Jättäjä-nainen

Miettelijäs

Pari kysymystä.
Jätin mieheni vuosi sitten,
Ja lapsetkin miehelle. Tapaan lapsia säännöllisesti.

Hommasin oman uuden kodin.
Kuinka nopeasti lähdön jälkeen kerroitte että paluuta
Ei vanhaan ole tai halusta erota.
Mies haluaisi että palaisimme yhteen

13

538

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cilla

      Miksi et kertonut heti? Vai olitko itsekin epäröivällä kannalla?
      Jos nyt olet varma valinnastasi, kerro se toki miehellekin!
      Lasten tapaamisia ja asumisia voi aina järjestellä jälkeenpäinkin, sen myötä kun lapset kasvaa ja osaavat itse järkeväati päättää.

      Itse sanoin heti kun päätöksen olin tehnyt. Mies vitkutteli ja suostutteli mutta vaadin häntä lähtemään. Lapset jäi minulle, isällä vapaa tapaamisoikeus.

    • Mies.

      En ymmärrä kysymystäsi, mutta se selittyykin sillä, että olen mies. Ei eron jälkeen palata yhteen. Jos jätit, niin elämänne jatkuu erillään. Sitä ero tarkoittaa. Jos exälläsi on hiukkaakaan järkeä päässään, asia olisi hänelle täysin selvä ilman, että sitä pitää erikseen kertoa.

      • ei palata ei

        En minäkään naisena ymmärrä ap:n kysymystä. Ero on ero eikä yhteen enää palata. Mä luulen, että ap on antanut exänsä ymmärtää, että palaa kotiin kun hetken miettii asioita itsekseen. Julmaa toimintaa.


    • Sikamaista

      Just näitä naisia. Takaovi auki ja mies liian kiltti.

    • Oma vikasi

      Mieshän on onnekas, että pääsi eroon naisesta, joka ei osaa puhua suoraan . Jos ei osaa puhua suoraan ikävistä totuuksista, todnäk tämmöinen ihminen valehtelee. Lienet itse antanut miehesi ymmärtää että uusinta olisi mahdollisen, siis melkein valehdellut?

    • missä sun aivot?

      Sähän vasta kylmä ja ihmissuhteilla leikkivä muija olet. Muutat pois mutta unohdat kertoa että haluat erota. Ei sun lastesi isäkään mikään järjen jättiläinen taida olla, jos ei tajua, että poismuutto=ero. Vakka on kantensa valinnut. Sääli miestä kohtaan.

      • Harkinta-aika on tär

        Poismuutto voi olla myös harkinta-aikaa! Ja niinhän sen kuuluisi ollakin. Ei uusia suhteita ennen lopullista eroa!!
        Mihin tässäkin ketjussa on kirjoittajilta unohtunut harkinta-aika, eihän sitä lakia ole turhaan luotu? Se on tarkoitettu juuri asioiden käsittelemistä/selvittelemistä varten...


      • käsitteet selviksi
        Harkinta-aika on tär kirjoitti:

        Poismuutto voi olla myös harkinta-aikaa! Ja niinhän sen kuuluisi ollakin. Ei uusia suhteita ennen lopullista eroa!!
        Mihin tässäkin ketjussa on kirjoittajilta unohtunut harkinta-aika, eihän sitä lakia ole turhaan luotu? Se on tarkoitettu juuri asioiden käsittelemistä/selvittelemistä varten...

        Mistä olet saanut sen käsityksen, että harkinta-aika on jotenkin sidoksissa poismuuttoon? Siinä tapauksessa, että päättää muuttaa omilleen, harkinta ja päätös erosta on jo lopullisesti tehty. Lain mukaan pitää vain odottaa puoli vuotta, että ero saa lainvoiman.

        Uusilla suhteillakaan ei ole merkitystä. Jos haluaa ja pystyy, niin uuden kumppanin saa hankkia milloin tahansa.


    • HaluaaTietää

      Miten kävi? Palasitko tai oletko palaamassa vielä?

    • cata4

      olen 10v naimisissa ollut nainen asumme yhdessä 2 lasta,sanoin miehelleni että olen henkisesti loppu ja haluaisin aikaa yksin todennäköisesti eron.hän haluaisi jatkaa,antaisi omaa aikaa mutta haluaisi myös yhteistä.mietin tässä mikä olisi kaikkien kannalta sopivin ratkaisu malli. väsymykseeni vaikuttaa varmasti myös työpaikan asiat sekä lapset joista jo puhuimme mieheni kanssa

      • Hölmöiletkö?

        cata4, en ymmärrä. Olet väsynyt työn ja lasten vuoksi, ratkaisuna - jätät (hyvän?) miehen. Onko tuossa järkeä? Eikö kannattaisi jättää ihan aluksi huono työ?


      • Mahdoton mies
        Hölmöiletkö? kirjoitti:

        cata4, en ymmärrä. Olet väsynyt työn ja lasten vuoksi, ratkaisuna - jätät (hyvän?) miehen. Onko tuossa järkeä? Eikö kannattaisi jättää ihan aluksi huono työ?

        Työpaikalla romanssia?


    • .,.,.,.,

      Siis mitä? Kun erotaan, niin sitten ollaan erottu, tietenkin. Ellei ole erottu aikuisten oikeasti, vaan pidetty paluuta yhteen vaihtoehtona, vaikkei se vaihtoehto olekaan, niin se on kusettamista ja harhaanjohtamista. Tosin aikuisten oikeasti en voisi jätettynäkään edes kuvitella palaavani yhteen miehen kanssa joka "tilapäisesti" muuttaa pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe