Olet pimeempi kuin

luulin.

Kirjoittelet mm. palstalla vastauksia johon vastaat itse, ai mistä tiedän tämän olen harrastanut tietokoneita 20v.

Terapian paikka? Sinulle. :DD

11

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuleppa kun

      sinähän sitä teet.

      Kirjoittelet mm. palstalla vastauksia johon vastaat itse, ai mistä tiedän tämän olen harrastanut tietokoneita 20v.

      Sinä ja sun harrastuksesi, niillä on tietty ero osumien kohdalla ainakin, mutta tokihan muistat että mitä ja mihin olet vastannut.

    • jep!

      Sitä mäkin joskus epäilin, piti ihan itsekkin kokeilla. Joku vois ajatella että on terapian tarpeessa jos noin ajattelee. Näitä nyt ei kannata liian vakavasti ottaa, vai otatko. Sampa se, olen ollut suoraankin yhteydessä. Mikä on hyvintavallista ja normaalia. Mut eipä tää mua koskenutkaan. Kuhan tylsyyttäni kirjotan.

    • en usko, että

      haluaisin tunte ap kaltaista ihmistä. Kierrän kaukaa negatiiiviset ihmiset.

    • kiva harrastus

      sulla

      näen sut jakaukses kanssa treffeillä flanellipaidassasi tilaat pepsi maxin

      kyllästynyt ylipainoinen ikä-gootti pyöräyttää silmiään kerrottuasi kahdenkymmenen vuoden harrasterupeamastasi

      mietit hätäisesti millä käännät tilanteen voitokkaaksi jotta muutaman vuoden taas voisi modeemikaapeliasi pitkin virrata jokin muukin kuin uusin amerikkalaisvalmisteinen aikuisviihde

      kerro osuiko tilannenäkemykseni oikeaan ja millä prosentilla

    • kas näin

      Ai että jos kirjoittaa näin

      • kas näin

        ja siihen lisää hetken kuluttua vielä jotain, pitää mennä terapiaan?

        jatka sinä tietokoneharrastuksia, kai sekin ihmisen korvikkeesta käy. :)


    • mitenkäs

      onko sullakaan kaikki palikat koossa, kun miettii tuota sun aloitusta.

      Ketä voi häiritä, jos joku vastaileekin omiin aloituksiinsa, höh!! Käy välillä ulkona, siellä on kevät ja linnut laulaa. Nörtti!

      • riippuu viesteistä

        Voihan se kieltämättä joskus olla vähän erikoista, jos yksi henkilö kirjoittelee pitkät pätkät kahdella nimimerkillä, jotka "rakastavat" toisiaan.


      • ai joo niin
        riippuu viesteistä kirjoitti:

        Voihan se kieltämättä joskus olla vähän erikoista, jos yksi henkilö kirjoittelee pitkät pätkät kahdella nimimerkillä, jotka "rakastavat" toisiaan.

        onhan täällä eräs tuhatnikki ainakin, joka harrastaa moista leikkiä. Ei suoda tuhatnikille nyt sen suurempaa huomiota sitähän kun se kaipaisi.


    • Sinulle vain

      No mikäs estää menemästä sanomaan sitä pimeeksi naamatusten?
      Älä puskista huiki vaan ole MIES;)

    • huomaan

      aloittaja ei ole vaivautunut terapiaan. Harmi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe