Mitä todistelette itsellenne?

Näin on näreet

Hei köyhät työttömät miksi yritätte koko ajan todistella tällä palstalla itsellenne, että elämänne on muka jees. Eiköhän jo se, että puolet topiceista on kurjuudesta valittamista kerro elämänne todellisen tilan. Työtön kuolee tilastollisesti aikaisemmin, elää onnettoman elämän, josta puuttuvat sosiaaliset suhteet ja hyvin usein seksi. Köyhyys aiheuttaa myös usein valtavan elintason laskun johon kuuluu ravinnottoman höttöruoan syöminen ja syrjäytyminen.

Miksi ette mee töihin? Vastaus, koska ette pääse ja olette katkeria. Ottakaa itteänne niskasta kiinni niin ei tarvitse 50 vuotta kyyhöttää siellä Itä-Helsingin yksiössä yksin...

19

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iloinen loinen :)

      Olen onnellinen työtön. Onneksi pääsin pois työelämän oravanpyörästä.

    • Hoida sinä hommat!

      Kuka hullu nykyaikana enää töitä tekee? Maailma menee eteenpäin, ja työt loppuu ihmisiltä.

      Me kaikki työttömät ollaan sopeutumis vapaalla...heheeee....

      • Voi eikääää!!!!111

        Voi eikä! Itsepetos pahin petos! Viesteistänne voi selkeästi havaita että osui ja upposi, osuin siis todella arkaan paikkaan! Menkää töihin.


      • Henrik.
        Voi eikääää!!!!111 kirjoitti:

        Voi eikä! Itsepetos pahin petos! Viesteistänne voi selkeästi havaita että osui ja upposi, osuin siis todella arkaan paikkaan! Menkää töihin.

        Mene sinäkin töihin.


      • Hommaa töitä!!!!!!
        Henrik. kirjoitti:

        Mene sinäkin töihin.

        Voi eikä!!! Henrik otti ja vetäisi sitten oman työttömyytensä takia itkupotkuraivarit netissä!!! Kävipä nolosti omg!!!


      • Erik.
        Hommaa töitä!!!!!! kirjoitti:

        Voi eikä!!! Henrik otti ja vetäisi sitten oman työttömyytensä takia itkupotkuraivarit netissä!!! Kävipä nolosti omg!!!

        Mene trolli töihin.


      • Henrik.
        Hommaa töitä!!!!!! kirjoitti:

        Voi eikä!!! Henrik otti ja vetäisi sitten oman työttömyytensä takia itkupotkuraivarit netissä!!! Kävipä nolosti omg!!!

        Minä olen töissä.


      • Voi eikääää!!!11
        Erik. kirjoitti:

        Mene trolli töihin.

        Mitä vielä raivoat täällä kun sinun pitäisi olla jo työpaikkaa etsimässä??!??


      • Auta itseäsi
        Henrik. kirjoitti:

        Minä olen töissä.

        Ymmärrät varmaan itsekin, että valehteleminen vain pahentaa tilannettasi, Henrik hyvä. Itsepetos on pahin petos. Tsekkaa vaikka aluksi mol.fi. Siellä on ainakin siivoojan ja puhelinmyyjän paikkoja auki eli koulutuksen puutteesi ei ole ongelma. :)


      • Erik.
        Voi eikääää!!!11 kirjoitti:

        Mitä vielä raivoat täällä kun sinun pitäisi olla jo työpaikkaa etsimässä??!??

        Minä olen töissä.


      • ei onnaa ei
        Auta itseäsi kirjoitti:

        Ymmärrät varmaan itsekin, että valehteleminen vain pahentaa tilannettasi, Henrik hyvä. Itsepetos on pahin petos. Tsekkaa vaikka aluksi mol.fi. Siellä on ainakin siivoojan ja puhelinmyyjän paikkoja auki eli koulutuksen puutteesi ei ole ongelma. :)

        mun netis ei oo noita sivuja. mä en voi siivota oon allergikko ja sitte mulla on r ja s vika.. ei ky.. harmi.


      • Voi eikäää!11111 :D
        ei onnaa ei kirjoitti:

        mun netis ei oo noita sivuja. mä en voi siivota oon allergikko ja sitte mulla on r ja s vika.. ei ky.. harmi.

        Mut jäbähän on köyhä? ;:D


      • jacques.
        Voi eikäää!11111 :D kirjoitti:

        Mut jäbähän on köyhä? ;:D

        Trolli.


      • ex-puhelinterroristi
        Auta itseäsi kirjoitti:

        Ymmärrät varmaan itsekin, että valehteleminen vain pahentaa tilannettasi, Henrik hyvä. Itsepetos on pahin petos. Tsekkaa vaikka aluksi mol.fi. Siellä on ainakin siivoojan ja puhelinmyyjän paikkoja auki eli koulutuksen puutteesi ei ole ongelma. :)

        Noilla puhelinmyyntihommilla nyt ei kukaan itseään elätä! Töihin käskijät tuskin itsekään niihin menis :)


    • ota sinä

      Miksei kukaan ota töihin? Mentäis kyllä.

      • Näin on :)

        Koska oootte lusmuja. Tsempatkaa ja yrittäkää enempi! :) Tsemii!


    • vappua ootellessa

      Kuule sirkuspelle, näytä meille esimerkkiä, mene itse ensin hommiin, mitä sä täällä roikut. Jos oisit et täällä ehtis.

      Myö ootetaa sun verorahojaa et päästää vappuna kaljalle... tuu mukaa.. ai mut siehän ootki töissä.. no toisen kerran.

    • Luanna

      ” Työtön kuolee tilastollisesti aikaisemmin,
      elää onnettoman elämän,
      josta puuttuvat sosiaaliset suhteet,
      ja hyvin usein seksi.
      Köyhyys aiheuttaa myös usein valtavan elintason laskun,
      johon kuuluu ravinnottoman höttöruoan syöminen ja syrjäytyminen.”

      Tuon presidenttimme Tarja Halonen sanoin: ” Köyhyys ei ole kivaa”
      Täytyy silti todeta, pintaliitäjä ei kykene edes tajuamaan, kun pinnan näkymän. Eikä sitä ole syytä syventää netti hyeenat repii sielun joka sopukan jonka heille edes raottaa.

      Joskus on hervotonta kuunnella ihmistä, jonka kyky katsoa elämään, on vain sen oman elämän tasoista. Sivistys on sitä, että omaa ja opiskelee tietoa asioista vaikka ei niin itse koe.
      .

    • ei haluta mennä töih

      No se on juuri näin.
      Emme pääse töihin ja emme halua töihin. Kiva olla katkera, ei trvi sillon mennä töihin.

      Musta on kiva elellä toisten tienaamilla rahoilla. Työläisille tulee hyvä mieli auttamisesta, eikö vain? No sitähän minäkin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4140
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4022
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3874
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2667
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2455
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2052
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      339
      2051
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1920
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1579
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1412
    Aihe