miksi olette saaneet jälkiistuntoa tai puhuttelu

jälkiistunto

Kertokaa teijän jälkiistunto ja muut mussutus syyt koulusta... Nii ja kertokaa onks jälkiistunnosta hyötyy vai ei.

23

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Top Model of School

      Mul ei oo ollu mikään olen mallioppilas :)

    • ronjaaa99

      röökin polttamisest saan vittu joka viikko jälkkää XDD vitut siit mitää hyötyy o ku en ees käy istuu niit XDD

      • Hekeke

        Siinäpähän jäät luokallesi. Mahtaa vituttaa, kun muut menee edellä : DDDDDDDD


      • Alice von Bergman

        Pissiksen ja lellipennun hakkaaminen. En ymmärrä miksi sain siitä jälki-istuntoa koska ne kerjäsi hakkaamista. Ainiin ja puhutteluun jouduin tietokonepelinörtin haukkumisesta.


      • BraLuhnah
        Alice von Bergman kirjoitti:

        Pissiksen ja lellipennun hakkaaminen. En ymmärrä miksi sain siitä jälki-istuntoa koska ne kerjäsi hakkaamista. Ainiin ja puhutteluun jouduin tietokonepelinörtin haukkumisesta.

        Ainakin tuosta tietokonepelinörtin haukkuminen oli oikein sille jota haukuit, olin ennen vähä pelinörtti, mut oon alkanu vähä arvostaan elämää enemmän ku jotain vitun Lolii tai Minee -_-'' -Ps vanha palsta, mut oli pakko sanoo!


    • Koululainen391

      Sain KaKea (Kasvatus-keskustelu) kun pistin makaroneja vessanpöntölle XDDDD.
      Muuten olen mallioppilas.
      Mut yks meiän luokkalainen palautti hissan koetta ja se koe tippu open pöydän alle (osittainen) (ja vahingossa) ja se ei nostanut sitä ja se sai siitä jälkkää :PP

    • vityu

      myöhästymisistä vitun monta kertaa on jälkkää tullu ni kyllä se ny pistää vituttaa et kyllä autta ja röökin poltosta kerran kans tullu :D

    • opettajat on-,-

      leikin viivottimella ja kumilla ja se ope sano et pistä pois ne pistin sitte poiis ne no sitte vähä ajan päästä leikin uuestaa nillä ni sit sanoin kaverille: tälleei voisin ampuu sitä kumilla sit multa vahingossa lipsahti se kumi siitä viivottimen päältä ja se tärähti sitä suoraa päähä XD siit jälkkää ja siitä ku mul oli ESÄ laukussa siis ES oli laukus en juonu sitä tai mitään ni se otettii takavarikkoo ja jälkkää siit :/

    • kakka2%7€8(!?

      Yhen kerran sain ku heitettii yhtä meiän luokkalaista yhellä lumipallolla -.- ja sit toinen juttu mitä häpeen aika pahasti että ku meiän koululla oli sellane pieni jäätikkö siel oli kolme tyttöä jotka oli vuotta nuorempia. No mä kävelin sen jäänpäältä ja jäin siihe hetkeks sit nää kolme tyttöä tuli tönimään ja potkimaan mua ja sano et lähe pois ja ne vaan nauro. Sit mulla palo hermo kaadoin sen yhen maahan löin pari kertaa turpaan sit mun takana oli Yks tyttö nousin yläs käännyin 180 astetta ja löin sitä kerran naamaa. Sit ne oli Vaa sillee lähetään ja sain tunnin jälkkää. Neki meinas saaha, mut ainaki ne sai kovat raget niitten vanhemmilta. Mut minkäs teet ku ei ollu sillon Nii sitä vihanhallintaa Nii paljo... Onneks oon nyt oppinu

      • D3D

        XDDD Asiallinen jätkä


    • tyttö 13v

      Join koulussa es jaa lähin välkältä pois hakee röökiä jaa spray maalasin seinään ja heitin reksille karkin sitä en tajunnu miks sain jälkkää annoin nuuskaa kaverille heittelin lumi palloja. Ei pä kai muuta

    • piirteliä

      Piirsin pillun kaverin pulpettii
      Siit reksin puhuttelu

    • ^_^

      Ala-asteella jouduin kerran jälki-istuntoon (en muista miksi), mutta lähdin sieltä kesken kaiken. Ala-asteella jouduin myös usein puhutteluihin, syinä usein tappelu ja myöhästely. Lumipallojen heittelykin oli syynä talvella. Sekä se jos ei mennyt suihkuun liikuntatunnin jälkeen. Aikas paljon...

      Sitten ylä-asteella... jouduin kerran jälki-istuntoon kun unohdin mennä yhdelle tunnille ja lintasin yheltä tunnilta. Ei tainnu joutua mihinkään erityiseen puhutteluun yläasteella... Välillä luokanvalvoja kyllä jotain kyseli mun useista myöhästelyistä ja poissaoloista (koska olin aika usein kipeenä). Mut ei muuta.

      • ^_^

        Ja jälki-istunnosta ei ollu mitään hyötyä, jouduin istumaan tunnin käytävän penkillä, eikä kukaan ollut edes valvomassa. No, olin niin "mallioppilas" joten en lähteny mihinkään, tein vaan läksyt. Sillähän ei oo mitään välii tekeekö ne läksyt kotona vai koulussa, joten en menettänyt mitään.


    • "Mallioppilas"

      Ala-asteella sain kerran jälkkää kun raivostuksissani ajauduin käpysotaan erään lellikakaran kanssa. Olikin oikea verilöyly, etten sanoisi xD

    • myöhästelijä

      Valehtelu, vaikka en ite sanonu mitään, vaan kaveri valehteli. Myöhästymiset, luvattomat poissaolot. Kerran koulumatkalla meni ketjut pyörästä, mut en saanut siitä mitää, ku myöhästyin jonku vartin.

      • miljaas

        Kun unohdin tehdä 3 kertaa läksyt :D


    • trollaaja

      kaveri isä sai ekallla luokalla ekana päivänä jälkkää kun sano jotain tyyliin voi elefantin pieru ja ite sain ala asteen vikana päivänä kun olin kastellut opettajan huoneesta kaikki tuolit laittanut kahvinpurujen sekaan kaakao jauhetta ja ottanut tietokoneiden johdot irti ja laittanut hiiret toisiin koneisiin kiinni

    • 10+11

      Puhutteluun monesti olen joutunut kun haukuin jotain vitun idioottia luokkaa nuorempaa tyttöä joka haasto riitaa yms.

    • tomboy 14v

      Tytön kanssa suutelu koulun pihalla. Rehtori näki. Näytti muuten sitruunan syöneeltä. XDDD

    • Xry

      Opettaja kysy vastausta johki laskuu ja vastasin: ei vittu kiinosta!

    • neonnäitä

      nykyää tulee tosi helposti jälki-istuntoa laitto minut tunniks istumaan kun karkasin aikaisemmasta jälki-istunnosta

    • IRSNTSOT

      Kolmosella takana istuva tökki kynällä selkään, joten nousin ylös ja paiskasin sen naaman niin kovaa pulpettiin kun 10-vuotias jaksaa. Tämä oppilas pääsi kesken päivän terveydenhoitajan kautta kotiin, ite jäin kaheks ja puoleks tunniks koulun jälkeen istumaan, sen kummempia jälkiseuraamuksia ei syntynyt.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe