Oireet, 6kk yrittämistä takana

viola3

Olemme jo puolisen vuotta toivoneet kolmatta lasta. Ensimmäinen on clomi-vauva, toinen tuli luomuna. Ekasta sain clomit yksityiseltä kun en ovulaatiotestien mukaan ovuloinut, puoli vuotta yritettiin. Ekasta clomi-kierrosta sitten tärppäs. Toista yritettiin ehkä 5 kk ja olin ajatellut siirtää kun menkatkin alkoi..ne loppui kuitenkin päivän jälkeen, tein testin ja raskaana.

Nyt kolmatta on tehty puoli vuotta. Mulla ei oo mitään oireita ollu koko aikana, paitsi nyt...menkkojen pitäis alkaa kahden päivän päästä. Eilen tein testin, nega... Rinnat ovat kipeät (ekan kerran elämäni aikana) ja olo on ajoittain huono, vatsaa turvottaa (pahasti). Mä en oo ikinä kärsiny mielikuvitusoireista, joten niitä nää ei ole. Ehkäpä mulla on joku vatsatauti tulossa ja oon syöny liikaa turvottavia juttuja :D Esikoisesta ei ennen plussaa ollut muistaakseni mitään oireita. Tokasta (tajusin vasta plussan tehtyäni :D ) oli hirvittävä metallinmaku suussa (luulin, että meidän vedessä on jotain vikana kun maistui kamalalta :D ) ja järkyttävä väsymys. Jotenki tuntuu että en raskaana olis...varsinki ku tuo testikin näytti miinusta.

Varasin jo yksityiselle ajankin jos niitä clomeja taas sais... En nyt vielä vanha ole (30), mutta ei tässä enää viittis aikaa oikein tuhlatakkaan. Mun kaikki kaverit on tullu tyyliin ajatuksesta raskaaksi. Jotenki tuntuu tosi pahalta, aivan kuin olisin jotenkin viallinen. Joo, tiedän, tää on vielä lyhyt aika yrittää! Mä niin myötäelän niiden tuskaa, joilla menee vuosia :/ Yksi ystäväni ja hänen miehensä rupes yrittämään lasta myös kun kerrottiin meidän toiveesta saada kolmas. He olivat siis ajatelleet, ettei enää lisää lapsia. Tämä ystäväni tuli sitten heti raskaaksi, kuulin siitä pari viikkoa sitten. Sekin jollain tasolla tuntui pahalta. Ei oo reilua :/

Miksi tämänkin kirjoitin, en tiedä. Sainpas avautua :)

1

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tuu lasta ei pask

      Joo eikö se ole sama kun haette suoraan sitä avioeroa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe