Näytät niin ihanalta

Mieheltä naiselle

Ajattelen vähän väliä söpöä ja pehmoista olemustasi. Ihanat hiukset. Mitkä silmät. Ja kun katsoin sinua joskus silmiin, mikä kipinä siinä hetkessä oli. En pysty unohtamaan sitä. Kaunis hymy. Olet samaan aikaan kovalla ulkokuorella varustettu, mutta sisälläsi asuu herkkä ja iloinen pikkutyttö. Avoin ja luottava.

41

2105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suunnilleen

      Minkä ikäinen tää pikkutyttö on?

      • Voih mikä nainen

        Sisäinen tyttö ehkä 10-12 vuotias. Nainen itse selvästi vanhempi. Seeelvästi!


      • baaris näkee
        Voih mikä nainen kirjoitti:

        Sisäinen tyttö ehkä 10-12 vuotias. Nainen itse selvästi vanhempi. Seeelvästi!

        usein näitä sisäinen 12 ulkoinen 42 paaha kombo


      • En kestä!
        baaris näkee kirjoitti:

        usein näitä sisäinen 12 ulkoinen 42 paaha kombo

        Mietin joskus että miten ihmeessä hiukset poninhännällä voi näyttää niin hyviltä jollakin. Ihan pimeetä. Löysähkö poninhäntäkampaus. Ja niin täydellinen.


      • Voih mikä nainen kirjoitti:

        Sisäinen tyttö ehkä 10-12 vuotias. Nainen itse selvästi vanhempi. Seeelvästi!

        No, mun mielest toi ei enää oo kohteliaisuus. Aloitus oli just nappiin, mut pitikö siihen lisätä toi.


      • are we there yet
        En kestä! kirjoitti:

        Mietin joskus että miten ihmeessä hiukset poninhännällä voi näyttää niin hyviltä jollakin. Ihan pimeetä. Löysähkö poninhäntäkampaus. Ja niin täydellinen.

        Ai, luulin ettet tykännyt kun pidin hiuksia poninhännällä, vaan ennemmin auki...


      • lovjuu

    • lähetys saarnaajalla

      Sana hallussa.:-}

    • Suunnilleen

      Mä sitä naista tarkoitin ;)

    • Aaah, mikä olento...

      En mitenkään voi kertoa naisen ikää. Kyllä se nainen on. Ei tyttö enää. Mutta ei tätikään. Ei lähellekään. :)

      • suunnilleen täti?

        Siis täh? Ei täti oo aina vanha. Mut jos pelkäät iällä paljastavasi liikaa, niin anna olla...


      • Heleä...
        suunnilleen täti? kirjoitti:

        Siis täh? Ei täti oo aina vanha. Mut jos pelkäät iällä paljastavasi liikaa, niin anna olla...

        Annan olla. Mutta tuli vielä mieleen, että sillä on todella kaunis ääni.


      • Viskimuija
        Heleä... kirjoitti:

        Annan olla. Mutta tuli vielä mieleen, että sillä on todella kaunis ääni.

        Nonniin. Melkein jo tunnistin itseni tästä mut ääni on kuin viskiä 50 vuotta juoneella ja röökiä vetäneellä laitapuolen kulkijalla niin ei ollut mulle :D


    • nainen miehelle

      Onpas ihanasti sanottu, ihanaahan se olis jos tuo olis mulle, mutta maailmassahan on niin paljon tuommoisia ihania naisia että uskaltaako tätä aloitusta mennä omimaan. Mutta vois siis olla mullekin. Ja hänestäkin voisin jotain yhtä ihanaa kirjoittaa.

      Mutta kyllä nyt on mentävä nukkumaan, vaikka lomapäivä huomenna onkin. Hyvää yötä.

    • liibaslaabas

      Kerropa tämä sille ihanalle naiselle irl. Voi tuottaa enemmän tulosta, molemmille ;)

    • naiselta miehelle

      jänskätti tätä lukiessa. Huh, olen ehkä tuota kaikkea jota kuvasit. Onko sun ihanalla minkä värinen tukka? Minkä väriset silmät?

      • Siniset silmät.

        Vaalean ruskeat hiukset. Sinisimmu. Nyt puolet kaikista palstasta on, että iiiiiik!!!


    • oranssi villasukka

      Minä tapasin keskiviikkona erään miehen hänen työ-/harjoittelupaikallaan enkä ole sen koomin saanut häntä mielestäni. Oikeestaanhan me sillon jo toistamiseen nähtiin, mut tällä kertaa kaksin. Oli niin hyvä hänen seurassaan olla, että pitempäänkin olisin viipynyt.

    • joku jostain

      Kaunis viesti :3

      Näitä kokemuksia toivon monelle.. Lähinnä siis, että näkee syvemmälle olemukseen. :)

      • sinisimple

        Tajuatko,että kyseessä ei ole kaunis viesti vaan pikkutyttöjen kuvia tirkistelevän keski-ikäisen miehen viesti. Oppikkaa jo erottamaan pikkutytöistä kiinnostuneet miehet.


      • sulla o ittelläs
        sinisimple kirjoitti:

        Tajuatko,että kyseessä ei ole kaunis viesti vaan pikkutyttöjen kuvia tirkistelevän keski-ikäisen miehen viesti. Oppikkaa jo erottamaan pikkutytöistä kiinnostuneet miehet.

        mieltymys pedofiliaan kun näet sitä sielläkin missä sitä ei ole!! Mee hoitoon!


      • tarvitset hoitoa
        sulla o ittelläs kirjoitti:

        mieltymys pedofiliaan kun näet sitä sielläkin missä sitä ei ole!! Mee hoitoon!

        Opettele sinä tulkitsemaan viestejä ja niiden ajatusta oikein, niin ei tarvitse täällä unelmoida jonkun pikkutyttöjä rakastavan perään.


      • mi kaunein
        sinisimple kirjoitti:

        Tajuatko,että kyseessä ei ole kaunis viesti vaan pikkutyttöjen kuvia tirkistelevän keski-ikäisen miehen viesti. Oppikkaa jo erottamaan pikkutytöistä kiinnostuneet miehet.

        aloitus jonka joku sairas lesbo saa käännettyä sairaas mielessään väärin. Noh. Jos lesbol on noin likanen mielikuvitus niin saahan se puhtaankin näyttämään likaiselta!


      • kai tota
        mi kaunein kirjoitti:

        aloitus jonka joku sairas lesbo saa käännettyä sairaas mielessään väärin. Noh. Jos lesbol on noin likanen mielikuvitus niin saahan se puhtaankin näyttämään likaiselta!

        lepakkoa on kohdeltu kaltoin kun näkee likaista pikkutyttö vertauksessa- voi pyhä pietari millasii skitsoja täällä pyörii!
        Aloittajalle sylin täydeltä tsemppejä. Olet upea tyyppi pelkästee jo tekstisi perusteella! ♡love you♡


    • sulkeutuu tarvittaes

      Sen voi hukata ilkeilyllä kunnes joku sen taas joskus paljastaa.

    • Niin, sitä sanotaan huumorintajuksi. (ikävä jos sulla ei ole).

      Ja ihmisen sisällähän on kaikkien aikaisempien ikävuosien kerrostumat.

    • Hieno aloitus mut ton huumorintajun luonnehdinnan oisin jättäny pois.

      Vähempi parempi, keep it simple. Don't push your luck!

    • Oliko tämä

      M- naiselle? täällä muille taida enää viestejä ollakkaan :/

      • voi pyhä yksinkertaisuus

        Kaikki A- R j T - Ö naiset, voivat omia viestit ainoastaan jos oikea kirjain näkyy viestissä.


      • kyseleväinen
        voi pyhä yksinkertaisuus kirjoitti:

        Kaikki A- R j T - Ö naiset, voivat omia viestit ainoastaan jos oikea kirjain näkyy viestissä.

        Tuossako se sit on? Keskellä?


    • tyrnimarja

      Kerrassaan ihanaa lukea, että mies on kirjoittanut naisesta jotain noin söpöä. Surullista vain jos tämä nainen ei koskaan saa tietää, että hän on ajatuksissasi...

    • Menikö

      Menikö tää s-naiselle?

      • näkijä.

        Veikkaan että Sa**a. Se olis kyllä vähän niinku varattu mulle ;)


      • 1+1
        näkijä. kirjoitti:

        Veikkaan että Sa**a. Se olis kyllä vähän niinku varattu mulle ;)

        Mistäs päin tää Sa** on varattu?


    • tiipi

      Hei ap, mennäänkö joskus yhdessä leikkimään aikuista johonkin :) ?

      • tiipi

        Voitais käydä vaikka oopperassa, teatterissa tmv, kuin aikuiset ja olisimme ja nauttisimme toistemme seurasta. Siitähän oikeasti nauttii.... ja kun pääsisimme pois, olisimme taas ME, sinäjaminä!! Rannalla, kirppareilla, seikkalilijoina, kisaavina. Elämää maistavina...sinä ja minä yhdessä ♥


    • tyrnimarja

      Ap halusi vain lämmitellä ;) Nyt se ei enää vastaa teidän kysymyksiin :)

    • Onneton todella

      Miten kauniisti kuvailtu! Mies on nähnyt naisen todellisen olemuksen, koska on halunnut nähdä. Minutkin on joku nähnyt hieman samalla tavoin, mutta käänsi sitten katseensa pois.

    • wau

      taitais sukat pyöriä jaloissa jos tällaisen sais..

    • Ihana sielu

      Melkein itkin kun luin tämän. Aloittajalla on niin kaunis tapa ilmaista naisensa parhaat puolet. Onnekas nainen kuka lieneekään.

    • Sun pitää sanoa toi hänelle, kukaan ei muuten usko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe