Haluaisin miehen

Nainen 30 :)

Yksin oleminen kyllästyttää ja nämä pyhätkin on tosi hiljaisia.

55

1899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen 44

      Sama juttu! Ihanaa kun on pitkät vapaat, mutta samalla yksinäisyys ahdistaa.

    • Mies 26

      Eikö esim jostain tuolta treffien puolelta ole löytynyt? Luulisi että yksinäiselle naiselle löytyy kyllä joku mutta sitten taas toisinpäin ei tunnu millään löytyvän.

    • mies valmiina NYT!

      Haluan nussia sinua :)

      • sdfhf

        Loistava kommentti :D


    • kiltti mies.

      Haluaisin naisen.
      Yksin oleminen kyllästyttää ja nämä pyhätkin on tosi hiljaisia.
      Treffi puolelle en viitsi mennä kun naiset vonkaa seksiä heti ja haluan itse tutustua rauhassa. Mut jos joku haluaa tälläsen kivan miehen niin ilmoituksia vaan.

      • 2 + 2

        Hih, hauskaa! Minäkään en viitsi chattiin tai treffien puolelle mennä, kun miehet (nuoret, vanhemmat, varatut) vonkaavat jo ekassa lauseessa panoa!!! Minä sen sijaan haluaisin ensin perinteisille treffeille vaikkapa kahvikupposen ääressä ilman mitään kiirettä "panoille".

        Tasan ei käy!


      • kiltti nainen

        Kiltti mies!minkä ikäinen olet?


      • kiltti mies.
        kiltti nainen kirjoitti:

        Kiltti mies!minkä ikäinen olet?

        38 vuotta


      • sdsdb

        joo, tosi rasittavaa kun on heti kaikki pervot naiset kimpussa. Olen harkinnut laittavani profiiliini samanlaisen kiellon pervoille niinkuin jokatoisella naisella on miehille.


      • dgregh
        2 + 2 kirjoitti:

        Hih, hauskaa! Minäkään en viitsi chattiin tai treffien puolelle mennä, kun miehet (nuoret, vanhemmat, varatut) vonkaavat jo ekassa lauseessa panoa!!! Minä sen sijaan haluaisin ensin perinteisille treffeille vaikkapa kahvikupposen ääressä ilman mitään kiirettä "panoille".

        Tasan ei käy!

        Kun kaikkia naisia kerran niin tympii nuo vonkaavat miehet, niin.
        Miksen minä sitten miehenä herätä mitään kiinnostusta jos mainitsen etsiväni tuttavia ja ystäviä, bonuksena parisuhde jos hyvin synkkaa? Haluaako naiset sittenkin eläimellistä paneskelua vai luuleeko ne paranoidisti että kaikki miehet on panojen perässä huolimatta siitä mitä ne sanoo? Siinä tapauksessa varmaan onnea loppuelämän kera sinkkuna.


    • x771

      No kerropa aloittaja mistäpäin olet niin saat vähän sutinaa, kun miehet alkaa tänne jättelemään sähköpostiosoitteitaan. :)

    • yksinäinen.

      Ei tänne mitään osotteita saa laittaa ja miehet alkaa vonkaa seksiä jos laitat osoitteen.

    • voin antaa

      en vonkaa mutta tarjoan!

    • Sama täällä

      Nimenomaan ainainen yksin oleminen kyllästyttää muakin, huolimatta siitä, että en oikein aina kuitenkaan jaksa muiden seurassa olla, tosin sitä ei kyllä paljon ole tarjolla ollutkaan, joten on kai pakostikin tullut yksinäistyttyä vuosien saatossa. Satunnainen seksiseura ei todellakaan auta yksinäisyyteen,enemmänkin päinvastoin, jättää tyhjyyden tunteen jos oikeasti on vain seuran puutteessa ja jos seksistä innostuu liikaa niin seuraava kerta on pettymys.Oikeaa miestä tai ystävää on todella vaikea löytää enää näin vanhana kuin minä, mutta sulla on sentään vielä toivoa!

      • samuli66

        oisko se nyt noinkaan,vaan kyllä meillä kaikilla ainaski joskus yksinäisyys painaa ja tuntuu että seinät kaatuu:)


    • joku poikamies 30 v

      Mä oon alkanu pikkuhiljaa ymmärtää että miehet antaa naisille kukkia saadakseen p...a ja naiset antaa sitä p...aan, saadakseen lisää kukkia.
      Koska en oo ite kyllä antanu enkä saanu.

      • ...

        Pillu ja pillu, jos minä annan naiselle kukkia, niin teen sen kyllä osoittaakseni huomiota häntä kohtaan ja ilahduttaakseni häntä. Toki samalla myös tuodakseni sitä esiin, että minulla on kiinnostusta tehdä sellaista. En ihmettele jos naiset eivät kiinnostu, jos sinua kiinnostaa heissä vain pillun saaminen ja se on taka-ajatuksena kaikessa mitä heille tarjoat.

        Sitäpaitsi seksin osalta naiset haluavat myös saada, eivätkä pelkästään antaa. Yleisesti ottaen naisiakin kiinnostaa seksi ja he voivat nauttia siitä, jos et ole sattunut tietämään. Osa miehistä haluaa tarjota naisille seksissä sitä nautintoa, ja osalla on pelkästään omat saamiset mielessä. Ei pitäisi olla vaikea arvata kummanlaiset miehet naisia yleisesti ottaen kiinnostavat enemmän seksuaalisesti.


      • asdvcas
        ... kirjoitti:

        Pillu ja pillu, jos minä annan naiselle kukkia, niin teen sen kyllä osoittaakseni huomiota häntä kohtaan ja ilahduttaakseni häntä. Toki samalla myös tuodakseni sitä esiin, että minulla on kiinnostusta tehdä sellaista. En ihmettele jos naiset eivät kiinnostu, jos sinua kiinnostaa heissä vain pillun saaminen ja se on taka-ajatuksena kaikessa mitä heille tarjoat.

        Sitäpaitsi seksin osalta naiset haluavat myös saada, eivätkä pelkästään antaa. Yleisesti ottaen naisiakin kiinnostaa seksi ja he voivat nauttia siitä, jos et ole sattunut tietämään. Osa miehistä haluaa tarjota naisille seksissä sitä nautintoa, ja osalla on pelkästään omat saamiset mielessä. Ei pitäisi olla vaikea arvata kummanlaiset miehet naisia yleisesti ottaen kiinnostavat enemmän seksuaalisesti.

        No emmä koskaan kellekään ookaan mitään kukkia saati muita lahjuksia tuputellut, täälä vaan yxin tumputellut, hehe.
        Ja turhaanpa ottasinkaan yhteyttä naisiin, oon sen verran kuitenki mielisairas, vainoharhanen, itseinhoinen ja aikaansaamaton ettei musta kukaan jaksais kiinnostua. Mutta eipähän ainakaan tarvi mennä naimisiin. Ja toisaalta miksipä tuota kun en taho lapsia, edes vahingossa.


      • Miehet isolla M:llä
        ... kirjoitti:

        Pillu ja pillu, jos minä annan naiselle kukkia, niin teen sen kyllä osoittaakseni huomiota häntä kohtaan ja ilahduttaakseni häntä. Toki samalla myös tuodakseni sitä esiin, että minulla on kiinnostusta tehdä sellaista. En ihmettele jos naiset eivät kiinnostu, jos sinua kiinnostaa heissä vain pillun saaminen ja se on taka-ajatuksena kaikessa mitä heille tarjoat.

        Sitäpaitsi seksin osalta naiset haluavat myös saada, eivätkä pelkästään antaa. Yleisesti ottaen naisiakin kiinnostaa seksi ja he voivat nauttia siitä, jos et ole sattunut tietämään. Osa miehistä haluaa tarjota naisille seksissä sitä nautintoa, ja osalla on pelkästään omat saamiset mielessä. Ei pitäisi olla vaikea arvata kummanlaiset miehet naisia yleisesti ottaen kiinnostavat enemmän seksuaalisesti.

        Yleisesti ottaen kaltaisesi munattomat lipevät miehet eivät kelpaa meille naisille kuin taloudenpitäjiksi. Ja emme toki henno harhaista kuplaasi puhkaista, kun jonkunhan ne kotityöt pitää hoitaa, sillä aikaa kun me naiset käymme "kielikursseilla".


    • dddddddddddddddddddd

      Laita kuva tisseistäs niin voin tulla käymään koska vain ;)

      • defwef

        Pumppa-parpat on meille jotk emmä kestä naisen ailahtelevaa luonnetta. Kuka vaan osaa panna mutta kuka vaan ei osaa olla neisten kaa henkisesti. Se onkin juur niin perseestä, KO luonnollinen himokkuus ei lainkaan ota huomioon sitä onnistuuko myös henkinen kanssakäynti. Sit sitä vedetään käteen vaan.


      • asdfsaf

        No ei nyt pelkät tissit semmosinaa näytä ees kummosilta, kuden ei myöskään hiukset, silmät, sormet ,peppu tai mikään muukaan yxityiskohta. Mutta kun ne kaikki näkee kerralla niin sillon natsaa


    • Mä haluisin naisen kun kyllästyttää. Hiljaisia vaan ovat sekä aikuisten kirjeenvaihtopalstat että suomi24sen treffit. Mihinkä seuraavaksi etsimään?

      • pukamat pullottaa

        Perseestä.


    • ihminen on mätä

      Muistathan pershe eellä puuhun kiikkuja varoa näitä, vai pitäisikö kun
      täällä suoli24 sessa kirjoittelee, yhtä, mieleltään häiriintynyttä rikollista
      ämmää. Se tilailee näiltä nettisittisontiaisilta ymppäri mualimoo
      haittaohjelmia, mitä se sitten saattaa alkaa asennella sunkin koneelles.
      Maksun näistä se hoitaa vissiin osittain ainakin "luonnossa", levittää
      revvaa veppikameran eessä näile toisille nettisittisontiaisille.

      Tavoitteena on ottaa se sun nettilaittees hänen haltuunsa, se saattaa alkaa
      sitten seurata kaikkea sun tännekin kirjoittelemaas ja itse ollen ylläpidossa
      hommissa, alkaa pelata sun kanssas sellaista mätäpeliä, mitä sitä nyt vain
      voi sellaisen insestitaustalähtöisen kieroutuneen sieluvammaisen otuksen
      mielestä nyt vaan lähteä. Kun se on vielä niin ihastunutkin sinuun.

      Se kirjoittelee itse tänne yli puolet näistä jutuista, keksityillä eri nikeillä.
      Tavallaan se "keskustelee" itse itsensä kanssa täällä, varo tällaista erittäin
      sairasta henkilöä. Se luultavasti kirjoittelee vielä näihin täällä esiintyviin
      linkkeihin sisältyviin sivustoihin osan niistäkin jutuista sinne.

      Se on lisäksi verkostoituneena toisiin samanhenkisiin paskhaämmeihin,
      ne saattaa alkaa kirjoitella yhdessä yhteistyössä sinun sukuuskin, jos omaat
      sellaista, liittyvää niitä haittaavaa uutisointia, minkä ne pyrkii levittämään
      koko kansan luettavaksi. Itse olen aiemmin törmännyt vastaavaan touhuun
      metsäperälähtöisien kostoretkilepakoitten touhuiluissa, ennen täällä
      vastaavaan törmäämistä.

      Nämä/tämä nostaa tästä touhusta vielä ansiotuloa, se tienaa rahaa näillä
      touhuillaan ja paskhajutuillaan. Katos kun tää on tätä mainosrahoitteista
      touhua, se/ne saa pientä korvausta osittain kävijämäärään näillä
      sivustoilla liittyen.

      Mutta kaikenkaikkiaan, varo näitä tämänkaltaisia häiriintyneitä ämmiä,
      näitä on nykyään monissa muissakin paikoissa kuin vain täällä.
      Ja joka paikassa ne on yhtä vahingollisia.

    • Mulle voi kirjoitella halutessaan. (Juu, on vähän ontto profiili, tiedän)

    • Onko iällä väliä?

      Voisiko olla esim. 46-vuotias? Ja mistäpäin neiti on kotoisin ;)

    • joke3

      Todella outoa kirjoittelua, emäntä antoi jo eka kerralla ja oltu yhdessä jo 40v. Näin se menee pihtarit ja jos ei ole silmää kaverin suhteen jää yksin pahimmillaan loppuiäkseen.

      • mies.

        Samaa kaverikin kertoi että: "emäntä antoi jo eka kerralla ja oltu yhdessä jo reilut 60v. Tosin kertoja oli vain kerran kymmenessä vuodessa."
        Tosin kaverin mukaan emännässä ei ollut kehumista kun vieras oli paljon parempi kaikessa.


    • Nainen 30 :)

      Ei ole miehiä tullut vastaan mutta taidan mennä vaan tuonne live elämään katsomaan sitä miestä. Nettiin nyt ei oikein voi luottaa vaikka sieltä hyvällä tuurilla vois jonkun löytää.

      • Ei kiinnosta

        juosta turhakkeiden perässä, ei se parisuhde elämästä herkkua tee. Naiset ovat vmäisiä, itsekkäitä ym. En jaksa enää etsiä ketään, koska olen menettänyt uskon ihmisiin, kokonaan.


    • hölmöä on

      Mietis kun mies laittais ilmoituksen niin ei naisia kiinnostais

    • ees jees

      Te ette kelpaa kellekään, joten hommatkaa maksullista seuraa, Just tuollainen "haluan miehen" asenne johtaa vain maksullisten palveluiden luukulle tai tyrkyksi umpihumalaisille. Kukaan ei selvinpäin tuollaisia jaksa.

    • miten vaan

      Puhuminen on perinteisesti yksi parhaista keinoista tehdä toiseen vaikutus. Naiset tuppaavat panostamaan joskus vähän liikaa tuohon ulkoiseen olemukseen. Eli suuta auki ja kyllä se siitä :) Jos ulkonäkö on edes sinne päin, niin fiksu nainen saa aina seuraa.

    • mies yksin.

      Miestä ei haluta, se otetaan. Nainen saa miehen jos vain haluaa

      • Ei nyt sentään

        Ehkä sitä aina jonkun saisi (naisen tai miehen), mutta ei kai se nyt sentään riitä. Pitäähän kemioitten ja ajatusten kohdata ja natsata. Ei kai kukaan tyydy ensimmäiseen hönöön, joka vastaan sattuu kävelemään. Mieluummi ilman kuin jonkun seksihullun, juoppohullun, narsistin tai vastaavan kanssa. Ei tarvitse myöskään olla mikään missi tai mister Finland; ulkonäkö kun on vain kuorta Kokonaisuus ratkaisee, ja kai sitä mieluummin sitten on vaikka yksin kuin satunnaisen paskiaisen kanssa!


    • Tuleva Miehesi

      Se on kuulkaas naiset vaikeaa, kun ei treffisivulla kelpaa ja kun baarista ei saa kuin yhdenillan tarinoihin kelpaavia. Uskon kuitenkin että löydätte mieleisenne kunhan olette toisen 3 vuotta treffisivulla etsimässä maisteria.
      P.s onhan se uimamaisterikin....

    • HEIsssANN

      V I T T U mitä täällä uliset..

    • only big

      Mene Italiaan jos vain varallisuus riittää.Me suomalaiset miehet ei osata ottaa kaikkia,ujostuttaa vaikka kovaa leikkii kun on naisen saanut.Pelimiehet on etelässä.

    • hiljaista

      Minä haluaisin myös miehen. Sellaisen joka olisi samanlainen "luuseri" kuin minä niin sitten oltaisiin samalla viivalla. Sitten ei tarvitsisi selitellä ja hävetä esim kaverien vähyyttä. Olen niin kyllästynyt siihen miksi, miksi, miksi kyselyyn. Mistä helvetistä minä tietäisin. Jos olisi vastaus kaikkeen niin sitten en varmaan olisikaan näin paskassa elämäntilanteessa. Ja ulkonäkö ihan perus, en siis ole se satakiloinen finninaama kuitenkaan.

      • Tuohan olisi tietenkin se paras vaihtoehto, löytää kumppani joka on yhtä yksinäinen kuin itsekin. Itsekin olen miettinyt, että jos ei kavereita löydy, niin jossain vaiheessa olisi kuitenkin kiva löytää se oma kulta. Ja jos hänelläkään ei olisi monia kavereita, ei silloin tarvitsisi selitellä ja hävetä omaa tilannettaan. Kavereiden vähyys voisi jopa yhdistää meitä.

        Siinä en kyllä ole samaa mieltä, että joku olisi luuseri vaikka kavereita ei olisikaan. Kyllä ihminen on aivan eri syistä luuseri kuin sen takia onko hänellä kavereita vai ei.


      • hiljaista
        kavereitaetsimassa87 kirjoitti:

        Tuohan olisi tietenkin se paras vaihtoehto, löytää kumppani joka on yhtä yksinäinen kuin itsekin. Itsekin olen miettinyt, että jos ei kavereita löydy, niin jossain vaiheessa olisi kuitenkin kiva löytää se oma kulta. Ja jos hänelläkään ei olisi monia kavereita, ei silloin tarvitsisi selitellä ja hävetä omaa tilannettaan. Kavereiden vähyys voisi jopa yhdistää meitä.

        Siinä en kyllä ole samaa mieltä, että joku olisi luuseri vaikka kavereita ei olisikaan. Kyllä ihminen on aivan eri syistä luuseri kuin sen takia onko hänellä kavereita vai ei.

        On mukava huomata, että jonkun mielestä en ole luuseri. Valitettavasti olen kyllä sellainen monien ihmisten mielestä. Kaikkia paskaa on saanut kuunnella. Kaikki minussa on varmaan arvosteltu, aina kävelystä hiuksiin. Ja en todellakaan ole kerjännyt mitään huomiota vaan yrittänyt olla mahdollisimman huomaamaton ja liian kiltti olen myös. Välillä miettii miten olen kaiken kestänyt. No, kaikki ilo on ainakin elämästä hävinnyt. Välillä olen tietysti tyytyväisempi elämääni, mutta nauranut en ole pitkään aikaan. Joskus täytyy ottaa se ratkaiseva askel ja aloittaa muualla alusta. On lopputulos sitten mikä vaan niin näin ei voi enää pitkään jatkua.

        Onnea vaan kaikille. Olisihan se ihanaa, että olisi edes yksi läheinen ihminen.


      • x771

        Täältä sellaisen "luuserimiehen" löytäminen on helppoa, jos et ihan jossain korvessa asu. Sinun pitää vain kertoa asuinpaikka ja ikä. Tällä palstalla on naisten markkinat. :)


    • Mie.s.s. . ..

      Mulla kanssa rakkaus polttaa sydämmessä,... ja kiva tunnehan se on että on elossa :)

    • Hymyntakanasuru

      Olishan se kiva löytää mies ja tuntea olevansa välitetty ja rakastettu. Tää kevät/kesä aika on kyllä inhottavaa aikaa näin yksinäiselle.. Nähdä pareja ja kaveriporukoita onnellisena hymyssä suin nauttimassa auringosta... Joo no onneks on tottunut jo tähän

      • kiltti mies.

        On hiljaista ja huomen taas viikonloppu alkaa ja se vasta tylsää on. Pitää varmaan päivittää kalavehkeet kesää varten nii on jotain tekemistä. Uistimii vois ostaa muutamat kun vanhat on jo ruostuneet. Uutta siimaa kans pitää ostaa kun viime kesänä ostin liian paksua siimaa.


    • kokemusta on
    • 1+3

      Sama vika, ite haluisin kans jonkun naisen kainaloon, ja joskus haluisin myös lapsia. Mutta minkäs teet, ulkona mua vihataan milloin mistäkin syystä vaikka en ole mitään pahaa tehnyt kenellekkään, netissä mua vihataan samasta syystä. Uskokaa tai älkää niin ihmiset etsimällä etsii sen syyn vihata jotakuta.

      Treffi palstalla saan vierailuja profiiliin kyllä mutta viestejä en saa ainuttakaan, ja jos laitan kuvan sinne niin sitten loppuu vierailutkin siihen paikkaan.

      Mistä ruma muka naisen saisi. Ja jos et ole töissä niin se karsii vieläkin lisää. Ja jos sulla ei ole ainuttakaan kaveria ja harrastusta niin taas karsitaan lisää.

      Koskaan en ole seurustellut vielä, kertaakaan en ole päässyt treffeille, kertaakaan en ole naista pitänyt kädestä, halannut, suudellut tai saatika pannut.

      Tätä on yksinäisen elämä kun ketään ei välitä paskan vertaa.

      Niin ja ikää oli 28v ja olen Turusta.

    • Joku6666

      Haluatko tavata? Oon 22-vuotias mies, jos kiinnostaa vähän nuorempi liha ;)

    • paha mooses

      Nuoruus meni jo, tekemättä jäi kaikki asiat mitä tänä päivänä pidetään
      itsestään selvyytenä. Pikkuhiljaa tuli happamoiduttua syrjään kaikesta.
      Mitä hel,vettiä mä enää teen joillain toisenlaisen taustan omaavilla, ne on jo
      eriytyneet aivan erilaisiksi persooniksi, niillä on ihan eri intressit ja käsitykset
      elämästä kun mulla.

      Ei tällä taustalla ja nykyisellä niin henkisellä kuin fyysisellä statuksella enää
      eletä oikein minkäänlaista nykyakkoja kiinnostavaa elämää. En mä tuu enää
      koskaan matkustelemaan missään, enkä pahemmin harrastamaan mitään.
      Tuskin kykenen elämään kovinkaan paljoa toisten ihmisten seurassa
      vietettävää elämää, se on multa takana päin jo, ohi on.

      Eikä hirveesti jaksa enää innostaa ne mitä tässä iässä enää tarjolla on,
      mä todellakin elän sitten loppuun asti ennemmin vaikka totaali yksin.
      Oikeastaan vihaan jo tätä koko elölajia. No deal.

    • mies 30v

      Nainen 30: kiinnostaisiko pk-seudulta oleva 30v mies esim. Tapaaminen Kahvin tai drinkkien merkeissä mikäli vastauksesi on kyllä niin laitapa viestiä takaisinpäin

    • Anonyymi

      tule käymää asun mönninkadulla

    • Anonyymi

      olen mies menetin vaimoni maaliskuussa

    • Anonyymi

      minä en ole mikään pillunkyttääjä haluan seuraa tähän yksinäyteen aika näyttää muut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe