Että näin.

Hatred

Olen 19-vuotias nainen ja näemmä olen ajautunut pisteeseen jossa minulla on katkaistu kaikki yhteydet, joidenka kanssa olen elämääni elänyt. Se menee niin että aina vain nopeasti käyn tupakalla viidessä minuutissa erään ihmisen kanssa, yksi jonka kanssa vietin aikaa oli narsisti ja hänelle en halua soittaa tai olla yhteydessä, katkoin kaikki välini ajan kuluessa ja nyt voisin sanoa että jos muuttaisin omilleni niin olisin täysin yksin ja en osaisi elää niin, kun muutenkin saan mikropsykooseja sekä ahdistuskohtauksia että olen masentunut. En haluaisi mennä työelämäänkään koska kaikki vastoinkäymiset jotka kohtaan, kohtaan ne yksin kuten aina ennenkin. Minulla on kiteytynyt oletus että olen outo ja että kaikki hämmästelevät minua mitä ikinä teenkään koska menneisyyteni oli tarhasta ammattikouluun täyttä paskaa.

7

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastuuta

      Muuta muualle paikkakunnalle ja aloita elämä alusta. Pakota itsesi unohtamaan ollut paska sillä itse sinä elät elämääsi eikä sitä kukaan muu voi muuttaa. Turha on rypeä itsesäälissä vaan viskaa ajatukset huitsin nevadaan ja keksi jotain mielenkiintoista.
      Ota vastuu elämästäsi.

    • kannustusta tytölle

      Uskon että kirjoitit tosissasi ja koet että et voi nyt muuta. Kaikesta huolimatta rokaisen sinua avartamaan reviiriäsi. Liiku, kulje ihmisten parissa, harrasta ja pyri vaikka väkisin pois neljän seinä sisältä. '
      Kun pienestä alkaa, niin kokee kivoja ahaa-elämyksiä, alkaa luottaa itseensä ja huomaa että tämähän on kivaa.
      Minkälaiset suhteet sinulla on perheeseesi tai millainen perhe ylipäätänsä on. Onko sisaruksia.
      Et sinä outo ole. Ja totuus on, että kaikki ihmiset olemme tavalaan erilaisia ja omia persooniaan. Sinkin saat olla erilainen.

    • Anonyymi

      Helpottiko jo kohtuullisen seitsemän vuoden jälkeen ?

      • Anonyymi

        Onko se suomeksi Outokummun moniosaaja ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se suomeksi Outokummun moniosaaja ?

        Kysmsysysmerkii enne ei kuulu ola välimerkii eksie käyny koulus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysmsysysmerkii enne ei kuulu ola välimerkii eksie käyny koulus

        Kävin koulussa, mutta luin tunnilla Hauskaa puolituntista (= lehti)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin koulussa, mutta luin tunnilla Hauskaa puolituntista (= lehti)

        Ok buumeri


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1635
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1275
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1190
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1112
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1106
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1001
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      942
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      917
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      10
      788
    Aihe