Pillifarkkuja

Interval

Hei, etsiskelen pk-seudulta melko elastisia pillifarkkuja. Itsellä ollut micmaciltä semmoiset ja levisilta. Micmac ei ehkä ole merkkinä minulle suunnattu mutta nuo ovat asiansa ajaneet. Levisit ovat kohtalaisen uudet mutta jalat yms näyttävät tosi hyvältä kun päällä kun toinen iho : D ja erittäin mukavat kun kangas ei ole jäykkää. Olen melko hoikka, joten koko vyötäröltä n. 29 jos on tosi slim fit

16

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmetystä

      Eiks sul oo niissä kivekset liian tiukassa?

      • Pillit kunniaan!

        Ei ne palliongelmat tule kuin pitkään jatkuneen pillifarkkujen käytön jälkeen. Kohtuukäytöllä ja sillä että välillä pitää verkkareita, ei ongelmia pitäisi tulla.

        Ja hei, kyllähän se on hienoa kun jöpötys näkyy ulkopuolelle. Onkohan kaikilla lökäpöksy-jonneilla jotain ongelmia maskuliinisuutensa kanssa? Ei tosimiestä haittaa vaikka kylillä naiset näkevät miehekkään stondiksen!


    • pikku-roobert

      Totta. Mut miltä pillifarkuissa sit näyttää ku on lepotilassa? Jos on silloin vähä niinku pienemmästä päästä niin sit se asia myös näkyy eiks vaan?

      • Interval

        Ei mulla kyllä sentään kalu niiss näy.. Ei ihan niiiin tiukat sit kai


    • pikku-roobert

      Ei kovana eikä velttona? Eiks mitään kohoumaa?

      • Interval

        Okei no ehkä sillon vähön mut nyt rupee lipsumaan aiheest. Mistä siis saa kunnon pillifarkkuja? Carlingsista taisin viimeeksi ostaa, valikoima oli vaan tosi suppea. Eli laajempaa valikoimaa mielellään kaivataan. Vai kannattaako löhteä viroon metsästämään, onko hinnat miten erilaiset?


    • pikku-roobert

      Viron hinnat on farkuissa ehkä alle k7lmanneksen Suomen hinnoist.

    • jeppe vaan

      Mun mielestä pillifarkut kyllä pitää olla sen verran kireät, että kaikki just näkyy. Eiks se ole ihan yleinen käytäntö?

    • pillit

      Komnentteja pillifarkku jätkiltä, näkyyks teillä niissä elimet päälle päin? Miten paljon?

      • Kyllä näkyy

        Kyllähän se näkyy aina pienenä pullotuksena. Stondiksessa aika huomattavastikin Ja olen ihan "normaalikokoinen" jätkä


    • pillit

      Kun ei ole stondista niin näkyyks sulla enemmän kalu vai pallit siinä kohoumassa?

    • ölömölö

      Turha kysyä, ei ne kehtaa vastata.

    • Niklas pilli

      Ainakin mä kehtaan! Kyllä näkyy pilleissä aina. Kepotilassa näkyy pallit enemmän ha kovana tietty kalu enemmän. Eiks näin oo kaikilla yleensä!

    • <<<

      KYL TOLLASIAKI VOIS KÄYTTÄÄ

    • tiukat on kivat

      Tyttöjen farkkuja kattomaan vaan. Tosin niissä on onglemana pituus. Ja mikä tuo palli onglema onmistä tässä jauhetaan?

    • onlynen

      Ite käytän tyttöjen tiukkoja onlyn farkkuja suosikkina ebbat tai rodeot ja kyllä etumus pullottaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe