Kyselkää 20v. jääkiekkoilijalta :)

HockeyBoy

Eli oon 20v. jääkiekkoilija ja vastaan kysymyksiinne :)

37

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+3

      1. Pituus ja paino?
      2. Kuvaile itseäs ulkonäöltä ja luonteeltas.
      3. Minkälaisista tytöistä tykkäät? (ikä, ulkonäkö, luonne...)
      4. Missä asut?
      5. Miten pitkään oot harrastanu jäkistä?
      6. Käytkö salilla/treenaatko? Miten usein?
      7. Ootko koskaan seurustellut? Sinkku/varattu?

      • HockeyBoy

        1. Pituus ja paino? 184cm 81kg

        2. Kuvaile itseäs ulkonäöltä ja luonteeltas. keskipitkät hiukset punertavat hiukset, siniset silmät ja kiva hymy. Huumorintajuinen ja muut huomioiva sekä positiivinen.

        3. Minkälaisista tytöistä tykkäät? (ikä, ulkonäkö, luonne...) ikä 17-22, pitkät hiukset ja naisellinen. sit sellane huumorintajune mut hiukan ujo.

        4. Missä asut? raisio

        5. Miten pitkään oot harrastanu jäkistä? 12vuotta

        6. Käytkö salilla/treenaatko? Miten usein? salil käyn 2-3 ktr/vko

        7. Ootko koskaan seurustellut? Sinkku/varattu? olen seurustellut ja nyt oon sinkku


      • ähffiigveevkel
        HockeyBoy kirjoitti:

        1. Pituus ja paino? 184cm 81kg

        2. Kuvaile itseäs ulkonäöltä ja luonteeltas. keskipitkät hiukset punertavat hiukset, siniset silmät ja kiva hymy. Huumorintajuinen ja muut huomioiva sekä positiivinen.

        3. Minkälaisista tytöistä tykkäät? (ikä, ulkonäkö, luonne...) ikä 17-22, pitkät hiukset ja naisellinen. sit sellane huumorintajune mut hiukan ujo.

        4. Missä asut? raisio

        5. Miten pitkään oot harrastanu jäkistä? 12vuotta

        6. Käytkö salilla/treenaatko? Miten usein? salil käyn 2-3 ktr/vko

        7. Ootko koskaan seurustellut? Sinkku/varattu? olen seurustellut ja nyt oon sinkku

        Minkä takia erositte? Kerro tarkasti :p


      • HockeyBoy
        ähffiigveevkel kirjoitti:

        Minkä takia erositte? Kerro tarkasti :p

        Minkä takia erositte? Kerro tarkasti :p

        Tyttöystävä muutti opiskelemaan toiselle paikkakunnalle ja päätettiin yhdessä erota. Ollaan edelleen ystäviä kuitenkin :)


    • HockeyBoy

      lisää kysymyksiä !!

    • homopoju6996

      miten pitkä ja paksu penis

      • HockeyBoy

        En ole mitannut mut noin 16cm ja melko paksu :D Hahaha vittu mikä kysymys xD


      • homopoju6996
        HockeyBoy kirjoitti:

        En ole mitannut mut noin 16cm ja melko paksu :D Hahaha vittu mikä kysymys xD

        dissaatko? kyllä mullekki maistus tollane lihaksikas jätkä ;)


      • HockeyBoy
        homopoju6996 kirjoitti:

        dissaatko? kyllä mullekki maistus tollane lihaksikas jätkä ;)

        haha sen uskon :D


    • mehhh

      Ootko kiinnostunut jostain muista urheilulajeista kuin jääkiekosta? :)

      • HockeyBoy

        Ootko kiinnostunut jostain muista urheilulajeista kuin jääkiekosta? :)

        Oon pelannu nuorempana salibandyy ja futista ja niit seuraan jonkun verran. Sit mua kiinnostaa amerikkalainenjalkapallo.


      • HockeyBoy
        HockeyBoy kirjoitti:

        Ootko kiinnostunut jostain muista urheilulajeista kuin jääkiekosta? :)

        Oon pelannu nuorempana salibandyy ja futista ja niit seuraan jonkun verran. Sit mua kiinnostaa amerikkalainenjalkapallo.

        Toi ylempi on joku trolli!! Mä oon kiinnostunu käteen vetelystä ja äitini panemisesta!! Painukaa trollit v*ttuun!! Terveisin oikea aloittaja


      • HockeyBoy
        HockeyBoy kirjoitti:

        Toi ylempi on joku trolli!! Mä oon kiinnostunu käteen vetelystä ja äitini panemisesta!! Painukaa trollit v*ttuun!! Terveisin oikea aloittaja

        Toi ylempi on joku trolli!! Mä oon kiinnostunu käteen vetelystä ja äitini panemisesta!! Painukaa trollit v*ttuun!! Terveisin oikea aloittaja

        Hahaha kuka se trolli mahtaakaan olla xD luulen että sinä xD


      • marmeladi 19
        HockeyBoy kirjoitti:

        Toi ylempi on joku trolli!! Mä oon kiinnostunu käteen vetelystä ja äitini panemisesta!! Painukaa trollit v*ttuun!! Terveisin oikea aloittaja

        Hahaha kuka se trolli mahtaakaan olla xD luulen että sinä xD

        Voit sä lukee mun palstan "älkää sanoko ettei niit oo..." ja voisit sä vastaa mulle? Kiitti :)


      • 984
        marmeladi 19 kirjoitti:

        Voit sä lukee mun palstan "älkää sanoko ettei niit oo..." ja voisit sä vastaa mulle? Kiitti :)

        Mitä mieltä oot sellasista/sellasesta tytöstä joka ei laita kampauksia lähes ollenkaan ja pitää hiuksii aina vaan auki? Onks se niiku tylsä juttu, vai pitääks unelma tyttöystävällä olla joskus hiukset kiinni jotenkin ettei kyllästy kattelee?


    • HockeyBoy

      Mul se on ihan sama pitääkö tyttö hiuksiaan kiini vai auki :)

      • HockeyBoy

        ^ Lisäys edelliseen.. Olisi mukavaa jos tyttö olisi letittänyt myös alapäänsä. Olen kampaaja-alalla joten osaan antaa vinkkejä myös miesten letitystyyleihin. Joo tosiaan en kerkee enää vastailla tänne kun mun äiti haluu mun 5 senttistä pippeliä nii pitää mennä. Ja harmi kun mun pippeli on nii pieni et kortsu on liian iso.. Eihä mulla oo ku 7 vauvaa ja 8 tulossa.


    • HockeyBoy

      ^ Lisäys edelliseen.. Olisi mukavaa jos tyttö olisi letittänyt myös alapäänsä. Olen kampaaja-alalla joten osaan antaa vinkkejä myös miesten letitystyyleihin. Joo tosiaan en kerkee enää vastailla tänne kun mun äiti haluu mun 5 senttistä pippeliä nii pitää mennä. Ja harmi kun mun pippeli on nii pieni et kortsu on liian iso.. Eihä mulla oo ku 7 vauvaa ja 8 tulossa.

      kiva trolli xD

    • hokari

      Missä joukkueessa pelaat ja millaista kesätreeniä teit 15 vuotiaana? Right vai left? Pelinumero? Mitä paikkaa pelaat?

      • HockeyBoy

        Pelaan A-nuorten SM:ää. 15 vuotiaana keskityin keskivartalon lihaksiin ja motoriikkaan. Lisäksi tein pienillä painoilla taka- ja etukyykkyä sekä rinnallevetoa. Oon left ja pelinumero on 4. Ja pelasin viimekaudella sentterinä ja pakkina.


      • HockeyBoy

        Pelaan mun mummon joukkuees 70 . Kesällä paniskelin äidin kanssa se kehitti kuntoa ja vedin käteen vuorotellen molemmilla käsillä se kasvatti käsilihaksia. Pelinumero on 69 ja pelaan alakentällä koska alhaalla on aina parhaat. Yks noloimmista kokemuksista on kun pelasin katsoman lähettyvillä ja kutitti pippeliä ihan hirveesti niin laitoin käden housuun ja kaaduin. Nolotti niin että paskoin housuun ja kun sain käden housuista nii se oli ihan paskassa. Kun menin pukuhuoneeseen pesulle niin valmentaja tuli sinne ja raiskas mut seinää vasten.


      • HockeyBoy
        HockeyBoy kirjoitti:

        Pelaan mun mummon joukkuees 70 . Kesällä paniskelin äidin kanssa se kehitti kuntoa ja vedin käteen vuorotellen molemmilla käsillä se kasvatti käsilihaksia. Pelinumero on 69 ja pelaan alakentällä koska alhaalla on aina parhaat. Yks noloimmista kokemuksista on kun pelasin katsoman lähettyvillä ja kutitti pippeliä ihan hirveesti niin laitoin käden housuun ja kaaduin. Nolotti niin että paskoin housuun ja kun sain käden housuista nii se oli ihan paskassa. Kun menin pukuhuoneeseen pesulle niin valmentaja tuli sinne ja raiskas mut seinää vasten.

        Pelaan mun mummon joukkuees 70 . Kesällä paniskelin äidin kanssa se kehitti kuntoa ja vedin käteen vuorotellen molemmilla käsillä se kasvatti käsilihaksia. Pelinumero on 69 ja pelaan alakentällä koska alhaalla on aina parhaat. Yks noloimmista kokemuksista on kun pelasin katsoman lähettyvillä ja kutitti pippeliä ihan hirveesti niin laitoin käden housuun ja kaaduin. Nolotti niin että paskoin housuun ja kun sain käden housuista nii se oli ihan paskassa. Kun menin pukuhuoneeseen pesulle niin valmentaja tuli sinne ja raiskas mut seinää vasten.

        Tosi hauskaa taas xD TROLLI


    • kkkkko

      Miksi mainostit heti olevasi jääkiekkoilija? Olet kuitenkin jo parikymppinen, luulisi että olisi mennyt ohi jo se vaihe, että kun sanoo olevansa jäkäri naiset kirmaavat luokse.

      Eri asia jos halusit jääkiekkoon liittyviä kysymyksiä. Vaikkakin laitoit rakkauspalstalle.

      Ei mitenkään pahalla, kunhan ihmettelen.

      • HockeyBoy

        Minä mainostan itseäni koska olen mieshuora. Tunti maksaa minulla 57.50€ alv jne. Kaikki haluaa mun 5cm pippeliä!


    • tinty

      Moi HockeyBoy. Kurjaa noitten törkeät kommentit.

      Mull olis oikeesti kysyttävää. Miltä tuntuu pitää niit m-suojia eiks se oo outo tunne? Mitä sit jos vaik ennen pelii ajattelet sun tyttöystävää tai muuten jotai niin jos 'se' nousis pystyyn, sattuuks sit jos suojat on paikoillaan? Tiiän muuten yhden pojan joka pitää välil farkkujenki alla niit ne näkyy päälle.

      • HockeyBoy

        No ei niitä munasuojia jäällä edes huomaa, eikä minulla ole koskaan alkanut seisomaan ne päälläni xD Ja en ole kans koskaan piyäny munasuojia fatkkujen yms alla.


    • HockeyBoy

      Mä en edes tarvitse munasuojia koska mulla ei ole pippeliä!

    • tinty

      Onko niissä silti tilaa erektiolle?

    • 10+1

      Mitä mieltä oot homoista? Entä jos joku sun joukkueessa olis homo, ni miten suhtautuisit? Miten jääkiekkopiireissä noin yleisesti suhtaudutaa seksuaalivähemmistöihin?

    • tinty

      Viimeisin tais olla niin arka juttu et siihe ei voinu vaststa?

      • HockeyBoy

        No joo mulla ei itsellä ole mitään homoja vastaan, mut jos meidän joukkueesta kertoisi olevansa homo niin mä veikkaisin et sitä syrjittäis ja haukuttais yms.
        Ja tosiaan mä olen biseksuaali itsekkin ja kaapissa olen syvällä.


    • enuskaltais

      Milt susta sit biinä tuntuu tilanne kun pukuhuoneessa näät pelikaverien peppuja ja pippeleitä? Pelkkäksä et paljastut vai onks vaa hyvä et niit näkyy ympärillä? Varmaa aika ristiriitast.

      • HockeyBoy

        No eipä ne pippelit ja peput mua haittaa, enkä usko et ees paljastun koska oon nii heteronoloinen :)


      • 10+4

        Niin tota mul ois tällänen kyssä et voiks jätkä olla ihastunut vaik ei aina vastaa virsteihin mitään? Entä mitä sanot siitä kun yks jätkä anto numeronsa ja halud jutella munkaa whatsappis niin sit kävi siel useimmin ja tälleen. Sit ku jos mä pyydän ulos tai näytän tunteita hänelle hän käy vähemmän siel mut kuitenkin jos näkee mua jossain vilkuilee salaa ja säpsähtää jos huomaan hänen katsovan mua. Olen tehnyt jo kaiken siirron yksin ja tää jätkä jaksaa käyttäytyy niin ristiriitasesti, et välil ihan avoimesti näyttää tunteitaan (tai silleen et erotan hänen poikkeavan käytöksen..) ja sit karttaa ku ruttoa ku osoitan vastakaikua. Mitä hän vois meinata?


      • 10+4
        10+4 kirjoitti:

        Niin tota mul ois tällänen kyssä et voiks jätkä olla ihastunut vaik ei aina vastaa virsteihin mitään? Entä mitä sanot siitä kun yks jätkä anto numeronsa ja halud jutella munkaa whatsappis niin sit kävi siel useimmin ja tälleen. Sit ku jos mä pyydän ulos tai näytän tunteita hänelle hän käy vähemmän siel mut kuitenkin jos näkee mua jossain vilkuilee salaa ja säpsähtää jos huomaan hänen katsovan mua. Olen tehnyt jo kaiken siirron yksin ja tää jätkä jaksaa käyttäytyy niin ristiriitasesti, et välil ihan avoimesti näyttää tunteitaan (tai silleen et erotan hänen poikkeavan käytöksen..) ja sit karttaa ku ruttoa ku osoitan vastakaikua. Mitä hän vois meinata?

        Sori kirjotusvirheet ja kiitti jos vastaat! :)


      • HockeyBoy
        10+4 kirjoitti:

        Sori kirjotusvirheet ja kiitti jos vastaat! :)

        Mä luulen et se poika ei oo vielä selvillä hänen tunteistaan. Sun täytyy antaa hänelle aikaa ja katsoa miten tilanne kehittyy :) Tai siit meet kasvotusten kysymään mitä hänen mielessään pyörii :)


      • 10+4
        HockeyBoy kirjoitti:

        Mä luulen et se poika ei oo vielä selvillä hänen tunteistaan. Sun täytyy antaa hänelle aikaa ja katsoa miten tilanne kehittyy :) Tai siit meet kasvotusten kysymään mitä hänen mielessään pyörii :)

        Okei :) mä koitan hillitä itseni ja oottaa kärsivällisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe