Outo tilanne naisen kanssa

Hämmentynyt mies

Nainen luulee että viekoittelin hänen sydämensä valheellisesti ja jätin sen jälkeen kylmästi kitumaan rakkauteen. Miten saan naisen ymmärtämään, että hänen kuvitelmansa on täyttä roskaa, ja että syy on siinä että juuri nyt en jaksa mitään. En mitään. Vaikka en häntä koskaan saisikaan, niin haluan että hän lopettaa itsensä kiduttamisen sairaan epäluuloisilla ajatuksilla. Auttakaa. Ei se usko mitään, mitä sanon.

52

1040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hämmentäjä

      ei mulle, en kiduta itseäni. Eikä mulla ole epäluuloisia ajatuksia.

    • 3+15

      Luottamusta on vaikea saada aikaan ellei sitä jo valmiiksi ole.

    • Öö tuota...

      Mistä tiedät hänen ajatuksistaan? Oletko joku ajatustenlukija vai onko hän sulle niistä jotain puhunut?

    • taitaa olla

      Ilkeen!naisen aloitus!

    • Kesä tulossa

      Tuskin hän missään kituu. Eiköhän elä elämäänsä aivan tyytyväisenä.

    • just me

      Ellei hän arvosta sinua ystävänä, se on hänen ongelmansa. eiks niin?

      • Hämmentynyt mies

        Se taitaa olla ihan vähän munkin ongelma.


      • kontaktia
        Hämmentynyt mies kirjoitti:

        Se taitaa olla ihan vähän munkin ongelma.

        Aihetta keskustella suoralla tyylillä, sillee läheltä ja intesiivisest.


    • Hämmentynyt mies

      Kommenteista päätellen katkeruus jäytää pahasti vieläkin.

    • uskomaton

      Sun vika kun et ole uskottava.

      • jannika´ s

        Jätä se ja ota minut:, olet ihana mies.


    • jepjepjepujee

      No jotainhan sinä olet tehnyt jonka takia nainen on siinä uskossa. Ei pitäisi ryhtyä mihinkään mitä ei voi loppuun asti viedä, niin se vaan menee.

      • Hämmentynyt mies

        En ole mihinkään ryhtynyt. Sehän se pointti oli.


    • kit kat

      Jos keskustelisit hänen kanssaan kaikessa rauhassa kasvokkain ja kertoisit tuon kaiken. Laita myös teille joku ajallinen takaraja, jotta hänen ei tarvitse odottaa sinua epämääräistä aikaa. Odottaminen on helpomaa kun tietää sen päättyvän.

    • kaikenlaista

      Kuulostaa vähän sille, että tää on isompi ongelma sulle kun sille naiselle. Jos se on sinuun tykästynyt, niin ottaahan se aikansa ennen kuin yli pääsee. Mutta se että sinä stressaat nyt siitä mitä se nainen susta ajattelee... voi voi. Yritä nyt sinä ap päästä tästä yli.

    • Hämmentynyt mies

      Minkä tiedon varassa oletat kaiken tuon, mitä sanoit? Mistä voit tietää kumpaa se enemmän vaivaa? :D

      • kaikenlaista

        En tiedäkään, kunhan arvailen. Sellanen maku vaan jäi tuosta, miten aloituksen muotoilit. Mutta vaivaahan toi nyt selkeesti sinuakin kun tänne tulit siitä avautumaan.


    • sehän on

      Tosi rosvomaista ja olet varmasti ansainnut kaiken ikävän, jos olet tuollaisen saanut aikaan.

    • m i e s

      Olen Hetero.

    • sivustavainjotakin

      Ehkä siten teit jotakin sellaista, että nainen luuli. Ehkä hieman leikit hänellä, ehkä puhuit nätisti, ehkä huomioit häntä liikaa tai siten, että hän ei ollut saanut sellaista kohtelua ennen. Ehkä katsoit häntä liikaa silmiin, ehkä pelleilit hänen kanssaan. Mietippä sitä ja juttele hänen kanssaan suoraan. Ehkä molempien olot helpottuisivat.

      • Ehkäpä

        on nimenomaan kyllästynyt "leikittelyyn"?
        tai on kuullut muualta jotain ikävää.
        Jos on satutettu aiemmin, tulee hyvin varovaiseksi.
        Ei auta kuin koittaa rakentaa luottamusta hiljalleen.


      • niinjanäin
        Ehkäpä kirjoitti:

        on nimenomaan kyllästynyt "leikittelyyn"?
        tai on kuullut muualta jotain ikävää.
        Jos on satutettu aiemmin, tulee hyvin varovaiseksi.
        Ei auta kuin koittaa rakentaa luottamusta hiljalleen.

        Joku luki ajatukseni:)


      • Hämmentynyt mies

        Jos nyt summaan nää sun kaksi viestiä, niin varastin sun sydämen katsomalla sua silmiin. Aika ihqua.

        Mutta mutta... Olenko ainoa mies, joka on katsonut sua silmiin? Ainoa mies, joka on huomioinut sua? Epäilen sitä. Mikä on siis rikokseni?

        Et ole saanut sellaista kohtelua ennen? Tätä mä en hiffaa. Me Helsingin miehet ollaan erilaisia kyllä, mutta sunhan ympärillä pyörii jos jonkinlaista pikkujulkkista ja menestyjää. Jotka varmaan haluaisi sut. Eikö ne rassukat osaa kohdella sua oikein?

        Mikä mun vika on? Ystävällisyys?


      • aika velmu olet
        Hämmentynyt mies kirjoitti:

        Jos nyt summaan nää sun kaksi viestiä, niin varastin sun sydämen katsomalla sua silmiin. Aika ihqua.

        Mutta mutta... Olenko ainoa mies, joka on katsonut sua silmiin? Ainoa mies, joka on huomioinut sua? Epäilen sitä. Mikä on siis rikokseni?

        Et ole saanut sellaista kohtelua ennen? Tätä mä en hiffaa. Me Helsingin miehet ollaan erilaisia kyllä, mutta sunhan ympärillä pyörii jos jonkinlaista pikkujulkkista ja menestyjää. Jotka varmaan haluaisi sut. Eikö ne rassukat osaa kohdella sua oikein?

        Mikä mun vika on? Ystävällisyys?

        020202 soita ja kysy häneltä itseltään, hyvä ihme sentään :)


      • Ehkäpä
        Hämmentynyt mies kirjoitti:

        Jos nyt summaan nää sun kaksi viestiä, niin varastin sun sydämen katsomalla sua silmiin. Aika ihqua.

        Mutta mutta... Olenko ainoa mies, joka on katsonut sua silmiin? Ainoa mies, joka on huomioinut sua? Epäilen sitä. Mikä on siis rikokseni?

        Et ole saanut sellaista kohtelua ennen? Tätä mä en hiffaa. Me Helsingin miehet ollaan erilaisia kyllä, mutta sunhan ympärillä pyörii jos jonkinlaista pikkujulkkista ja menestyjää. Jotka varmaan haluaisi sut. Eikö ne rassukat osaa kohdella sua oikein?

        Mikä mun vika on? Ystävällisyys?

        älä kahta summaa, vain toinen oli minun, sorry.
        kirjoitan perusteellisemmin myöhemmin, nyt mailma kutsuu..


    • rassukkaa

      AP.lla taitaa olla hirmusen ova ikävä sitä naista.

    • mie romahan

      Kyl mie sanosin, et kyl siul ap on oikeus siun ommiin tunteisiin, mut niin on sil naisellakii. Kikkelis kokkelis, mitäs läksit, nii.

    • sellainen fiilis

      Että olet sotkeutunut asiaan, joka ei sinulle kuulu. Että et ole se mies, etkä myöskään se nainen, vaan sinulla on oma lehnä ojassa...

      • 4.pyöräz

        Täällä hän pysyy lukea rivien välistä ihan käsittämättömiä asioita! Tarvittaisiin yksi aito selvänäkijä paikalle, niin Johan alkais tilanteet aueta:-)


      • fiilistellään
        4.pyöräz kirjoitti:

        Täällä hän pysyy lukea rivien välistä ihan käsittämättömiä asioita! Tarvittaisiin yksi aito selvänäkijä paikalle, niin Johan alkais tilanteet aueta:-)

        Missä se Noora luuhaa, käy hakemassa heti tänne. Täällä syntyy vain sotkuja ja kuka ne sitten siivoaa?


    • Gjfr

      Hyvä mies, vielä kolme viikkoa sitten kysyit voisimmeko todella tulevaisuudessa elää yhdessä. Tätä ennen olit jo pitkään kertonut että olen monin tavoin parasta mitä elämä on eteesi tuonut. Sitten et enää jaksanut. Onko vaikeaa ymmärtää etten halua sinua ystäväkseni, minun on näet lopetettava rakastamisesi. Katkera en ole, elämä on elämää, toimin sen mukaan miten selviän parhaiten.

    • Hämmentynyt mies

      Ahaa, yrität siis lopettaa rakastamisen. Just just, tiedä oikein mitä siihen pitäisi sanoa, että mikä olisi kohteliasta, että lykkyä tykö, sen minua (?) kohtaan tunteman rakkautesi tappamiseen. Anna jossain vaiheessa väliaikatiedote vaikka, että onko se jo kuollut. Seuraamme projektin edistymistä.

      • Fhjjehk

        Oliko kyse siitä että sinä et jaksa suhdetta, ilmeisesti kuitenkin rakastat(?) minua. Olisit voinut vähän paremmin avata tätä juttua, en halua ystäväksi miehen kanssa jota rakastan, rakastajakseni otan hänet milloin vain. Tiedät miten intohimoinen olen, jaksan kantaa meitä molempia. Mutta koska et anna siihen lupaa niin en ota edes niitä muruja. No scrubs.


      • Hämmentynyt mies
        Fhjjehk kirjoitti:

        Oliko kyse siitä että sinä et jaksa suhdetta, ilmeisesti kuitenkin rakastat(?) minua. Olisit voinut vähän paremmin avata tätä juttua, en halua ystäväksi miehen kanssa jota rakastan, rakastajakseni otan hänet milloin vain. Tiedät miten intohimoinen olen, jaksan kantaa meitä molempia. Mutta koska et anna siihen lupaa niin en ota edes niitä muruja. No scrubs.

        Mitähän uskaltaisin sanoa... Olen vähän hetken lapsi. Joskus niissä hetkissä saatan miettiä, että hyvän vaimon tuosta saisi. Se olisi tietenkin pitkä tie, jos sitä yrittäisin hänen kanssaan. Mikään muu ei nimittäin kiinnosta. Vain vakava juttu.

        Ei varmaan tätä lue. Tietenkään.


      • luulisi tietävän
        Hämmentynyt mies kirjoitti:

        Mitähän uskaltaisin sanoa... Olen vähän hetken lapsi. Joskus niissä hetkissä saatan miettiä, että hyvän vaimon tuosta saisi. Se olisi tietenkin pitkä tie, jos sitä yrittäisin hänen kanssaan. Mikään muu ei nimittäin kiinnosta. Vain vakava juttu.

        Ei varmaan tätä lue. Tietenkään.

        Vain vakava juttu kiinnostaa.Pitkä ja kuippainen tie varmasti, mutta uskoisin sen olevan sen arvoista.


      • Hämmentynyt mies
        luulisi tietävän kirjoitti:

        Vain vakava juttu kiinnostaa.Pitkä ja kuippainen tie varmasti, mutta uskoisin sen olevan sen arvoista.

        Olisi sen arvoista. Saa nähdä mihin suuntaan asiat kehittyvät tulevaisuudessa.


      • luulisi tietävän
        Hämmentynyt mies kirjoitti:

        Olisi sen arvoista. Saa nähdä mihin suuntaan asiat kehittyvät tulevaisuudessa.

        Odotan häntä jos hän minua!
        Ja tiedän että hän ei saa mitään aikaiseksi, josko sitten vappuna?


      • luulisi tietävän
        luulisi tietävän kirjoitti:

        Odotan häntä jos hän minua!
        Ja tiedän että hän ei saa mitään aikaiseksi, josko sitten vappuna?

        Et varmaan ole kaipaamani S-mies..Vaikutit niin samanlaiselta...:(


    • 1w3

      Ei se rakkaus niin lopu...

    • Ehdotus tässä

      Laita hänelle henkilökohtainen kirje, jossa kerrot ajatuksiasi. Täällä kohtaat ainoastaan palstan lukijoita eli vääriä henkilöitä.

    • Kysymys aloittajalle

      Voisiko yksi syy naisen pahaan mieleen olla siinä, että sinä kirjoittelet tänne nettiin etkä puhu hänelle suoraan. Itse ainakin pahoittaisin mieleni jos "rakas mieheni" kirjoittelisi rakastavansa muita naisia täällä ja suunnittelisi yhteistä tulevaisuutta kenen tahansa palstan naisen kanssa.

      Oletko aloittaja tällaista miettinyt?

      • Hämmentynyt mies

        Enhän tiedä onko hän täällä. Tämä on ajatusten purkua enemmänkin. Olet tosin juuri kuin hän. Eli koskaan ei voi tietää keitä täällä on.


      • Häm
        Hämmentynyt mies kirjoitti:

        Enhän tiedä onko hän täällä. Tämä on ajatusten purkua enemmänkin. Olet tosin juuri kuin hän. Eli koskaan ei voi tietää keitä täällä on.

        Nii


    • 25213

      Kuulostaa masennuksen oireilta - > Lääkäriin - > Kerro tyttöystävällesi

    • Ygyjtyj

      No nyt on se viimeinen hetki nostaa kissa pöydälle, pupunen. Puhelin käteen ja soita ennen kuin olet menettänyt minut.

      • josvastaatoikein

        Sun tai mun kaupunki ja puh nron kaksi viim nroa??? Sit soitan


    • Hyljännyt

      Kysymyksesi tyyli ja tarvitsemasi vihjeet kertovat ettet ole ainakaan oma hämmentyneeni. Toivottavasti sinulla on rohkeutta ottaa yhteyttä rakkaaseesi.

    • no hard feelings

      Hämmentynyt mies, en ole enää kiinnostunut sinusta tai romanttisesta suhteesta sinuun. Olen mennyt eteenpäin. Tottakai se hetken pisteli, kun kuvitelmani olivatkin vain viatonta flirttiä puoleltasi. Olisin sulattanut tilanteen paremmin, jos olisit vastannut minulle rehellisellä eillä sen sijaan, että aloitit radiohiljaisuuden, kunnes tajusin asianlaidan itsekin.

      Hymyillään, kun tavataan.

    • Hämmentynyt mies

      OK, asia ymmärretty, kuka sitten ikinä oletkaan. :)

    • totesin

      kukas toi oli?

    • pelleilee

      Ehkä trolli.

    • Hyljännyt

      Rakas copycatch(er), kiitos tuestasi, soitan miehelleni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe