mikä sai teidät ihastumaan ihastukseenne????

nakkiveneasd

Mikä sai teidät ihastumaan ihastukseenne??

22

274

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+3

      Rakastuin yhteen poikaan suurimmaksi osaksi luonteen ansiosta. Ulkonäöltä en usko että olisi jokaiselle kelvannut.

      • pihkassa oleva tyttö :3

        Mun tarinani: Mä satuin just lopettamaan peruskoulun ja olin vielä kiinni "exsässini". Yhtenä päivänä mä satuin huomaamaan et yks poika katto mua toosi pitkään. En silloin vielä ihastunut häneen. Meni varmaan pyol vuotta tai vuos, kun vasta aloin huomaamaan pojassa jotain, mikä herätti tunteeni häntä kohtaan. Hän kohteli kaikkia ystävällisesti ja hymyili söpösti :3. Hän yritti monta kertaa ujolla olemuksellaan saada huomiotani ja lopulta ihastuin korviani myöten häneen. En virallisesti ulkonäköön vaan siihen miten hän kohteli muita ihmisiä ja uskalsi olla erillainen, kuin muut. Nyt tietenkin hän on komistunut ja olen myös myyty hänen ulkonäölleen :3. Mut tosiaan, häneen itseensä mä ihastuin ja koskaan ennen en ollut ihastunut ensin sisimpään ja sit ulkonäköön, vaan aina ennen ihastuin ulkonäköön..


      • poikamaine tytsy

        Aluksi kaikki muut mun luokalta(tytöt) oli ihastunut siihen ennen minua. Sitten yhtäkkiä minä ajattelen häntä koko ajan. Hän on paras KAIKESSA. Hänen luonteensa on niin ihana. Hän ehkä pitää minusta♥. Hän on suosittu ja lahjakas. Hän on humoristinen ja hauska. Hän on urheilullinen ja nopea. Hän on oppilaskunnan puheenjohtaja. Hän on niin suloinen ja ihana. Sen vuoksi tykkään hänestä♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡.


    • cszak

      perse

      • cszak

        no anteeeks, peppu sitte :)


    • tämämies

      siihen hymyyn ja niihin silmiin, saan kiksit jos vaan ajattelenkin häntä, ja huhuh niitä muotoja. toivossa on hyvä elää

    • qexxxu

      Kaikki siinä :) sen luonne plus sitte ulkonäkö, erityisesti sen kasvot ja hiukset ja silmät ♥

    • Koska hän oli hyvän näköinen ja vaikutti pitävän musta. (En oo vieläkään ihan varma, kun en oo ottanu asiaa esille. )

    • :33

      Ihastuksen luonne on jotain niin parasta.. Ajattelee aina hyvää muista ja on kiltti ja huomaavainen, mut samal myös hauska. Ja jos on hyvännäkönen se on vaan plussaa. Silmät on kyl jotain niin ihanaa.. Voisin vaan katella niitä koko ajan :3

    • tyty98

      Sil oli iso kyrpä!

    • Lesbianlove<3

      Vastaan ny mun tyttöystävän kanssa, ehkä kestätte.

      Mä: irvistysmäinen hymyily niin että hampaat pilkahtaa. Tapa pyöräyttää silmiä, vaikka olis asiasta samaa mieltä. Vihjaileva puhetapa.

      Tyttöystävä: Pehva, tissit, silimät (vois luetella kaikki ruumiinosat läpi) Vittuilu isommille ja itsevarma kulmien kohotus. Ja järkyttävän värinen nenäkoru kiinnitti ainakin huomion :D

    • -00 tyttö

      Itse asiassa en ole täysin varma :D Varmaan ihan aluks ihastuin siihen, kun se hymyili mulle tosi usein ja kateltiin toisiamme koko ajan :3 Ekan kerran kuitenkin ihastumiseni tajusin, kun meillä oli seiskaluokan ryhmäytymispäivä ja kun mun ihastus oli just sillon kipeenä, ja tajusin ikävöiväni häntä :'3

    • 14v tyttö

      Se kun se on niin kiltti mua kohtaan mutta muille ei ja sillä on niin söpöt silmät ♥♥♥♥♥

    • AWWS<33

      Sen silmät, hymy ja luonne

    • Boy♥Boy SoWhat

      Joku siinä olemuksessa...sellanen...tietynlainen itsevarmuus (menee jo ylimielisyyden rajoille xD)...jotenkin se vetää puoleensa...ja sit ku se vaa aina oli siellä missä mäkin, niin ei voinu enää olla kiinnittämättä huomiota...niin hyvännäkönenki...aw.

    • :) GANGSTAA NAN00

      おっぱい ←tuo

      • grtyflyl

        Tissien takia??????


    • justadrem; (

      EN.EDES.TIEDÄ-_-

      • ank

        Ekalla urheilusuoritus ja toisella luonne (ulkonäollä ei monelle kelpaa)


    • tyttönen 123

      Sen kaa on kiva jutella :) ja sen hymy

    • lovelovelove

      Maailman sulosin hymy, josta tulee itekki hyvälle tuulelle ja luonne, ku kovis on kuitenki vähä ujo

    • ykspoikavaan1

      no senku tietäis, mut mua itkettää ku tien etten näe sitä välttis enää koulujen loppumisen jälkeen ikinä :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe