!!

        Äitipuoli on vain lapsella jos oma äiti on kuollut, ja isämennyt uusiin naimisiin, silloin on äitipuoli, mutta ei kenelläkään lapsella jolla on oma rakas äiti elossa, voi olla äitipuolta, eikä silloinkaan vaikka äiti olisi kuollut eikä isän olisi olisi uusissa naimisissa, pelkkä isän kaveri ei voi olla äitipuoli.

        Siihen perustan settä jos tämä nainen kehuu itseään äitipuoleksi, niin silloin on lapsen oma äiti kuiollut, muuten ei voi kukaan nimitellä itseään äitipuoleksi.

        Joten olen pahoillani kun lapen äiti on kuollut. Me kaikki ollaan pahoillaan siitä.


      • Lissukka nilittää
        lapselle tosi surull kirjoitti:

        Hyvänen aika, eihän ole olemassa äitipuoli ihmistä!!

        Äitipuoli on vain lapsella jos oma äiti on kuollut, ja isämennyt uusiin naimisiin, silloin on äitipuoli, mutta ei kenelläkään lapsella jolla on oma rakas äiti elossa, voi olla äitipuolta, eikä silloinkaan vaikka äiti olisi kuollut eikä isän olisi olisi uusissa naimisissa, pelkkä isän kaveri ei voi olla äitipuoli.

        Siihen perustan settä jos tämä nainen kehuu itseään äitipuoleksi, niin silloin on lapsen oma äiti kuiollut, muuten ei voi kukaan nimitellä itseään äitipuoleksi.

        Joten olen pahoillani kun lapen äiti on kuollut. Me kaikki ollaan pahoillaan siitä.

        Entäs ne muut olettamuksesi? Unohdat vastata nyt niihin kokonaan?


      • ----
        lapselle tosi surull kirjoitti:

        Hyvänen aika, eihän ole olemassa äitipuoli ihmistä!!

        Äitipuoli on vain lapsella jos oma äiti on kuollut, ja isämennyt uusiin naimisiin, silloin on äitipuoli, mutta ei kenelläkään lapsella jolla on oma rakas äiti elossa, voi olla äitipuolta, eikä silloinkaan vaikka äiti olisi kuollut eikä isän olisi olisi uusissa naimisissa, pelkkä isän kaveri ei voi olla äitipuoli.

        Siihen perustan settä jos tämä nainen kehuu itseään äitipuoleksi, niin silloin on lapsen oma äiti kuiollut, muuten ei voi kukaan nimitellä itseään äitipuoleksi.

        Joten olen pahoillani kun lapen äiti on kuollut. Me kaikki ollaan pahoillaan siitä.

        Ensin väität kivenkovaan näin:
        "Hyvänen aika, eihän ole olemassa äitipuoli ihmistä!!"

        Sitten kumoat äskeisen täysin kirjoittamalla näin:
        "Äitipuoli on vain lapsella jos oma äiti on kuollut, ja isämennyt uusiin naimisiin, silloin on äitipuoli"

        Eli ensin olet sitä mieltä, että "äitipuoli-ihmistä" ei ole olemassa, mutta sitten oletkin sitä mieltä, että sellainen on olemassa,

        Äitipuolella tarkoitetaan lapsen isän puolisoa. Nimitys helpottaa ilmaisemaan isän puolison asemaa ja sosiaalista statusta lapseen nähden, mutta harvassa ovat perheet, joissa äitipuoli-sana olisi arkikäytössä. Arkielämässä äitipuolia kutsutaan varmaan useimmiten omalla nimellään, en usko, että kukaan huutelee, että "hei äitipuoli, tules tänne!"

        Ja jos joku tällä palstalla kertoo olevansa jonkun äitipuoli, on se helpoin tapa ilmaista, että miehellä on lapsia edellisestä suhteesta. Jokainen tietää, millaisesta perhedynamiikasta silloin on kysymys. En ymmärrä, en sitten alkuunkaan, miksi yhdestä sanasta pitää tehdä noin iso numero. Etenkin, kun sitä käytetään keskustelupalstalla, lähinnä sivuhuomautuksena ja tarkennuksena. Ei se, mitä sanaa käytetään, ole lainkaan olennaista, vaan se itse asia, josta puhutaan. Miten ihmeessä kukaan jaksaa tapella ja haastaa riitaa noin epäolennaisesta asiasta?


      • onnen ydin perhe
        ---- kirjoitti:

        Ensin väität kivenkovaan näin:
        "Hyvänen aika, eihän ole olemassa äitipuoli ihmistä!!"

        Sitten kumoat äskeisen täysin kirjoittamalla näin:
        "Äitipuoli on vain lapsella jos oma äiti on kuollut, ja isämennyt uusiin naimisiin, silloin on äitipuoli"

        Eli ensin olet sitä mieltä, että "äitipuoli-ihmistä" ei ole olemassa, mutta sitten oletkin sitä mieltä, että sellainen on olemassa,

        Äitipuolella tarkoitetaan lapsen isän puolisoa. Nimitys helpottaa ilmaisemaan isän puolison asemaa ja sosiaalista statusta lapseen nähden, mutta harvassa ovat perheet, joissa äitipuoli-sana olisi arkikäytössä. Arkielämässä äitipuolia kutsutaan varmaan useimmiten omalla nimellään, en usko, että kukaan huutelee, että "hei äitipuoli, tules tänne!"

        Ja jos joku tällä palstalla kertoo olevansa jonkun äitipuoli, on se helpoin tapa ilmaista, että miehellä on lapsia edellisestä suhteesta. Jokainen tietää, millaisesta perhedynamiikasta silloin on kysymys. En ymmärrä, en sitten alkuunkaan, miksi yhdestä sanasta pitää tehdä noin iso numero. Etenkin, kun sitä käytetään keskustelupalstalla, lähinnä sivuhuomautuksena ja tarkennuksena. Ei se, mitä sanaa käytetään, ole lainkaan olennaista, vaan se itse asia, josta puhutaan. Miten ihmeessä kukaan jaksaa tapella ja haastaa riitaa noin epäolennaisesta asiasta?

        Niin, äitipuolta ei ole olemassa jos lapsella on oma rakas äiti elossa.

        Äitipuoli on ihminen, joka on lapen isän kanssa naimisissa, kun lapsen oma äiti on kuollut. Muuten ei ole olemssa sen nimisitä ihmistä kuin mielikuvitus maailmasa.

        On suuren suuri loukkaus lasta kohtaan jos joku isänsä uusi naikonen alkaa kutsumaan itse itseään lapsen äidiksi, semmoista ei voi tehdä kuin sairas ihminen.

        Olisi hieno asia, kun asioista puhuttaisiin oikeilla nimillä, eikä vääristellä ihmisien statusta. Eihän aku ankkaakaan ole olemassa, etkä sinä voi olla milla magia, vai voitko?

        Onneksi meillä ei lapset edes tiedä että isällään on naikkosia, meitä ei semmoset sutturat ole koskaan kiusanneet, kun keilsin heidän meille tulon ja lasten lähellä olon. Me olemme liian arvokkaita siihen että perheenrikkoja hajoittaisi meidän elämästä enäää palaakaan.

        Minun lapsiani ei sutturat kiusaa eikä riko enempää. Tiedän että haluisi sotkea kotimme ja haukkua päin naamaa ja kiusata meitä, mutta onneksimies pitää sutturansa poissa mieltä. Olemme sen verran topakoita, että meille ei tulla.


      • onnen ydin perhe kirjoitti:

        Niin, äitipuolta ei ole olemassa jos lapsella on oma rakas äiti elossa.

        Äitipuoli on ihminen, joka on lapen isän kanssa naimisissa, kun lapsen oma äiti on kuollut. Muuten ei ole olemssa sen nimisitä ihmistä kuin mielikuvitus maailmasa.

        On suuren suuri loukkaus lasta kohtaan jos joku isänsä uusi naikonen alkaa kutsumaan itse itseään lapsen äidiksi, semmoista ei voi tehdä kuin sairas ihminen.

        Olisi hieno asia, kun asioista puhuttaisiin oikeilla nimillä, eikä vääristellä ihmisien statusta. Eihän aku ankkaakaan ole olemassa, etkä sinä voi olla milla magia, vai voitko?

        Onneksi meillä ei lapset edes tiedä että isällään on naikkosia, meitä ei semmoset sutturat ole koskaan kiusanneet, kun keilsin heidän meille tulon ja lasten lähellä olon. Me olemme liian arvokkaita siihen että perheenrikkoja hajoittaisi meidän elämästä enäää palaakaan.

        Minun lapsiani ei sutturat kiusaa eikä riko enempää. Tiedän että haluisi sotkea kotimme ja haukkua päin naamaa ja kiusata meitä, mutta onneksimies pitää sutturansa poissa mieltä. Olemme sen verran topakoita, että meille ei tulla.

        Kuules ei sun lapset tarvii enempää sairaita ihmisiä sinä kyllä riität rikkomaan heidän psykkeen. Sinä olet ainoa hullu sivupersoniesi kanssa täällä


      • Oikeilla nimillä lis
        onnen ydin perhe kirjoitti:

        Niin, äitipuolta ei ole olemassa jos lapsella on oma rakas äiti elossa.

        Äitipuoli on ihminen, joka on lapen isän kanssa naimisissa, kun lapsen oma äiti on kuollut. Muuten ei ole olemssa sen nimisitä ihmistä kuin mielikuvitus maailmasa.

        On suuren suuri loukkaus lasta kohtaan jos joku isänsä uusi naikonen alkaa kutsumaan itse itseään lapsen äidiksi, semmoista ei voi tehdä kuin sairas ihminen.

        Olisi hieno asia, kun asioista puhuttaisiin oikeilla nimillä, eikä vääristellä ihmisien statusta. Eihän aku ankkaakaan ole olemassa, etkä sinä voi olla milla magia, vai voitko?

        Onneksi meillä ei lapset edes tiedä että isällään on naikkosia, meitä ei semmoset sutturat ole koskaan kiusanneet, kun keilsin heidän meille tulon ja lasten lähellä olon. Me olemme liian arvokkaita siihen että perheenrikkoja hajoittaisi meidän elämästä enäää palaakaan.

        Minun lapsiani ei sutturat kiusaa eikä riko enempää. Tiedän että haluisi sotkea kotimme ja haukkua päin naamaa ja kiusata meitä, mutta onneksimies pitää sutturansa poissa mieltä. Olemme sen verran topakoita, että meille ei tulla.

        Vääristelethän sinäkin perhettäsi. Väität teitä ydinperheeksi, vaikkette ole. Puhu oikeilla nimillä ensin itse, vaadi sitten toisilta samaa. Äitipuoli on olemassa aivan samoin, kuin isätön ydinperhe.


      • suren toisten lasten
        Oikeilla nimillä lis kirjoitti:

        Vääristelethän sinäkin perhettäsi. Väität teitä ydinperheeksi, vaikkette ole. Puhu oikeilla nimillä ensin itse, vaadi sitten toisilta samaa. Äitipuoli on olemassa aivan samoin, kuin isätön ydinperhe.

        Äitipuoli on sama ilmiö kun heli keiju tai lentävä dumbo!

        Katkerat ihmiset vaan keksivät itse itselleen nimityksiä, kun muuten ei tule huomatuksi.

        Onhan se kaumalaa jos ei ole koskaano llut perhettä ja siten kun sen vie muilta ja hajottaa sen perheen, niin sittenhän se on.. omata mielestä.. voi sanoakin että aaaa, nyt olen äiti puoli.. oi oi oi..

        onneksi tuohon ei muut uskokkaan kun se katkera ihminen. Lapsetkin ovat menneet niin sekaisin asioita joita ei ole, että monet ovat jo mielenterveyshoidossa nuoresta iästään huolimatta. Kun eivät erota enää mikä on totta ja mikä kuvitelmaa.


      • Äitipuoli 007
        suren toisten lasten kirjoitti:

        Äitipuoli on sama ilmiö kun heli keiju tai lentävä dumbo!

        Katkerat ihmiset vaan keksivät itse itselleen nimityksiä, kun muuten ei tule huomatuksi.

        Onhan se kaumalaa jos ei ole koskaano llut perhettä ja siten kun sen vie muilta ja hajottaa sen perheen, niin sittenhän se on.. omata mielestä.. voi sanoakin että aaaa, nyt olen äiti puoli.. oi oi oi..

        onneksi tuohon ei muut uskokkaan kun se katkera ihminen. Lapsetkin ovat menneet niin sekaisin asioita joita ei ole, että monet ovat jo mielenterveyshoidossa nuoresta iästään huolimatta. Kun eivät erota enää mikä on totta ja mikä kuvitelmaa.

        Isätöntä ydinperhettä ei ole olemassa.


      • Totta vai tarua liss
        suren toisten lasten kirjoitti:

        Äitipuoli on sama ilmiö kun heli keiju tai lentävä dumbo!

        Katkerat ihmiset vaan keksivät itse itselleen nimityksiä, kun muuten ei tule huomatuksi.

        Onhan se kaumalaa jos ei ole koskaano llut perhettä ja siten kun sen vie muilta ja hajottaa sen perheen, niin sittenhän se on.. omata mielestä.. voi sanoakin että aaaa, nyt olen äiti puoli.. oi oi oi..

        onneksi tuohon ei muut uskokkaan kun se katkera ihminen. Lapsetkin ovat menneet niin sekaisin asioita joita ei ole, että monet ovat jo mielenterveyshoidossa nuoresta iästään huolimatta. Kun eivät erota enää mikä on totta ja mikä kuvitelmaa.

        Oikeasti Lässy, ÄITIPUOLI on olemassa. Jos lasten oma äiti on kuollut ja isä menee uusiin naimisiin, perheen lapsilla on äitipuoli. Kts. sanakirjasta.
        Totesit sen aiemmin itse ja nyt väität ettei oel olemassakaan (vs Dumboon, joka on ihan keksitty olento).

        Mutta ISÄTÖNTÄ YDINPERHETTÄ ei ole, eikä tule, koska YDINPERHEESSÄ on aina biologinen isä yhdessä äidin ja lastensa kanssa.

        Joku siis voi ihan oikeasti olla ÄITIPUOLI, mutta sinulla EI KOSKAAN TULE OLEMAAN YDINPERHETTÄ.
        Mahtaa sua ärsyttää....


      • hauska juttu sulla
        Totta vai tarua liss kirjoitti:

        Oikeasti Lässy, ÄITIPUOLI on olemassa. Jos lasten oma äiti on kuollut ja isä menee uusiin naimisiin, perheen lapsilla on äitipuoli. Kts. sanakirjasta.
        Totesit sen aiemmin itse ja nyt väität ettei oel olemassakaan (vs Dumboon, joka on ihan keksitty olento).

        Mutta ISÄTÖNTÄ YDINPERHETTÄ ei ole, eikä tule, koska YDINPERHEESSÄ on aina biologinen isä yhdessä äidin ja lastensa kanssa.

        Joku siis voi ihan oikeasti olla ÄITIPUOLI, mutta sinulla EI KOSKAAN TULE OLEMAAN YDINPERHETTÄ.
        Mahtaa sua ärsyttää....

        Oikeesti Possu!! Ei ole. Kuvitella voi kaikenlaista, minäkin kuvittelen että minulla on lentokone ja viisi taloa meksikossa!! On on.

        Mutta oikeesti puolikkaita ihmisiä ei ole. Lapsella on äitipuoli vasta silloin kun oma rakas äiti on kuollut ja isä mennyt rakkaudesta naimisiin uudelleen. Sekin vaan sopimiuksella, ei automaattisesti.

        Meillä on ydinperhe, ei me siihen huonoa isää tarvita, semmoista joka lapset vaihtaa naikkosiin ja hylkää. Ei semmonen kuulu perheeseen, meidän ydin perheeseen.

        Mikä mua ärsyttäisi, minusta vaan tuntuu että sinua ärsyttää ja suututtaa kun huudat ja mesoat tuolla tavalla.

        Minä en ole kenenkään äitipuoli etkä sinä. Vai pitääkö mun alkaa huuteleen talon lapsille että ehi täällä on äitipuoli!!!!!


      • Lässylälle
        hauska juttu sulla kirjoitti:

        Oikeesti Possu!! Ei ole. Kuvitella voi kaikenlaista, minäkin kuvittelen että minulla on lentokone ja viisi taloa meksikossa!! On on.

        Mutta oikeesti puolikkaita ihmisiä ei ole. Lapsella on äitipuoli vasta silloin kun oma rakas äiti on kuollut ja isä mennyt rakkaudesta naimisiin uudelleen. Sekin vaan sopimiuksella, ei automaattisesti.

        Meillä on ydinperhe, ei me siihen huonoa isää tarvita, semmoista joka lapset vaihtaa naikkosiin ja hylkää. Ei semmonen kuulu perheeseen, meidän ydin perheeseen.

        Mikä mua ärsyttäisi, minusta vaan tuntuu että sinua ärsyttää ja suututtaa kun huudat ja mesoat tuolla tavalla.

        Minä en ole kenenkään äitipuoli etkä sinä. Vai pitääkö mun alkaa huuteleen talon lapsille että ehi täällä on äitipuoli!!!!!

        ÄITIPUOLI voi olla olemassa.
        Mutta ISÄTÖNTÄ YDINPERHETTÄ ei voi olla olemassa MINKÄÄNLAISESSA tilanteessa. Koska YDINPerheessä ON AINA ISÄ.

        Sinä saat kuvitella vaikka omistavasi palatsin, mutta silti sinusta ei koskaan tule ydinperheellistä. Mutta monesta naisesta voi tulla äitipuoli ja moni onkin.


      • ...
        Lässylälle kirjoitti:

        ÄITIPUOLI voi olla olemassa.
        Mutta ISÄTÖNTÄ YDINPERHETTÄ ei voi olla olemassa MINKÄÄNLAISESSA tilanteessa. Koska YDINPerheessä ON AINA ISÄ.

        Sinä saat kuvitella vaikka omistavasi palatsin, mutta silti sinusta ei koskaan tule ydinperheellistä. Mutta monesta naisesta voi tulla äitipuoli ja moni onkin.

        Huh, huh. Lissu saapui ketjuun ja sait yksinään rähinän pystyyn. Bravo!


      • muakin naurattaa...
        ... kirjoitti:

        Huh, huh. Lissu saapui ketjuun ja sait yksinään rähinän pystyyn. Bravo!

        Juu, sitä olenkin aina ihmetelly, että oikeesti musta on kiva saada keskustelua aikaan, ja toki huomaan että minua kuunnellaan, nostatan tunteita puolesta ja vastaan.

        Heh... voittajafiilis... aina.

        Ei tule ydinperhettä, koska olen jo, ollut monta vuotta. Ihana ydinperhe, lapset ja minä ja lasteni perheet.. YDINPERHE!!! Parasperhe, rakasperhe.

        Mutta ei ole lasten isällä ex isällä.. ei ole ei.. ei mitään. Hylkäsi ja vaitoi lapset sutturoihin, niin nyt ei ole mitään. Onneton


      • muakin naurattaa... kirjoitti:

        Juu, sitä olenkin aina ihmetelly, että oikeesti musta on kiva saada keskustelua aikaan, ja toki huomaan että minua kuunnellaan, nostatan tunteita puolesta ja vastaan.

        Heh... voittajafiilis... aina.

        Ei tule ydinperhettä, koska olen jo, ollut monta vuotta. Ihana ydinperhe, lapset ja minä ja lasteni perheet.. YDINPERHE!!! Parasperhe, rakasperhe.

        Mutta ei ole lasten isällä ex isällä.. ei ole ei.. ei mitään. Hylkäsi ja vaitoi lapset sutturoihin, niin nyt ei ole mitään. Onneton

        Hmmm. Tämä asia on jo käsitelty monenmonessa kirjoituksessa etkä siltikään ymmärrä sinä aivoton ääliö ! Lasten isä jätti sinut vain ja ainoastaan sinut ja sinä taasen erotit lapset isästä etkä päästänyt tapamaan laspsia isäänsä !!! Ja ex mies löysi "sutturansa" vasta eron jälkeen eikä todellakaan ole ollut koskaan tuomassa avokkiaan sinun luokse ei koskaan ja lapsia hän olisi tavannut omassa kodissaan mutta sinä onneto rotjake et päästänyt lapsia isänsä luokse koska avokki asui samassa osoteessa isän kanssa .


      • Olen niin Happy
        muakin naurattaa... kirjoitti:

        Juu, sitä olenkin aina ihmetelly, että oikeesti musta on kiva saada keskustelua aikaan, ja toki huomaan että minua kuunnellaan, nostatan tunteita puolesta ja vastaan.

        Heh... voittajafiilis... aina.

        Ei tule ydinperhettä, koska olen jo, ollut monta vuotta. Ihana ydinperhe, lapset ja minä ja lasteni perheet.. YDINPERHE!!! Parasperhe, rakasperhe.

        Mutta ei ole lasten isällä ex isällä.. ei ole ei.. ei mitään. Hylkäsi ja vaitoi lapset sutturoihin, niin nyt ei ole mitään. Onneton

        Samalla lailla sillä lastesi isällä on ydinperhe kuin sinulla.
        Missä sinua kuunnellaan? Ei ainakaan täällä, nytkin jokainen on kanssasi eri mieltä, eikä kukaan komppaa sinua missään asiassa. Miten saat siitä sinun kuuntelemista?
        Vastaan nostatat tunteita, et puolesta yhtään.
        Minulla on paras perhe, omat rakkaat synnyttämäni lapset ja miehen edellisen liiton rakkaat lapset, joille saan olla rakastava ihana äitipuoli.


    • mistä näitä sikiää

      Aloitus täys provo, näitä lentää tänne tiuhaan tahtiin. Kuten tässä, mitää asiaa ei koko aloituksessa eikä koko ketjussa... joten täys provo. Jotain tiettyä ihmistä mollaten.. siis täysin turha aloitus.

    • lissun tarina?

      Kyllä tämä lissun tarina on tosi ja miksi kun tunnen tämän pelle-lissun kirjoitustyylin ja sen kirjoitti joku jollekkin suomi24 palstalle 4-5v sitten.
      Minua kiinnosti sen verran tämän hullu-lissun tarina aikoinaan että kaivoin sen silloin esille mutta enää ei kiinnosta että kaivaisin sen tekstin uudestaan mutta jos jollakin on inspistä siihen niin siitä vaan.

      Täällä suomi24 sivuiila on hyviäkin keskusteluja ja itsekkin olen saanut apuja ja fiksujakin neuvoja elämäntaipaleelleni mutta kun tämä pelle tulee ja osallistuu niihin niin ne menee överiksi ja hyppään aina yli nämä "onnen ydin perheet" vai mitkä ne lieneekään.

      Tässäkin muuten näkee tämän naisen logiikan kun hullu-nainen-lissu riehuu näillä palstoilla niin osataan heti kääntää että se on mies ja vain mies pystyy kirjoittamaan tuollaista...voi herraisä tuo kahju on NAINEN JA ÄITI!!

      Sitä vaan ihmettelen kun suomi24 sivusto ei pysty ja haluakkaan ehken blokkaamaan tuota terroristiä??

      • tyhjää täynnä

        Siksi, koska samanlaisia juttuja täällä on koko palstat ja ketjut täynnä, ne pitäisi kaikki poistaa, niin jäljelle ei jäisi mitään.


      • annika3

        Sieltä se taas tuli, lissu alias tomppa alias vahi alias tom jones -kirjoitus alias n.200 muuta nikkiä -kirjoitus;. Huomatkaa mun kirjoitukseni aiemmin, jossa sanoin, että toi idiootti käyttää käänteispsykologiaa;

        Elikkä tässä edellisen kirjoittajan kommentti;

        "Tässäkin muuten näkee tämän naisen logiikan kun hullu-nainen-lissu riehuu näillä palstoilla niin osataan heti kääntää että se on mies ja vain mies pystyy kirjoittamaan tuollaista...voi herraisä tuo kahju on NAINEN JA ÄITI!!

        Ja kun hän käyttää tota "kahju" -sanaa, mikä on vieras, ni tod. näk. se viittaa siihen, että hän on just käynyt mesoomassa Romani-sivustolla. Sitä hän tekee myös.


        Hoh-hoijaa. Mitä kiksejä sä saat näistä kirjoituksistasi


      • mä kuuntelen tomppaa
        annika3 kirjoitti:

        Sieltä se taas tuli, lissu alias tomppa alias vahi alias tom jones -kirjoitus alias n.200 muuta nikkiä -kirjoitus;. Huomatkaa mun kirjoitukseni aiemmin, jossa sanoin, että toi idiootti käyttää käänteispsykologiaa;

        Elikkä tässä edellisen kirjoittajan kommentti;

        "Tässäkin muuten näkee tämän naisen logiikan kun hullu-nainen-lissu riehuu näillä palstoilla niin osataan heti kääntää että se on mies ja vain mies pystyy kirjoittamaan tuollaista...voi herraisä tuo kahju on NAINEN JA ÄITI!!

        Ja kun hän käyttää tota "kahju" -sanaa, mikä on vieras, ni tod. näk. se viittaa siihen, että hän on just käynyt mesoomassa Romani-sivustolla. Sitä hän tekee myös.


        Hoh-hoijaa. Mitä kiksejä sä saat näistä kirjoituksistasi

        Onpa katkeria vastauksia.. mut missä se asiallisuus on??? ei näytä olevan hallussa täällä kenelläkään.


      • En usko Tompaksi
        annika3 kirjoitti:

        Sieltä se taas tuli, lissu alias tomppa alias vahi alias tom jones -kirjoitus alias n.200 muuta nikkiä -kirjoitus;. Huomatkaa mun kirjoitukseni aiemmin, jossa sanoin, että toi idiootti käyttää käänteispsykologiaa;

        Elikkä tässä edellisen kirjoittajan kommentti;

        "Tässäkin muuten näkee tämän naisen logiikan kun hullu-nainen-lissu riehuu näillä palstoilla niin osataan heti kääntää että se on mies ja vain mies pystyy kirjoittamaan tuollaista...voi herraisä tuo kahju on NAINEN JA ÄITI!!

        Ja kun hän käyttää tota "kahju" -sanaa, mikä on vieras, ni tod. näk. se viittaa siihen, että hän on just käynyt mesoomassa Romani-sivustolla. Sitä hän tekee myös.


        Hoh-hoijaa. Mitä kiksejä sä saat näistä kirjoituksistasi

        Veikkaan että tämä lissumme on sinkku-palstan Jii007. Sillä miehellä ei ainakaan ole ihan kaikki inkkarit kanootissa. Sopisi hyvin profiiliin.


      • Hyvää Pääsiäistä
        annika3 kirjoitti:

        Sieltä se taas tuli, lissu alias tomppa alias vahi alias tom jones -kirjoitus alias n.200 muuta nikkiä -kirjoitus;. Huomatkaa mun kirjoitukseni aiemmin, jossa sanoin, että toi idiootti käyttää käänteispsykologiaa;

        Elikkä tässä edellisen kirjoittajan kommentti;

        "Tässäkin muuten näkee tämän naisen logiikan kun hullu-nainen-lissu riehuu näillä palstoilla niin osataan heti kääntää että se on mies ja vain mies pystyy kirjoittamaan tuollaista...voi herraisä tuo kahju on NAINEN JA ÄITI!!

        Ja kun hän käyttää tota "kahju" -sanaa, mikä on vieras, ni tod. näk. se viittaa siihen, että hän on just käynyt mesoomassa Romani-sivustolla. Sitä hän tekee myös.


        Hoh-hoijaa. Mitä kiksejä sä saat näistä kirjoituksistasi

        Miksi sinä jokaista S24 palstaa vahdit. Tiedät kuka on milläkin palstalla se ja tällä palstalla sitten esiintyynä tuona. Saahan sen päivänsä kulumaan noinkin.
        Kukas minä nyt olen? Vissiin talo-ja tekniikka sivuston Hilkka, kun käytin sanaa tuona.
        Mitäs kiksejä sinä saat tästä? Esiinnyt Annika3 ja ... tässä samassa ketjussa.


      • ...
        Hyvää Pääsiäistä kirjoitti:

        Miksi sinä jokaista S24 palstaa vahdit. Tiedät kuka on milläkin palstalla se ja tällä palstalla sitten esiintyynä tuona. Saahan sen päivänsä kulumaan noinkin.
        Kukas minä nyt olen? Vissiin talo-ja tekniikka sivuston Hilkka, kun käytin sanaa tuona.
        Mitäs kiksejä sinä saat tästä? Esiinnyt Annika3 ja ... tässä samassa ketjussa.

        Tuntuu siltä että vain lissu-ukko voisi ajatella noin yksinkertaisesti, että vain yksi kirjoittaja pitäisi tätä pimahtanutta provoajaa miehenä. :D

        Vaikka sinä et olisikaan tuo provoaja, niin etkö mitenkään pysty "lissumaisia" tekstejä lukiessasi, näkemään sitä yksinäisen sinkkumiehen naisvihaa, joka teksteistä kumpuaa?

        Hän saa nautintonsa juuri siitä, kun kaltaisesi luulevat häntä naiseksi ja haukkuvat häntä naisena. Ehkä minun pitäisi kirjoittaa, että olen tuo mies (vaikken olekaan), jotta saisin teistä edes osan uskomaan siihen että hän on MIES (tai transseksuaalinenkin, mekko päällä, palleatuellisissa rintsikoissa ja sukkahousuissa kirjoitteleva mies) :D


      • Hupinsa kullakin
        ... kirjoitti:

        Tuntuu siltä että vain lissu-ukko voisi ajatella noin yksinkertaisesti, että vain yksi kirjoittaja pitäisi tätä pimahtanutta provoajaa miehenä. :D

        Vaikka sinä et olisikaan tuo provoaja, niin etkö mitenkään pysty "lissumaisia" tekstejä lukiessasi, näkemään sitä yksinäisen sinkkumiehen naisvihaa, joka teksteistä kumpuaa?

        Hän saa nautintonsa juuri siitä, kun kaltaisesi luulevat häntä naiseksi ja haukkuvat häntä naisena. Ehkä minun pitäisi kirjoittaa, että olen tuo mies (vaikken olekaan), jotta saisin teistä edes osan uskomaan siihen että hän on MIES (tai transseksuaalinenkin, mekko päällä, palleatuellisissa rintsikoissa ja sukkahousuissa kirjoitteleva mies) :D

        Huomaatko että, pidät jokaista joka ei ole kanssasi samaa mieltä lissuna?
        Melko pakkomielteinen ajatus. Et voi mitenkään myöntää että, arviosi saattaisi olla väärä? Vaan vänkäät ja vänkäät jokaisen kanssa.
        Mistä sinä voit tietää (siis IHAN OIKEASTI TIETÄÄ) että on mies? Voit vain arvella hänen olevan mies.


      • ...
        Hupinsa kullakin kirjoitti:

        Huomaatko että, pidät jokaista joka ei ole kanssasi samaa mieltä lissuna?
        Melko pakkomielteinen ajatus. Et voi mitenkään myöntää että, arviosi saattaisi olla väärä? Vaan vänkäät ja vänkäät jokaisen kanssa.
        Mistä sinä voit tietää (siis IHAN OIKEASTI TIETÄÄ) että on mies? Voit vain arvella hänen olevan mies.

        Uskon todennäköisyyteen, kun luen hänen provojaan. Jokainen lukija tajuaa ensimmäisistä sanoista, kuka taas on asialla. Ensimmäisistä lauseista huomaa, että provon tuottaja on melko alhaisen älykkyyden omaava yksilö.

        Mieheksi hänet huomaa siitä, ettei hänellä ole naisen ajatuksen kulkua, ei minkäänlaista yhtymäkohtaa naisen elämään. Äiti on ainoa naispuolinen ihminen hänen elämässään, siksi hänen naisen elämän kuvauksensa eivät ole tältä edes vuosikymmeneltä.


      • pakkotoistoa
        ... kirjoitti:

        Uskon todennäköisyyteen, kun luen hänen provojaan. Jokainen lukija tajuaa ensimmäisistä sanoista, kuka taas on asialla. Ensimmäisistä lauseista huomaa, että provon tuottaja on melko alhaisen älykkyyden omaava yksilö.

        Mieheksi hänet huomaa siitä, ettei hänellä ole naisen ajatuksen kulkua, ei minkäänlaista yhtymäkohtaa naisen elämään. Äiti on ainoa naispuolinen ihminen hänen elämässään, siksi hänen naisen elämän kuvauksensa eivät ole tältä edes vuosikymmeneltä.

        Mutta et voi sanoa että TIEDÄT. Voit luulla, olettaa, uskoa, mutta et voi tietää.


      • ...
        pakkotoistoa kirjoitti:

        Mutta et voi sanoa että TIEDÄT. Voit luulla, olettaa, uskoa, mutta et voi tietää.

        Okei, mutta todennäköisyys on suurempi, et voi kieltää. :)

        Vaatisi vain sitä, että joudutte luopumaan vuosikausia kestäneistä mielikuvistanne. Ei se, että saattaakin olla niin, että on ollut 4-5 vuotta väärässä pitäisi olla ylipääsemätön juttu, eihän?


    • lissun tarina?

      Minä kun se yritin lukea tästä toisen pellen annika3 tekstistä että vastaileeko pelle-lissu kirjoituksiini kun sillähän ei ole tapana vastailla kuin niillä typerillä fraaseillaan ettei ne naikkoset tule meille.
      Kirjoitustyyli kyllä viittaa siihen kun puolet kirjaimista puuttuu ja lapsellisen omaista tekstiä tällä annikalla mutta ei täydellistä lissua mutta jos olet vaikka hänen siskonsa kun omena ei ole kaukana puusta?

      • Sivusta seurannut

        Älä yritä enää, sinut on paljastettu.


    • hei sun heiluvilles

      "Olette varmasti myöskin huomanneet miten hän vaihtaa kirjoitustyyliään eri nikkien välillä; välillä vaikuttaa olevan vähän yksinkertainen ja kirjoitus on mitä sattuu, mut sit hetken päästä toisella nikillä kirjoittaessaan teksti on taas selkeämpää ja täysjärkisempää. "

      "Roikkuu linjalla 24/7. -Häntä on yritetty savustaa ulos monelta eri palstalta, mutta hänellä on joku jippo millä roikkua vuodesta toiseen mukana. "

      Noista lauseista voi päätellä, että et ole palstalla eikaa kertaa etkä sattumalta!
      Sori vaan mutta puhuit itsesi juuri pussiin...

      • annika3

        Mitä sä tykkäsit mun profiloinista? Osuuko yks yhteen:)


      • provoaja hänkin

        Samaa mietin minäkin, usein noita täällä "olen ekaa kertaa" ja kuitenkin pystyy analysoimaan useita viestejä, mitä missäkin puhutaan... ei mene läpi täälläkään.


      • annika3
        provoaja hänkin kirjoitti:

        Samaa mietin minäkin, usein noita täällä "olen ekaa kertaa" ja kuitenkin pystyy analysoimaan useita viestejä, mitä missäkin puhutaan... ei mene läpi täälläkään.

        Kirjoitin aloituksessani, että ekaa kertaa TÄLLÄ palstalla. Ja juu, luin useita ketjuja tältä palstalta eilen ennenkuin laitoin aloitukseni.


      • ...
        annika3 kirjoitti:

        Kirjoitin aloituksessani, että ekaa kertaa TÄLLÄ palstalla. Ja juu, luin useita ketjuja tältä palstalta eilen ennenkuin laitoin aloitukseni.

        Pontevasti tuo lissu-ukko yrittää tuota lissun tarinaa "myydä". Joka kerta, kun joku uskaltaakin ehdottaa, että lissu voisi olla mies, tuon stoorin kaupittelu alkaa.

        Ehdotan kyllä kaikille, joita lissun tarinat ärsyttävät, ajattelemaan, että kyseessä on säälittävä pikkumies. Kummasti ainakin ne jutut lakkaavat tuolloin ärsyttämästä ja alkavat pikemminkin naurattaa. Kokeilkaa nyt edes.

        Kyllähän se lissu tulee tähänkin vastaamaan ja väittää minua lissuksi, mutta se, jos mikä olisi aika skitsoa ja omituista. Jos olisin lissu, niin miksi minä sanoisin, että naurakaa noille jutuille?

        Sitä vastoin tämän lissun tarinan kirjoittaja, haluaa pitää yllä myyttiä palstahäirikkönaisesta ja antaa hänelle elämän, kun me muut haluamme nauraa hänet vain ulos koko palstalta. Pysyköön siellä sinkkupalstalla, jonne hän kuuluu ja poissa perhepalstalta.


      • annika3
        ... kirjoitti:

        Pontevasti tuo lissu-ukko yrittää tuota lissun tarinaa "myydä". Joka kerta, kun joku uskaltaakin ehdottaa, että lissu voisi olla mies, tuon stoorin kaupittelu alkaa.

        Ehdotan kyllä kaikille, joita lissun tarinat ärsyttävät, ajattelemaan, että kyseessä on säälittävä pikkumies. Kummasti ainakin ne jutut lakkaavat tuolloin ärsyttämästä ja alkavat pikemminkin naurattaa. Kokeilkaa nyt edes.

        Kyllähän se lissu tulee tähänkin vastaamaan ja väittää minua lissuksi, mutta se, jos mikä olisi aika skitsoa ja omituista. Jos olisin lissu, niin miksi minä sanoisin, että naurakaa noille jutuille?

        Sitä vastoin tämän lissun tarinan kirjoittaja, haluaa pitää yllä myyttiä palstahäirikkönaisesta ja antaa hänelle elämän, kun me muut haluamme nauraa hänet vain ulos koko palstalta. Pysyköön siellä sinkkupalstalla, jonne hän kuuluu ja poissa perhepalstalta.

        Onhan hänen tekstit tavallaan melko viihdyttäviä, varsinkin ku ajattelee, että kyseessä on mies


    • Luonasipoonkirkonnnn

      Kandee kattoa (josse rantanen) nimimerkki. Trollailee itsekseen tuolla. Ja kirjoituksista huomaa, että vastailee itselleen. Tässä otsikot joista ehkä löytää (kiitos ton paskan haun) "Paska laki, onko ketään joilla on ollut persesilmäinen tuomari?, vitun sarvikuonot!" jne. Saa aina hajota niille. :DD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe