En keksi enää

Klikkaa mua

mistä olisi edes mahdollista saada normaali, tavallinen mies? En halua ylitreenattua, suuret luulot itsestään omaavaa yms. miestä. Tosin en mitään sohvalla lenkkimakkaraa mussuttavaa ja olutta lipittävää Turhapuroakaan. En pidä ravintolassa käymisestä. Käyn tietetenkin joskus. En ole absolutisti. Liikun muutenkin ihmisten ilmoilla. Toisessa harrastuksessa on kyllä vaan naisia mutta toisessa on sitten miehiäkin. Työssä on nuorta porukkaa ja paljon lapsia niin että siitäkään ei ole apua. Katsoon että en ole ihan räjähtäneen näköinenkään. Onko tavallisella miehellä epätavalliset vaatimukset?

19

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wheel Of Fortune

      Riippuu minkälainen on sun miestyyppi jota haluat. Jokainen nainen määrittelee täysin erilaisen "tavallisen miehen" toisistaan. Jos kokeilet lähteä etsimään miestä marginaalisi ulkopuolelta niin saatat yllättyä positiivisesti.

      • Tavallista ei ole?

        Tuohan se totuus on, ja oikeastaan "ihan tavallinen mies" on loppujen lopuksi "aika komea ja haluttava mies", ja näitä on jostain syystä ehkä joko a) vähemmän kuin ennen tai b) kriteerit "ihan kivalle" ovat koventuneet merkittävästi.

        Itse miehenä olen vähän kallistunut sille b)-kannalle, vaikuttaisi siltä että nykyään joku Esko Eerikäisen näköinen tai köyhän miehen Mikko Leppilampi (eli melkein mutta ei ihan samannäköinen) pitää olla että on "ihan tavallinen mies".


    • klikkaa mua

      Mulla ei ole mitään tiukkaa marginaalia vaikka en kelpuutakkaan ketä sattuu. Työttömyys ei haittaa kunhan se ei ole pakkomielle että siinä tilassa on pysyttäväkin. Lapset ei haittaa. Haluan jonkun jonka kanssa olla onnellinen/keskustella vaikka älyttömistä asioista, nauraa, välillä vaikka "tapellakkin", käpertyä kainaloon ja olla vaan. Enkä sellaista joka on aivan tossu alla oleva tyyppi tai ainakaan en sellaista joka mätkii päin naamaa jos menee "tappelun" puolelle:)

    • tavis mies.

      Tavallisella miehellä on tavalliset vaatimukset kuten että nainen ei polta tupakkia ja liikkuu joskus. Itse koen olevani tavallinen joka käy salilla, en ole lihashirmu enkä bodari vaan ihan tavis joka kuntoilee silloin tällöin. Makkara ei kuulu ruokavaliooni, olutta juon joskus harvoin . Talvella tosi vähän ja kesällä enemmän. Olen käsittänyt että tavis miehet ei tosiaan kelpaa naisille koska olemme taviksia ja tylsiä koska emme ryypiskele joka viikko.

      Tosiaan naisilla on jo lapsia alle 22 vuotiaana ja tavalliset miehet ei niitä lapsia ala kasvattamaan koska naiset ovat sen kriminaali jyystäri rikollisen kanssa sen lapsen tehneet.

    • heheheh

      onko kaikki tavikset sekopäitä.....jos edellinen on kerran tavis ?

    • 11+9

      Kuin minun suusta sillä erotuksella että työni ja harrastukset ovat mies valtaisia. Ikuisesti roikun nettideitissä kun tavisnaisille ei kelpaa eikä oikein muillekaan.

    • anti olla

      Minua huvitti suunnattomasti, kun olin vuosia sitten
      treffeillä (enää ei profiilia) niin mies totesi, että olet
      just sopivan kokoinen, siis painoni on normaali, mutta
      hän jatkoi pitävänsä hiuksistani, kun ne on sexyt.

      Siis jos tältäpohjalta aloitetaan jotain, että toinen sattuu
      olemaan, just ulkoisesti sopiva ja se töksäytetään
      ekoilla treffeillä, niin kyllä tälläisestä henkilöstä tulee
      väkisinkin sellainen käsitys, että vain ulkoiset seikat
      ratkaisee.

      Mies oli, paljon puhuttu tavalinen, päälaella kärpäsen
      kiitorata ja orastava vatsakumpu. Ei minua nuo asiat
      haitanneet. Hyvä kun näytti pinnalisuutensa heti, eikä
      viidestoista päivä.

    • fried ice

      Minne ovat kaikki hyvät miehet kadonneet?

      Määritelkäämme ensin se tavallinen, normaali mies naisen näkövinkkelistä:

      - voi olla työtön, kunhan on hyvät tulot
      - saa olla lapsia, kunhan ei ole omia
      - ei tarvitse olla komistus, kunhan on hyvännäköinen
      - ei juopottele, mutta ryyppää toisinaan
      - ottaa naisen huomioon, mutta näyttää kaapin paikan
      - ei ole himourheilija, mutta kuntoilee säännöllisesti
      - syö terveellisesti, muttei ole mikään pupujussi
      - on vahvat mielipiteet, kunhan ovat samat kuin naisella
      - tekee osansa kotitöistä, mutta pitää myös remonttipalvelua naiselle 24/7
      - tietää mitä haluaa, kunhan se on samaa, mitä nainenkin haluaa
      - on akateemisesti koulutettu, muttei akateemikko
      - menneisyydessä paljon särjettyjä sydämiä, mutta juuri sinä sait hänet kesytettyä
      - on maskuliininen, mutta feminiininen
      - voimakas, mutta puhuu tunteistaan, kun käsky käy
      - luterilainen, muttei uskovainen
      - yhteiskunnan arvostama, mutta oman tiensä kulkija
      - on paljon harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita, muttei liikaa
      - on vahvat hiukset, mutta on ajellut ne pois
      - on kesämökki järven rannalla, mutta asuu kaupungissa
      - ajaa BMW:llä, vaikka varaa olisi Ferrariin
      - vaatimaton, mutta ylpeä
      -menevä, mutta pitää koti-illoista

      Tuossa muutamia näin jäänmurtajaksi. Voitte itse keksiä lisää, kaava tulikin jo varmasti selväksi.

      Samalla suosittelen unhoittamaan tämän paradoksimiehen, koska sellaista ei ole olemassakaan. Sen sijaan saattaisi olla hyödyllistä avata silmänsä ja miettiä, mitä todella haluaa. Se saattaa olla edessäsi.

      • bad company

        Puit sanoiksi nuo naisten täysin realistiset haaveet ihanne miehestä:))


      • liian ääripään mies

        Jep. Juuri näinhän se menee.

        Oliskohan naisten oikea ihanne siis ehkä se sirkuksen nuorallatanssija?

        Jotain ylimaallista taitoa se kyllä vaatisi aina olla samanaikaisesti sekä se röyhkeä, itsevarma, macho, miehinen, menevä renttu - että samalla myös se uskollinen, älykäs, koulutettu, naista kuunteleva, menestynyt, empaattinen koti-isä.

        Eihän se mieheltä muuta oikeastaan vaadi kuin hyviä näyttelijän taitoja. Jokaisessa tilanteessa pitäisi vaan osata vaihtaa näyttelemään eri roolia.


    • onnea vaan.

      Löydät kyllä vielä oman juopposi joka vonkaa seksiä muiltakin kun sinulta.

    • -M-

      Mitä olet tehnyt tällaisen miehen löytääksesi? Ihan konkreettisia toimenpiteitä, yhteydenottoja yms?

    • kehnompi mies

      ei taida olla ihan aitoa näiden naisten kohdalla tämä tavismiesten haikailu. Hyvin on tullut nettideitti käyttäytyminen tutuksi. Pidin itseäni aiemmin taviksena, mutta nettideittikokeilu pudotti maan pinnalle.

      • mies 28v

        Nettideitti.. on nettideitti! En tiedä, mistä kaikki ne kanaset sinne löytävät mutta siellä ne ovat.Olisipa vain hauska tietää, missä on ne kaikki tavisneidit, sellaiset jotka etsisivät ihan oikeasti hyvää parisuhdetta.

        Mutta, ap; Nettideitti. Sieltä löytyy monennäköistä miestä ja jos viitsii vähän miettiä kuka voisi oikeasti sopia itselleen, voi naisella ollakin saumat löytää.


      • liian ääripään mies

        Joo. Ennen nettideittailua kuvittelin minäkin olevani edes suunnilleen normaali mies. Ajattelin että en vaan ole sopivaa naista löytynyt kun en ole sitä edes yrittänyt etsiä.

        Sitten kokeilin tätä nettideittailua. Enää en ole niin varma olenko normaali mies. Tuntuu lähinnä että olen joku luuseri - ainakin naisten silmissä. Kun kaikkien naisten mielestä olen "ihan kiva" tai "mukava tyyppi", mutten kelpaa suhteeseen.

        Ilmeisesti siis tällainen kiva tyyppi ei todellakaan ole tavis, vaan joku sellainen epätavallinen turhakemies. Tai sitten ei taideta oikeasti olla taviksen perään.


      • ()()()()()()()
        mies 28v kirjoitti:

        Nettideitti.. on nettideitti! En tiedä, mistä kaikki ne kanaset sinne löytävät mutta siellä ne ovat.Olisipa vain hauska tietää, missä on ne kaikki tavisneidit, sellaiset jotka etsisivät ihan oikeasti hyvää parisuhdetta.

        Mutta, ap; Nettideitti. Sieltä löytyy monennäköistä miestä ja jos viitsii vähän miettiä kuka voisi oikeasti sopia itselleen, voi naisella ollakin saumat löytää.

        "Sieltä löytyy monennäköistä miestä ja jos viitsii vähän miettiä kuka voisi oikeasti sopia itselleen"

        Niin, tämä riippuu kyllä siitä, mistä näkökulmasta asiaa tarkastellaan ja kuka tarkastelee. Omasta näkökulmastani katsottuna n. 90% proffileista täällä S24:ssa on samaa harmaata massaa, toki pienillä yksilöllisillä eroilla höystettynä.

        Mutta naisessa, joka nimenomaan ei etsi sitä tyypillistä tavismiestä, tämä sivusto ei kyllä riemunkiljahduksia saa aikaan. :D Hieman kärjistäen voisi sanoa, että kun olet lukenut yhden profiilin, olet lukenut ne kaikki. Siis melkein kaikki. Onneksi kiehtovia poikkeuksiakin sentään joitain on tullut vastaan. Ei tosin sellaisia, jotka olisivat parisuhdemielessä innostaneet.

        Sen tähden hieman huvittaa ja ihmetyttääkin tämä jatkuvaa marmatus siitä, että tavikset eivät kelpaa. Tämänhän pitäisi olla varsinainen tavisten paratiisi! Tuhansia taviksia, jotka ainakin profiilinsa mukaan etsivät toista tavista. Mutta ilmeisesti sitä juuri itselleen sopivaa ja oikeanlaista tavista ei sitten monikaan tahdo löytää syystä tai toisesta.

        "Olisipa vain hauska tietää, missä on ne kaikki tavisneidit, sellaiset jotka etsisivät ihan oikeasti hyvää parisuhdetta."

        Itse uskoisin, että valtaosa sinun ikäluokkasi naisista hakee sitä "oikeaa" ja hyvää parisuhdetta. Siis sitoutumista, yhteen muuttamista ja naimisiinkin menemistä ja perheen perustamista. En ole lukenut 3-kymppisten naisten ilmoituksia, mutta veikkaisin, että useimmilla esim. "Haluatko lapsia" - kohdassa lukee "Kyllä" tai "Ehkä". Ns. vela-naiset ovat kuitenkin pieni vähemmistö. Harvassa ovat myös ne, jotka haluavat lapsen, mutta eivät miestä.


      • kiltti mies.
        liian ääripään mies kirjoitti:

        Joo. Ennen nettideittailua kuvittelin minäkin olevani edes suunnilleen normaali mies. Ajattelin että en vaan ole sopivaa naista löytynyt kun en ole sitä edes yrittänyt etsiä.

        Sitten kokeilin tätä nettideittailua. Enää en ole niin varma olenko normaali mies. Tuntuu lähinnä että olen joku luuseri - ainakin naisten silmissä. Kun kaikkien naisten mielestä olen "ihan kiva" tai "mukava tyyppi", mutten kelpaa suhteeseen.

        Ilmeisesti siis tällainen kiva tyyppi ei todellakaan ole tavis, vaan joku sellainen epätavallinen turhakemies. Tai sitten ei taideta oikeasti olla taviksen perään.

        Noinhan se menee. Turha mä olen ja miksi edes kuvitelen et olis joku jossain joka musta tykkäis. Ei sellasta ole kun se olis löytynyt jo.


    • Säätäjien kerho

      Kaikki nettisivustot pitäis lopettaa, kun tuottavat
      ainoastaan mielipahaa. Hyvä tarkoitus on menettänyt
      otteensa.

      Porukat vain pelleilee, toiset tehtailee feikkejä,
      varatut etsii säpinää tylsään avioelämään, vanhat
      on kadottanut nuoruutensa ja se yritetään korjata nuorella
      seuralaisella ja niin edelleen.

    • ei mitenkään.

      Miten olis mahdollista saada edes tavallinen normi nainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe