Oli niin hyvä kirjoitus että copsasin.

savonarola

Nimimerkki Rauha kirjoittaa --> Rauha sinulle "siinä syy" . Mulle rikollisuus oli elämän tapa. Niin kauan sitä tein,yli 20v. kunnes synti rupes painaa niin,että luulin kuolevani jo ahistukseen. Kaikkea maailman ****** kokeilin,mutta olo vain paheni. Oli pakko laittaa kädet ristiin ja yrittää olisko siellä ylhäällä oikeesti joku,joka vois auttaa. En kunnolla ehtiny rukousta loppuun sanoa,kun valtava,käsittämätön,yliluonnollinen rauha tuli sisälleni. Purskahin itkuun,niiiiiin hyvä olo oli sydämmessäni. En tiennyt mitä mulle tapahtu,koska en todellakaan ollu mikään uskova. En ollu koskaan itkeny sen takia,että on hyvä olo,mutta sen päivän jälkeen oon kokenu sen kymmeniä kertoja. Kiitos Jumalalle ja meidän Herrallemme Jeesukselle Kristukselle. Päivääkään en oo katunu,kun oon uskossa ollu,vaikka on haukuttu monellakin tavalla. Siunausta teille lukijat

9

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eenokki 12

      ....olisko siellä ylhäällä oikeesti joku,joka vois auttaa.....

      etsitään jotain kohdetta, joka voisi auttaa, mutta Lut. uskoville on synnintunnossa ja uskoontulossa kohde jolle tunnustavat syntinsä.
      Lahkoissa on usko perustettu tekoihin, tunteisiin johon väärä rauha järjen kautta yhdistyneenä tuo pettävän valerauhan jota armoksi ja uskoksi kutsuvat.
      Lahkoissahan Jumalalle ei jää muuta kuin tunnustaa lahkolaisten päätökset ja teot.
      Tässäkin avauksen kertomana henkilö on vielä kirkon leipäpappeja surkeammassa tilassa.
      Katumus ilman uskoa on epätoivoa.

      • tosi1

        En tiedä, mitä ne lahkot on. Jehovat ja mormonit ovat ulkopuolella kristillisen tunnustuksen. Ketä olen pitkän uskossa-oloni aikana tavannut, kyllä ne on uskossa olleet. Eri asia on sitten, miten jotkut ovat uskoon tultuaan ja alku rakkaudesta selvittyään eläneet. Alku on vasta alku.Se jatko on tärkeä.Seurakuntayhteys, Sanan lukeminen ,rukous. Pidän myös mahdollisten rikosten ja rikkomusten selvittelyä ihmisten kanssa tärkeänä.


      • leeviläinen

        No kerroppa Eenokki 12 meille nyt se, mikä on se todellinen uskon kohde, joka pelastaa syntisen helevetistä?

        Nyt en peräänkuuluta mitään kirkkoja tai lahkoja ja kasteita yms, vaan sitä, joka tosiaankin voi syntisttään katuvan sielun pelastaa.


      • ei saa olla tuhma
        leeviläinen kirjoitti:

        No kerroppa Eenokki 12 meille nyt se, mikä on se todellinen uskon kohde, joka pelastaa syntisen helevetistä?

        Nyt en peräänkuuluta mitään kirkkoja tai lahkoja ja kasteita yms, vaan sitä, joka tosiaankin voi syntisttään katuvan sielun pelastaa.

        Synti eli paha tapa korjaantuu kun alkaa kiltiksi


      • naimma-aslakki
        leeviläinen kirjoitti:

        No kerroppa Eenokki 12 meille nyt se, mikä on se todellinen uskon kohde, joka pelastaa syntisen helevetistä?

        Nyt en peräänkuuluta mitään kirkkoja tai lahkoja ja kasteita yms, vaan sitä, joka tosiaankin voi syntisttään katuvan sielun pelastaa.

        Ei taida Eenokki 12 itse tuntea tietä 'yläkertaan', koskapa ei itse osaa ketään etsivää ja katuvaa sielua sille tielle johdattaa..

        Tuomiota vaan tuomion perään latelee ja lahkoja mollaa..


    • olisiko

      Vankilat on sitä varten,jossa voi miettiä syntiä syviä

      • KAS VAAN ? Mix ne ei sitten sylkii ulos puhdistettuja uusia hienoja kansalaisia jolla on ihmisarvoista elämä elettäväx jatkossa ? Mutta tilastot puhu karu totuus että siellä ne lusi kohta uudestaan.


    • kertokaa hänelle

      jumalalla valta tehdä ihmisistä synnittömiä ja rehellisiä,ei kerkiä on niin kiire

      • Jumalalla on valta tehdä ihmisistä synnittömiä ja rehellisiä,

        Nyt on tehty !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe