4G-tabletit kalliita

zetor

Nexus 7 32gb 4g. Tuollainen harkinnassa, mutta hintaero melko suolainen (369,- - 243,-) verrattuna wi-fi versioon. Kännykässä on vain 0,5 megan nettiliittymä (halpa perusliittymä jonka pidän), joten tabletissa pitäisi olla 3/4g-yhteys.
Löytyykö halvempaa hintaa? Jokin muu 7-8" 3/4G tabletti hyvällä näytöllä?

21

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä oikeastaan löydy Nexus 7 2013 mallin tasoista tablettia alle 400 euron hintaan. Periaatteessa puhelimesta voi ehkä tehdä wlan tukiaseman. Näin minäkin tein ja säästin rahaa kun ei tarvinnut ostaa 4G tablettia.

      • Galaxy pronote 12.2

        Juurikin näin kannattaa toimia, niin välttyy yllätyslaskuilta ainakin ulkomailla.
        pelkkä WIFI-tabletti riittää mainiosti.


    • Olen itsekin ihmetellyt sitä, että Wi-Fi- ja 3G/4G-mallien hintaerolla saa perustason hyvän älypuhelimen.

    • JaskaRoi

      En tiedä tuosta nexuksesta mutta galaxy 8" 4g 315€ tilasin täältä http://www.findit.fi/fin/search/619275.htm

      Mukaan olisi tulossa myös suojakotelo joten ei tuo huono hinta ole, toimittavat smartpostiin joten kuluja 5€

      Lauantaina tilasin joten saa nähdä tuleeko miten kun tuo vappu vähän sotkee, lupasivat kyllä 2-3 työpäivää toimitusajaksi.

      • JaskaRoi

        Sieltäpä se yllättäen tulikin jo tänään :D Ensivaikutelmat on aika jees ja hyvin tuntuu verkkokin pelittävän, saa nähdä sitten pitemmän päälle :) ..nyt sit roottausta etsimään!

        Kätevä on tuo smartpostikin, aika edullinen!


      • Hmmm....

        Oliko vain yksi kpl kun sivulla lukee että "Myyty" ?

        Oli sitäpaitsi 16GB versi. Aloituksessa puhutaan 32GB versiosta.


    • ei kannata ostaa

      Eihän sitä 4G verkkoakaan ole vielä kuin isommissa kaupungeissa. 3G ei ole joissain maaseudun mökkialueella.

    • 3gmies

      Hankin Sampan 10 tuumaisen, jossa myyjän mukaan 4g. Maksoi 324, mutta taitaa olla 3g.

      minulle ei väliä onko 3g vai 4

    • Sinulla olisi oikeus palauttaa se liikkeeseen ja pyytää rahat takaisin koska myyjä on kertonut väärin tuotteen ominaisuuden eli tuetut verkot.

      Itse palauttaisin etenkin jos olisi 4G liittymä jo tilattuna.

      • tuplatabu

        Samsung tab 3 10.1 laitteiden kanssa kannattaa olla tarkkana. Operaattorit pitää sitä vetotuotteena ja toinen sanoo toista ja toinen toista. Itsellä on tuo ja kameran takia ostin note2014 mallin paremmaksi


      • zetor
        tuplatabu kirjoitti:

        Samsung tab 3 10.1 laitteiden kanssa kannattaa olla tarkkana. Operaattorit pitää sitä vetotuotteena ja toinen sanoo toista ja toinen toista. Itsellä on tuo ja kameran takia ostin note2014 mallin paremmaksi

        Satuin löytämään Huutonetistä juuri tuon Nexus 7 4g-tabletin. Hintakin sopivalla tasolla uuteen verrattuna.


      • 3gmies
        zetor kirjoitti:

        Satuin löytämään Huutonetistä juuri tuon Nexus 7 4g-tabletin. Hintakin sopivalla tasolla uuteen verrattuna.

        Tiesin jo ostaessani että on 3g, en jaksunut alkaa myyjän kanssa vänkäämään.

        Hyvä laite minulle ihan 3gnäkin, ei ole 4g tilattuna.l


      • pelkkä 3G

        Kaikki 4G:nä markkinoitavat laitteet ovat tosiasiassa vasta 3G-tekniikkaa pienillä laajennuksilla. Televiestintäliiton määritelmän mukaan LTE cat3/4/5 yhteydet ovat 3G-yhteyksiä.
        Kunhan aitoja 4G-laitteita (ja yhteyksiä) alkaa parin vuoden päästä tulla myyntiin, voi vanhat "4G" laitteet palauttaa ja vaatia rahat takaisin parin vuoden viiveelläkin, kun myyty laite ei vastannut kuvausta. Tuollaisissa noin törkeissä myyntihuijauksissa ei vanhenemistakarajaa ole, kun rahoja vaatii takaisin.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/4G


      • Roskapuhetta,
        pelkkä 3G kirjoitti:

        Kaikki 4G:nä markkinoitavat laitteet ovat tosiasiassa vasta 3G-tekniikkaa pienillä laajennuksilla. Televiestintäliiton määritelmän mukaan LTE cat3/4/5 yhteydet ovat 3G-yhteyksiä.
        Kunhan aitoja 4G-laitteita (ja yhteyksiä) alkaa parin vuoden päästä tulla myyntiin, voi vanhat "4G" laitteet palauttaa ja vaatia rahat takaisin parin vuoden viiveelläkin, kun myyty laite ei vastannut kuvausta. Tuollaisissa noin törkeissä myyntihuijauksissa ei vanhenemistakarajaa ole, kun rahoja vaatii takaisin.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/4G

        vaihda Soneran tai DNA:n liittymäsi Elisaan niin saat 50 M LTE-yhteyksiä mökilläkin (kuten itse)


      • 300 mbps 3G
        Roskapuhetta, kirjoitti:

        vaihda Soneran tai DNA:n liittymäsi Elisaan niin saat 50 M LTE-yhteyksiä mökilläkin (kuten itse)

        Kaikkein hitain 3G LTE Cat3 on 100mbps. Cat 4 150mbps ja Cat5 LTE 300mbps ja sekin on edelleenkin 3G.


      • 3gmies

        Poistin laitteen suojakptelosta ja samalla näin takapinnassa tarran jossa oli tieto että laite on 4G.

        Minua ei siis myyjä harhauttanutkaan, vaikka aluksi niin luulin.

        Laite siis maksoi noin 320 ja on Sampan Tab 3 kymmentuumainen. Hyvin on toiminut ja olen ollut tähän tyytyväinen.


    • Tilattu

      Huawei MediaPad M1 8,0 4G 248€

      • käytössä on

        Huawei MediaPad M1 8,0" 4G 160€ alv. (oli Elisalla). Saunalahden 4G/LTE toimii kivasti mökillä, 30 km lähimmästä kaupungista.


    • Ehkä halvin?

      Soneralta
      Samsung GalaxyTab3 10.1 4G vain 299€

      • 248€

        Huawei halvin saunalahdelta. Hyvin toiminu tähän asti. Aluksi epäilin ku entinen oli samsung mutta en enää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe