Himon ja rakkauden erottaminen?

LangennutNainen

Miten erottaa rakkauden ja himon. Miehet tekevät tämän varmasti paremmin kuin naiset. Olen nainen ja olen himoinnut miestä jo yli vuoden. Hän himoitsee myös minua ja himo vie meidät liian usein mennessään. Mies on rakastunut toiseen naiseen ja minä kamppailen olenko idiootti rakastunut mieheen, vai sotkenko himon rakkauteen. Mistä erotan himon rakkaudesta? Miten himosta pääsee eroon?

7

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiima ei kestä kauan

      jos vielä kolmen voden kuluttua tunnet vahvaa kiintymystä, se on rakkautta. Mutta jos vuoden kuluttua ei himota, niin halusit vain seksiä.

      Kumma kuvio sulla/ teillä? Itse tulisin järkiini ja unohtaisin tuon himon. Mene hyvä nainen ulkomaille tuulettamaan ajatuksesi.

      • ulkoavaruuteen sit

        Helliä tunteita
        Halua
        Himoa, jo monta vuotta, pitäiskö mun lähteä ulkoavaruuteen, ei kai tuntematonta voi rakastaa.


    • neuvoja.

      Himosta pääsee eroon vain olemalla erossa himon kohteesta tarpeeksi kauan. Myös se auttaa, jos rakastut johonkuhun toiseen mieheen.

    • LangennutNainen

      Kiitos vastauksista. Himoa ja lankeemusta on kestänyt yli vuoden ja tilanne pahenee siinä mielessä, että molemmat ajattelemme jatkuvasti seksiä. Miten harrastaisimme sitä ja muistelemme mitä olemme tehneet jne. Harrastamme puhelinseksiä, jos emme voi nähdä. Ollaan usein sovittu, että nyt lopetetaan, mutta ei voida hillitä itseämme. Olemme pystyneet pidättäytymään maksimissaan pari viikkoa. En tiennyt tällaistä intohimoa olevan olemassa.

      Totta, että tämä on kumma kuvio. Siksi päädyin tulokseen, että miehet erottaa himon ja rakkauden, koska mies himoitsee minua jatkuvasti ja samalla liehittelee rakkauden kohdettaan. Tyhmäähän tämä on. Nyt kun tämän kirjoittaa ylös niin vielä tyhmemmältä vaikuttaa. :( Jatkan yrittämistä, että pääsen tilanteesta eroon.

      • Kokenut tietää

        Hanki toinen himon kohde niin himo tuohon häviää, rikot vain itsesi tuon kanssa.


      • Onneton todella

        Jos itse haluat erottaa nuo kaksi asiaa, mieti onko tyyppi sellainen kenen kanssa haluaisit tai voisit elää. Siitä saat vähän suuntaa. Ei sitä tiedä, onko mies rakastunut siihen toiseen naiseen, vai sanooko vaan, että voisi pyörittää sinua. Minun on vaikea ymmärtää sitä, ettet tiedä kumpaa tunnet, himoa vai rakkautta. Itselleni ero on hyvin selkeä. En voi harrastaa seksiä kenenkään kanssa, jos en ihastu tietyllä tavalla, mutta ei sillä rakkauden kanssa ole mitään tekemistä.


    • LangennutNainen

      "En voi harrastaa seksiä kenenkään kanssa, jos en ihastu tietyllä tavalla, mutta ei sillä rakkauden kanssa ole mitään tekemistä."

      En minäkään voi. Tietysti tunnen suurta vetovoimaa mieheen ja olen ihastunut. En voi harrastaa seksiä tunteettomana. En usko, että kukaan voi. Aina jotain viehätystä täytyy toiseen tuntea, jotta harrastaa seksiä. Mutta en erota sitä onko nyt kyseessä rakastuminen vai himo. Mikäli en näe miestä, on kaikki hyvin. En ikävöi häntä. Kun nähdään niin tunnen heti suurta vetovoimaa, samoin hän. Hänen kosketus tuntuu superhyvältä.

      Onneton todella: Ei ole sellainen mies, jonka toivoisin kumppaniksi, mutta tuolla ei ole mielestäni mitään tekemistä sen kanssa olenko rakastunut. Eihän kukaan voi päättää keneen rakastuu.

      Ja tiedän, että tilanne on typerä. Yritän päästä siitä pois, vaikka ei ole helppoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe