Sana Meile !!

savonarola

Päivän Sana


Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme. Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta.

Room. 5:8-9 (KR33/38)

12

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aattelin vain

      Kuoli edestämme,oli jokin syy minkä takia hänet tuomittiin,nykyään hetä sanotaan kansan villitsijöiksi ties miksi harvoin ihmistä tuomitaan syyttömästi

      • Sellaisexi Jeesus on haluttu tehdä kun Hänen viesti oli myös päättäjille ja kuninkaille osoitettu että älä huorailee ja tappaa viatomia. Kyllä hitlermieliset vihastuu semmoisesta textistä ja etsii hyökkäjiä puoleensaan jotka ovat peloissa ja pelkää heitä.


      • ei tulta ilman savua
        savonarola kirjoitti:

        Sellaisexi Jeesus on haluttu tehdä kun Hänen viesti oli myös päättäjille ja kuninkaille osoitettu että älä huorailee ja tappaa viatomia. Kyllä hitlermieliset vihastuu semmoisesta textistä ja etsii hyökkäjiä puoleensaan jotka ovat peloissa ja pelkää heitä.

        Asioilla on syy ja seuraamus


    • Lisää sanaa

      Vai luuletteko, että Raamattu syyttä sanoo: ”Mustasukkaisen kiihkeästi hän halajaa henkeä, jonka on meihin pannut?”
      Jaak. 4:5

      Raamatun ydinsanoma on se, että Jumala, joka on pyhä ja pelottava, on myös luomiaan ihmisiä palavasti rakastava Isä. Hän tahtoo jokaisen suojaansa saadakseen viedä hänet taivaaseen. Jos me luulemme Jumalasta jotain muuta, meillä ei ole oikeaa kuvaa hänen armollisesta sydämestään. Jumala rakastaa myös hänelle selkänsä kääntäviä kuin omiaan. Hän antaa saman auringon paistaa niin jumalattomalle kuin häneen turvaavallekin. Jokainen hyvä lahja elämässä on Jumalalta saatu. Armolla hän ympäröi kaikkia tasapuolisesti. Jumala on kuin Tuhlaajapojan isä, joka odottaa eksynyttä lastansa kotiin päivästä toiseen. Isä rakasti poikaansa ja kaipasi saada osoittaa sen hänelle. Tuhlaajapoika ei sitä ansainnut, mutta Isän sydän ei edes kysynyt pojan kelvollisuutta, vaan se vain rakasti. Isää ei tarvitse yhdenkään elämässään erehtyneen pelätä, sillä armo on edelleen Isän sydämessä ja jokainen saa asettua sen kohteeksi. Olemmehan saaneet häneltä henkemme, ja hän haluaa elää luonamme.

    • profetta

      Missä jakeissa Isä Jumala tai Poika Jeesus sanoo että veressä vanhurskautetaan.PS. EI MISSÄ. PAITSI LIHASSA KIRJOITETUSSA KIRJEESSÄ.

    • Lihassapa hyvinkin

      Miksi Jeesus vuodatti verensä? Sovittiko syntimme? Onko syntinsä anteeksi saaneet vanhurskaita? Saako kaikki synnit automaattisesti jokainen anteeksi, vai pitääkö pyytää erikseen syntejään anteeksi? Onko vanhurskaita ne, jotka eivät pyydä syntejään anteeksi?
      Mitä ja miksi uhrattiin V.T. aikaan eläimiä? Miksi ei enää?
      Löydätkö itse vastauksen kysymykseesi?

      • profetta

        Ilmestyskirja 5 luku 9jae 33/38 käännös.lue ja ymmärrä. Ps. JEESUKSEN VERI VUODATETTIIN MONEN EDESTÄ. MUTTA EI KENENKÄÄN PÄÄLLE.EI SILLOIN EIKÄ TÄNÄKÄÄN PÄIVÄNÄ. ARMOSTA ME PELASTUMME USKON KAUTTA.


      • Syö ja juo
        profetta kirjoitti:

        Ilmestyskirja 5 luku 9jae 33/38 käännös.lue ja ymmärrä. Ps. JEESUKSEN VERI VUODATETTIIN MONEN EDESTÄ. MUTTA EI KENENKÄÄN PÄÄLLE.EI SILLOIN EIKÄ TÄNÄKÄÄN PÄIVÄNÄ. ARMOSTA ME PELASTUMME USKON KAUTTA.

        Inttäjä profeetalle.
        Raamattu käyttää erilaisia kielikuvia ja vertauksia asioista. Ilmeisesti et ole uskossa kun jumitat turhuuksiin.

        1Kor. 11:29
        sillä joka syö ja juo erottamatta Herran ruumista muusta, syö ja juo tuomioksensa.
        (ehtoollisella syot ja juot Herran ruumista)

        11:23 Sillä minä olen saanut Herralta sen, minkä myös olen teille tiedoksi antanut, että Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän,
        11:24 kiitti, mursi ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan; tehkää tämä minun muistokseni."
        11:25 Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni; niin usein kuin te juotte, tehkää se minun muistokseni."


      • profetta
        Syö ja juo kirjoitti:

        Inttäjä profeetalle.
        Raamattu käyttää erilaisia kielikuvia ja vertauksia asioista. Ilmeisesti et ole uskossa kun jumitat turhuuksiin.

        1Kor. 11:29
        sillä joka syö ja juo erottamatta Herran ruumista muusta, syö ja juo tuomioksensa.
        (ehtoollisella syot ja juot Herran ruumista)

        11:23 Sillä minä olen saanut Herralta sen, minkä myös olen teille tiedoksi antanut, että Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän,
        11:24 kiitti, mursi ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan; tehkää tämä minun muistokseni."
        11:25 Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni; niin usein kuin te juotte, tehkää se minun muistokseni."

        Ei siinäkään lue että sillä synnit pois pestään.Ehtoollinen vietetään Jeesuksen muistoksi.


    • Lissä Sana Meile !

      Hepr. 3:1

      Sentähden, pyhät veljet, jotka olette taivaallisesta kutsumuksesta osalliset, kiinnittäkää mielenne meidän tunnustuksemme apostoliin ja ylimmäiseen pappiin, Jeesukseen,

    • Lisää sanaa

      Miksi olet masentunut, sieluni, miksi olet niin levoton? Odota Jumalaa! Vielä saan kiittää häntä, Jumalaani, auttajaani.
      Ps. 42:12

      Masennus saapuu kutsumatta ja lähtee käskemättä. Emme edes tiedä miksi. Miksi olet masentunut, sieluni, kysyi psalmilaulaja, miksi olet niin levoton? Masennuksessa mieli käpristyy itseensä ja voimat kuluvat pelkkään elämiseen. Jos masennus johtuu syyllisyydestä, menneisyydessä tehdyistä teoista, auttaa anteeksiantamuksen vakuutus. Muun masennuksen hoitaminen synninpäästöllä voi sen sijaan vain pahentaa olotilaa, koska se on oikea lääke, mutta väärässä paikassa jaettu. Lääkäri lääkkeineen on silloin oikea apu. Aika ja kärsivällisyys ovat lääkäreitä myös. Jumalan lupaus, yksikin sana, voi myös pitää hukkuvan pinnalla. Lupauksiin saa tarttua lujasti, kaksin käsin. Kristityllä on aina se varma toivo, että hän saa vielä kiittää Jumalaa avusta. Varmasti hän nousee, kyse on vain siitä, milloin. Jumalan Pyhä Henki on murheellisen sielun hiljainen ja rakastava lohduttaja. Hän suojelee omaansa, kantaa läpi pimeän ja murheen ja antaa lopulta terveydenkin.

    • Lisää vähäsarjaa

      Herra on lähellä niitä, joilla on särkynyt sydän, hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli.
      Ps. 34:19

      Kristitty on sisäisesti rikottu Herran käyttöön. Monet meistä on nostettu Hyvän Paimenen olkapäille, koska jalka on murtunut ja matkanteko on muuttunut kivuliaaksi. Vapahtajan olkapäillä ei ole ollenkaan huono olla. Luther kuvasi evankelisen uskon tuntomerkiksi särjetyn sydämen ja koetellun uskon. On Jumalan suuri lahja ja erityinen siunaus, jos meidät Jeesuksen omat tunnetaan juuri tästä. Jospa saisimme olla kristittyjä, jotka itse haavoitettuina turvautuvat lapsenmielisesti Jumalan sanaan ja sovituksen evankeliumiin. Särjetyn sydämen kantaja kykenee löytämään tien haavoitetun lähelle. Heikkoa ei toisen heikon tarvitse pelästyä. Särjetyn sydämen kantaja ei voi asettua toisen yläpuolelle. Paljon murheita kokeneiden kristittyjen lähellä on hyvä olla. He ovat usein särjetyn sydämen ja koetellun uskon ihmisiä. He ovat oppineet, että siellä missä Herra on lähellä, syntyy lempeää mieltä. Siellä armo on elävää todellisuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4463
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4454
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4066
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2997
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2611
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2163
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2079
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1705
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe