Varatut naiset esittävät sinkkua?

omaa paria etsivä

Arvon varatut naiset, jotka vaikutatte sinkuilta: voisitteko ystävällisesti vihjaista jollakin tavalla statuksestanne? Se olisi reilua sinkkumiehiä kohtaan. Vähentäisi tarpeetonta hämmennystä ja turhautumista, kun tilanne olisi rehellisesti selvillä. Ja sama pätee varmaan toisinkin päin, vaikka itse en tietenkään miehenä tiedä muiden miesten käyttäytymisestä paljonkaan.

82

987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tangon huumaa

      Hankala tilanne.

      Ei sitä voi kaikille alkaa mainostaan olevansa "varattu"
      Johan sitä porukka alkaa ihmetteleen moista käyttäytymistä.

      Tosin jos/kun toinen alkaa selvästi oleen kiinnostunut, onhan se sanottava olevansa "varattu," jos on varattu.

      Luulen, naisten keskenään puhuvankin aika paljon esim. vessoissa varatuista ja vapaista miehistä? Joten tutulla lavalla naiset tietää vapaat miehet. Jos ei tie, kysyy joltakin toiselta Daamilta.

      Onkelma onkin meillä miehillä. Täytyy varmaan vain kysyä suoraan asianomaiselta, kun alkaa joku nainen kiinnostaan.

      • omaa paria etsivä

        Hyvää pohdintaa. Ymmärrän kyllä, että "Ei sitä voi kaikille alkaa mainostaan olevansa "varattu"", eikä minulla ole tähän valmista ratkaisua, joten aloitusviesti olikin tarkoitettu vain keskustelun herättäjäksi.


    • miesystävää etsivä

      Etkö voi kysyä kiinnostavalta daamilta suoraan: "Oletko varattu". Jos esim. lähestyt häntä pyytämällä lisää tanssia tai limulle esim. Siinä sivussa voi kysyä em. asiaa.

      Jos minua pyydetään kahvilanpuolelle niin siinä keskustelun lomassa kun huomaan että herra on kiinostunut minusta, niin kysäisen onko hän vapaa. Jos valehtelee niin oma on vikansa ;)) Kyllä se vattuna oleminen sitten paljastuu aikas pian kuitenkin.

      Varattuihin en "koske" muuta kuin tanssimielessä ja pikkusen voin tietty kiusata .. ihan piruuttani :)) Elämä on ... seikkailu ;)).

      Oma kulta olisi tietenkin kiva juttu, vaikkakin miehet ovat tosi vaikeita tapauksia ymmärtää. Aikaisemmasta komemuksestani päätellen. ; /

      • tangon huumaa

        miesystävää etsivä kirjoitti

        "Varattuihin en "koske" muuta kuin tanssimielessä ja pikkusen voin tietty kiusata .. ihan piruuttani :)) Elämä on ... seikkailu ;))."

        Sama, ei sitä aina tule heti paljastettua olevansa varattu.
        Tämä kiusaamisleikkissä vaan on oltava tarkkana, ettei polta näppejään.
        Naisiin joihin voi oikeasti ihastua, heidän kanssa ei kannata ähteä leikkiin ;-)


      • epäonnen kukkuloilla
        tangon huumaa kirjoitti:

        miesystävää etsivä kirjoitti

        "Varattuihin en "koske" muuta kuin tanssimielessä ja pikkusen voin tietty kiusata .. ihan piruuttani :)) Elämä on ... seikkailu ;))."

        Sama, ei sitä aina tule heti paljastettua olevansa varattu.
        Tämä kiusaamisleikkissä vaan on oltava tarkkana, ettei polta näppejään.
        Naisiin joihin voi oikeasti ihastua, heidän kanssa ei kannata ähteä leikkiin ;-)

        .... ai siitäkö johtuuu että ne miehet joista olen kiinostunut >> pelkäävät minua ;))

        Muutoin perässäni juoksee joukko joiden kanssa haluan vain tanssia ... plläääh


    • oksan saisit nostaa

      Aika viattoman avutonta omaa paria etsivän elämä.

      • eityrkky

        Nythän vastaankin näin.. Miksi miehet olettavat naisen olevan varattu ,jos tämä tanssii jonkun miespuolisen kanssa hieman enemmän ja usein lavoilla .. itse olen saanut jonkin ihmeellisen leiman olevani jonkun tietyn henkilön "omistuksessa" vaikka vain olemme olleet vuosia tanssiystäviä ja askelkuviot ovat käyneet yksiin. Nyt kun varmuutta itselleni on tullut myös erilaisiin tanssilajeihin tutustua ja tanssia (osaan) ,niin törmään kysymykseen johon minulla ei ole vastausta,eli missä tämä kyseinen mies mahtaa olla. Hän on vapaa menemään menojaan ,enkä minäkään hänelle tiliä tee ja kun tikettini osatan ,oletan että saan tanssia myös monien eri miesten kanssa.


    • sukkaparia etsivä

      mikähelvetinvarattu nytenymmärrä viosittekokuulkaa nääarvuutteluteikuulutänne

      • kaikkea voi pohtia

        yksi ihan minusta ok tapa selvittää - eli joskus joku mies on kysynyt, että eikös sinun mies harrasta tanssia, kun olet yksin tullut? Siihen on helppo naurahtaa, että ei ole miestä kuvioissa, niin siksi ihan itsekseen tulen. Siihen helppo vastata että ai jaa. Eikä sido kumpaakaan mihinkään, mutta tieto tuli selväksi, jos se sitten enää kiinnostaa tai ei.

        Itse olen kerran kiinnostunut, niin otin kyllä asiasta ihan suoraan selvää js kerroin, että olen kiinnostunut, ihan kaiken uhallakin, pelotti ihan vietävästi, mutta eipä tarvinnut enää pähkäillä.Mutta tunne ja kiinnostus ei ollut riittävä ja molemminpuolinen, että olisimme alkaneet parisuhteeen vaativaan, mutta onnistuessaan niin antoisaan prosessiin.


      • tangon huumaa
        kaikkea voi pohtia kirjoitti:

        yksi ihan minusta ok tapa selvittää - eli joskus joku mies on kysynyt, että eikös sinun mies harrasta tanssia, kun olet yksin tullut? Siihen on helppo naurahtaa, että ei ole miestä kuvioissa, niin siksi ihan itsekseen tulen. Siihen helppo vastata että ai jaa. Eikä sido kumpaakaan mihinkään, mutta tieto tuli selväksi, jos se sitten enää kiinnostaa tai ei.

        Itse olen kerran kiinnostunut, niin otin kyllä asiasta ihan suoraan selvää js kerroin, että olen kiinnostunut, ihan kaiken uhallakin, pelotti ihan vietävästi, mutta eipä tarvinnut enää pähkäillä.Mutta tunne ja kiinnostus ei ollut riittävä ja molemminpuolinen, että olisimme alkaneet parisuhteeen vaativaan, mutta onnistuessaan niin antoisaan prosessiin.

        "eli joskus joku mies on kysynyt, että eikös sinun mies harrasta tanssia, kun olet yksin tullut?"

        Tätä samaa tulee käytetteyä käännettynä joskus, kun Daami näyttää kiinostuksensa.
        Voi sanoa käyvänsä Avovaimon kanssa usein Pekka Niskan tansseissa. Tai, useinmin käydään vaimon kanssa Satulinnassa.


      • pekka poika
        kaikkea voi pohtia kirjoitti:

        yksi ihan minusta ok tapa selvittää - eli joskus joku mies on kysynyt, että eikös sinun mies harrasta tanssia, kun olet yksin tullut? Siihen on helppo naurahtaa, että ei ole miestä kuvioissa, niin siksi ihan itsekseen tulen. Siihen helppo vastata että ai jaa. Eikä sido kumpaakaan mihinkään, mutta tieto tuli selväksi, jos se sitten enää kiinnostaa tai ei.

        Itse olen kerran kiinnostunut, niin otin kyllä asiasta ihan suoraan selvää js kerroin, että olen kiinnostunut, ihan kaiken uhallakin, pelotti ihan vietävästi, mutta eipä tarvinnut enää pähkäillä.Mutta tunne ja kiinnostus ei ollut riittävä ja molemminpuolinen, että olisimme alkaneet parisuhteeen vaativaan, mutta onnistuessaan niin antoisaan prosessiin.

        Tuo `ai jaa` on kyllä hycin vastattu. Sopiiko, että käytän samaa ensi kerralla kun yritän pokata


    • eri paria etsivä

      Ei siellä kukaan mitään esitä, sä tulkitset vaan.

    • kauniimmin
      • mies -50

        Tuli pyydettyä ja tanssittua tuplat ja triplat sekä vissyt juotua kahviossa kiinnostavan daamin kanssa. Homma toimi, Kiitos vinkistä.
        Toisaalta sain kahdet rukkaset(hakutilanne) saman illan aikana. Olen kolme vuotta lavoja kiertänyt eikä aikaisemmin ole näin tapahtunut. Ai että teki hyvää itsetunnolle, Ego ei pääse kasvamaan liian suureksi :-)


    • hienommin
      • mustamaija pöydälle

        Tai sitten .. heitä kaikki kortit pöytään niin asiat selviävät kerralla .. jos ovat selvitäkseen ..


    • _IS_

      Mun poikaystäväni ajaa mut aina tansseihin lähilavoille, mutta ei itse tanssi.
      Hakee mut sitten yöllä pois.
      Saan tosi paljon kysymyksiä tyyliin "Miksi miehesi ei tanssi?" "Miksi hän ei ole täällä kanssasi?"
      Toisaalta kommentoidaan myös, että "Onpa sinulla mukava mies, kun päästää sinut tansseihin."

      Niinpä. Ei pariskuntien välilläkään harrastukset aina kohtaa.
      Sitäpaitsi ei mun mies mua omista. Vaikka se kieltäisi, hankkiutuisin silti tansseihin jotenkin. Tanssi on mulle niin rakas ja tärkeä harrastus, ei mua mikään muu kiinnosta, baarit tai kotona tillottaminen viikonloppuisin varsinkaan.

      Jaksan olla hyvä tyttöystävä, kun pääsen aina kerran viikossa tanssimaan :D
      Niinkin voisi sanoa.

      • Huonot merkit ilmass

        Oletko tullut ajatelleeksi, että poikaystävässäsi saattaisi olla jotain vikaa, kun hän ei ryyppää eikä tanssi? Tuntuuko sinustakin joskus siltä, ettei hän kenties siitä syystä lähde poikain kanssa baanalle edes sillä aikaa, kun olet tansseissa, että hän pääsee hakemaan sinua sieltä tansseista?


      • varmat merkit ilmass

        Tuskin toimii pidemmän päälle.


      • uhiuhiu

        Niinhän se on, että suhteessakin pitää saada tehdä juuri sitä mitä haluaa. Jotkut haluaa käydä vaikka vieraissa ja sekin on sallittava. Se on kykyaikaa, mulle kaikki mulle kaikki....


    • _IS_

      Meidän systeemimme on toiminut ainakin jo vuoden. Ja joka perjantai on tullut tanssittua. Paitsi pari kertaa, kun on ollut flunssa. En näe syytä, miksi ei toimisi. Tanssihan on vain liikuntaa. Ei kai lavoilta juuri kukaan enää paria hae....

      • tangon huumaa

        Mikseis homma toimis pitenmänkin päälle?
        Jos suhde pelaa ja luotetaan toisiin.

        _IS_ sanoi tanssin olevan "rakas"harrastus, tuskin hän pilais "toimivaa" suhdettaan millään harha-askeleella.
        Jos näin kävis, tuskin löytäis uutta yhtä fiksua kaveria tilalle.
        Tanssilavalta vois löytää toisen tanssiin hurahtaneen, jonka kanssa vois käydä yhdessä tanssimassa. Näin tanssi ei vaan anna yhtä paljon, ei ainakaan kaikille. Osa meistä haluaa tanssia illan aikana 20 eri henkilön kanssa.


      • parisuhdepainapäälle
        tangon huumaa kirjoitti:

        Mikseis homma toimis pitenmänkin päälle?
        Jos suhde pelaa ja luotetaan toisiin.

        _IS_ sanoi tanssin olevan "rakas"harrastus, tuskin hän pilais "toimivaa" suhdettaan millään harha-askeleella.
        Jos näin kävis, tuskin löytäis uutta yhtä fiksua kaveria tilalle.
        Tanssilavalta vois löytää toisen tanssiin hurahtaneen, jonka kanssa vois käydä yhdessä tanssimassa. Näin tanssi ei vaan anna yhtä paljon, ei ainakaan kaikille. Osa meistä haluaa tanssia illan aikana 20 eri henkilön kanssa.

        Väittämät ok, mutta päätelmät, hm.


      • vapaalintu
        parisuhdepainapäälle kirjoitti:

        Väittämät ok, mutta päätelmät, hm.

        .... ne lipsahdukset joita tiedän elävästä tanssilavaelämästä, tutuista, puolitutuista ja naamatutuista ja ...


      • Tipin Sylvesteri
        vapaalintu kirjoitti:

        .... ne lipsahdukset joita tiedän elävästä tanssilavaelämästä, tutuista, puolitutuista ja naamatutuista ja ...

        Mutta en minä näitä hommia lopettaisi.


    • _IS_

      Juurikin noin! Mielestäni ilta on sitä mukavempi, mitä useamman eri ihmisen kanssa pääsee kokeilemaan taitoja. Ja mitä useampaa eri tanssilajia, sen parempi.

      Joskus ihan ärsyttää, jos joku mies tulee hakemaan 3 kertaa illan aikana, samalla kun liuta muita tanssitaitoisia naisia on tyhjän panttina. Yleensä siinä vaiheessa kehotankin hakemaan heitä sijastani, eli teen etiketin vastaisesti ja kieltäytyn kolmannesta tanssista.

      Mulla ei ole tutturinkiä jonka kanssa suostuisin pelkästään parketille. Lavoilla näkee kaikenlaista. Siellä on naisiakin jotka tanssii vain keskenään, jos miehissä ei heille ole mieluista viejää.

      Parhaitenhan tanssimaan oppii, kun on tekemisissä erilaisten immeisten kanssa.

      Kuuluuko tanssiin se, että aina pitää olla mieluinen tanssittaja?
      Känniläisiä ei ainakaan pidä hyväksyä, mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan.

    • tatu8

      Kahdet rukkaset tuli viime tansseissa. Toista naista hain toista kertaa, toista ensimmäistä. Että näiden daamien kanssa on mun tanssit sitten tanssittu.

      Hetken päästä näin kummatkin lavalla tanssimassa! Kummallista käytöstä!

      • Se ilta muutti mut

        Voi per**le puolestasi, mulle on kans käyny. Kyllä ne Cha Chajoja ovat mielellään tanssimassa, vaikka kaikki biisit illassa, mutta kun tulee slovaripalkan maksun aika, niin haetaan jotain lääninteurastajaa. Ottaa niin tunnon päälle.


      • tangon huumaa
        Se ilta muutti mut kirjoitti:

        Voi per**le puolestasi, mulle on kans käyny. Kyllä ne Cha Chajoja ovat mielellään tanssimassa, vaikka kaikki biisit illassa, mutta kun tulee slovaripalkan maksun aika, niin haetaan jotain lääninteurastajaa. Ottaa niin tunnon päälle.

        Kannattaskohan vetäistä ne Cha chaat foksilla?
        Minä en ainakan tunnusta Daamille osavani tanssia Cha caata tai Rumpaa.
        Rumpat on upee vetäistä tangomaisesti.

        Minä haen yleensä vasta kolmannen aallon jälkeen ja pyydän "Foksille"
        Eli "täsmähakuja en kyseisille tansseille hae.


      • Se ilta muutti mut
        tangon huumaa kirjoitti:

        Kannattaskohan vetäistä ne Cha chaat foksilla?
        Minä en ainakan tunnusta Daamille osavani tanssia Cha caata tai Rumpaa.
        Rumpat on upee vetäistä tangomaisesti.

        Minä haen yleensä vasta kolmannen aallon jälkeen ja pyydän "Foksille"
        Eli "täsmähakuja en kyseisille tansseille hae.

        Riippu kappaleen intensiteetistä. Jos se on jokin "Mä olen mies, joka kskaan ei tanssi" tai "Kaapparilaiva", niin on yksi lysti. Mutta, jos on "Pao pao pao" tai "Todo todo", niin Cha chana.


      • tangon huumaa
        Se ilta muutti mut kirjoitti:

        Riippu kappaleen intensiteetistä. Jos se on jokin "Mä olen mies, joka kskaan ei tanssi" tai "Kaapparilaiva", niin on yksi lysti. Mutta, jos on "Pao pao pao" tai "Todo todo", niin Cha chana.

        Saanko udella millä askellikolla Foksina tanssisit nämä "Pao paot ja Todo todot" ja muutkin Cha caat
        Oletko kokeillut HHHNNHHHNN?


      • Se ilta muutti mut
        tangon huumaa kirjoitti:

        Saanko udella millä askellikolla Foksina tanssisit nämä "Pao paot ja Todo todot" ja muutkin Cha caat
        Oletko kokeillut HHHNNHHHNN?

        hhnn, silleen tavallisesti.

        Järjestä, tangon huumaa, joskus tutustumisilta tanssiisi. Ilmoitat milloin olet missä ja minkä näköisenä. Ihmiset voi tulla katsomaan tanssitapaasi ja kertoa, keitä itse ovat.


      • tangon huumaa
        Se ilta muutti mut kirjoitti:

        hhnn, silleen tavallisesti.

        Järjestä, tangon huumaa, joskus tutustumisilta tanssiisi. Ilmoitat milloin olet missä ja minkä näköisenä. Ihmiset voi tulla katsomaan tanssitapaasi ja kertoa, keitä itse ovat.

        Jos nyt en kumminkaan järjestä :-D

        Kokeile joskus, vaikka vaan kotona miten joku Cha caa menee foksilla hhhnn rytmityksellä. Täytyy tietenkin lä h t e e ykkösellä. Pienen harjoittelun jälkeen voi ottaa sopiviin paikkohin 4 tai 6 nopeeta. Ykkönen kannattas lähes poikkeuksetta ottaa hitaana ja cha chaat nopeina.

        Jos ei ole ennen tanssinut hhhnn tai hnn rytmityksellä tuottaa noi nopeet hiukan haastetta, koska eka nopee lähteekin o i k e a l l a jalalla.
        Lavalla vientisi tarvitsee olla aika hyvä, tosin Cha cha on ehkä helpoin seurata hhhnn askelikkoa. Tango on ehkä vielä helponpi. Nopee Foksi on jo aika vaativa seurata askelikkoa rikottaessa.


      • tatu8
        tangon huumaa kirjoitti:

        Jos nyt en kumminkaan järjestä :-D

        Kokeile joskus, vaikka vaan kotona miten joku Cha caa menee foksilla hhhnn rytmityksellä. Täytyy tietenkin lä h t e e ykkösellä. Pienen harjoittelun jälkeen voi ottaa sopiviin paikkohin 4 tai 6 nopeeta. Ykkönen kannattas lähes poikkeuksetta ottaa hitaana ja cha chaat nopeina.

        Jos ei ole ennen tanssinut hhhnn tai hnn rytmityksellä tuottaa noi nopeet hiukan haastetta, koska eka nopee lähteekin o i k e a l l a jalalla.
        Lavalla vientisi tarvitsee olla aika hyvä, tosin Cha cha on ehkä helpoin seurata hhhnn askelikkoa. Tango on ehkä vielä helponpi. Nopee Foksi on jo aika vaativa seurata askelikkoa rikottaessa.

        Pääsääntöisesti nopean askeleen vieminen daamille on helpompaa kuin hitaan. Valitettavasti monet naiset pyrkivät kiirehtimään ja astumaan askeleensa ennen miestä. "Parhaat " astuvat sen jo niin hyvissä ajoin, että ollaan pois rytmistä. Tästä sais olla jatkuvasti huomauttamassa, jos sille linjalle lähtis.

        Miksi mä hakisin sellaista naista tanssimaan, joka koko ajan pyrkii viemään tai menee itse tai kiirehtii askellustaan ja samalla putoaa pois rytmistä? Olisko tuohon lääkkeenä sitten se "voimavienti", jolla pidetään nainen väkivalloin mukana rytmissä!

        Oli nainen sitten sinkku eli ei, jos tanssitaito on tuota luokkaa, lähempi kiinnostus lopahtaa välittömästi!


      • tangon huumaa
        tatu8 kirjoitti:

        Pääsääntöisesti nopean askeleen vieminen daamille on helpompaa kuin hitaan. Valitettavasti monet naiset pyrkivät kiirehtimään ja astumaan askeleensa ennen miestä. "Parhaat " astuvat sen jo niin hyvissä ajoin, että ollaan pois rytmistä. Tästä sais olla jatkuvasti huomauttamassa, jos sille linjalle lähtis.

        Miksi mä hakisin sellaista naista tanssimaan, joka koko ajan pyrkii viemään tai menee itse tai kiirehtii askellustaan ja samalla putoaa pois rytmistä? Olisko tuohon lääkkeenä sitten se "voimavienti", jolla pidetään nainen väkivalloin mukana rytmissä!

        Oli nainen sitten sinkku eli ei, jos tanssitaito on tuota luokkaa, lähempi kiinnostus lopahtaa välittömästi!

        " joka koko ajan pyrkii viemään tai menee itse tai kiirehtii askellustaan ja samalla putoaa pois rytmistä? Olisko tuohon lääkkeenä sitten se "voimavienti", jolla pidetään nainen väkivalloin mukana rytmissä!"

        Toi on valitettavasti tosi.

        Minä olen yrittänyt saada Daamin menohaluja jarruteltua pelkillä hitailla askeleilla.
        Niitä kun ottaa 3-4 peräsin, samalla ylikorostaen vartalon vientiä. Yleensä se tepsii.
        Alkaa vihkurointi meneen ohi. Jos sekään ei tuota tulosta, kokeile jättää vallan yksi hidaskin välistä, tassuttelet rohkeesti Daamin jäljessä, näin daamin askellus sekoaa ja sen on korjattava askellustaan.Tosin aina ei mikään onnistu.


      • tatu8
        tangon huumaa kirjoitti:

        " joka koko ajan pyrkii viemään tai menee itse tai kiirehtii askellustaan ja samalla putoaa pois rytmistä? Olisko tuohon lääkkeenä sitten se "voimavienti", jolla pidetään nainen väkivalloin mukana rytmissä!"

        Toi on valitettavasti tosi.

        Minä olen yrittänyt saada Daamin menohaluja jarruteltua pelkillä hitailla askeleilla.
        Niitä kun ottaa 3-4 peräsin, samalla ylikorostaen vartalon vientiä. Yleensä se tepsii.
        Alkaa vihkurointi meneen ohi. Jos sekään ei tuota tulosta, kokeile jättää vallan yksi hidaskin välistä, tassuttelet rohkeesti Daamin jäljessä, näin daamin askellus sekoaa ja sen on korjattava askellustaan.Tosin aina ei mikään onnistu.

        Kiitos vihjeestä!

        Tuota konstia en ole vielä kokeillutkaan! "Alentuisin" siis tavallaan daamin vietäväksi. Olenhan mä kerran ehdottanut, että käänetään ote toisin päin ja pyytänyt daamia viemään kun se kerran tuntuu häneltä muutenkin sujuvan. No, se on vähän turha provo. Yritetään mennä ne pari biisiä jotenkin tallustellen ja toivotaan parempaa jatkossa!


      • tangon huumaa
        tatu8 kirjoitti:

        Kiitos vihjeestä!

        Tuota konstia en ole vielä kokeillutkaan! "Alentuisin" siis tavallaan daamin vietäväksi. Olenhan mä kerran ehdottanut, että käänetään ote toisin päin ja pyytänyt daamia viemään kun se kerran tuntuu häneltä muutenkin sujuvan. No, se on vähän turha provo. Yritetään mennä ne pari biisiä jotenkin tallustellen ja toivotaan parempaa jatkossa!

        ""Alentuisin" siis tavallaan daamin vietäväksi."

        En nyt ihan sitä tarkoitanut.
        Jättäessäsi vallan yhden hitaankin ottamatta, Daamin ottaessa silti askeleen. Polvet kolisee ja Daami ymmärtää olevansa väärällä jalalla liikkeellä. Daami korjaa samaan tahtiin, jos hän edelleen kiirehtii,askeleita sinun edellä, jätät taas yhden askellen ottamatta. Näin kuin toistat muutaman keran, usein miten vihkurointi loppuu.

        Usein hetken päästä mennään sovussa, nauttien tanssista.



        Jos taas sekoitat askellusta. Pistät kolannenkin hitaan, Daami ei ole mukana vaan askeltaakin nopeita, voit itsekin hiukan perässä ottaa sen nopeen. Näin Daamin ei tarvi korjata askellusta samaan tahtiin. Koitat vaan heti perään uudestaan kolmen hitaan sarjaa. On hyvin todennäköistä että Daami seuraa sinua jo onkelmitta.
        (anna silti vihkuroijien korjata itse askellus kohdalleen)


      • tatu8
        tangon huumaa kirjoitti:

        ""Alentuisin" siis tavallaan daamin vietäväksi."

        En nyt ihan sitä tarkoitanut.
        Jättäessäsi vallan yhden hitaankin ottamatta, Daamin ottaessa silti askeleen. Polvet kolisee ja Daami ymmärtää olevansa väärällä jalalla liikkeellä. Daami korjaa samaan tahtiin, jos hän edelleen kiirehtii,askeleita sinun edellä, jätät taas yhden askellen ottamatta. Näin kuin toistat muutaman keran, usein miten vihkurointi loppuu.

        Usein hetken päästä mennään sovussa, nauttien tanssista.



        Jos taas sekoitat askellusta. Pistät kolannenkin hitaan, Daami ei ole mukana vaan askeltaakin nopeita, voit itsekin hiukan perässä ottaa sen nopeen. Näin Daamin ei tarvi korjata askellusta samaan tahtiin. Koitat vaan heti perään uudestaan kolmen hitaan sarjaa. On hyvin todennäköistä että Daami seuraa sinua jo onkelmitta.
        (anna silti vihkuroijien korjata itse askellus kohdalleen)

        Okke! Tää mun ehdotus vietäväksi "alentumisesta" oli vaan hiukan pitemmälle vitety versio tuosta sun ehdotuksesta. Otetaan kaikki luvalliset ja luvattomat konstit käyttöön!


      • tangon huumaa
        tatu8 kirjoitti:

        Okke! Tää mun ehdotus vietäväksi "alentumisesta" oli vaan hiukan pitemmälle vitety versio tuosta sun ehdotuksesta. Otetaan kaikki luvalliset ja luvattomat konstit käyttöön!

        Oikein.
        Toivon mukavia tansseja sinulle, rohkeesti vaan hakeen uuusia kasvoja.


      • Sundance
        tangon huumaa kirjoitti:

        Kannattaskohan vetäistä ne Cha chaat foksilla?
        Minä en ainakan tunnusta Daamille osavani tanssia Cha caata tai Rumpaa.
        Rumpat on upee vetäistä tangomaisesti.

        Minä haen yleensä vasta kolmannen aallon jälkeen ja pyydän "Foksille"
        Eli "täsmähakuja en kyseisille tansseille hae.

        Rumbat käy hyvin tanssia tangomaisesti.
        Lisämakua saa kun ottaa tangosta eroten baunssia askelille ja askelluksessa
        käyttää tapaa ; askel , askel , askelyhteen . Eli siis kolme pitkää ja sitten yhteen.
        Ei siis sivulleyhteen.
        Minä haettuani kysyn daamilta haluaako hän tanssia rumbaaa vai mennäänkö vaihtoaskeleella.


      • tatu8
        Sundance kirjoitti:

        Rumbat käy hyvin tanssia tangomaisesti.
        Lisämakua saa kun ottaa tangosta eroten baunssia askelille ja askelluksessa
        käyttää tapaa ; askel , askel , askelyhteen . Eli siis kolme pitkää ja sitten yhteen.
        Ei siis sivulleyhteen.
        Minä haettuani kysyn daamilta haluaako hän tanssia rumbaaa vai mennäänkö vaihtoaskeleella.

        Kummassakaan tanssilajissa ei käytetä baunssia, ei tangossa eikä rumbassa. En tiedä sitten, miten se soveltuu käytettäväksi.

        Lavallahan jokainen saa mennä ihan miten parhaaksi näkee ja kokee. Kyllä sen daamista huomaa heti ensiaskeleilla, että miten mennään, ei tarvii erikseen alkaa kyselemään, että vaihtoaskeleellako? Hyvähän se on, että edes vaihtoaskeleella sujuu jotenkin!


      • samoilta lavoilta
        tatu8 kirjoitti:

        Kummassakaan tanssilajissa ei käytetä baunssia, ei tangossa eikä rumbassa. En tiedä sitten, miten se soveltuu käytettäväksi.

        Lavallahan jokainen saa mennä ihan miten parhaaksi näkee ja kokee. Kyllä sen daamista huomaa heti ensiaskeleilla, että miten mennään, ei tarvii erikseen alkaa kyselemään, että vaihtoaskeleellako? Hyvähän se on, että edes vaihtoaskeleella sujuu jotenkin!

        Hyvä tatu, kukahan tuo valopää oli, joka on kuullut baunssista ja tekee numeroa keskushermoston toimintaan kuuluvasta askelten rytmityksestä.


    • tatu8

      No, eräs "haluttu" mies vei liikkuvaa buggia ja samaa fraasia toisti koko ajan tuolle rukkaset antaneelle daamille. Saattaahan olla, että osa daameista pelkää lähteä, jos ei tunne viejää ja sieltä saattaakin tulla hänelle ihan ennestään tuntemattomia kuvioita tms.

      No, tiettyä rajoittuneisuutta nuo annetut rukkaset osoittavat.

      • Uscadaaraa

        Regular Basic oli se " fraasi" jota se haluttu mies vei liikkuvassa buggissa koko ajan.
        Älä välitä Tatu ei ne daamit niin erikoisen hyviä olleet ainakaan tanssimaan.


      • Vietävissä

        Ei kai noita hakuja ja uusia kuviota pidä pelätä, minä en ainakaan. Ei ne miehetkään kaikkea osaa. Jos joku kuvio ei mene niin on huono vienti, tällä uskolla pärjää ja parketille vaan.


    • tatu8

      Enhän mä välitäkään, mutta kun siellä pyörii nuoria, herkkiä ja aloittelevia miehiä siellä tanssilavoilla myös. Että jos vaikka sattuis jollekin sellaiselle ekana iltana tai tokana nuo rukkaset, niin... turhaa ne naiset sitten valittaa miespulaa.

      PS
      Se toinen rukkas- daami kyllä oli hyvä... harmi sinällään, että jäi yhteiset tanssit tähän.

      • Uscadaaraa

        Tuossa rukkasasiassa olet kyllä oikeassa.
        Aikanaan minua nuorempi serkkupoika aloitteli tansseissa käyntiä. Hommasta ei meinannut tulla mitään kun serkkupoika on aivan hirveän ujo.
        Ensin käydä jylkytettiin tanssikurssia koko talvi. Minun piti olla seilläkin henkisenä tukena mukana. Sitten kevään korvassa lopulta mentiin suurehkolle talolle tanssimaan. Pitkän harkinnan jälkeen serkku lopulta uskaltautui hakemaan ikäistaäsä tyttöä tanssimaan. Ja eikös vaan pitänyt sattua sellainen nirppanokka joka antoi serkulle pakit.
        Se kouraisi poikaa niin syvältä ettei sen koommin ole lavalle nokkaansa pistänyt.


      • Herkkyys pahasta

        Iäkkäänäkin voi olla herkkä. Kaikki aikaisemmat tanssikokemukset (mm rukkaset) vaikuttavat hakukäyttäytymiseeen. Rukkasia on tullut ja olen niitä itsekin antanut. Tuskin koskaan olen ensimmäiseen hakuun kieltäytynyt, vaikka kokisin hakijan erityisen vastenmieliseksi (vaikeasti tanssitettava / selvästi itseä massiivisempi). Jos haut kuitenkin jatkuvat ilman että itse haen, niin jossain vaiheessa on rukkasten aika.

        Lopputulos. Hakurohkeus on laskenut ja kriittisyys kasvanut. johtuen osittain rukkasten osittain liian hyvän tai heikon tanssitaidon pelosta. Nykyään tanssista ei välttämättä enää nauti, jos ei pääse tanssimaan pääsääntöisesti lajinomaisesti. Joskus ei onnistu hakemaan juuri ketään, ja naistentunneilla kimpussa ovat lähinnä perusfoksaajat plus joku harva tuttu, jos kukaan silloinkaan.


      • lajeja !!!
        Herkkyys pahasta kirjoitti:

        Iäkkäänäkin voi olla herkkä. Kaikki aikaisemmat tanssikokemukset (mm rukkaset) vaikuttavat hakukäyttäytymiseeen. Rukkasia on tullut ja olen niitä itsekin antanut. Tuskin koskaan olen ensimmäiseen hakuun kieltäytynyt, vaikka kokisin hakijan erityisen vastenmieliseksi (vaikeasti tanssitettava / selvästi itseä massiivisempi). Jos haut kuitenkin jatkuvat ilman että itse haen, niin jossain vaiheessa on rukkasten aika.

        Lopputulos. Hakurohkeus on laskenut ja kriittisyys kasvanut. johtuen osittain rukkasten osittain liian hyvän tai heikon tanssitaidon pelosta. Nykyään tanssista ei välttämättä enää nauti, jos ei pääse tanssimaan pääsääntöisesti lajinomaisesti. Joskus ei onnistu hakemaan juuri ketään, ja naistentunneilla kimpussa ovat lähinnä perusfoksaajat plus joku harva tuttu, jos kukaan silloinkaan.

        Siis täh ... mikäs vika tanssitaitoisessa miehessä voi olla ?? Siis tanssillisesti tarkoitan ... Haen kun tavataan .. ;))


      • Jakke Jäyhä
        Herkkyys pahasta kirjoitti:

        Iäkkäänäkin voi olla herkkä. Kaikki aikaisemmat tanssikokemukset (mm rukkaset) vaikuttavat hakukäyttäytymiseeen. Rukkasia on tullut ja olen niitä itsekin antanut. Tuskin koskaan olen ensimmäiseen hakuun kieltäytynyt, vaikka kokisin hakijan erityisen vastenmieliseksi (vaikeasti tanssitettava / selvästi itseä massiivisempi). Jos haut kuitenkin jatkuvat ilman että itse haen, niin jossain vaiheessa on rukkasten aika.

        Lopputulos. Hakurohkeus on laskenut ja kriittisyys kasvanut. johtuen osittain rukkasten osittain liian hyvän tai heikon tanssitaidon pelosta. Nykyään tanssista ei välttämättä enää nauti, jos ei pääse tanssimaan pääsääntöisesti lajinomaisesti. Joskus ei onnistu hakemaan juuri ketään, ja naistentunneilla kimpussa ovat lähinnä perusfoksaajat plus joku harva tuttu, jos kukaan silloinkaan.

        Koveta itsesi mies. Kova pehmyttä vastaan, siitä se paraiten tokenee.


      • tykkä hyvä daami

        Kun nyt tämä tatun ulko-olento on vielä vähän epäselvä kuka, niin kenenkään tuntemani naisen ei pidä luulla, että minä.


    • Äinään Miäs

      Olette kadottaneet tatsin koko hommaan.

      Käykää välillä vaikka lavatansseissa.

      Ja halatkaa sitten vaikka puuta.

      Pus.

      • kesälava

        No sitähän tässä juu tehdään ... ei pusua tälläkertaa ;((


    • tatu8

      Voi harmi serkkupojan puolesta. Vaikka olenkin jo parkkiintunut tanssimies ja olen saanut naisilta osakseni paljon kehuja, ei rukkasten vastaaotto tunnu mitenkään mukavalta.

      En ole antanut kenellekään koskaan rukkasia. Jos daami vain on pysynyt tolpillaan, olen taistellut ne kaksi biisiä.

    • tatu8

      Tähän tää on mennyt:
      jos et osaa tanssia, olet kahvilla, jos osaat liikaa, olet taas kahvilla!

      Allekirjoitan täysin "Herkkyys pahasta" näkemykset.

      Hyvin usein tulee tilanne, ettei onnistu hakemaan juuri ketään.

      • ei sumppia

        Siis ei voi olla totta !!


      • Hildeas

        Näinhän se menee kun aletaan valkaamaan liikaa, haettavat alkavat
        joka katekoriasta vähetä myös valkkaamisen vuoksi, päättyväkehä
        joka johtaa väen loppumiseen lavoilla.
        Esittämistä tapahtuu myös samasta syystä, toki kaikilla on vapaus
        valita tanssiparinsa mutta kuten nähty se johtaa jollain aikavälillä
        siihen että lattialle ei pääse kuin oman vakkarin kanssa, jos sille tielle lähtee.


      • tangon huumaa

        "Tähän tää on mennyt:
        jos et osaa tanssia, olet kahvilla, jos osaat liikaa, olet taas kahvilla!"

        Kuulostaa huonolta tulevaisuus.
        Minua ei v i e l ä estä rukkaset, eikä tule paljoo valikoitua ketä hakee.
        Jos joku Daami antaa rukkaset, viereistä vaan kysyn seuraavaa tanssiin.
        Hyvä kun illan aikana kerkii kerran kahvit juomaan.

        Kuinkahan vuoden päästä, tuleekohan sitä istuttua kahvilla koko ilta.


      • vappu mieli
        Hildeas kirjoitti:

        Näinhän se menee kun aletaan valkaamaan liikaa, haettavat alkavat
        joka katekoriasta vähetä myös valkkaamisen vuoksi, päättyväkehä
        joka johtaa väen loppumiseen lavoilla.
        Esittämistä tapahtuu myös samasta syystä, toki kaikilla on vapaus
        valita tanssiparinsa mutta kuten nähty se johtaa jollain aikavälillä
        siihen että lattialle ei pääse kuin oman vakkarin kanssa, jos sille tielle lähtee.

        Kommentoin nyt Hildeakselle tuohon ajatukseen väen vähenemisestä. Minähän voin puhua vain omasta puolestani, mutta kun kappale alkaa ja miehet lähtevät hakemaan ja seison siellä kasassa, niin osalle miehistä ei kukaan näytä kelpaavan, vaikka kuinka ihanan oloisia naisia (ainakin ulkoisesti) olisi jäänyt jäljelle. Itsekin huomasin, että muutama mies, joiden kanssa olen kyllä tanssinut ja itse ihan nauttinut tanssista, niin eivät minuakaan hakeneet??? No, takaisin siis istumaan. Sama toistuu. Hirveän kauan en jaksa itseäni "tarjota", istun jonkun aikaa vaikka penkillä, jos ei kukaan hae, niin kotio kyllä lähden.
        Itse haen ketä vaan, joskus onnistun hakemaan ns. mielitietyn. Vastahakuja en yleensä ehdi tehdä vaikka haluaisin, joskus onnistun ihan vahingossa.
        Kovasti mietityttää viitsiikö sitä enää lähteä. Onkohan ajatuskuviossa jotain korjattavaa minulla?


    • emo periä etsivä

      Ikisinkut esittävät parin etsijää, vaikkeivät tiedä mitä sitten tulee.

    • hellästi rakastaa

      Sinkut esittävät: Oikeeesti.

    • Äinään Miäs

      Lavoilla on paljon naisia, jotka elävät puutteessa ja kurjuudessa.

    • Äinään Miäs

      Kukapa ei eläis.

    • Edelleen ymmälläni.

      Minä kysyin eräs lauantai kotona facen välityksellä tanssi naista treffeille. Niin nainen ei vastannut heti viestin luettua. Vaan toiseen lähettämääni viestiin keskiviikkona. Ja silloin vastasi että on varattu. Mistä moinen jahkailu? En tietäisi tänä päivänäkkän jos en olisi laittanut toista kyselyä-viestiä ke-päivänä. Ja onko edelleenkään varattu "oikeesti"? Kun näin hänet taas tansseissa ilman mitään siippaa...

      • 8790665

        Nainen ymmärsi että pilluahan sitä vailla olet niin ei heti vastannut!


      • Sherlok Holmes

        Ehkä nainen toivoi, että sinä tajuaisit jättää hänet rauhaan facessakin: tuskin hän kuitenkaan arvasi, että vielä täälläkin hänen peräänsä huutelet, mutta jos arvasi tai saa tietää, niin sä OOT niin mennyttä tanssimiestä, että! Laitoit liikaa yksityiskohtia vuodatukseesi.


      • vaki kirjoittaja

        Oliskohan kannattanut, ainakin se toinen viesti jättää laittamatta!

        Jos hän ei ekaan vastaa, ei hän ole kiinnostunut, on sitten vapaa tai ei.
        Nyt taisit nolata itsesi.


    • Naitu

      Minä taas esitän onnellisesti naimisissa olevaa. Näin pääsen nimenomaan tanssimaan parhaitten miesten kanssa!

    • Sivustaseurannut

      Hesalaiset tanssinaiset eivät tiedä mitä hakevat tansseista. Ja tämä on totta. Pyöritään kuin kanat konsanaan tässä tapauksessa tanssilattialla. Vailla päämäärää- Nuo naiset ansaitse yhtään mitään miestä. Näin on näreet.

      • kaikkisamanlaisia?

        Oisko kokemus voinut tehdä vähän varovaiseksi, ja kukaan ei halua kiertopalkinnoksikaan??


      • Paikan päältä

        " Hesalaiset tanssinaiset eivät tiedä mitä hakevat tansseista."

        Hesalaiset naiset taitavat vain tietää, ettei hae sinua tansseista ja siksi se näyttä sinusta siltä, miltä näyttää. Happamia ovat pilhun karvat, kettuseni.


    • Mr Rohkea

      Sherlok Holmesille tiedoksi... En ole pro-tanssimiehiä. Enkä ikinä tule olemaan. Piste. Halusin tietää mitä sen naisen päässä liikkuu.. Ei mitään. Taidat olla kade. Joillakin Munaa sanoa suoraan miten asiat on. Nynny-miehille potku perseeseen.

      • Sherlokki taas

        Sinä olet nynny: kuvittelit saavasi naisen runoilemalla tälle usean kilometrin päästä, vaikka olisit voinut kysyä naiselta tansseissa naamatusten, kun näit hänet ilman mitään siippaakaan. Vellihousu!


    • Mr Rohkea

      Millä ihmeen runoilulla? Ota asioista selvää! Sherlokki vaikuttaa Nynnyltä/munattomalta. Jos tuolla kuvailemalla naisella olis edes Siippa kotona odottamassa. Niin kyllä tuon naisen kotona käytäisiin kiivas keskustelu. Hah haa...

      • Taas Sherlokki

        Oletko koskaan miettinyt, miksi sinä et ole varattu? Sinun kannattaisi lukea omat kirjoituksesi oikein ajatuksen kanssa, niin pääsisit ongelmasi jäljille.


    • Mr Rohkea

      Tiedätkö sinä Sherlokki että minulla on tanssien ulkopuolellakin naisia. Joita tapaan . Edelleen Hah haa... Vai luulitko että tanssinaiset olisi ainoita..

      • Äinään Miäs

        Ee voe onko.


      • Jälleen Sherlokki

        Käsityksesi naisen tapaamisesta saattaa hieman poiketa omastani: minun mielestäni sitä ei voi pitää varsinaisena tapaamisenasi naisen kanssa, kun nainen esimerkiksi supermarketin hedelmävihannesosastolla punnitsee viereisellä vaa'alla tomaatteja. Samalla miehen logiikalla tansseissa näkemääsi naista ei mielestäni voi pitää varsinaisena tapaamisenasi sen naisen kanssa, vaikka hän saattaa hetken olla jopa lähempänä sinua kuin sen supermarketin vaakanainen.


    • Mr Rohkea

      Käsitykseni tapaamisesta poikkeaa aikalailla erilailla kuin sinulla Sherlok. Olen aina tapaamisella ollut panopuuhissa. Ja joka kerta saanut. Sinähän voit koittaa työntää hedelmävihannes osaston banaania naises ahteriin jos osaat. Minun ei tarvitse kuin keskijalkaa vilauttaa niin naisen herkku paikka on apposen levällään. Ja nautinto on taattu.

      • Tutkittu juttu

        Esiinnyt siis salanimellä! Viinikan Vilauttaja!


    • tangon huumaa

      Mr Rohkealle.

      Toivon ettei sinua tunnisteta näiden kirjoituksien perusteella.
      Jos tähän asti olet päässyt naisen iholle edes tanssiessa, voi olla ettei sekään enään onnistu tutulla lavalla.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe