PITKÄPERJANTAITA ! ♥

JEESUS HUUTAA !!!!!

Luuk 23:46: Ja Jeesus huusi suurella äänellä ja sanoi: "Isä, sinun käsiisi minä annan HENKENI ". !

http://biblehub.com/lexicon/luke/23-46.htm
Henkeni = kreik. " Pneuma " = Henki, Sielu
________________________________

Ja näin huutaa myös APOSTOLI:
Ap7:59 "Ja niin he kivittivät Stefanuksen, joka rukoili ja sanoi: "Herra Jeesus, ota minun HENKENI ! "
http://biblehub.com/lexicon/acts/7-59.htm

VRT:
1Piet3:18-19 "Sillä myös Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö; hän, joka tosin kuoletettiin lihassa, mutta tehtiin eläväksi HENGESSÄ,
jossa hän myös meni pois ja saarnasi vankeudessa oleville HENGILLE,"

http://biblehub.com/lexicon/1_peter/3-18.htm
"Pneumati " = Hengessään, Sielussaan !

http://biblehub.com/lexicon/1_peter/3-19.htm
" Pneumasin " = to the spirits = Hengille, Sieluille !


MUTTA MITÄ HUUTAA 7 PÄIVÄN ADVENTISTI ?!

" ISÄ, Sinun käsiisi minä annan... RUUMIINI ! " :O


HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ JA KRISTUKSEN YLÖSNOUSEMUKSEN
MUISTOJUHLAA KAIKILLE !

27

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Egw valossa

      Adventisteilla ja ateisteilla sama käsitys sielusta.

      • Tieto ja totuus +

        otakops, ottaa aina mädän omenan kopikseen.

        Adventisti opettaa: " Ruumis ilman henkeä on kuollut"..eikä voi siis mennä siinä hengessään ulos haudastaan, ellei Isä anna Pojalleen tämän henkeä takaisin.

        Jeesus ei voinut sanoa: " Isä, minä tiedän että sinä minua aina, kuulet,
        mutta otakopsin tähden, minä Isä tiedän, että kaikella on määräaikansa, ja sinä tiedät
        sanoa kuolemani ajasta: " Jo riittää"

        Näin uskomme että sunnuntai aamu , kun oli vielä pimeä, oli riittävä : " Kaikki on täytetty!!" Ja kaikki työtätekevät ja joitavat, mutta raksautetut saatte tulla nyt minun tyköni, minä en ketään heitä ulos, ..sillä siinä hengessä, jonka sinä minulle annnoit, minä menin pois kalliohaudasta, ja menin saarnaamaan iankaikkista evankeliumia hengille, niille enkeleille, joilla ei ole lihaa ja luita, kuten enkeli Michaelilla on.

        Näin Herra Sebaot, enkeli Michael, jolla on lihakset ja luut, meni ja kertoi demonille ja lusiferille " Kuolema on nielty, ja voitto saatu, ja sinun pääsi on murskattu, mutta ei vielä poltettu! Ja benedi jatkaa tuoreen omenan järsimistä :)


      • räpyläkäsi.
        Tieto ja totuus + kirjoitti:

        otakops, ottaa aina mädän omenan kopikseen.

        Adventisti opettaa: " Ruumis ilman henkeä on kuollut"..eikä voi siis mennä siinä hengessään ulos haudastaan, ellei Isä anna Pojalleen tämän henkeä takaisin.

        Jeesus ei voinut sanoa: " Isä, minä tiedän että sinä minua aina, kuulet,
        mutta otakopsin tähden, minä Isä tiedän, että kaikella on määräaikansa, ja sinä tiedät
        sanoa kuolemani ajasta: " Jo riittää"

        Näin uskomme että sunnuntai aamu , kun oli vielä pimeä, oli riittävä : " Kaikki on täytetty!!" Ja kaikki työtätekevät ja joitavat, mutta raksautetut saatte tulla nyt minun tyköni, minä en ketään heitä ulos, ..sillä siinä hengessä, jonka sinä minulle annnoit, minä menin pois kalliohaudasta, ja menin saarnaamaan iankaikkista evankeliumia hengille, niille enkeleille, joilla ei ole lihaa ja luita, kuten enkeli Michaelilla on.

        Näin Herra Sebaot, enkeli Michael, jolla on lihakset ja luut, meni ja kertoi demonille ja lusiferille " Kuolema on nielty, ja voitto saatu, ja sinun pääsi on murskattu, mutta ei vielä poltettu! Ja benedi jatkaa tuoreen omenan järsimistä :)

        Benedi: "Näin Herra Sebaot, enkeli Michael, jolla on lihakset ja luut, meni ja kertoi demonille ja lusiferille "
        ______________

        Jos joku on vielä enemmän pielessä ja eksyksissä niin hyvä on.... :O


      • heitä räpylä pois
        räpyläkäsi. kirjoitti:

        Benedi: "Näin Herra Sebaot, enkeli Michael, jolla on lihakset ja luut, meni ja kertoi demonille ja lusiferille "
        ______________

        Jos joku on vielä enemmän pielessä ja eksyksissä niin hyvä on.... :O

        Jos räpyläkätesi sinua viettelee, niin hakkaa se poikki, on sinulle parempi ilman räpyläkättä , mennä Isän tykö, kuin että Isäsi, sinut kaikki räpylät tallella heittää helvetin tuleen Matt 10: 28

        " Herra ei tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille" Aamos 2: 7
        Sinun räpylääsi Herra ei tätä ole vielä heittänyt, että Herra Sebaot on ENKELI! :)

        Ai vai on? No, näytä Raamatulla toteen, senkin benedi. Ok, kait se sitten on tehtävä

        " Hän ( Jaakob ) taisteli enkelin kanssa ja voitto, hän itki ja rukoili tätä Hoosea 12: 5
        Niiiin, jatka, räpyläkäsi sanoo! Ok.. " Herra Jumala Sebaot, -Herra on hänen nimensä jae 6

        Niin, ja entäs sitten se Michael? Ei enempää, koska ei ole varmuutta, oletko Herran palvelija, tahi profeetta? :)


    • A-ismiä

      Pääsiäinen vastaan "keksitty luomisen muistomerkki".

      • risujen poltto

        Amen, keksitty muistomerkki!

        " Sunnuntai on valtamme muistomerkki, ellei se sitä olisi, niin
        juntit luterilaiset ja helluntalaiset ymss. laittomat eivät pyhittäisi meidän
        muuttamaamme lepopäivää, ja pitäisi sitä pyhänä, vaikka siitä ei Raamatussa ole mitään käskyä"!

        Eläköön pääsiäinen vastaan, Pedon vallan merkki sunnuntai pyhä.

        uusi käsky:

        " Älköön kukaan olko joutilaina sunnuntaina, viikon ensimmäisenä päivänä,.. maaseudulla asuvat, ruokkikoot karjansa, ja ajakoot virtsaa ja lehmänpaskaa pelloille, auringon alla.
        Ja joka vääntää kiviä, tehköön sen traktorilla, ettei tyrää tulisi

        Kaupungissa olijat menkööt siirtolapuutarhaansa, ja tehkööt siellä mitä tehtävä on.
        Ja joka on juuri nainut, menköön omaan puutarhaansa, ja nauttikoon siitä.

        Totuus ei pala tulessakaan t. benedi


      • todistettu ON
        risujen poltto kirjoitti:

        Amen, keksitty muistomerkki!

        " Sunnuntai on valtamme muistomerkki, ellei se sitä olisi, niin
        juntit luterilaiset ja helluntalaiset ymss. laittomat eivät pyhittäisi meidän
        muuttamaamme lepopäivää, ja pitäisi sitä pyhänä, vaikka siitä ei Raamatussa ole mitään käskyä"!

        Eläköön pääsiäinen vastaan, Pedon vallan merkki sunnuntai pyhä.

        uusi käsky:

        " Älköön kukaan olko joutilaina sunnuntaina, viikon ensimmäisenä päivänä,.. maaseudulla asuvat, ruokkikoot karjansa, ja ajakoot virtsaa ja lehmänpaskaa pelloille, auringon alla.
        Ja joka vääntää kiviä, tehköön sen traktorilla, ettei tyrää tulisi

        Kaupungissa olijat menkööt siirtolapuutarhaansa, ja tehkööt siellä mitä tehtävä on.
        Ja joka on juuri nainut, menköön omaan puutarhaansa, ja nauttikoon siitä.

        Totuus ei pala tulessakaan t. benedi

        Advpastoreiden kasvatit uskovat sunnuntai pedonmerkkiin sillä tämä on uususkonnollisen kirkkolahkon tunnusmerkki.


      • kyseessä
        risujen poltto kirjoitti:

        Amen, keksitty muistomerkki!

        " Sunnuntai on valtamme muistomerkki, ellei se sitä olisi, niin
        juntit luterilaiset ja helluntalaiset ymss. laittomat eivät pyhittäisi meidän
        muuttamaamme lepopäivää, ja pitäisi sitä pyhänä, vaikka siitä ei Raamatussa ole mitään käskyä"!

        Eläköön pääsiäinen vastaan, Pedon vallan merkki sunnuntai pyhä.

        uusi käsky:

        " Älköön kukaan olko joutilaina sunnuntaina, viikon ensimmäisenä päivänä,.. maaseudulla asuvat, ruokkikoot karjansa, ja ajakoot virtsaa ja lehmänpaskaa pelloille, auringon alla.
        Ja joka vääntää kiviä, tehköön sen traktorilla, ettei tyrää tulisi

        Kaupungissa olijat menkööt siirtolapuutarhaansa, ja tehkööt siellä mitä tehtävä on.
        Ja joka on juuri nainut, menköön omaan puutarhaansa, ja nauttikoon siitä.

        Totuus ei pala tulessakaan t. benedi

        Adventisti sapattihihhuli.


      • 1234567...
        todistettu ON kirjoitti:

        Advpastoreiden kasvatit uskovat sunnuntai pedonmerkkiin sillä tämä on uususkonnollisen kirkkolahkon tunnusmerkki.

        Viisaat ja ymmärtäväiset tietävät, että sunnuntai on pedon merkki. Viisaat tietävät, että sapatti loistaa kirkkaasti, koska se on Jumalan merkki. Jumalan merkki ei ole samea, vaan kirkas.
        Pedon voittajat veisaavat Mooseksen ja Karitsan virttä lasimerellä. Ilm.15. Mooseshan piti pyhänäpäivänä sapatinpäivän. Jeesus myös piti Isän käskyt ja sapatin pyhänä, Hän meni sapattina tapansa mukaan synägoogaan.


    • advari.

      Ristin juhla ja ehtoollinen Kopun kartanossa Nummelassa klo, 17,00 Pitkänäperjantaina.

      Siunausta kaikille!

      • Kiitos sinulle...Aika erikoista kuulla, että adventisteillakin on jotain tapahtumia pääsiäisen pyhinä muuta kuin sapattikoulu...

        Minä henkilökohtaisesti kävin eilen illalla Ev.Lut Joutjärven kirkossa ehtoollisella ohimennen ja kirkko oli täynnä esikoilestadiolaisia ja naisilla oli kirkossa tiukasti huivi päässä ja miehillä puvut pykälässä...

        Juttelin yhden nuoren kaverin kanssa joka työnteli lastenvaunuja aulassa lähtiessäni asiasta, että miksi he ovat täällä vaikka heillä Launeella on iso uusi kirkko ja sain vastaukseksi että heillä ei ole omaa ehtoolliskäytäntöä ja heillä saarnaajat ovat ikään kuin "maallikkoja" ja opin myös siis tästä uutta... ja sen myös, että ns. vanhoillislestadiolaiset ovat näistä esikoislestadiolaisista erottautunut ryhmä ja he eivät ole niin tiukkoja näissä säädöksissään pukeutumisen ynnä muun "maallisen korskeuden" suhteen...
        Heillä Lahdessa on kuulemma tapana aina kiirastorstaisin käydä Joutjärven kirkossa ehtoollisella... ps. Kiirastorstainahan Jeesus asetti ehtoollisen !
        Lestadiolaiset pitävät kesäjuhliaan aina juhannuksena myös Joutjärven kirkossa oman kirkkonsa lisäksi...

        Itse koen tuollaiset erinäiset ulkonaiset "säädökset" aika vieraiksi mutta yhdessä minäkin heidän kanssaan farkuissa ja lenkkareissa kävin kuitenkin Herran ehtoollisella... :O


      • Kopittelija007.
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Kiitos sinulle...Aika erikoista kuulla, että adventisteillakin on jotain tapahtumia pääsiäisen pyhinä muuta kuin sapattikoulu...

        Minä henkilökohtaisesti kävin eilen illalla Ev.Lut Joutjärven kirkossa ehtoollisella ohimennen ja kirkko oli täynnä esikoilestadiolaisia ja naisilla oli kirkossa tiukasti huivi päässä ja miehillä puvut pykälässä...

        Juttelin yhden nuoren kaverin kanssa joka työnteli lastenvaunuja aulassa lähtiessäni asiasta, että miksi he ovat täällä vaikka heillä Launeella on iso uusi kirkko ja sain vastaukseksi että heillä ei ole omaa ehtoolliskäytäntöä ja heillä saarnaajat ovat ikään kuin "maallikkoja" ja opin myös siis tästä uutta... ja sen myös, että ns. vanhoillislestadiolaiset ovat näistä esikoislestadiolaisista erottautunut ryhmä ja he eivät ole niin tiukkoja näissä säädöksissään pukeutumisen ynnä muun "maallisen korskeuden" suhteen...
        Heillä Lahdessa on kuulemma tapana aina kiirastorstaisin käydä Joutjärven kirkossa ehtoollisella... ps. Kiirastorstainahan Jeesus asetti ehtoollisen !
        Lestadiolaiset pitävät kesäjuhliaan aina juhannuksena myös Joutjärven kirkossa oman kirkkonsa lisäksi...

        Itse koen tuollaiset erinäiset ulkonaiset "säädökset" aika vieraiksi mutta yhdessä minäkin heidän kanssaan farkuissa ja lenkkareissa kävin kuitenkin Herran ehtoollisella... :O

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Lestadiolaisuus


      • Kopittelija007.
        Kopittelija007. kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Lestadiolaisuus

        Ps. Vielä ! Esikoislestadiolaiset käydessään ehtoollisella Ev.Lut kirkossa edellyttää myös, että ehtoollisen jakajat ja puhujapapit ovat miehiä !


      • Kopittelija007.

      • Kopittelija007.
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Kiitos sinulle...Aika erikoista kuulla, että adventisteillakin on jotain tapahtumia pääsiäisen pyhinä muuta kuin sapattikoulu...

        Minä henkilökohtaisesti kävin eilen illalla Ev.Lut Joutjärven kirkossa ehtoollisella ohimennen ja kirkko oli täynnä esikoilestadiolaisia ja naisilla oli kirkossa tiukasti huivi päässä ja miehillä puvut pykälässä...

        Juttelin yhden nuoren kaverin kanssa joka työnteli lastenvaunuja aulassa lähtiessäni asiasta, että miksi he ovat täällä vaikka heillä Launeella on iso uusi kirkko ja sain vastaukseksi että heillä ei ole omaa ehtoolliskäytäntöä ja heillä saarnaajat ovat ikään kuin "maallikkoja" ja opin myös siis tästä uutta... ja sen myös, että ns. vanhoillislestadiolaiset ovat näistä esikoislestadiolaisista erottautunut ryhmä ja he eivät ole niin tiukkoja näissä säädöksissään pukeutumisen ynnä muun "maallisen korskeuden" suhteen...
        Heillä Lahdessa on kuulemma tapana aina kiirastorstaisin käydä Joutjärven kirkossa ehtoollisella... ps. Kiirastorstainahan Jeesus asetti ehtoollisen !
        Lestadiolaiset pitävät kesäjuhliaan aina juhannuksena myös Joutjärven kirkossa oman kirkkonsa lisäksi...

        Itse koen tuollaiset erinäiset ulkonaiset "säädökset" aika vieraiksi mutta yhdessä minäkin heidän kanssaan farkuissa ja lenkkareissa kävin kuitenkin Herran ehtoollisella... :O

        Lainaus Wikipedia:
        "Esikoislestadiolaisuuden erottaa vanhoillislestadiolaisuudesta erityisesti sen painotus "esikoisten seurakuntaan", joka on heidän mukaansa todellinen Jumalan seurakunta. Sen seurakuntavanhimpina toimivat Pohjois-Ruotsin johtavat maallikkosaarnaajat eli "Lapin vanhimmat". Vanhoilliset ovat torjuneet ajatuksen tietyille ihmisille siirtyvästä vanhimman tehtävästä. Esikoislestadiolaisuutta on pidetty tapakulttuurin perusteella konservatiivisimpana haarana.

        Euroopassa esikoislestadiolaisten suhde kansankirkkoon on torjuvampi kuin esimerkiksi vanhoillislestadiolaisilla. Liikkeessä ei esimerkiksi toimi juurikaan pappeja vaan lähinnä maallikoita. Ruotsissa ja Norjassa esikoislestadiolaiset ovat ryhtyneet käyttämään sakramentteja omissa rukoushuoneissaan maallikkojohtoisesti. Esikoislestadiolaisuus korostaa elämässä koruttomuutta, mikä näkyy erityisesti pukeutumisessa ja sisustuksessa. Esikoislestadiolaiset nimittivät vanhoillislestadiolaisuutta "lihallisen vapauden eriseuraksi" 1900-luvun alkupuoliskolla, koska vanhoilliset eivät olleet silloin niin askeettisia kuin esikoislestadiolaiset vielä silloin olivat.lähde?"


    • Herää jo otakoppi

      Näin:
      Luuk 23:46: Ja Jeesus huusi suurella äänellä ja sanoi: "Isä, SINUN KÄSIISI minä ANNAN HENKENI ".

      Otakoppi painottaa väärää sanaa.
      Ja sen jälkeen valehtelee adventisteista että: ## MUTTA MITÄ HUUTAA 7 PÄIVÄN ADVENTISTI ?! " ISÄ, Sinun käsiisi minä annan... RUUMIINI ! " :O ##

      Sovitaanko ? että sinä otakoppi menet vapaaehtoisesti sinne helvettiisi JOS valehtelit tieten tahtoen. Lupaatko Jumalallesi että et valehdellut vaan erehdyit luulemaan että adventisti huuttaa noin kuin väität hänen tekevän ? Mitä sanot otakoppi?

      Nyt voit luonnollisesti sanoa, että pysyt väitöksessäsi - ja selittää sitten Jumalalle että näin asia on.
      Mutta voit tietenkin myös katua kavalaa valheitasi ja pyytää anteesi adventisteilta sitä ja kaikkia muitakin valheitasi ja lopettaa valehtelemisesi - Olen 100% varma että adventistit antavat sinulle ilomielin anteesi jos pyydät - tai oikeastaan he antavat sinulle anteeksi, vaikka et pyytäisikään - mutta ihan itsesi tähden voisit pyytää.
      Siis valitse nyt näistä vaihtoehdoista, muistaen että ei kukaan joka rakastaa valhetta pääse Jumalan valtakuntaan - et edes sinä. Siis heitä jo pois valehteleminen joka vain estää sinua näkemästä asioita selvästi.


      • Jumalan totuus =
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Adventisteilla on synkkä ja pimeä tulevaisuus, sillä he ovat menettäneet SIELUNSA !

        Raamatun Alkukieli: Kreik. "Pneuma" = Sielu, Henki

        http://biblehub.com/lexicon/luke/23-46.htm

        Saatanan valheessa elävälle Koppittelia 007:lle

        Kun Jumala loi ihmisen, niin häNESTÄ tuli elävä sielu! Ymmärrä sanojen merkitys; ei siis häNEEN, vaan häNESTÄ!

        J u m a l a sanoi että: "Synnin palkka on KUOLEMA!"
        S a a t a n a sanoi:"Ette te suinkaan kuole!"

        Sinä uskot saatanaa ja teet näin Jumalasta valehtelijan.


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        Adventisteilla on synkkä ja pimeä tulevaisuus, sillä he ovat menettäneet SIELUNSA !

        Raamatun Alkukieli: Kreik. "Pneuma" = Sielu, Henki

        http://biblehub.com/lexicon/luke/23-46.htm

        Luuk 23:46 "Father, INTO YOUR HANDS I COMMIT MY SPIRIT." Having said this, He breathed His last."


        Tässä alkukieli käyttää kahta eri sanaa
        eli Sielu/Henki = Pneuma eli engl."Spirit" ! ja sitten lopussa kun Jeesus
        henkäisee viimeisen kerran niin sanaa
        "exepneusen" = "ulos henkäisy"
        eli ek = "from out" ja pneó=
        blow, breathe, as the wind.= puhaltaa, hengittää kuin tuuli !

        eli "Pneuma" eli SIELU on eri asia kuin "exepneusen" eli viimeinen henkäys/hengitys !


        VERTAA:

        1 Moos 2:7
        " Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa ELÄMÄN HENGEN, niin
        ihmisestä tuli ELÄVÄ SIELU."

        1) " Elämän henki " = `nishmat chajjim`, joka johtuu sanasta `neshama`, jonka ensimmäiset merkitykset ovat
        `nefesh`= sielu ja `Ruuach ha-chajjim`= èlämän henki`
        2)" elävä sielu" = `nefesh chajjaa`, jonka samaa käsitettä ovat sanat `neshamaa`= "sielu" ja `Ruuach chajjim`= Elämän henki.

        ELI tässä alkukieli käyttää kahta sanontaa, jotka tarkoittavat samaa asiaa, raamatussa näin on usein. Juutalaisuudessa tunnustettu
        Even Shushanin laaja hebreaa-hebreaksi sanakirja sanoo, että käsitystä `neshamaa`eli sielu ei saisi johtaa käsitteestä `neshima`, joka
        tarkoittaa henkäys !!!
        http://en.wikipedia.org/wiki/Avraham_Even-Shoshan

        Sanakirja kertoo myös: " Oppineittemme käsitysten (Juutalaisten Rabbien) ja uskomme mukaan tällä tarkoitetaan iäisesti pysyvää hengellistä olemustamme, joka asustaa ihmisen elämän ajan hänen ruumiissaan, mutta jättää hänet ja siirtyy iankaikkiseen elämään totuuden valtakunnassa."...


      • Jumalan sanaa
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Luuk 23:46 "Father, INTO YOUR HANDS I COMMIT MY SPIRIT." Having said this, He breathed His last."


        Tässä alkukieli käyttää kahta eri sanaa
        eli Sielu/Henki = Pneuma eli engl."Spirit" ! ja sitten lopussa kun Jeesus
        henkäisee viimeisen kerran niin sanaa
        "exepneusen" = "ulos henkäisy"
        eli ek = "from out" ja pneó=
        blow, breathe, as the wind.= puhaltaa, hengittää kuin tuuli !

        eli "Pneuma" eli SIELU on eri asia kuin "exepneusen" eli viimeinen henkäys/hengitys !


        VERTAA:

        1 Moos 2:7
        " Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa ELÄMÄN HENGEN, niin
        ihmisestä tuli ELÄVÄ SIELU."

        1) " Elämän henki " = `nishmat chajjim`, joka johtuu sanasta `neshama`, jonka ensimmäiset merkitykset ovat
        `nefesh`= sielu ja `Ruuach ha-chajjim`= èlämän henki`
        2)" elävä sielu" = `nefesh chajjaa`, jonka samaa käsitettä ovat sanat `neshamaa`= "sielu" ja `Ruuach chajjim`= Elämän henki.

        ELI tässä alkukieli käyttää kahta sanontaa, jotka tarkoittavat samaa asiaa, raamatussa näin on usein. Juutalaisuudessa tunnustettu
        Even Shushanin laaja hebreaa-hebreaksi sanakirja sanoo, että käsitystä `neshamaa`eli sielu ei saisi johtaa käsitteestä `neshima`, joka
        tarkoittaa henkäys !!!
        http://en.wikipedia.org/wiki/Avraham_Even-Shoshan

        Sanakirja kertoo myös: " Oppineittemme käsitysten (Juutalaisten Rabbien) ja uskomme mukaan tällä tarkoitetaan iäisesti pysyvää hengellistä olemustamme, joka asustaa ihmisen elämän ajan hänen ruumiissaan, mutta jättää hänet ja siirtyy iankaikkiseen elämään totuuden valtakunnassa."...

        Herää jo Koppittelija 007!

        Huomioi tämä RAAMATUN SANA:

        1 Moos 2:7
        " Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa ELÄMÄN HENGEN, niin
        ihmisesestä tuli ELÄVÄ SIELU."

        Siis, "niin ihmiSESTÄ," ei siis; "niin ihmiSEEN !"

        Huomaatko eron ?


      • Valhe vei tuhoon
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Adventisteilla on synkkä ja pimeä tulevaisuus, sillä he ovat menettäneet SIELUNSA !

        Raamatun Alkukieli: Kreik. "Pneuma" = Sielu, Henki

        http://biblehub.com/lexicon/luke/23-46.htm

        Jaaha otakoppi, valitsit siis valheen ja jatkat adventismista ja adventisteista valehtelemistasi. Välittämättä siitä että Raamattu sanoo päivän selvästi, että et pääse Jumalan valtakuntaan jos et muutu.

        Ilm. 22:15
        ULKOPUOLELLA OVAT koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka VALHETTA RAKASTAVAT ja TEKEVÄT.

        Jostain ihmeellisestä syystä vain harva valehtelijoista kääntyy ja lopettaa valehtelemisen, he eivät ota esimerkiksi ylläolevaa Raamatun totuutta tosissaan, aivan kuin se ei käsittäisi heitä ollenkaan.

        Jeesus vihaa valhetta. Hän sanoi muutamille valehtelojoille :

        Joh. 8:44
        Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.


    • Adventisti

      ### MUTTA MITÄ HUUTAA 7 PÄIVÄN ADVENTISTI ?!

      " ISÄ, Sinun käsiisi minä annan... RUUMIINI ! " :O ###

      Miten viitsitkin olla noin valhheellinen ja syyttäjähenkinen lähimäisiäsi adventisteja kotaan!

      Adventistithan juuri uskovatkin henkensä ISÄN huostaan TÄYSIN ja KOKONAAN, ilman mitään varjoelämää.

      "Ruumis tulee maaksi jälleen, mutta henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin."

      "Jeesus Kristus on sinut viimeisenä päivänä herättävä kuolleista"

      Kun uskomme Kristukseen, niin elämämme on TÄYSIN Jumalan huostassa, elimmepä tai kuolimme!

    • pyh!

      Sinulta emme ota vastaan mitään pääsiäisen toivotuksia ollenkaan.

      Taasko aloitat sen herjakamppanjasi? Kuvitteleko Jeesuksen olevan tyytyväinen sekopäisiin valheisiisi?

      HÄPEÄ, JOS PYSTYT!

      • henget koetellut !

        Hänestä ei ole adventistien opettajaksi, ei alkuunkaan. Kaikista ei ole siihen tehtävään.


      • ...
        henget koetellut ! kirjoitti:

        Hänestä ei ole adventistien opettajaksi, ei alkuunkaan. Kaikista ei ole siihen tehtävään.

        sanoi kivi kannolle...


      • Olematon

        Eihän pääsiäistä olekaan, niin ei sitä voi toivottaakaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      54
      2946
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2798
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1947
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1912
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1422
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe