Markus 15

Veli Herrassa

37; Mutta Jeesus huusi kovalla äänellä ja antoi henkensä.

38; Silloin temppelin esirippu repesi kahtia ylhäältä alas asti.

39; Sadanpäällikkö, joka seisoi häntä vastapäätä ja näki, miten hän antoi henkensä, sanoi.
" Tämä mies oli todellakin Jumalan Poika !"

Hyvää Pääsiäistä ja Jumalan Siunausta.

14

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi v-ttu

      Äly hoi älä jätä.

    • hiltinaulaa varmasti
    • Oikein Siunattua

      pääsiäistä vuan.
      Hienoa, että tänäänkin saamme todeta, että Jeesus elää.

    • Kuhan vaan

      Johan perse repesi kun tähän palstaan tutustuin.

    • Sitten laukee

      Huarat kun levvii niin esirippu aukee.

      • sitten laukee,

        Sinussa ystäväin purkautuu koko Ilomantsin junttilauman älykkyys.
        Onnittelen.


    • Äityliini2

      Olin tänään pitkäperjantain jumalanpalveluksessa. Olo on puhdistunut, Mietin Jeesuksen epäuskoa: "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit." Monelle meistä on tuttuna tunne, kun Jumalakaan ei enää auta. Ja kannamme huonoa omaatuntoa epäuskostamme. Jeesus ristillä osoitti oman epäuskoisuutensa, hyljättynä ja raadeltuna: miksi Jumalani minut hylkäsit, oman poiknsai. On kauhea tunne, että oma isä tekee niin. Hylkää poikansa, nuoren miehen, ristille raadeltavaksi ja kuitenkin epäuskon jälkeen tulee ymmärrys: "Isä, sinun käsiisi minä annan henkeni". Omat ajatukseni seilasivat siellä ja täällä. Uskallanko minä itse jättäytyä - uskoa elämäni ja henkeni ison Jumalan huomaan. Ei minusta olisi ristiinnaulituksi siten, vaikka ristiinnaulittu olen varmastikin useammalta taholta. Pystyisinkö antamaan anteeksi isälleni sen fyysisen ja hengellisen kivun. Useimpien meistä kuitenkin täytyy ja ihan kotioloissaan. Ja ymmärtääkö nykypäivän isät, että he voivat ristiinnaulata poikansa, joka kantaa kärsimystään koko elämänsä. En usko. Tai äiti, joka hylkää lapsensa - nykyaikana kivuliaammin kuin historiassa. Usko ja luottamus eivät säily, ellei niiden eteen tee vankkaa pohjaa - molemmin puolin.

      • Uttar Pradesh

        Sen jälkeen kun itse virallisestikin luovuin uskosta, olen nukkunut yöni rauhassa.

        Minun puolestani jokainen uskokoon mihin uskoo, en ole kokenut tarvetta käännyttää ketään omalle kannalleni. Koska jotkut läheisistäni ovat olleet huolissaan siitä, miten minut tulisi haudata kuolemani jälkeen, olen päättänyt nyt selvittää eri mahdollisuudet ja tehdä jälkeen jääville mahdollisimman helpoksi maallisista jäämistäni eroon pääsemisen.

        Elämä syntyi, kun olosuhteet sen syntymiselle täyttyivät, eikä elämän syntymisellä ollut silloin valinnan varaa. Samoin elämä häviää joskus kun olosuhteet elämän jatkumiselle käyvät mahdottomaksi jatkaa. Luonnontieteessä jo nähdään, että tuho on tulossa ja on väistämätön.


    • tänä päivänä

      niin kuin paratiisin ajoista käy korvaamme kuiskaus, " onko Jumala todellakin sanonut".
      Kysymys toisensa jälkeen nousee mieleemme ja "sielun vihollinen" tekee kysymyksen uudestaan, uudestaan .
      Nuoresta miehen alusta aina 30 vuotiaaksi, kävin kovaa keskustelua Jumalan olemassa olosta ja pidin uskovia pikkusen "pöpeinä". Kävin aina taistoon tieteen, marxilaisuuden ja milloin minkäkin varjolla ja olin opastamassa uskovia pois
      " hairahduksen tieltä".
      No enpä ollut sitten niin kauhean varovainen, Jumala otti kiinni ja minä aloin väittelyni keskellä nähdä uskovista, että niillä on jotain mitä minulta uupuu ja se on sydämen rauha.
      Ja Jumala todisti olemassa olonsa ja on todistanut sen monta, monta kertaa yli
      30- vuoden aikana.
      Kun puolestani rukoiltiin Jumalan taivaasta laskettiin sydämenrauha, sain kiittää Jumalaa uusin kielin ja saan tänä päivänäkin rukoilla Jumalaa uusin kielin.
      Kävin kasteella Jeesuksen esimerkin mukaan.
      Ei ole nämä yli 30-vuotta olleet helppoja, samat vaikeudet, ongelmat kuin muillakin ihmisillä, mutta sydämen rauha on säilynyt ja uskonvarmuus säilynyt.
      Minua voi vapaasti pitää vaikka sekopäänä ja sitä olen mielellään Jeesuksen Kristuksen sovitustyön kautta.
      Jumala Siunatkoon Teitä.

    • Vel Herrassa 2

      Mark. 16 6-8
      Mutta hän sanoi heille. Älkää olko peloissanne. Te etsitte Jeesusta nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös, ei hän ole täällä. Tässä on paikka johon hänet pantiin.

      Mutta menkää sanomaan hänen opetuslapsilleen, myös Pietarille; " Hän menee tidän edellänne Galileaan. Siellä te näette hänet, niin kuin hän teille sanoi.

      Jumalan Siunaus levätköön valittujen yllä ja sinä joka olet uskosta osaton,
      anna elämäsi Jeesukselle, niin saat iänkaikkisen elämän.

      • Jeesuksen toinen

        tulemus on lähellä,
        siunattua vuoden jatkoa herrassa


    • Jo repesi

      Riittää kun saapi pimppiä kerran päivässä.

    • Moorjuice!

      en tiedä miten jeesus syntynyt on, mutta tämä on teoria verraton, kun neitsyt maaria sanoi jumalalle näin, ei tainnut olla täysin selvinpäin... tappi tappi tappi pane pilluun, tappi tappi tappi pane pilluun, tappi tappi tappi pane pilluun tappi pane pilluun jee....

      69: Juice Leskinen & Coitus Int.

    • Jeesus teki työn

      ja valmisti meille kodin isän luo.
      Meillä on nyt itsellä valinta, missä vietämme iäisyyden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe