Luulet että kaikki on harhaa.

Ei se ole.

Sinä olit ainoa toivoni. Olet myöskin ainoa joka tietää tämän asian. Ainoa joka näkee sielunsa silmin minut kokonaan. Tunnet läsnäoloni ja aavistat tunteeni liiankin hyvin. Olet sitten varmaan sieluni puolikas. Tai jotain sellaista jota rajallinen ihmismieli ei kykene ymmärtämään. Meidät on luotu rakastamaan toisiamme hellästi, hyväksyvästi ja intohimoisesti. Ajasta ikuisuuteen. Ennen, nyt ja tulevaisuudessa. Halusit tai et. Halusin tai en.

30

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 54e65rfuygih

      No haluunhan mä.

    • Hyvä ajatetelma

      Kaunis kirjoitus.
      Sisällökäs.

      • Ei se ole.

        Kiitos. Mietin kyllä aina liikaa.


      • ajatuksia yössä
        Ei se ole. kirjoitti:

        Kiitos. Mietin kyllä aina liikaa.

        Miksi hän luulee että kaikki on harhaa? Oletko kertonut tuon kaiken hänelle?


    • juku

      Niin mutta kun se ei aina riitä toiselle.......tarvitaan kaksi..tunteet aina välillä pärähtää mutta ei toisella kumminkaan..elämä ei aina helppoa:)

      • tuhansia

        Niin monia kohtaloita. Mikä kenelläkin syynä.


    • Uskotko sinäkin sen

      Nyt osui ja upposi.Näin minäkin asian näen.Koen läsnäolosi ja tunnet minun surullisen olon.Tiedän sen.Meidät on tarkoitettu yhteen sen tiedän tai oikeastaan vaistoan.Me emme voi muuta kuin pelata aikaa tai yrittää rimpuilla tunteita vastaan mutta se on turhaa meistä tulee pari.Oikeastaan ollemmekin jo yhdessä henkisessä ulottuvuudessa.Järjeton Rakkaus.Ikinä en ole kokenut vastaavaa ja voin sanoa kaikki on määrätty jo valmiiksi.Kohtalo tai loku suurempi luoja on sen säätänyt.

    • nukkutukka

      Samaa mieltä

    • Ex Jedi master

      En ole enää Obi-wan kenobi. Olihan se joskus ihanaa, ihanimmat muistoni ovat nuo. Halusin tai en. Nyt aika palata lapsuuden haaveisiin siitä oikeasta.

    • Benson

      Onpas uskonnollista tekstiä. Etenkin kun se toinen osapuoli tod näk pyyhkii sillä takamustaan. :D

      Onneksi aina voi uskoa rakastavansa muitakin ihmisiä. Hyvässä lykyssä voi vieläpä jakaa yhteisen uskonnon jonkun muunkin samoin haluavan kanssa.

      • toveri vladimir

        Se on hienoa, että jokainen voi itse määritellä ja päättää, ketkä ovat heidän kaksoisliekkejään ja sieluntovereitaan.


      • Ilpo Larharyhmä

        Herra Benson! Voi toki uskoa, muttei sisimmäässään usko kuitenkaan. Haluaisin jakaa uskontoni Hänen kanssaan. Tiedän myös etten löydä oman uskontoni sisältä ketään kenen kanssa jakaa elämääni. Tiedän myöskin ettei hän ota meitä molempia, uskontoani ja minua. Samoin en minä myöskään voi jakaa elämääni ihmisen kanssa joka ei jaa uskontoani. Oliko tarpeeksi sekavasti selitetty?


    • Joel Larharyhmä

      Kaikki on larhaa.

      Ja kuurankukkien tavoin turhaa.

    • JMJMJMJMJMJMJMJM

      Mä toivon että aloitus oli minulle. Tunnen täsmälleen samoin. Olemme henkinen pari ja suurin toiveeni on että jonain päivänä fyysinenkin. Sinä tiedät Tien sinne, tiedät Totuuden ja sen mitä pitää tehdä saadakseen ikuisen Elämän. Odotan Sinua mutta päätös on tehtävä tämän elämän aikana. Kuolemassa ei tehdä enää mitään "ei ole ajatusta, ei ole tietoisuutta", tee kaikki voitavasi nyt jotta voit periä sen, ikuisuuden.

    • harhamaha

      Kannattaisiko joidenkin hajauttaa salkkuaan vähän useampiin toivon lähteisiin elämässä. Onhan se tietysti traagisempaa ja pateettisempaa tuolla tavalla, jos on sellainen maku.

      • M Woman

        Vitsi :), kun mua nauratti toi harhamahan kommentti. Sä taidat olla yhtä huvittunut kuin minäkin. Täällä harhaset pyörii ( minä muunmuassa, joskus), kuin muurahaispesässä, sinne tänne juosten. Yksi salkku täynnä harhoja :)

        Tämän harhan omistan sydämenivalitullekultamussukkamiehelle, joka on haluttavin mies joka koskaan askeltanut päällä maan, pus,pus ( heheehee)


      • M..(n)
        M Woman kirjoitti:

        Vitsi :), kun mua nauratti toi harhamahan kommentti. Sä taidat olla yhtä huvittunut kuin minäkin. Täällä harhaset pyörii ( minä muunmuassa, joskus), kuin muurahaispesässä, sinne tänne juosten. Yksi salkku täynnä harhoja :)

        Tämän harhan omistan sydämenivalitullekultamussukkamiehelle, joka on haluttavin mies joka koskaan askeltanut päällä maan, pus,pus ( heheehee)

        Veit sanat suustani. :D


      • Ei se ole.

        Harhamaha osui naulan kantaan! Osaan myös nauraa makeasti itselleni ja tiedostan traagisen ja pateettisen puolen itsessäni. T:Aloittaja.


    • M.. (n)

      Aloittajan tekstin omisi mielellään itselleen.(jos olis mieheltä)
      Kauniisti tosiaan kirjoittaa..

    • kyl se taisi olla

      yksipuolista harhaa kuitenkin...tunteet on tosia kokijalleen ja siihen niiden totuudellisuus sitten rajoittukin...nyt sattuu ja lujaa...on vaan opeteltava luovuttamaan ja elettävä kivun kanssa

      • unelmia

        Jos sua pääsis kerran suutelemaan, niin tietäisin minäkin harhaako kaikki vai paljon enemmän;)


      • just come
        unelmia kirjoitti:

        Jos sua pääsis kerran suutelemaan, niin tietäisin minäkin harhaako kaikki vai paljon enemmän;)

        and kiss me phantom man so we'll see


      • Mies, nainen
        just come kirjoitti:

        and kiss me phantom man so we'll see

        Muitakin Phantomeita


      • hämmästyisitkö;)
        just come kirjoitti:

        and kiss me phantom man so we'll see

        Ehdotan sitä sulle ensin kerralla IRL, joten varaudu siihen. Mun on pakko saada tietää:)


      • Jag ska vänta
        hämmästyisitkö;) kirjoitti:

        Ehdotan sitä sulle ensin kerralla IRL, joten varaudu siihen. Mun on pakko saada tietää:)

        En hämmästyisi tai siis hämmästyisin. Toivoisin ainakin.


    • luopumisen tuskaa

      Näin minäkin ajattelen hänestä. Mutta, kun hän torjui minut niin ajattelen että minun täytyy sitten pärjätä yksin jossain. En voi jäädä roikkumaan haaveisiin tai varsinkaan häneeen. Luopumisen tuska on suuri.

    • Minun tilanteeni

      on harhaa, en tunne häntä tarpeeksi, että voisin yhtyä aloittajan ajatuksiin.
      Onnea aloittajan elämään. Kirjoitit kauniisti :)

    • jos sinä = hän

      Olen kuvitellut hänet kuninkaalliseksi, vaikka voihan hän silti ollakin sieluni puolikas ;)
      Ehkä minun väsymys tulee hänen väsymyksestä, sen minä ensimmäiseksi näin.

      • oikein näit

        Olenkin väsynyt.


      • suola valvottaa?
        oikein näit kirjoitti:

        Olenkin väsynyt.

        Virkeänä molemmat voisivat paremmin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe