Mitä piirroshahmoja tulee Salkkari-hahmoista mieleen?

heksari

Olen huomannut, että kun Lasse katsoo vihaisesti, niin hänestä tulee mieleen Äly ja Väläys -sarjan Äly-hiiri. Huomasin tämän, kun hän joskus puhui Eerolle vihaisesti ja silmät mollottivat.

19

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hnjji

      Talesta tulee Tintti ,Pepistä Betty Boo ja Jannesta Nikke Knatterton.

    • hdthdthsd

      Eliaksesta E.T.

    • uhuuhuhuhuhauahuahhu

      Tale on Tintti, Camilla Vilijonkka, Joonatan Tasmanian Tuholainen, Helena Muumimamma

    • Milla Magia

      Helena - Mummo Ankka
      Iida - Pumba
      Sanni - Pikku Myy
      Severi - Persikka Pete
      Ismo - Peter Griffin
      Janne - Karvinen
      Paula - Iines Ankka
      Elias - Pikachu
      Peppi - Hattivatti
      Sergei - Haisuli
      Taiga - Teletappi Pai
      Luka - Liuhu Lepakko
      Marianna - Samu Sirkka
      Heidi - Rantanplan
      Lari - Sylvester
      Miska - Paavo Pesusieni
      Camilla - Cruella De Vil
      Sebastian - Mr. Hankey
      Joonatan - Brian Griffin
      Jiri - Tiivi Taavi
      Lasse - Homer Simpson
      Oliver - Mikko Mallikas
      Ulla - Matami Mimmi
      Pekka - Jeesus

      • alaalalalaala

        unohdit talen


      • alaalalalaala
        alaalalalaala kirjoitti:

        unohdit talen

        muuten hyvä


      • Milla Magia

        Tale - Osku ( Karvisen kaveri.)


      • Kaikki on Hinttei!
        Milla Magia kirjoitti:

        Tale - Osku ( Karvisen kaveri.)

        Tale - Hintti, Elias - Hintti, kaikki hahmot salkkareissa - Hinttejä, kaikki muut maailmassa paitsi minä - HINTTEJÄÄÄ!!!!, minä - Hetero. Niinpä ei täs maailmas oikeen muita oo ku hinttejä! Oon siis väärän laisessa paikassa! Elikkäs teen itsarin!


      • Ultimate Spider-man
        Kaikki on Hinttei! kirjoitti:

        Tale - Hintti, Elias - Hintti, kaikki hahmot salkkareissa - Hinttejä, kaikki muut maailmassa paitsi minä - HINTTEJÄÄÄ!!!!, minä - Hetero. Niinpä ei täs maailmas oikeen muita oo ku hinttejä! Oon siis väärän laisessa paikassa! Elikkäs teen itsarin!

        siis miten kaikki voi muka olla homoja jos tääl ihmiset kokoajan lisääntyy? Ja teet itsarin? No siitä vaan! En estä!


      • Kaikki on Hinttei!
        Ultimate Spider-man kirjoitti:

        siis miten kaikki voi muka olla homoja jos tääl ihmiset kokoajan lisääntyy? Ja teet itsarin? No siitä vaan! En estä!

        Vitun idiootti! Homo ja Hintti on eri asia! Homo vaan pussailee ja Hintti runkkaa!!! Miks tääl on oikeesti pelkkii Hinttei??? Mun äiti on Hintti, mun sisko on Hintti, kaikki mun suvussa on Hinttejä! Mä oon onneks tän maailman ainoa Hetero! Ootte kaikki ihmiset sairaita Hinttejä! Kaikki täl keskustelu alueellakin on Hinttejä! Tulkaa kaikki Stadin keskustaan niin mä lämäytän teit kaikkii turpaan! Ihan varmaan voitan sen tappelun! Voitin kerran 6 pikku veljeäni tappelus sillon ku ne oli 4 vuotiaita!


      • Sinäoothintti.
        Kaikki on Hinttei! kirjoitti:

        Vitun idiootti! Homo ja Hintti on eri asia! Homo vaan pussailee ja Hintti runkkaa!!! Miks tääl on oikeesti pelkkii Hinttei??? Mun äiti on Hintti, mun sisko on Hintti, kaikki mun suvussa on Hinttejä! Mä oon onneks tän maailman ainoa Hetero! Ootte kaikki ihmiset sairaita Hinttejä! Kaikki täl keskustelu alueellakin on Hinttejä! Tulkaa kaikki Stadin keskustaan niin mä lämäytän teit kaikkii turpaan! Ihan varmaan voitan sen tappelun! Voitin kerran 6 pikku veljeäni tappelus sillon ku ne oli 4 vuotiaita!

        Luulet varmaa olevas hauska?


      • Ultimate Spider-man
        Sinäoothintti. kirjoitti:

        Luulet varmaa olevas hauska?

        mä oon vittu Hetero! Ainoa yksilö! Joten oo siä Hintti hiljaa ja mee runkkaa isääs!!!


      • Ultimate Spider-man
        Ultimate Spider-man kirjoitti:

        mä oon vittu Hetero! Ainoa yksilö! Joten oo siä Hintti hiljaa ja mee runkkaa isääs!!!

        mitä sä mun nimikkeen kössit saatana!?


      • Kaikki on Hinttei!
        Ultimate Spider-man kirjoitti:

        mitä sä mun nimikkeen kössit saatana!?

        siksi koska sinä olet vittuileva ja sairas Hintti!!!


      • Loordi Heiskanen
        Kaikki on Hinttei! kirjoitti:

        siksi koska sinä olet vittuileva ja sairas Hintti!!!

        jos täällä joku on sairas niin se olet sinä! Joten ole hiljaa!!


    • Milla Magia

      Kalle - Aku Ankka

      • Kaikki on Hinttei!

        eipäs, Hintti! Kalle - Hintti! Ihan niinku kaikki muutkin tässä maailmassa!!


      • Loordi Heiskanen
        Kaikki on Hinttei! kirjoitti:

        eipäs, Hintti! Kalle - Hintti! Ihan niinku kaikki muutkin tässä maailmassa!!

        Tiiäksä mitä, haista IIIIISO vittu! Jos täällä joku on homo niin se olet sinä! Joo ja sano mikä päivä niin tuun vetää sinuu sinne Helsinkiin turpaan niin että leuka lentää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe