Voiko toinen nainen koskaan saada miestä omakseen

Rentun Ruusu

jollei vaimo anna periksi? Onko todellakin niin, ettei mies eroa ennen kuin vaimo saa tarpeekseen ja jättää miehen?

71

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prinsessaruusunen2

      Näin monesti taitaa olla, valitettavasti.

      • 67r876tr

        "Näin monesti taitaa olla, valitettavasti. "

        Totta, mutta siinä ei ole mitään valitettavaa.


      • UskollisuusKunniaan
        67r876tr kirjoitti:

        "Näin monesti taitaa olla, valitettavasti. "

        Totta, mutta siinä ei ole mitään valitettavaa.

        Sinun kannaltasi vaimo, on todellakin valitettavaa, että tyydyt tuollaiseen mieheen, joka pettää sinua.
        Valitettavaa on toki myös ns. kakkosen osalta se, että lipevä pettäjä sai hänet verkkoonsa. Mies ei tietenkään halua luopua kummastakaan, sillä sinä vaimo, pidät huolen kodista, lapsista ja siitä, että arki pyörii - etkä tietenkään halua luopua kaikesta mammonasta, jonka olette yhdessä luoneet.
        Kakkosta säälittää silti, vaikka hän saakin mieheltä rakkautta, sillä hän tuhlaa elämänsä petturiin, jota ei juuri petturuuden vuoksi voi arvostaa - ainakaan siinä vaiheessa, kun näkee, miten pettäjä toimii.


    • Tapauksia

      Palstaa seuranneena on tullut tuntuma, että yleisin on pettäjämies, joka ei eroa ja kakkonen joka odottelee eroa. Vaimo, jos sai tietää, antoi kerran anteeksi, mutta jos mies käryää toisenkin kerran tai toistuvasti, vaimo ottaa eron (mutta ei aina heti, vaan tarkkaa harkiten, itselleen sopivana aikana)

      Joten jos vaimo ei eroa,useimmiten hän ei tiedä kakkosesta. Useat kakkoset väittävät vaimon tietävän ja/tai miehen luvanneen erota (mikä pitkittyykin), siksi todnäk miehet valehtelevat eroaikeistaan kakkosille hyvinkin usein.

      Jokunen vihainen vaimo on ajanut pettäjän ulos, ja silloin kakkonen saanee miehen heti omakseen, eihän tällä ole muuta asuntoa. Samoin kakkoset näyttävät saavan ensimmäiset lapset jo kasvattaneen miehen nk. toiselle kierrokselle, nämä miehet kuulunevat ikäkriisiukko -kategoriaan tai kulissiliittoa eläneisiin (mitä kakkoset usein kertovat varatun elävän, silti mies ei eroa, eli ehkä valehtelee silloinkin avioliitostaan).

      Ei täällä ole pettäjämiehiä, jotka kertoisivat toteuttaneensa eron itse, muistelen että vain yhden miehen kertomana olisin lukenut. Mutta päivittäin on pettäjämiesten kirjoittamia seksistisiä alapäänjuttuja,myös vaimoja tai kakkosia alentavia kommentteja.

      Että tässä mennään, oman lukukokemukseni mukaan arvioituna.

    • lpo¨ryr

      Kun tavattiin, olin itse hiljattain eronnut, mies tahollaan perheellinen. En havitellut häntä "omakseni" ja sanoinkin sen hänelle - ja että jos joskus eroaa, ei meistä välttämättä mitään tule. Ja että eroaa sitten omista syistään, ei minusta johtuen.
      Aika yllätyksenä tuli miehen ilmoitus, että on päättänyt lähteä kotoa, no tosin siinä vaiheessa lapset olivat jo aikuisuuden kynnyksellä, mutten silti ajatellut miehen eroavan. Erosi kuitenkin ja nyt ollaan tavallinen seurusteleva pari.

      • 2 ei ollut paikalla

        Kakkoset kertovat täällä silloin tällöin, että mies erosi, Mutta kakkonen ei koskaan tiedä eron sisällöstä, siis ottiko eron lopulta kuitenkin se vaimo, saatuaan tarpeekseen. Tuskin mies kertoo "oon tässä koska vaimo jätti", vaikka usein näin kävi.


      • lpo¨ryr
        2 ei ollut paikalla kirjoitti:

        Kakkoset kertovat täällä silloin tällöin, että mies erosi, Mutta kakkonen ei koskaan tiedä eron sisällöstä, siis ottiko eron lopulta kuitenkin se vaimo, saatuaan tarpeekseen. Tuskin mies kertoo "oon tässä koska vaimo jätti", vaikka usein näin kävi.

        Niin, mene ja tiedä. Ei sekään varmaan ole merkki mistään, että mies laittoi yksin 1-vaiheen vireille ja samoin haki yksin lopullista eroa 6 kk ja 3 pv harkinta-ajan jälkeen.


      • Kille50

        En ymmärrä sitä, että miten itse petetty tai jostain muusta syystä eronnut heti lankeaa varattuun mieheen. Hän on elänyt perhe-elämää ja nähnyt sen koko kirjon ja silloin hänen pitäisi nimenomaan ymmärtää petettyä vaimoa.
        Mutta ei kun ei!:( Tämä palsta aukaisee tuon kehittymättömän naisen teon. Hän ei ole mitään oppinut aikaisemmasta parisuhteestaan.
        (tunnen läheltä kaksi tapausta, joissa petetty alkaa hiostamaan itselleen toisen puolisoa)

        En kyllä ymmärrä sinkkunaisiakaan, jotka maineensa pilaavat varatun kanssa suhteillessa jopa vuosikausia!

        Miksi meille toisille on annettu kyky nähdä mikä on oikein ja mikä väärin? Sehän on meidän onnemme, että saamme nukkua yömme hyvin sillä rehellisyys aina kannattaa.


      • Ipo"ryr:lle
        lpo¨ryr kirjoitti:

        Niin, mene ja tiedä. Ei sekään varmaan ole merkki mistään, että mies laittoi yksin 1-vaiheen vireille ja samoin haki yksin lopullista eroa 6 kk ja 3 pv harkinta-ajan jälkeen.

        Tuo ei tuota kakkamaisuuttasi muuta tai paranna yhtään! Sinähän siinä suhteessa jo roikuit ja kiristit eroamaan jos mies sinut haluaa. Onko se sinun mielestäsi kunniallisempaa kuin kakkosena olo vuosikausia?
        No ei ole...ja pysyt loppuelämäsi kakkosena, naisena joka aloitti salasuhteen perheellisen kanssa ja sotki syyttäminen elämän! Kakkosen leima otsassa on kulumaton!


      • Korjaus
        Kille50 kirjoitti:

        En ymmärrä sitä, että miten itse petetty tai jostain muusta syystä eronnut heti lankeaa varattuun mieheen. Hän on elänyt perhe-elämää ja nähnyt sen koko kirjon ja silloin hänen pitäisi nimenomaan ymmärtää petettyä vaimoa.
        Mutta ei kun ei!:( Tämä palsta aukaisee tuon kehittymättömän naisen teon. Hän ei ole mitään oppinut aikaisemmasta parisuhteestaan.
        (tunnen läheltä kaksi tapausta, joissa petetty alkaa hiostamaan itselleen toisen puolisoa)

        En kyllä ymmärrä sinkkunaisiakaan, jotka maineensa pilaavat varatun kanssa suhteillessa jopa vuosikausia!

        Miksi meille toisille on annettu kyky nähdä mikä on oikein ja mikä väärin? Sehän on meidän onnemme, että saamme nukkua yömme hyvin sillä rehellisyys aina kannattaa.

        Korj. Siis kakkonen alkaa hiostamaan!


      • Uskot mieheen?
        lpo¨ryr kirjoitti:

        Niin, mene ja tiedä. Ei sekään varmaan ole merkki mistään, että mies laittoi yksin 1-vaiheen vireille ja samoin haki yksin lopullista eroa 6 kk ja 3 pv harkinta-ajan jälkeen.

        Et tiedä totuutta erosta, luotat että pettäjän kertoma olisi. Tuskin näit maistraattiin lähetettyjä erodokumentteja? Puhuitko vaimon tai suvun kanssa? Vuosia vaimolleen valehdellut on ammattivalehtelija, hän kertoo hakeneensa eroa yksin (kakkoselle valehtelu on yhtä helppoa kuin vaimolle ja muille). "Mä otin eron" on pieni harhameriitti miehelle, haluaa esittää vahvaa miestä ja jatkaa tässäkin kakkosen kusetusta.

        Minä hain eroa yksin, 2-vaiheessa pakotin miehen kiristämällä (sillä että kerron pitkästä salasuhteestaan) lähettämään sen yksin. Näin tein, koska mies ei suostunut maksamaan 1-vaiheen laskua puoliksi, sanoi"sä hait eroa, sä maksatkin". Exmies voi nyt, valehtelematta, sanoa naisissa, että eroa hakivat molemmat :-).


      • Korjauskorjaus
        Korjaus kirjoitti:

        Korj. Siis kakkonen alkaa hiostamaan!

        Vielä korjaus! Petetty vaimo omassa liitossaan alkaa eron jälkeen heti kakkoseksi!


      • lpo¨ry
        Ipo"ryr:lle kirjoitti:

        Tuo ei tuota kakkamaisuuttasi muuta tai paranna yhtään! Sinähän siinä suhteessa jo roikuit ja kiristit eroamaan jos mies sinut haluaa. Onko se sinun mielestäsi kunniallisempaa kuin kakkosena olo vuosikausia?
        No ei ole...ja pysyt loppuelämäsi kakkosena, naisena joka aloitti salasuhteen perheellisen kanssa ja sotki syyttäminen elämän! Kakkosen leima otsassa on kulumaton!

        Kiristin eroamaan?
        Luitko ensimmäisen kommenttini?

        Olin salasuhteessa vuosikaudet enkä odottanut miehen jättävän perhettään. Tämä selvä? Minkä tässä nyt "kunniallista" pitäisi olla?
        Minä tiedän, mitä tiedän - sinä luulet tietäväsi muutaman rivin perusteella kaiken tapauksestani.

        "Kakkosen leima"... Voi hyvää päivää - luuletko, että lähiympäristön ihmisiä jaksaa kiinnostaa "leimat" ikuisesti? Tämän viikon kohun aihe on ensi viikolla vanha uutinen. Minä ja eronnut mies olemme seurusteleva pari, joita voi aivan rauhassa "katsella kieroon", jos haluaa. Elämässä on muutakin tekemistä kuin sen miettiminen, mitä nyt se ja sekin minusta ajattelevat. Aivan sama, kas kun ne ihmiset, joilla meille on todellista merkitystä eivät sitä tee.


      • lpo¨ry
        Uskot mieheen? kirjoitti:

        Et tiedä totuutta erosta, luotat että pettäjän kertoma olisi. Tuskin näit maistraattiin lähetettyjä erodokumentteja? Puhuitko vaimon tai suvun kanssa? Vuosia vaimolleen valehdellut on ammattivalehtelija, hän kertoo hakeneensa eroa yksin (kakkoselle valehtelu on yhtä helppoa kuin vaimolle ja muille). "Mä otin eron" on pieni harhameriitti miehelle, haluaa esittää vahvaa miestä ja jatkaa tässäkin kakkosen kusetusta.

        Minä hain eroa yksin, 2-vaiheessa pakotin miehen kiristämällä (sillä että kerron pitkästä salasuhteestaan) lähettämään sen yksin. Näin tein, koska mies ei suostunut maksamaan 1-vaiheen laskua puoliksi, sanoi"sä hait eroa, sä maksatkin". Exmies voi nyt, valehtelematta, sanoa naisissa, että eroa hakivat molemmat :-).

        No satuin kyllä näkemään ko paperit.
        Miksi olisin puhunut vaimon kanssa, suvusta puhumattakaan? Mitä tekemistä jonkun suvulla on eron kanssa, puolisostaanhan hän eroaa? Puhumattakaan tulevan exän suvusta.....

        Ja lopultakin... Mitä merkitystä sillä on, kuka eroa hakee tai haetaanko sitä yhdessä? Aikoinaan exän kanssa laitettiin yhdessä sekä 1-vaiheen että lopullisen eron paperit ja ero on aivan yhtä pätevä, hakee sen kuka hyvänsä.
        Minulle on aivan sama, hakiko nykyinen kumppani eroa tai exänsä tai hakivatko yhdessä. Jos ex olisi hakenut, mies olisi sen kertonut eikä se "makuasia" olisi mitään muuttanut.

        No mutta, lähden tästä kaupan kautta mökille, joten hyvää pääsiäisen jatkoa!


      • Ipolle
        lpo¨ry kirjoitti:

        Kiristin eroamaan?
        Luitko ensimmäisen kommenttini?

        Olin salasuhteessa vuosikaudet enkä odottanut miehen jättävän perhettään. Tämä selvä? Minkä tässä nyt "kunniallista" pitäisi olla?
        Minä tiedän, mitä tiedän - sinä luulet tietäväsi muutaman rivin perusteella kaiken tapauksestani.

        "Kakkosen leima"... Voi hyvää päivää - luuletko, että lähiympäristön ihmisiä jaksaa kiinnostaa "leimat" ikuisesti? Tämän viikon kohun aihe on ensi viikolla vanha uutinen. Minä ja eronnut mies olemme seurusteleva pari, joita voi aivan rauhassa "katsella kieroon", jos haluaa. Elämässä on muutakin tekemistä kuin sen miettiminen, mitä nyt se ja sekin minusta ajattelevat. Aivan sama, kas kun ne ihmiset, joilla meille on todellista merkitystä eivät sitä tee.

        "kiristithän" hiljaisesti, kun et laskenut suhteesta irti eli lopettanut sitä alkuunsa. Osallistuit täysillä toisen perheen pettämiseen! Syyttömäksi et saa itseäsi millään ilmeellä!


      • Niinpä niin
        lpo¨ry kirjoitti:

        No satuin kyllä näkemään ko paperit.
        Miksi olisin puhunut vaimon kanssa, suvusta puhumattakaan? Mitä tekemistä jonkun suvulla on eron kanssa, puolisostaanhan hän eroaa? Puhumattakaan tulevan exän suvusta.....

        Ja lopultakin... Mitä merkitystä sillä on, kuka eroa hakee tai haetaanko sitä yhdessä? Aikoinaan exän kanssa laitettiin yhdessä sekä 1-vaiheen että lopullisen eron paperit ja ero on aivan yhtä pätevä, hakee sen kuka hyvänsä.
        Minulle on aivan sama, hakiko nykyinen kumppani eroa tai exänsä tai hakivatko yhdessä. Jos ex olisi hakenut, mies olisi sen kertonut eikä se "makuasia" olisi mitään muuttanut.

        No mutta, lähden tästä kaupan kautta mökille, joten hyvää pääsiäisen jatkoa!

        Onnelliseksi uusiovaimoksi viivuitkin jo aika pitkään tällä palstalla!:)


      • Eipä epäilystä
        Uskot mieheen? kirjoitti:

        Et tiedä totuutta erosta, luotat että pettäjän kertoma olisi. Tuskin näit maistraattiin lähetettyjä erodokumentteja? Puhuitko vaimon tai suvun kanssa? Vuosia vaimolleen valehdellut on ammattivalehtelija, hän kertoo hakeneensa eroa yksin (kakkoselle valehtelu on yhtä helppoa kuin vaimolle ja muille). "Mä otin eron" on pieni harhameriitti miehelle, haluaa esittää vahvaa miestä ja jatkaa tässäkin kakkosen kusetusta.

        Minä hain eroa yksin, 2-vaiheessa pakotin miehen kiristämällä (sillä että kerron pitkästä salasuhteestaan) lähettämään sen yksin. Näin tein, koska mies ei suostunut maksamaan 1-vaiheen laskua puoliksi, sanoi"sä hait eroa, sä maksatkin". Exmies voi nyt, valehtelematta, sanoa naisissa, että eroa hakivat molemmat :-).

        Ipohan piti kynästä kiinni ja maistaraatissa ojensi paperin yhdessä pettäjän kanssa!
        Näin meille on kerrottu.:))


      • hshdjfulkuihö
        Eipä epäilystä kirjoitti:

        Ipohan piti kynästä kiinni ja maistaraatissa ojensi paperin yhdessä pettäjän kanssa!
        Näin meille on kerrottu.:))

        Taisa olla paksu rahapussi ja lpo¨ry:llä reiden kautta hankittua. Haistaahan sen jo tekstistäkin.


      • hftk,hj.jm
        lpo¨ry kirjoitti:

        Kiristin eroamaan?
        Luitko ensimmäisen kommenttini?

        Olin salasuhteessa vuosikaudet enkä odottanut miehen jättävän perhettään. Tämä selvä? Minkä tässä nyt "kunniallista" pitäisi olla?
        Minä tiedän, mitä tiedän - sinä luulet tietäväsi muutaman rivin perusteella kaiken tapauksestani.

        "Kakkosen leima"... Voi hyvää päivää - luuletko, että lähiympäristön ihmisiä jaksaa kiinnostaa "leimat" ikuisesti? Tämän viikon kohun aihe on ensi viikolla vanha uutinen. Minä ja eronnut mies olemme seurusteleva pari, joita voi aivan rauhassa "katsella kieroon", jos haluaa. Elämässä on muutakin tekemistä kuin sen miettiminen, mitä nyt se ja sekin minusta ajattelevat. Aivan sama, kas kun ne ihmiset, joilla meille on todellista merkitystä eivät sitä tee.

        Salasuhteessa vuosikaudet! Sanankuvainnollisesti vittuimaisinta mitä voi tehdä toisen ihmisen parisuhteelle. Imit tyhjiin ja tuhosit miehen perheen täydellisesti. Onnittelujako odottaisit. Ei kuule täältä.


    • harva mies eroaa

      Ketään ei voi koskaan saada omakseen.
      Tiedän lähipiiristäni tapauksen jossa salasuhde kesti 7 vuotta ennenkuin vaimo sai tarpeekseen ja haki eroa. Mies kärysi jo ekana vuonna suhteestaan ja monta kertaa joka vuosi. Vaimo odotti miehen rauhoittumista ja suhteen loppumista. Ei loppunut.
      Eli tässä tapuksessa ainakin mies ei hakenut eroa, ero tuli vasta kun vaimo sai tarpeekseen.
      Sanottakoon etteivät nämä suhteilijat suinkaan menneetkään yhteen, en tiedä oliko tarkoituskaan, molemmat sinkkuina edelleen vaikka liki kaksi vuotta mennyt.
      Kuullut olen ettei nainen halunnut alunperin yhteen mennä ja mies halusi vapaata poikamieselämää.
      Vaimo on ystäväni ja harmittelell miksei pistänyt miestä aiemmin ulos, turhaan hukkasi monta vuotta elämästään satutettuna ja loukattuna.

      • Tämäkin yleinen

        Exät kertovat usein eroon johtaneiden salasuhteiden päättyneen eron jälkeen tai jääneen lyhytaikaisiksi.


    • Noita Naikkonen

      Tää on sitten hauska palsta!
      Kaikenlaista fiktiota kirjoittelemalla saa aikaan mahtavan närkästyksen tulvan...
      Yllättävästi sitä "tiedetään" täysin tuntemattomasta ihmisestä ja tämän tekemisistä aivan kaikki kynän pitelyjä myöden...

      Mitä osallistujakaartiin tulee, niin taitaa mennä näin: 25% petettyjä, 50% asioista kaiken tietäviä, joita tosin uskottomuus ei ole omakohtaisesti (vielä...) koskettanut - mutta tietävät silti, miten nää keissit menee - 20% salarakkaita ja kenties 5% pettäjiä.

      Varokaa, Kyöpelinvuorella on taas porukalla pahat mielessä ja munahaukat liikkeellä kaappailemassa kilttejä perheenisiä näin kevään ja pitkien pyhien kunniaksi!

      • ............

        Sinäpä sen sanoit. Niinhän se pettäjämieskin kakkosta kutsui - munahaukaksi. Sopii pääsiäisteemaan...


      • Noita Naikkonen
        ............ kirjoitti:

        Sinäpä sen sanoit. Niinhän se pettäjämieskin kakkosta kutsui - munahaukaksi. Sopii pääsiäisteemaan...

        Kutsui ennen kuin sukelsi oman noita-akkansa helman alle turvaan..?


      • ilman taikaa

        Todellisuus:

        Osalla petetyistä itsetunto palautuu ennalleen, osalla kokemus jättää siihen jälkensä. Jotkut menettävät uskon avioliittoon ja vastakkaiseen sukupuoleen, toisilla luottamus palaa ennalleen. Kaikkien petettyjen maailmankuva muuttuu kuitenkin raadollisempaan suuntaan. Naiivi sinisilmäisyys katoaa ja petetty ymmärtää paremmin elämän realiteetit. Erityisesti käsitys ihmisistä muuttuu negatiivisemmaksi.

        Kriisin läpikäynyt ei ole enää yhtä huoleton ja elämän traagisuudesta tietämätön kuin kriisitöntä elämää elänyt. Kriisi on tuonut mukanaan tiettyä surumielisyyttä, mutta myös erilaista elämänviisautta ja syvempää ymmärrystä toisia ihmisiä kohtaan


    • Enymmärrätätä

      Kuka sellaisen miehen omakseen haluaa joka ei osaa itse tehdä valintaa?

      • toisiaan vasten

        Usein mietin haluaako kumpikaan noista naisista tosissaan tuota miestä kuitenkaan. Ei vain anneta periksi sille toiselle naiselle, halutaan miehen valitsevan juuri itsensä. Tuossa taistossa unohtuu se tosi seikka, ettei se mies kuitenkaan ole pääasia, vaan toisen naisen voittaminen.


      • Ei sotketa vaimoa
        toisiaan vasten kirjoitti:

        Usein mietin haluaako kumpikaan noista naisista tosissaan tuota miestä kuitenkaan. Ei vain anneta periksi sille toiselle naiselle, halutaan miehen valitsevan juuri itsensä. Tuossa taistossa unohtuu se tosi seikka, ettei se mies kuitenkaan ole pääasia, vaan toisen naisen voittaminen.

        No vaimohan ei alunperin varmasti ole lähtenyt suhteeseen kilpaillaakseen joskus miehestä toisen naisen kanssa? Vaimo joutuu sellaiseen tilanteeseen pyytämättä eikä häneltä varmaan ole kyselty? Kakkonen tulee ulkopuolelta siihen toiseksi naiseksi ja on kohtuutonta minun mielestäni vaimoa laittaa mihinkään valintatilanteeseen kuten ero tai liitto. Vaimo on jo menettänyt siinä vaiheessa sen uskollisen miehen. Mitä väliä hänelle enään on vaikka olisi ottamatta eroa jos hänellä ei ole uutta miestäkään?


      • sjdfoiweo
        Ei sotketa vaimoa kirjoitti:

        No vaimohan ei alunperin varmasti ole lähtenyt suhteeseen kilpaillaakseen joskus miehestä toisen naisen kanssa? Vaimo joutuu sellaiseen tilanteeseen pyytämättä eikä häneltä varmaan ole kyselty? Kakkonen tulee ulkopuolelta siihen toiseksi naiseksi ja on kohtuutonta minun mielestäni vaimoa laittaa mihinkään valintatilanteeseen kuten ero tai liitto. Vaimo on jo menettänyt siinä vaiheessa sen uskollisen miehen. Mitä väliä hänelle enään on vaikka olisi ottamatta eroa jos hänellä ei ole uutta miestäkään?

        Olen petetty aviovaimo. Ihan todella iljettävästi kusetettu. Itse tästä suhteesta häipyisin ilomielin. Aviomies tahtoo kuitenkin jatkaa. Ja rakastanhan minä miestäni vieläkin. Vannoo uskollisuutta ja rakkautta nyt ja tulevaisuudessa. Mutta mutta tämä kakkonen ei jätä rauhaan. Minulle laittelee kännipäissään ilkeitä viestejä, jossa vaaditaan minun häipyvän omasta liitostani. Kuin myös miehelleni milloin ruinaavia ja milloin haukkuvia viestejä. On mies näyttänyt viestit mulle. Miten moraaliton paskaläjä kakkonen voi olla. Aviomieheltä nykyään saa todella hyvää palvelua. Seksiä silloin kuin huvittaa, joten kaikki ilo irti siitä nyt. Ilmeisesti kakkonen kuvitteli, että salasuhteen paljastuttua vaimo häipyy vaan toisinpa kävi. Sori vaan kakkonen, mutta tai suunnitelmasi vähän epäonnistua.


      • surkuhupaisaa!
        sjdfoiweo kirjoitti:

        Olen petetty aviovaimo. Ihan todella iljettävästi kusetettu. Itse tästä suhteesta häipyisin ilomielin. Aviomies tahtoo kuitenkin jatkaa. Ja rakastanhan minä miestäni vieläkin. Vannoo uskollisuutta ja rakkautta nyt ja tulevaisuudessa. Mutta mutta tämä kakkonen ei jätä rauhaan. Minulle laittelee kännipäissään ilkeitä viestejä, jossa vaaditaan minun häipyvän omasta liitostani. Kuin myös miehelleni milloin ruinaavia ja milloin haukkuvia viestejä. On mies näyttänyt viestit mulle. Miten moraaliton paskaläjä kakkonen voi olla. Aviomieheltä nykyään saa todella hyvää palvelua. Seksiä silloin kuin huvittaa, joten kaikki ilo irti siitä nyt. Ilmeisesti kakkonen kuvitteli, että salasuhteen paljastuttua vaimo häipyy vaan toisinpa kävi. Sori vaan kakkonen, mutta tai suunnitelmasi vähän epäonnistua.

        No oisko miehesi kannattanut vannoa uskollisuutta ja rakkautta sinulle KAIKEN AIKAA sen sijaan, että meni vieraan vosun pöksyihin?

        Sorry vaan, mutta ei vakuuta. Sinä päästät miehen määräämään liittosi jatkostakin, vaikka "ilmomielin häipyisit". Mikset häivy, vaan tunget pääsi puskaan olkapäitä myöden ja lähdet mukaan ukkosi vinkunaan siitä, ettei kakkonen jätä rauhaan. HALOO! Ukko pilasi teidän avioliittonne, joten kestäköön kuin mies (hah!) ja laittakoon vieraan vosun aisoihin! Että ihan vallan näyttää häirikkötekstareita sinulle... Miksei näyttänyt jo niitä, joilla tämä vieras vosu hänet VÄKISIN vei?


      • sjfkjslfjlsfj
        sjdfoiweo kirjoitti:

        Olen petetty aviovaimo. Ihan todella iljettävästi kusetettu. Itse tästä suhteesta häipyisin ilomielin. Aviomies tahtoo kuitenkin jatkaa. Ja rakastanhan minä miestäni vieläkin. Vannoo uskollisuutta ja rakkautta nyt ja tulevaisuudessa. Mutta mutta tämä kakkonen ei jätä rauhaan. Minulle laittelee kännipäissään ilkeitä viestejä, jossa vaaditaan minun häipyvän omasta liitostani. Kuin myös miehelleni milloin ruinaavia ja milloin haukkuvia viestejä. On mies näyttänyt viestit mulle. Miten moraaliton paskaläjä kakkonen voi olla. Aviomieheltä nykyään saa todella hyvää palvelua. Seksiä silloin kuin huvittaa, joten kaikki ilo irti siitä nyt. Ilmeisesti kakkonen kuvitteli, että salasuhteen paljastuttua vaimo häipyy vaan toisinpa kävi. Sori vaan kakkonen, mutta tai suunnitelmasi vähän epäonnistua.

        "sjdfoiweo", täytyy ihan onnitella sinua saat pitää ihan kokonaan itselläsi pettävän miehen...


      • sjdfoiweo
        surkuhupaisaa! kirjoitti:

        No oisko miehesi kannattanut vannoa uskollisuutta ja rakkautta sinulle KAIKEN AIKAA sen sijaan, että meni vieraan vosun pöksyihin?

        Sorry vaan, mutta ei vakuuta. Sinä päästät miehen määräämään liittosi jatkostakin, vaikka "ilmomielin häipyisit". Mikset häivy, vaan tunget pääsi puskaan olkapäitä myöden ja lähdet mukaan ukkosi vinkunaan siitä, ettei kakkonen jätä rauhaan. HALOO! Ukko pilasi teidän avioliittonne, joten kestäköön kuin mies (hah!) ja laittakoon vieraan vosun aisoihin! Että ihan vallan näyttää häirikkötekstareita sinulle... Miksei näyttänyt jo niitä, joilla tämä vieras vosu hänet VÄKISIN vei?

        Ai missä sanoin että vei väkisin.


      • Sellaista elämä on
        sjfkjslfjlsfj kirjoitti:

        "sjdfoiweo", täytyy ihan onnitella sinua saat pitää ihan kokonaan itselläsi pettävän miehen...

        Kyllä on ilkeitä ihmisiä! Voi Luoja!
        Onneksi pyhät on ohi ja kakkoset rauhoittuvat taas sekä poistuvat palstalta piikittelemästä!

        On se hiton katkeraa olla varatun hännystelijänä! Eivät kestä edes itseään ja oma paha olo purkautuu ilkeilynä syyttömiin ihmisiin.


      • surkuhupaisaa!
        sjdfoiweo kirjoitti:

        Ai missä sanoin että vei väkisin.

        Niin, tosiaan se maininta tuosta kommentistasi puuttui...
        Etkö itse näe tilannettasi? Luulet olevasi niskan päällä nyt, pettämisen jälkeen niin, että mies sinua "palvelee" ja "palvoo".... Tosiasia on se, että heräät uuteen päivään vieressäsi pettämiseen kykeneväinen luuseri, joka on päättänyt pitää sinut vaimonaan. Haloo?! Sinunhan olisi se päätös pitänyt tehdä sen sijaan, että jupiset jotain ilomielin häipymisestä.... Mikä ihme sinut pitää yhdessä tuollaisen piipittäjän kanssa? Mistä sinä tiedät, mitä mies on hänelle kuiskutellut ja lupaillut? Etkö ole mielestäsi paremman arvoinen kuin valehtelevan ukon?
        Yök!


      • ksjfdkgflkjslgj
        Sellaista elämä on kirjoitti:

        Kyllä on ilkeitä ihmisiä! Voi Luoja!
        Onneksi pyhät on ohi ja kakkoset rauhoittuvat taas sekä poistuvat palstalta piikittelemästä!

        On se hiton katkeraa olla varatun hännystelijänä! Eivät kestä edes itseään ja oma paha olo purkautuu ilkeilynä syyttömiin ihmisiin.

        Ei kukaan ole ilkeä, vaan realistinen.

        Ja täytyy myöntää että tuo vaimon kirjoitus oli kyllä viikon paras vitsi, voi että naiset voivat olla tyhmiä.


      • surkuhupaisaa!
        ksjfdkgflkjslgj kirjoitti:

        Ei kukaan ole ilkeä, vaan realistinen.

        Ja täytyy myöntää että tuo vaimon kirjoitus oli kyllä viikon paras vitsi, voi että naiset voivat olla tyhmiä.

        Jep, naista on kusetettu urakalla - kuten itsekin toteaa - mutta silti jää liittoon, kun mies niin haluaa. Ällöttävä ajatus, että niljakas, valehteleva petturi saisi koskea minuun tai olla päättämässä asioista kanssani... Siksipä minä olin se, joka ei jäänyt kuuntelemaan exän selityksiä ja krokotiilin kyyneliä, vaan näytin ovea, itseasiassa siitä tuli nyt pääsiäisen pyhinä vuosi. Olen paremman arvoinen kuin surkean valehtelijan, joka ei edes kiinni jäätyään ottanut vastuuta tekemisistään, vaan syytti "munahaukkaa". No, eipä "munahaukkakaan" miestä huolinut kuultuaan koko totuuden meidän "eron partaalla ollaan"-liitosta.


      • sjdfoiweo
        surkuhupaisaa! kirjoitti:

        Niin, tosiaan se maininta tuosta kommentistasi puuttui...
        Etkö itse näe tilannettasi? Luulet olevasi niskan päällä nyt, pettämisen jälkeen niin, että mies sinua "palvelee" ja "palvoo".... Tosiasia on se, että heräät uuteen päivään vieressäsi pettämiseen kykeneväinen luuseri, joka on päättänyt pitää sinut vaimonaan. Haloo?! Sinunhan olisi se päätös pitänyt tehdä sen sijaan, että jupiset jotain ilomielin häipymisestä.... Mikä ihme sinut pitää yhdessä tuollaisen piipittäjän kanssa? Mistä sinä tiedät, mitä mies on hänelle kuiskutellut ja lupaillut? Etkö ole mielestäsi paremman arvoinen kuin valehtelevan ukon?
        Yök!

        Kyllä se tuo puoli tusinaa yhteisiä lapsia ja yhteinen mittava omaisuus ja kahdenkymmenen kahdeksan vuoden yhteinen taival jotain merkitsee. Juu ja sille kakkosellehan ukko lupaili ummet ja lammet, suurta rakkautta ja yhteistä elämää jne. Ihan valehteleva paskahan tuo ukkokin on. Sekin tuli selväksi kun kakkonen laittoi mulle viestit, joita minun aviomies oli sille laittanut.Kaikkiahan se tässä petti. Lapsiakin. Toki aviomiehelle sanoin, jos ihminen kerran noin suuren rakkauden kohtaa, niin pitäähän sydämen ääntä noudattaa. En suuren rakkauden edessä tahdo seisoa. Sana vain niin uuteen elämään suunnistaisin.


      • sjdfoiweo
        surkuhupaisaa! kirjoitti:

        Jep, naista on kusetettu urakalla - kuten itsekin toteaa - mutta silti jää liittoon, kun mies niin haluaa. Ällöttävä ajatus, että niljakas, valehteleva petturi saisi koskea minuun tai olla päättämässä asioista kanssani... Siksipä minä olin se, joka ei jäänyt kuuntelemaan exän selityksiä ja krokotiilin kyyneliä, vaan näytin ovea, itseasiassa siitä tuli nyt pääsiäisen pyhinä vuosi. Olen paremman arvoinen kuin surkean valehtelijan, joka ei edes kiinni jäätyään ottanut vastuuta tekemisistään, vaan syytti "munahaukkaa". No, eipä "munahaukkakaan" miestä huolinut kuultuaan koko totuuden meidän "eron partaalla ollaan"-liitosta.

        Juu eron partaalla, vaikkei erosta koskaan oltu puhuttukaan. Kusetettiin siis niin rankasti, ettei tämän palstan naisia ole montaa niin pahasti kusetettu. Ja molempien toimesta. Kun tämä horo ensin ystäväkseni hankkiutui ja lasten ystäväksi. Oikein perusteellinen monen vuoden kusetus. Mutta kuinka ollakaan, olen ihmeekseni huomannut, että minähän olen vahva nainen. Entisestä perheenäidin uhrautuvasta kaikkia huomioivasta roolistani olen päässyt ulos ja alkanut panostamaan itseeni täysin itsekkäästi ilman ainuttakaan häivähdystä huonosta omastatunnosta. Uutta miestä en kuitenkaan elämääni halua. Joten miksipä en katsoisi kaikkia kortteja tästä liitosta.


      • surkuhupaisaa!
        sjdfoiweo kirjoitti:

        Kyllä se tuo puoli tusinaa yhteisiä lapsia ja yhteinen mittava omaisuus ja kahdenkymmenen kahdeksan vuoden yhteinen taival jotain merkitsee. Juu ja sille kakkosellehan ukko lupaili ummet ja lammet, suurta rakkautta ja yhteistä elämää jne. Ihan valehteleva paskahan tuo ukkokin on. Sekin tuli selväksi kun kakkonen laittoi mulle viestit, joita minun aviomies oli sille laittanut.Kaikkiahan se tässä petti. Lapsiakin. Toki aviomiehelle sanoin, jos ihminen kerran noin suuren rakkauden kohtaa, niin pitäähän sydämen ääntä noudattaa. En suuren rakkauden edessä tahdo seisoa. Sana vain niin uuteen elämään suunnistaisin.

        Se oleellisin puuttuu vielä: MIKSI haluat jatkaa?

        Kun taivalta on takana 28 v eivät lapsetkaan pieniä voi olla? Mittava omaisuus voidaan jakaa osituksessa vai oletko jäämässä puille paljaille avioehdon vuoksi?

        "Sana vain niin uuteen elämään suunnistaisin" - mikä saa sinut jäämään?


      • sjdfoiweo
        surkuhupaisaa! kirjoitti:

        Se oleellisin puuttuu vielä: MIKSI haluat jatkaa?

        Kun taivalta on takana 28 v eivät lapsetkaan pieniä voi olla? Mittava omaisuus voidaan jakaa osituksessa vai oletko jäämässä puille paljaille avioehdon vuoksi?

        "Sana vain niin uuteen elämään suunnistaisin" - mikä saa sinut jäämään?

        Minä rakastan miestäni ehdoitta, niin kuin avioliittoon mennessäni olen pyhästi luvannut. Ei se minun tunteitani muuta mihinkään. Oikeastaan se on miehen oma häpeä, ettei samaan ole pystynyt. Jos mies pyytää jäämään ja sanoo tapansa muuttavansa, miksi en silloin rakkauteen uskoisi. Onko rakkaus ehdollista? Omaisuus on yhteistä joten erosta lähtisin kohtalaisen varakkaan naisena. Osa lapsista vielä ala-asteikäisiä. Tyydyttikö tiedonhaluasi? Miten jotain voikin kismittää noin kovasti, jos toisen täysin tuntemattoman ihmisen ratkaisut ovat jotain toista kuin mitä itse tekisi. Et elä minun elämääni.


      • leenukka
        sjdfoiweo kirjoitti:

        Minä rakastan miestäni ehdoitta, niin kuin avioliittoon mennessäni olen pyhästi luvannut. Ei se minun tunteitani muuta mihinkään. Oikeastaan se on miehen oma häpeä, ettei samaan ole pystynyt. Jos mies pyytää jäämään ja sanoo tapansa muuttavansa, miksi en silloin rakkauteen uskoisi. Onko rakkaus ehdollista? Omaisuus on yhteistä joten erosta lähtisin kohtalaisen varakkaan naisena. Osa lapsista vielä ala-asteikäisiä. Tyydyttikö tiedonhaluasi? Miten jotain voikin kismittää noin kovasti, jos toisen täysin tuntemattoman ihmisen ratkaisut ovat jotain toista kuin mitä itse tekisi. Et elä minun elämääni.

        Ukkos petti sua ja tuolla ekassa puheenvuorossasi haukut kakkosta moraalittomaksi paskaläjäksi, joka vieläkin yrittää puuttua liittoonne. Rakastat miestäs ehdoitta ja oikein olet pyhästi luvannut ottaa vastaan kaikenlaista paskaa miehes taholta... Elämä on tosiaan valintoja ja jos haluaa ehdoitta rakastaa ja olla toiselle ovimattona, niin ok. En tosiaan elä sun elämääs - onneksi...


      • dsdf
        leenukka kirjoitti:

        Ukkos petti sua ja tuolla ekassa puheenvuorossasi haukut kakkosta moraalittomaksi paskaläjäksi, joka vieläkin yrittää puuttua liittoonne. Rakastat miestäs ehdoitta ja oikein olet pyhästi luvannut ottaa vastaan kaikenlaista paskaa miehes taholta... Elämä on tosiaan valintoja ja jos haluaa ehdoitta rakastaa ja olla toiselle ovimattona, niin ok. En tosiaan elä sun elämääs - onneksi...

        En koe mikään ovimatto olevani. Ihan mulla oma mieli ja tahto on. Elämä opettaa. Ootko jonkun kakkonen kuin niin korpee? Mitään paskaa ei nykyään miehen taholta tarvitse enää sietää. Eikö petturillekin pidä mahdollisuus antaa? Tämä kakkonen vaan tosiaan on moraaliton paskaläjä, tietäisitpä vain mitä se on tehnyt ukkoni saadakseen.


      • sfds
        leenukka kirjoitti:

        Ukkos petti sua ja tuolla ekassa puheenvuorossasi haukut kakkosta moraalittomaksi paskaläjäksi, joka vieläkin yrittää puuttua liittoonne. Rakastat miestäs ehdoitta ja oikein olet pyhästi luvannut ottaa vastaan kaikenlaista paskaa miehes taholta... Elämä on tosiaan valintoja ja jos haluaa ehdoitta rakastaa ja olla toiselle ovimattona, niin ok. En tosiaan elä sun elämääs - onneksi...

        Et näköjään ymmärrä ollenkaan millaisen sisäisen helvetin petetty joutuu läpi käymään tämäntyyppisen petturuuden selvittyä. En toivo sitä pahimmalle vihamiehellenikään. Mutta nyt kun aikaa jo tapahtumasta on niin kyllä siitä yli pääsee.


      • Loistokasta
        sjdfoiweo kirjoitti:

        Olen petetty aviovaimo. Ihan todella iljettävästi kusetettu. Itse tästä suhteesta häipyisin ilomielin. Aviomies tahtoo kuitenkin jatkaa. Ja rakastanhan minä miestäni vieläkin. Vannoo uskollisuutta ja rakkautta nyt ja tulevaisuudessa. Mutta mutta tämä kakkonen ei jätä rauhaan. Minulle laittelee kännipäissään ilkeitä viestejä, jossa vaaditaan minun häipyvän omasta liitostani. Kuin myös miehelleni milloin ruinaavia ja milloin haukkuvia viestejä. On mies näyttänyt viestit mulle. Miten moraaliton paskaläjä kakkonen voi olla. Aviomieheltä nykyään saa todella hyvää palvelua. Seksiä silloin kuin huvittaa, joten kaikki ilo irti siitä nyt. Ilmeisesti kakkonen kuvitteli, että salasuhteen paljastuttua vaimo häipyy vaan toisinpa kävi. Sori vaan kakkonen, mutta tai suunnitelmasi vähän epäonnistua.

        Kakkonen, joka ei ole tehnyt kanssasi mitään sopimuksia, on siis "moraaliton paskaläjä", ja mies, joka rikkoi kanssasi tekemän sopimuksen avioliitosta, saa sinulta pettämisen jälkeen rakkautta! Oh la la! :)

        Kai itsekin tuota tekstiä lukemalla tajuat, että tärkeintä sulle oli voittaa tämä toinen nainen. Sukellat varmaan aika syviin vesiin kun nyt mietit mitä liitostasi on jäljellä.


      • eräsex
        dsdf kirjoitti:

        En koe mikään ovimatto olevani. Ihan mulla oma mieli ja tahto on. Elämä opettaa. Ootko jonkun kakkonen kuin niin korpee? Mitään paskaa ei nykyään miehen taholta tarvitse enää sietää. Eikö petturillekin pidä mahdollisuus antaa? Tämä kakkonen vaan tosiaan on moraaliton paskaläjä, tietäisitpä vain mitä se on tehnyt ukkoni saadakseen.

        dsdf
        Toivon kovasti voimia sinulle. Minulla paloii päreet moneenklertaan petturin puolisona. Ajoin ulos ja joka kerta otin takaisn kun mies rukoili anteeksi ja vannoi rakkauttaan. Meillä kakkonen teki kaikkensa saadakseen minut lopettamaan liittoni. Voin myös sanoa että voi kunpa tietäisitte kaiken.

        Voin myös kertoa että olin yhtä rakastunut kun alusta asti olin ollut. Enkä käsittänyt miehen ja kakkosen käyttävän minua hyväkseen. (KAkkonen yritti saada minut ottamaan miehelle takaamansa lainan takausvastuunkin) Onneksi en suostunut sillä varmaan makselisin niitäkin velkoja.(miehen entisen elämän velat olivat silloin jo kiinnitettynä taloon).

        Omat tunteeni saivat minut häpeämään kyvyttömyyttäni ratkaiseen asioita joille en enää lopulta nähnyt minkäänlaista päätöstä.
        Kun mies sitten meni kakkosen kanssa romahdin täysin.
        Elämäni suurimmasta katastrofista selvinneenä olen ainoastaan miettinyt että miksi mies halusi pitkittää piinaani jos ei ollut liitossamme täysillä.
        Oliko minun talaoudellinen hyväksikäyttö niin tärkeää että halusi murtaa henkisestikin.


      • eräsex
        sjdfoiweo kirjoitti:

        Minä rakastan miestäni ehdoitta, niin kuin avioliittoon mennessäni olen pyhästi luvannut. Ei se minun tunteitani muuta mihinkään. Oikeastaan se on miehen oma häpeä, ettei samaan ole pystynyt. Jos mies pyytää jäämään ja sanoo tapansa muuttavansa, miksi en silloin rakkauteen uskoisi. Onko rakkaus ehdollista? Omaisuus on yhteistä joten erosta lähtisin kohtalaisen varakkaan naisena. Osa lapsista vielä ala-asteikäisiä. Tyydyttikö tiedonhaluasi? Miten jotain voikin kismittää noin kovasti, jos toisen täysin tuntemattoman ihmisen ratkaisut ovat jotain toista kuin mitä itse tekisi. Et elä minun elämääni.

        Minä ihmettelen suuresti kakkosen epäilyjä petteyn rakkaudesta puolisoaan kohtaan.
        Kun on rakkaudesta mennyt avioon niin ei sitä tunnetta pettämällä tapeta.
        Teko murskaa petetyn, tuhoaa itsetunnonnon. Jotkut petetyt pystyy kaikesta huolimatta ajamaan petturin ulos elämästään. Nuollen haavat hiljaiuudessa yksin. Kaikki eivät siihen pysty vaan antavat anteeksi kerta kerran jälkeen. (itse tein niin).
        Sellaisissa tapauksissa pitäisi kakkosen väistyä ja antaa parin selvittää suhteensa rauhassa eikä tukkia häiritsemään.


      • joopa joo
        sjfkjslfjlsfj kirjoitti:

        "sjdfoiweo", täytyy ihan onnitella sinua saat pitää ihan kokonaan itselläsi pettävän miehen...

        Erikoista, kertakaikkiaan, olisitko myös onnitellut kakkosta samalla tavalla samasta pettävästä miehestä?


      • eimyösuuttamiestä
        surkuhupaisaa! kirjoitti:

        Jep, naista on kusetettu urakalla - kuten itsekin toteaa - mutta silti jää liittoon, kun mies niin haluaa. Ällöttävä ajatus, että niljakas, valehteleva petturi saisi koskea minuun tai olla päättämässä asioista kanssani... Siksipä minä olin se, joka ei jäänyt kuuntelemaan exän selityksiä ja krokotiilin kyyneliä, vaan näytin ovea, itseasiassa siitä tuli nyt pääsiäisen pyhinä vuosi. Olen paremman arvoinen kuin surkean valehtelijan, joka ei edes kiinni jäätyään ottanut vastuuta tekemisistään, vaan syytti "munahaukkaa". No, eipä "munahaukkakaan" miestä huolinut kuultuaan koko totuuden meidän "eron partaalla ollaan"-liitosta.

        Siinäpä se ero piilee, miehes oli munahaukan kanssa, jonka syyksi kaiken laittoi ja siksi reaktiosi on ymmärrettävä ja aivan toisenlainen kuin sjdfoiweon, jonka mies ei munahaukkaa syyttänyt. Samanlaiseen moraalittomuuteen törmänneenä voi sanoa, että päin vastoin, kun kirjoitettiin, niin juuri sjdfoiweo on tehnyt sen päätöksen, ainoan selkärankaisen päätöksen, kunnioitan kanssasisaren päätöstä, sillä sattumalta tiedän, mitä se vaatii. Korostan, että tyhmä nainen ei tuollaiseen pysty koskaan. Mahtaako mies olla edes esittänyt vaimolleen krokotiilin kyyneleitä, kakkoselleen ehkä?


      • hopee ei oo häpee
        dsdf kirjoitti:

        En koe mikään ovimatto olevani. Ihan mulla oma mieli ja tahto on. Elämä opettaa. Ootko jonkun kakkonen kuin niin korpee? Mitään paskaa ei nykyään miehen taholta tarvitse enää sietää. Eikö petturillekin pidä mahdollisuus antaa? Tämä kakkonen vaan tosiaan on moraaliton paskaläjä, tietäisitpä vain mitä se on tehnyt ukkoni saadakseen.

        Onko sulla voittajaolo kun sait pitää miehen itselläsi? Kakkonen on varmasti helpottunut jäätyään hopealle. Hopee ei oo häpee!


      • sjdfoiweo
        Loistokasta kirjoitti:

        Kakkonen, joka ei ole tehnyt kanssasi mitään sopimuksia, on siis "moraaliton paskaläjä", ja mies, joka rikkoi kanssasi tekemän sopimuksen avioliitosta, saa sinulta pettämisen jälkeen rakkautta! Oh la la! :)

        Kai itsekin tuota tekstiä lukemalla tajuat, että tärkeintä sulle oli voittaa tämä toinen nainen. Sukellat varmaan aika syviin vesiin kun nyt mietit mitä liitostasi on jäljellä.

        Mistäs tiedät millaisia sopimuksia on tehty. Itseasiassa kakkosen kanssa oli sopimus tehty sehän oli alunalkujaan "ystäväni" jne. Ja oli sopimus myös siitä, että jättää perheemme rauhaan suhteen selvittyä ja miehen hänet jätettyä. Mutta se sopimus ei hänelle sitten sopinutkaan, vaan yrittää vieläkin sorkkia väliin kostomielessä. Tuskin ukkoani edes enää huolisikaa, luulisin. Tai eihän tuosta epätoivoisesta tapauksesta ikinä tiedä.


      • sjdfoiweo
        eimyösuuttamiestä kirjoitti:

        Siinäpä se ero piilee, miehes oli munahaukan kanssa, jonka syyksi kaiken laittoi ja siksi reaktiosi on ymmärrettävä ja aivan toisenlainen kuin sjdfoiweon, jonka mies ei munahaukkaa syyttänyt. Samanlaiseen moraalittomuuteen törmänneenä voi sanoa, että päin vastoin, kun kirjoitettiin, niin juuri sjdfoiweo on tehnyt sen päätöksen, ainoan selkärankaisen päätöksen, kunnioitan kanssasisaren päätöstä, sillä sattumalta tiedän, mitä se vaatii. Korostan, että tyhmä nainen ei tuollaiseen pysty koskaan. Mahtaako mies olla edes esittänyt vaimolleen krokotiilin kyyneleitä, kakkoselleen ehkä?

        Kiitos ei myösuuttamiestä ymmärryksestä. Ei krokotiilin kyyneleitä ole näkynyt miehessä. Aitoa katumusta kylläkin, Mutta tehtyähän ei saa tekemättömäksi. Vain tulevaan pystyy vaikuttamaan ei menneeseen. Kyllä mieheni tunnen ja tiedän miten koville kaikki tämä hairahdus seurauksineen on ottanut..


      • NOChange
        eräsex kirjoitti:

        Minä ihmettelen suuresti kakkosen epäilyjä petteyn rakkaudesta puolisoaan kohtaan.
        Kun on rakkaudesta mennyt avioon niin ei sitä tunnetta pettämällä tapeta.
        Teko murskaa petetyn, tuhoaa itsetunnonnon. Jotkut petetyt pystyy kaikesta huolimatta ajamaan petturin ulos elämästään. Nuollen haavat hiljaiuudessa yksin. Kaikki eivät siihen pysty vaan antavat anteeksi kerta kerran jälkeen. (itse tein niin).
        Sellaisissa tapauksissa pitäisi kakkosen väistyä ja antaa parin selvittää suhteensa rauhassa eikä tukkia häiritsemään.

        Miksi kakkosen (ulkopuolinen) tulee ymmärtää "väistyä"? Parilla,MOLEMMILLA,tulisi olla
        haluja selivittää suhdetta, missä mennään ja mihin suuntaan.
        Eihän sitä kakkosta ole jos teillä hyvin menee?
        Kyllä sen joka pettää tulisi ilmoittaa, teoilla ja sanoilla, kuinka hänellä on halu (jos on)selvittää asiat. Kummankaan, ei petetyn eikä pettäjän, tulisi ulkoistaa syyllistä suhteen kariutumisesta kakkoselle. Kenenkään tukkimiset ei merkitse mitään JOS ON TARPEEKSI RAKKAUTTA JA HALUJA SELVITTÄÄ SUHDE JA SEN MAHDOLLINEN TOIMIVUUS JATKOSSA.


      • Vakka ja kansi
        sjdfoiweo kirjoitti:

        Mistäs tiedät millaisia sopimuksia on tehty. Itseasiassa kakkosen kanssa oli sopimus tehty sehän oli alunalkujaan "ystäväni" jne. Ja oli sopimus myös siitä, että jättää perheemme rauhaan suhteen selvittyä ja miehen hänet jätettyä. Mutta se sopimus ei hänelle sitten sopinutkaan, vaan yrittää vieläkin sorkkia väliin kostomielessä. Tuskin ukkoani edes enää huolisikaa, luulisin. Tai eihän tuosta epätoivoisesta tapauksesta ikinä tiedä.

        sjdfoiweo, meillä myös hivuttautu käräytyksen jälkeen muka "ystäväksi" ja ihan kirjallisesti lupasi, että ei aiheuta minulle enää kyyneleitä, kun mies ei häntä ensin huolinutkaan.

        KEtjun aiheeseen viitaten sanon että jokainen kakkonen ei saa petturia itselleen mutta toisilla riittää sinnikkyyttä ja viekkautta joilla peli voitetaan. Meillä taisteltiin kolme vuotta ennekuin petturi puhalsi pelin poikki.

        Sekin mainio juttu että minun yritykset puhaltaa peli poikki hukkuivat aina petturin katumukseen ja rakkauden vannomisiin. Kun kakkonen sitte(miehen kertoman mukaan) paljasti minusta asioita joita mies ei ollut tiennyt niin se sai miehen tekemään päätöksensä kakkosen puoleen. (näin mies kertoi) Ne asiat joiden kertoi olleen noin painavai eivät olleet edes totta mutta minkäpä minä kakkoselle ja tämän hoville pystyin. Enkä enää edes halunnut yrittää. Minulle selvisi täysin minkälaisen ihmisen kanssa olin ollut tekemisissä ja luullut olevan "Ystävä".

        Niin että kyllä ne saa petturin itselleen.


      • eräsex
        sjdfoiweo kirjoitti:

        Juu eron partaalla, vaikkei erosta koskaan oltu puhuttukaan. Kusetettiin siis niin rankasti, ettei tämän palstan naisia ole montaa niin pahasti kusetettu. Ja molempien toimesta. Kun tämä horo ensin ystäväkseni hankkiutui ja lasten ystäväksi. Oikein perusteellinen monen vuoden kusetus. Mutta kuinka ollakaan, olen ihmeekseni huomannut, että minähän olen vahva nainen. Entisestä perheenäidin uhrautuvasta kaikkia huomioivasta roolistani olen päässyt ulos ja alkanut panostamaan itseeni täysin itsekkäästi ilman ainuttakaan häivähdystä huonosta omastatunnosta. Uutta miestä en kuitenkaan elämääni halua. Joten miksipä en katsoisi kaikkia kortteja tästä liitosta.

        sjdfoiweo, olen täydellinen kohtalotoverisi. Niin, niin kusetettu kummankin toimesta
        .


      • eräex
        NOChange kirjoitti:

        Miksi kakkosen (ulkopuolinen) tulee ymmärtää "väistyä"? Parilla,MOLEMMILLA,tulisi olla
        haluja selivittää suhdetta, missä mennään ja mihin suuntaan.
        Eihän sitä kakkosta ole jos teillä hyvin menee?
        Kyllä sen joka pettää tulisi ilmoittaa, teoilla ja sanoilla, kuinka hänellä on halu (jos on)selvittää asiat. Kummankaan, ei petetyn eikä pettäjän, tulisi ulkoistaa syyllistä suhteen kariutumisesta kakkoselle. Kenenkään tukkimiset ei merkitse mitään JOS ON TARPEEKSI RAKKAUTTA JA HALUJA SELVITTÄÄ SUHDE JA SEN MAHDOLLINEN TOIMIVUUS JATKOSSA.

        NoChange. Luulisi sinunkin ymmärtäneen näistä kirjoituksista, että jotkut(kakkoset) eivät anna arvoa toisten halulle yrittää parantaa suhteen ongelmia vaan tukkivat ja tukkivat. Alkavat jopa manipuloimaan petettyä petturi puolisoaan vastaan. Vaikka petturi tekisi kuinka töitä pelastaakseen liittonsa niin kakkonen soittelee ja viestittelee petteylle kuinka hänen ja petturin suhde on niin "ihmeellinen ja kaunis".
        Sen kokeneena tiedän kuinka tuollainen syö luottamuksen uusiin yrityksiin. Sen vuoksi laitoin exäni ulkoruokintaan monta kertaa ja aina hän tahtoi tulla takaisin.
        Kunnes sitä peliä jaksanut enää kukaan. Kiitos vonkaavan(ex) kakkosen.

        Toisaalta kun olen kaiken tuon nähnyt ja kokenut niin en voi elämässä mitään pahempaa enää kohdata. 'Toivotavasti ei tarvi ykköstyneen kakkosenkaan kokea samaa mitä minä koin.


      • Kyllä on nähty
        NOChange kirjoitti:

        Miksi kakkosen (ulkopuolinen) tulee ymmärtää "väistyä"? Parilla,MOLEMMILLA,tulisi olla
        haluja selivittää suhdetta, missä mennään ja mihin suuntaan.
        Eihän sitä kakkosta ole jos teillä hyvin menee?
        Kyllä sen joka pettää tulisi ilmoittaa, teoilla ja sanoilla, kuinka hänellä on halu (jos on)selvittää asiat. Kummankaan, ei petetyn eikä pettäjän, tulisi ulkoistaa syyllistä suhteen kariutumisesta kakkoselle. Kenenkään tukkimiset ei merkitse mitään JOS ON TARPEEKSI RAKKAUTTA JA HALUJA SELVITTÄÄ SUHDE JA SEN MAHDOLLINEN TOIMIVUUS JATKOSSA.

        Älä nyt viitsi puolustella kakkosia! Kyllä on nähty, kuinka he pyörivät kuin herhiläiset pettäjän ympärillä, eikä anna tilaisuutta näiden selvittää suhdetta kahdestaan.

        Kakkosen PITÄÄ ymmärtää poistua ainakin siksi ajaksi, kun sen selvittäminen vaatii!!
        Pitäisi kunnioittaa sitä toisen parisuhdetta edes vähän! Sieltä se PALKINTO sitten putoaa syliin tai sitten ei.
        Se palkinto on kyllä kyseenalainen....


      • Älä mulle ala
        NOChange kirjoitti:

        Miksi kakkosen (ulkopuolinen) tulee ymmärtää "väistyä"? Parilla,MOLEMMILLA,tulisi olla
        haluja selivittää suhdetta, missä mennään ja mihin suuntaan.
        Eihän sitä kakkosta ole jos teillä hyvin menee?
        Kyllä sen joka pettää tulisi ilmoittaa, teoilla ja sanoilla, kuinka hänellä on halu (jos on)selvittää asiat. Kummankaan, ei petetyn eikä pettäjän, tulisi ulkoistaa syyllistä suhteen kariutumisesta kakkoselle. Kenenkään tukkimiset ei merkitse mitään JOS ON TARPEEKSI RAKKAUTTA JA HALUJA SELVITTÄÄ SUHDE JA SEN MAHDOLLINEN TOIMIVUUS JATKOSSA.

        Kakkoset puolustautuvat, että jos ei olisi ongelmia niin ei olisi kakkosia! Höpsis sanon minä!
        KAKKOSET ovat juuri ne parisuhteen pahimmat ongelmat!!
        Suhteen lieveilmiöt, jotka ovat häikäilemättömiä ja häpeämättömiä yksilöitä. Minulta ei heille kunniaa tule missään tapauksessa, vaikka he eivät minun elämääni henkilökohtaisesti olekaan koskaan vaikuttaneet. Läheiseni elämään kyllä ja kaikilla härskeimmällä tavalla!
        Hyi hitto, mitä ihmisiä!

        Pari kakkosta on aikoinaan kuulunut ystäväpiiriini, ja heidän kauttaan avautui se kakkosen sisin, joka ei päivänvaloa kestä! Surullisen surkeita yksilöitä ja kyllä, olen nähnyt sen, kun kakkonen pitää kynsin hampain pettäjästä kiinni.


      • mitä naiset duunaa?
        Kyllä on nähty kirjoitti:

        Älä nyt viitsi puolustella kakkosia! Kyllä on nähty, kuinka he pyörivät kuin herhiläiset pettäjän ympärillä, eikä anna tilaisuutta näiden selvittää suhdetta kahdestaan.

        Kakkosen PITÄÄ ymmärtää poistua ainakin siksi ajaksi, kun sen selvittäminen vaatii!!
        Pitäisi kunnioittaa sitä toisen parisuhdetta edes vähän! Sieltä se PALKINTO sitten putoaa syliin tai sitten ei.
        Se palkinto on kyllä kyseenalainen....

        ja höpö höpö teille molemmat, kyllä on nähty ja eräsex, ei kuule vaikuta yrittää tulla väliin,
        tästä on ihan omakohtainen kokemus, naisraukka yritti kaikkensa, siis aivan säälittävyyden rajoille asti meni ja silti kaikki yrittämiset meni hukkaan, me päätimme pysyä yhdessä ja piste, se on kuulkaa rakkauden puute jos päästetään toiset naiset duunaan väliin


      • jjreweurowe
        Kyllä on nähty kirjoitti:

        Älä nyt viitsi puolustella kakkosia! Kyllä on nähty, kuinka he pyörivät kuin herhiläiset pettäjän ympärillä, eikä anna tilaisuutta näiden selvittää suhdetta kahdestaan.

        Kakkosen PITÄÄ ymmärtää poistua ainakin siksi ajaksi, kun sen selvittäminen vaatii!!
        Pitäisi kunnioittaa sitä toisen parisuhdetta edes vähän! Sieltä se PALKINTO sitten putoaa syliin tai sitten ei.
        Se palkinto on kyllä kyseenalainen....

        Ihan oikeesti kun lukee näitä teidän vaimojen kirjoituksia, niin nämä kakkoset omaavat aivan yliluonnollisia kykyjä, kun pystyvät tuhoamaan teidän liittonne, pystyvät manipuloimaan teitä jne.

        Teillä ei taida olla oikein oma elämä käsissä ollenkaan, annatteko esim.naapurin ohjata omaa elämäänne? Kun luen näitä tulee mieleen että teidäthän pitäisi laittaa holhouksen alle, jos ette pysty omaa elämään käsissänne pitämään.

        Ja eikö teidän pettävien miestenne pitäisi laittaa nämä toiset naiset ruotuun? Vaikuttaa siltä että se suhde ei ole loppunut siihen toiseen naiseen, jos teidän miehet eivät siihen "pysty". Katsokaapa arvon rouvat nyt peiliin, te teette noilla vikinöillä itsenne aivan naurunalaiseksi.


      • Älä mulle ala
        joopa joo kirjoitti:

        Erikoista, kertakaikkiaan, olisitko myös onnitellut kakkosta samalla tavalla samasta pettävästä miehestä?

        Sitä kakkosta haluaisin onnitella, joka " päätti" pari vuotta sitten vaihtaa puolisonsa ja perheenisän hiukan korkeammin koulutettuun perheenisään. Hän ei antanut salasuhteen puolisoille edes kahta viikkoa aikaa yrittä selvitellä näitä pikasuhteen aikaansaannoksia. Mies sekosi, enkä sillä puolustele yhtään.

        Juuri eilen kuulin, miten "hyvin" uusioparilla pyyhkii! Ryypätään ja tapellaan, tapellaan ja ryypätään. Mitä nyt sitten uusiovaimo kännissä haukkuu yhden ja toisen naisen kyläyhteisöstä, kun häntä ei ole otettu vastaan hänen ansaitsemallaan tavalla. Hänhän on kuitenkin hyvin koulutettu ja johtavassa asemassa samaisessa kyläyhteisössä. Aika härski täytyy olla, että samaan taloon menee entisen paikalle asumaan.

        Siinä stoorissa petetty vaimo sai kaikkien myötätunnon puolelleen!


      • NOChange
        jjreweurowe kirjoitti:

        Ihan oikeesti kun lukee näitä teidän vaimojen kirjoituksia, niin nämä kakkoset omaavat aivan yliluonnollisia kykyjä, kun pystyvät tuhoamaan teidän liittonne, pystyvät manipuloimaan teitä jne.

        Teillä ei taida olla oikein oma elämä käsissä ollenkaan, annatteko esim.naapurin ohjata omaa elämäänne? Kun luen näitä tulee mieleen että teidäthän pitäisi laittaa holhouksen alle, jos ette pysty omaa elämään käsissänne pitämään.

        Ja eikö teidän pettävien miestenne pitäisi laittaa nämä toiset naiset ruotuun? Vaikuttaa siltä että se suhde ei ole loppunut siihen toiseen naiseen, jos teidän miehet eivät siihen "pysty". Katsokaapa arvon rouvat nyt peiliin, te teette noilla vikinöillä itsenne aivan naurunalaiseksi.

        jjreweurowe, olen samaa mieltä
        enkä ole edes kakkonen


      • Päivänpolttavaa
        jjreweurowe kirjoitti:

        Ihan oikeesti kun lukee näitä teidän vaimojen kirjoituksia, niin nämä kakkoset omaavat aivan yliluonnollisia kykyjä, kun pystyvät tuhoamaan teidän liittonne, pystyvät manipuloimaan teitä jne.

        Teillä ei taida olla oikein oma elämä käsissä ollenkaan, annatteko esim.naapurin ohjata omaa elämäänne? Kun luen näitä tulee mieleen että teidäthän pitäisi laittaa holhouksen alle, jos ette pysty omaa elämään käsissänne pitämään.

        Ja eikö teidän pettävien miestenne pitäisi laittaa nämä toiset naiset ruotuun? Vaikuttaa siltä että se suhde ei ole loppunut siihen toiseen naiseen, jos teidän miehet eivät siihen "pysty". Katsokaapa arvon rouvat nyt peiliin, te teette noilla vikinöillä itsenne aivan naurunalaiseksi.

        Miten luulet, että kommentit ovia AINA petetyiltä vaimoilta? Pieleen meni arviosi, sillä uskon meitä ulkopuolisia, mutta pettämisen tuomitsijoita liikkuvan saitilla jopa paljonkin.

        Tuo on jo melkein loukkaus, kun jokainen kommentti tuomitaan petetylle.(myötätuntoa silti petetyille)
        Kyllä näitä lukee moni muukin, joita pettäminen on saattanut sivuuttaa vaikka läheisensä vuoksi tai sitten omasta mielenkiinnosta ottaa kantaa päivänpolttavaan aiheeseen.

        Ymmärtääkseni tämä ei ole ainostaan kakkosten ylpeilypalsta, vaikka siltä tuntuu näitä kommentteja lukiessa!


      • Rohkea vaimo
        Loistokasta kirjoitti:

        Kakkonen, joka ei ole tehnyt kanssasi mitään sopimuksia, on siis "moraaliton paskaläjä", ja mies, joka rikkoi kanssasi tekemän sopimuksen avioliitosta, saa sinulta pettämisen jälkeen rakkautta! Oh la la! :)

        Kai itsekin tuota tekstiä lukemalla tajuat, että tärkeintä sulle oli voittaa tämä toinen nainen. Sukellat varmaan aika syviin vesiin kun nyt mietit mitä liitostasi on jäljellä.

        Hei jos oikeasti rakastaa niin ei se siihen pettämiseen lopu vaikka olenkin sitä mieltä itse että pettäjä ei ansaitsisi sitä rakkautta. Rakkaushan antaa anteeksi kaiken. Parisuhteessa ei ole muuta vaihtoehtoa kuin luottaa puolisoonsa. Kakkosella on muitakin vaihtoehtoja. Hänen ei tarvitse luottaa toisen naisen aviomieheen mutta vaimon mielestäni tarvitsee. Jos siihen joku vielä tänä päivänä pystyy on se kunnioitettavaa ja minä säälin kyllä tuota pettäjämiestä nyt en todellakaan sitä rakastavaa vaimoa jota on petetty. Hän ei nimittäin kärsi vaan mies todennäköisesti kärsii joka kerta kun katsoo itseään peilistä. Suurin tuska tulee syyllisyydestä ei pettymyksestä.


      • herääjo herää jo
        eräsex kirjoitti:

        Minä ihmettelen suuresti kakkosen epäilyjä petteyn rakkaudesta puolisoaan kohtaan.
        Kun on rakkaudesta mennyt avioon niin ei sitä tunnetta pettämällä tapeta.
        Teko murskaa petetyn, tuhoaa itsetunnonnon. Jotkut petetyt pystyy kaikesta huolimatta ajamaan petturin ulos elämästään. Nuollen haavat hiljaiuudessa yksin. Kaikki eivät siihen pysty vaan antavat anteeksi kerta kerran jälkeen. (itse tein niin).
        Sellaisissa tapauksissa pitäisi kakkosen väistyä ja antaa parin selvittää suhteensa rauhassa eikä tukkia häiritsemään.

        Miten petetty voi uskoa pettäjän rakkauteen?


      • seen it all
        Älä mulle ala kirjoitti:

        Kakkoset puolustautuvat, että jos ei olisi ongelmia niin ei olisi kakkosia! Höpsis sanon minä!
        KAKKOSET ovat juuri ne parisuhteen pahimmat ongelmat!!
        Suhteen lieveilmiöt, jotka ovat häikäilemättömiä ja häpeämättömiä yksilöitä. Minulta ei heille kunniaa tule missään tapauksessa, vaikka he eivät minun elämääni henkilökohtaisesti olekaan koskaan vaikuttaneet. Läheiseni elämään kyllä ja kaikilla härskeimmällä tavalla!
        Hyi hitto, mitä ihmisiä!

        Pari kakkosta on aikoinaan kuulunut ystäväpiiriini, ja heidän kauttaan avautui se kakkosen sisin, joka ei päivänvaloa kestä! Surullisen surkeita yksilöitä ja kyllä, olen nähnyt sen, kun kakkonen pitää kynsin hampain pettäjästä kiinni.

        No mä alan sulle ja sanon, että terveellä pohjalla olevan, molempia osapuolia tyydyttävän parisuhteen ympärillä saa hääriä rauhassa vaikka pari tusinaa potentiaalista kakkosta ilman, että parisuhdetta pääsevät terrorisoimaan.


      • peilin takana
        seen it all kirjoitti:

        No mä alan sulle ja sanon, että terveellä pohjalla olevan, molempia osapuolia tyydyttävän parisuhteen ympärillä saa hääriä rauhassa vaikka pari tusinaa potentiaalista kakkosta ilman, että parisuhdetta pääsevät terrorisoimaan.

        Terveelläjärjellä valjastettu aikuinen ei syytä ketään muita kuin itseään ja kumppaniaan jos suhteessa on ongelmia.
        Tänne on nyt pesiytynyt jätettyjä joiden mantra on, kakkosen syyttely ja omien, mahdollisten eroon johtaneiden tekojen/tapahtumien peittely.
        Erittäin naiivia.


      • ????
        herääjo herää jo kirjoitti:

        Miten petetty voi uskoa pettäjän rakkauteen?

        Kuka ylipäänsä voi uskoa pettäjän rakkauteen?


    • dunja

      Miestä( naista) ei voi ikinä saada omakseen.

    • en halua

      Voi jos haluaa minä en enää halua.

    • pidä vaan ukkos

      Toinen nainen ei halua miestä omakseen, kuka nyt pettäjän huolisi, yäk

      • vonkaajat

        Kovasti ne kakkoset yrittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe