sosiaalinen nainen, harrastukset ja hyvännäköiset ystävämiehet

hämeenmies

Olen tapaillut todella sosiaalista naista nyt 9kk ajan, hän on täydellinen paketti. 167cm, painaa alle 50 kiloa, isot tissit, alaselkään ulottuvat blondit hiukset ja pitkät ripset. Ongelmia näen tässä suhteessa sen että naisella on paljon hyvännäköisiä ystävämiehiä, mikä todennäköisyys on ettei nainen nussi näitä siinä sivussa? Kuitenkin käyvät "keilaamassa" ja "kahviloissa" jota kyllä epäilen! Naisen paras ystävä on 190 cm salijanari ja ovat olleet ystäviä kuulemma 17 vuotta. Tänä aikana ei kuulemma ole tapahtunut mitään?! uskoisitteko te? Lisäksi vituttaa kun nainen käy kahtena iltana viikossa potkunyrkkeilyssä ja tuo aika on pois sitten meidän suhteesta. Lopettaakohan nainen nuo "ystävä" tapaamiset ja tuon potkunyrkkeilyn jos käsken? Ei sillä pitäs olla tarvetta puolustaa itseään kun minä hoidan sen kyllä!!

19

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annnu-

      Lukeeko sulla fb:ssä koulutustietojen kohdalla elämän kova koulu? Ihan mielenkiinnosta? :D

    • tiedoksi vain.

      Jos mä olisin tuo nainen, potkisin sut mäkeen. Etkö huomaa sitä että se kuiten haluaa olla sun kans suhteessa, ei näiden kavereittensa kanssa? Taidat vain olla mustasukkainen ja peloissas menettäväs hänet, vaikka mitään vaaraa siitä ei olisi. Ole avoimempi niin nainen tykästyy suhun entistä enemmän, kun et "kahlitse" häntä. Olisi törkeää muutenkin vaatia toista lopettamaan harrastuksensa ja oman elämänsä toisen takia. Luuletko että kotiolovankeudessa nainen tulee kauaa viihtymään. Ja toisekseen, jos ei saa pitää kunnostansa huolta, niin eipä tuo kauaa täydellinen ole, vaan iso sohvaperuna. Olisit onnellinen, että olet saanut hänet! Keksi vuorostaan itsekin jotain harrastusta. Ei todellakaan ole tervettä että kaikki aika pitäis keskenään olla, siinä kyllästyy kuka tahansa, hohhoijaa..

      Tv:mies 32v

    • nainen miettii

      En oikein usko että kaverimies kiinnostaa naista siinä mielessä. Nainenhan ei ole mies joka menis seksin perässä. Ajattelu on naisilla erilaista kuin miehillä. Toki en tunne naista, mutta yleisellä tasolla. Siksi ne on just kaverimiehiä kun ei suhteeseen asti toimis koko homma tai seksi ällöttää jo ajatuksena. Ehkä sun pitää vielä tutustua enemmän naiseen, että voit havaita että on luotettava. Tai jos ei ole. Naiset ovat monesti lojaalimpia miehille kuin miehet naisille. Pelkkä ulkonäkö ei kerro koskaan luonteesta lopullista totuutta. Makunsa kullakin.

      Keilaaminen kuulostaa tylsältä, mutta luultavasti sitä tekevät ja puhuvat siinä samalla niitä näitä. Ja kahvila myös. Laita naiselle tuntematon terävämpi kaverisi kurkistamaan kahvilaan tai keilahalliin jos epäilet ettei siellä olisi. Ilman mustasukkaisuutta! 190cm mies ei kiinnosta automaattisesti, pitäis olla karismaa, vapaa mies itse, ja komea naisenkin mielestä. Hyvin usein niin ei ole, jotain voi puuttua että tulisi suhde. Mikä on komea sun silmään, ei naisille välttämättä ole komea... Ja päinvastoin. Et luota naiseen nyt, ehkä ajan mittaan tutustut paremmin häneen ja todelliseen luonteeseen.

      Nainen ei luota kateellisiin naisiin ystävinä(?), jostain syystä miehiä on siunaantunut kaveriksi. Kuka on todellinen ystävä heistä ja kuka ei tuekaan vaikeassa tilanteessa? Et ole joka paikassa puolustamassa, se harrastus voi olla ihan hyvä! Sinuna tosiaan keksisin yhteisiä juttuja naisen kanssa ja sitten omaa elämää, omia harrastuksia. Siksi aikaa kun ollaan erikseen. Ei mieti liikaa pelkästään toisen menoja, vaikka rakastuneena helposti eläytyy toiseen liikaa. Ehkä voitte sovitella asioita yhteen paremmin ja kerrot miltä tuntuu. Olet rakastunut ja haluat viettää paljon aikaa yhdessä, mutta omaa tilaakin? Onko nainen yhtä rakastunut kun on paljon menoja? Ehkä on rakastunut? Et ole liian vaativa ja määräävä? Hän on aikuinen ihminen jo.

      • päivyri auttaa?

        Jos nainen ja sinä laittaisitte isoon kalenteriin pöydällä urheilumenot ja kaverimenot, toinen ei pettyisi odottaessa. Ja muutamia pieniä menoja, vaikka ei niitä ehdi aina kirjata, esim. lenkki ja kauppa, keskusta. Ja yhteisiä, mutta aina ei voi suunnitella.


    • Kasvata itsetunto

      Voi hyvä luoja: "jos käsken"? Tiedätkö miltä vaikutat, jos KÄSKET naista lopettamaan kaveriensa tapaamiset ja potkunyrkkeilyn? Vaikutat (ja olet) itsestään epävarma, mustasukkainen ja säälittävä tapaus, josta pitää päästä eroon.

    • trollitrollitrolli

      Olipas epäuskottava tarina!

      "167cm, painaa alle 50 kiloa, isot tissit,.." "..käy kahtena iltana viikossa potkunyrkkeilyssä.."

      Jos nainen olisi 167cm ja harrastaisi potkunyrkkeilyä, hänen lihaksistonsa EI olisi niin heikko, että hän painaisi alle 50kg. Myöskään isoja luomutissejä ei tuossa kropassa (alle 50kg/167cm) voisi olla (silikonit tietysti olisivat mahdolliset).

      Mutta... seksifantasiansa kullakin....

      • tilitalitei

        "potkunyrkkeilyssä" -vähän sama kuin "kahvilla". Näitähän riittää..


    • hehheh9897

      Samaan minäkin kiinnitin huomiota.... Olen 167 cm pitkä ja ruumiinrakenteeltani todella siro. Olen kerran elämässäni painanut alle 50 kg, syynä alkuraskauden voimakas pahoinvointi, ja siinä sitten vaikka olin raskaana, meni paino alle 50 kg. Kylkiluut näkyivät kaikki ja maha oli kuopalla, lonkkaluut törröttivät, rintoja ei ollut lainkaan, mikä on jo aika hyvin, kun on veressä raskaushormoneja. Onkohan ap erehtynyt naisen painosta Hän tarkoitti varmaan kirjoittaa, että ko. nainen on alle 60 kg, se voisi olla uskottavaa, jos on siro ja harrastaa paljon urheilua, mutta on isot tissit (silikonit?)

      • namimami

        juu niin olen minäkin, kylkiluut ei törröttäneet ja bmi 18.49 joka on erittäin lievä alipaino. älähän höpäjä, itse en pääse 50 kg yli edes kirveellä. Ja isot tissit on minullakin, DD kuppi ja kyllä, olen ostanut ne. Silarit ei ole enää nykypäivänä mikään ihme juttu.


      • trollitrollitrolli
        namimami kirjoitti:

        juu niin olen minäkin, kylkiluut ei törröttäneet ja bmi 18.49 joka on erittäin lievä alipaino. älähän höpäjä, itse en pääse 50 kg yli edes kirveellä. Ja isot tissit on minullakin, DD kuppi ja kyllä, olen ostanut ne. Silarit ei ole enää nykypäivänä mikään ihme juttu.

        Olipas taas epäuskottavaa. Minun pituuteni on 164cm, ja kun painoin alle 50kg, niin kylkiluut todellakin TÖRRÖTTIVÄT!


    • huvittavaa

      Jospa kysyt äidiltä mihin lahkeeseen ne pussit laitetaan.

      isot tissit ja pitkät ripset... heh. Ehkä sulla saattaa olla vielä hiukan kasvamista. Kannattaa ainakin odottaa edes että parta kasvaa..

      Voi elämä.

    • vielä se

      Jos pelkäät että toinen pettää, senhän saisi selville tutkimalla asiaa. Ei piinaamalla toista tietenkään, vaan aihetodisteilla. Mutta tuntuu ettei pettäis.

    • rumaksi

      Teoria että nainen pettäisi sua, falskaa siinäkohtaa että jos nää sen ystävät antaisi sille naiselle mitä nainen tarvitsee, niin mihin hän tarvisi sua ollenkaan?
      Miksei hän olisi sen sali miehen kanssa kokonaan, jos heillä kerran synkkaisi?
      Mistä tiedät ettei se mies ole vaan jopa homoseksuaali?
      Luuletko ettei tuollaisella naisella ottajia ole, jos hän on siitä huolimatta sun kanssa, ilman että siihen on todellista tarvetta, niin millä ihmeen todennäköisyydellä hän VAIVAUTUISI edes pettämään sua, kun voisi olla sit ilman sua kokonaan.
      Mä en usko etät hyvännäköinen menevä nainen on yhdenkään miehen kanssa säälistä tai pakosta, vaan siksi että haluaa jostain syystä olla.
      Jos hän haluaa sun kanssa jostain ihmeen syystä olla, niin tuskimpa edes pettää, viitsii pettää, tai tajuaa pettää.
      Sulta vaan nyt vaatii vähän kehittymistä tuo suhde, kun kuitenkin nainen ei tuu muuttumaan yhtään sen rumemmaksi ennenkuin pitkän ajan saatossa.

    • "Lopettaakohan nainen nuo "ystävä" tapaamiset ja tuon potkunyrkkeilyn jos käsken? "

      -Todennäköisemmin lopettaa sut..! XD

      Mikä kyllä kirjoituksesi perusteella olisikin ihan paikallaan..

      "Ei sillä pitäs olla tarvetta puolustaa itseään kun minä hoidan sen kyllä!! "

      -Olet kyllä melkoinen dille, ei voi muuta sanoa... X)

    • Kaunis ulkoa

      Se on jo hyvä merkki kun mies alkaa luetella hyviä puolia naisestaan ja pystyy ainoastaan listaamaan ulkoisia seikkoja.

    • grow up

      Joko olet todella pinnallinen tai yksinkertainen, vaikea valita....

    • päfumn

      Hämäläisnaisena hävettää, että tuollaisia tolloja täälläkin sikiää...

    • maaliviivalle ei saa

      heittääkää ne fbt hevonkettuun sekä tommoset itsekeseiset ajatuset JÄTÄ SE EROA petä, mitä niilä voitetaan, kaikki on häviöö kunnes toiset elämät jaetaan.

    • ...............

      No jos nainen on kaunis, niin miehet ovat kyllä käytännössä aina hamuamassa sen persettä. Siinä mielessä nuo kaverisuhteet ovat epärehellisiä, mutta naisesi varmasti tiedostaa tämän tosiasian miehistä, eikä aio heidän kanssaan mitään seksuaalista toimintaa harrastaa. Katsopa tämä:

      http://www.youtube.com/watch?v=T_lh5fR4DMA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe