Kuinka ihminen voikaa kaivat Thaimaahan ?

tapsa2012

Kohta kolmekymmentä on käyntiä Thaimaassa ja vetovoima on rajaton.

Olen ihan oikeasti hyvännäköinen ja ym.
Lapsiakin olen tehnyt enemmän kuin moni.

Olen myös älykkäämpi kuin moni.

Vaikka Tytöt Helsingin paheksuu minun Thaimaata ja sanoo varoituksia ym.
Thaimaa on kotini.

Ja sanon Rakastutte Thaimaahan ja Ihastutte Thaimaahan jos teillä
yleensä on sellaisia tuntemuksia muuhun kuin sosialismiiin tai valtioon ?

34

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapsa2014

      Avohoito taas pyhät päällä. Tiistaina pääset takaisin osastolle.

    • Tapsa5555

      Heh, tällaisilla viesteillä teet Pattayasta vähemmän älykkäiden sosiaalisesti rajoittuneiden lomapaikan, ja karkoitat perheet ja älykkäämmät. Oliko tämä tarkoituksesi laittaa Pattaya luusereiden lomakohteeksi? Teet 'hyvää' mainosta Pattayalle kyllä, tarkoituksella tai vahingossa.

      • Ihminen kun tietää paremmasta on vaikea sopeutua huonompaan.
        Mitä ihminen voi rakentaa sellaiseen maahan jota inhoaa ja halveksii ?

        Sama oli aikoinaan NL:ssä ja Itä-saksassa, ihmiset tappoivat mieluimmin
        itsensä, kun ei ollut toivoa .

        Eikö se näy teillä kommunisteilla hyvinkin tilastoissa yli 1360 tappaa itsensä
        Kommunisti-suomessa.
        Sama oli myös edellämainituissa maissa.


      • tapsa2012 kirjoitti:

        Ihminen kun tietää paremmasta on vaikea sopeutua huonompaan.
        Mitä ihminen voi rakentaa sellaiseen maahan jota inhoaa ja halveksii ?

        Sama oli aikoinaan NL:ssä ja Itä-saksassa, ihmiset tappoivat mieluimmin
        itsensä, kun ei ollut toivoa .

        Eikö se näy teillä kommunisteilla hyvinkin tilastoissa yli 1360 tappaa itsensä
        Kommunisti-suomessa.
        Sama oli myös edellämainituissa maissa.

        Eikö teistäkin ole kiva olla siellä missä on ihmisiä ja oikeaa elämää ?

        Ei läpinäkyvää kommunistista propagandaa ja virastojen olemassa olon
        todistelua ja tarpeellisuutta ?

        https://www.youtube.com/watch?v=5qG5BxloWow


      • Huono todistaja

        Jos joku vielä epäilee minkäsortin sakki sinne pattikselle menee, niin Tapsa
        todistaa.


    • jäteviemäri

      Tyhmä pitää olla jos ei tajua että Pattaya kerää tapsat luokseen.

      Alemman sosiaaliluokan alinta jämäsakkia joilla elämä on loppunut jo kymmeniä vuosia sitten. Huoria, viinaa ja ylipainoa. SIinä suomalaisten pattaya.

      • A. Tamaani

        Iltalehden Mattiesko Hytönen on saanut Tapsasta vaarallisen kilpailijan.


      • Harmittava takaisku

        Valitettavasti , täytyy myöntää. Tähän on tultu. Joskus vuosia ,vuosia sitten
        Pattaya oli Thaimaata. Nyt vanhat läskimaha ukot örveltää , kuola valuen
        nuorten tyttöjen perässä. Säälittävää menoa. Toivottavasti nuorempi
        sukupolvi ei ota esimerkkiä tästä ajasta.


      • Upea matkakertomus
        Harmittava takaisku kirjoitti:

        Valitettavasti , täytyy myöntää. Tähän on tultu. Joskus vuosia ,vuosia sitten
        Pattaya oli Thaimaata. Nyt vanhat läskimaha ukot örveltää , kuola valuen
        nuorten tyttöjen perässä. Säälittävää menoa. Toivottavasti nuorempi
        sukupolvi ei ota esimerkkiä tästä ajasta.

        Sinulla on aivan ihastuttavan älyllinen ja sanarikas tapa kertoa noita matkakertomuksiasi mitään unohtamatta. Niistä huokuu sellainen lämminhenkisyys ja sympaattisuus sekä syvä ja monipuolinen tietämys Thaimaan matkailusta ylipäätään.

        Kertakaikkiaan hurmaava sankari olet.


      • Those were the days
        Harmittava takaisku kirjoitti:

        Valitettavasti , täytyy myöntää. Tähän on tultu. Joskus vuosia ,vuosia sitten
        Pattaya oli Thaimaata. Nyt vanhat läskimaha ukot örveltää , kuola valuen
        nuorten tyttöjen perässä. Säälittävää menoa. Toivottavasti nuorempi
        sukupolvi ei ota esimerkkiä tästä ajasta.

        Ennen Pattaya oli paljon rankempi kohde kuin nykyään. Pattayalla oli seksikauppa huomattavasti avoimempaa kuin näinä päivinä. Muistan kun ensimmäisen reissuni Pattayalle tein 1979, silloin ei baarista tarvinnut tyttöjä etsiä, ensimmäisenä päivänä hotelli huoneeni ovelle koputettiin ja tyttö kysyi - Do you want sex 300 baht. Baareissa tytöt harrastivat lap dancea ilman alushuosuja ym ym. Pattaya on siistyitynyt huomattavasti noista ajoista.


      • Harmittaako takaisku
        Harmittava takaisku kirjoitti:

        Valitettavasti , täytyy myöntää. Tähän on tultu. Joskus vuosia ,vuosia sitten
        Pattaya oli Thaimaata. Nyt vanhat läskimaha ukot örveltää , kuola valuen
        nuorten tyttöjen perässä. Säälittävää menoa. Toivottavasti nuorempi
        sukupolvi ei ota esimerkkiä tästä ajasta.

        Tuo kirjoitus että Pattaya olisi muka ennen ollut siistimpi , todistaa että et ole montaa vuotta Pattayalla käynyt.


      • too later
        Those were the days kirjoitti:

        Ennen Pattaya oli paljon rankempi kohde kuin nykyään. Pattayalla oli seksikauppa huomattavasti avoimempaa kuin näinä päivinä. Muistan kun ensimmäisen reissuni Pattayalle tein 1979, silloin ei baarista tarvinnut tyttöjä etsiä, ensimmäisenä päivänä hotelli huoneeni ovelle koputettiin ja tyttö kysyi - Do you want sex 300 baht. Baareissa tytöt harrastivat lap dancea ilman alushuosuja ym ym. Pattaya on siistyitynyt huomattavasti noista ajoista.

        no voi harmi!!! ja minä nyt vasta eka kertaa menossa Pattayalle.25 vuotta liian myöhään:(


    • 28x...

      Tapsaa täällä kovastikin mollataan. Itse katson kuitenkin että Tapsa on tosi rehellinen ja syvästi kiintynyt maahan. Tapsan sanoista huokuu lämminhenkistä nykyisyyden ja tulevaisuuden uskoa joka on katoavaa perinnettä. Pidä vain Tapsa linjasi!

      • anti palaa vaan

        Samaa mieltä. Tapsa on ok. Palstoilla riekkuu vaan tuo yksi "läskittelijä" 24/7 joka pitäisi saada ojennukseen.


    • Tuossa Facebookissa juttelin yhden Thaitytön kanssa ja kerroin tulevani
      ja ym ym..
      Tyttö kysyi, että tuletko yksin ja vastasin joo ja heti seuraavan viestin
      Titteli muuttui Darlingsi .

      Siinnä näette kuinka vieraanvaraisia ja rakastavaisia Thaimaalaiset tytöt
      on ! !

      • lone some cowboy

        rahastaahan eiku rakastaahan he tai hän sinua.Onneksi olkon Tapsa2012!!!


    • pikku varoitus

      Myönnän tyhmyyteni sillä minun eka nettitreffailija paljastui huijariksi vasta kahden viikon aktiivisen viestien ja kuvienvaihdon jälkeen.
      En tosin rahaa sentään lähettänyt.

      Aloin haistaa sitten palaneen käryä ja vaadin nähdä henkkarit tai passin.
      Laittoi räikeän väärennöksen jonka jälkeen haistateltiiin ja uhkailtiin puolin toisin pari viestiä ja se oli siinä. Saattoi olla jopa kundi siellä rakentamassa sitä huijaustarinaa ja varsin taitavastikin vielä.
      Seuraava etappi olisi ollut että hän olisi pyytänyt rahaa johonkin tarkoitukseen.

      Siitä viisastuneena vaadin seuraavat daamit skypeen tai facebookin videochattiin jo muutaman viestin jälkeen tai homma sai jäädä. Sittenpäs sen hyvän löysinkin ja no problem!

      Näitä huijareita on kansainväliset nettitreffipalstat vääränään ja kotimaisetkin. Venäjältä ja Afrikasta tulee ne useimmat mutta ne on niin läpinäkyviä huijauksia että sen näkee jo profiilista tai ekasta viestistä.

      • Miksi sinä leikit tollaista, mene paikan päälle.

        Monet yrittävät saada sinun pankkitunnuksia täälläkin ja sosialistit yrittävät
        kytätä sinun yksityisyyttä ja käyttää sinua hyväksi Sosialisti-suomessa.

        Miksi kirjoittelet pahaa ihmisistä, vaikka kirjoittaja Thaimaasta tai Afrikasta
        netissä voi olla työkaverisi punaniska juntti ?

        Minä ainakin tykkään, kun tytöt käyttävät liitettä Darling, sopii paremmin luin sir ?


      • Jummarrysvirhe?
        tapsa2012 kirjoitti:

        Miksi sinä leikit tollaista, mene paikan päälle.

        Monet yrittävät saada sinun pankkitunnuksia täälläkin ja sosialistit yrittävät
        kytätä sinun yksityisyyttä ja käyttää sinua hyväksi Sosialisti-suomessa.

        Miksi kirjoittelet pahaa ihmisistä, vaikka kirjoittaja Thaimaasta tai Afrikasta
        netissä voi olla työkaverisi punaniska juntti ?

        Minä ainakin tykkään, kun tytöt käyttävät liitettä Darling, sopii paremmin luin sir ?

        Tapsa rakas minä olen ollut paikan päällä yhteensä vuosia ja harrastuksenikin puitteissa. Nyt vaan viime vuosina eroni jälkeen kiinnostunut Thaimaasta muussakin mielessä kun siihen on vapaus. En toki mene antamaan kenellekään rahaa ennenkuin tiedän asioiden oikean laidan.

        Tämä mainitsemani tyyppi oli niin taitava että onnistui johdattamaan hetken harhaan jopa kokenutta miestä.

        Tilastollisesti huijaukset tulevat etupäässä venäjältä ja kakkosena on ns "nigerialaiskirjeet".

        Jos sinulle riittää että joku kutsuu sinua nimellä darling niin minä haluan aika paljon enemmän naisesta. Ettet vaan ole se sinisilmäinen lypsylehmä itse Tapsa pieni?


      • Jummarrysvirhe? kirjoitti:

        Tapsa rakas minä olen ollut paikan päällä yhteensä vuosia ja harrastuksenikin puitteissa. Nyt vaan viime vuosina eroni jälkeen kiinnostunut Thaimaasta muussakin mielessä kun siihen on vapaus. En toki mene antamaan kenellekään rahaa ennenkuin tiedän asioiden oikean laidan.

        Tämä mainitsemani tyyppi oli niin taitava että onnistui johdattamaan hetken harhaan jopa kokenutta miestä.

        Tilastollisesti huijaukset tulevat etupäässä venäjältä ja kakkosena on ns "nigerialaiskirjeet".

        Jos sinulle riittää että joku kutsuu sinua nimellä darling niin minä haluan aika paljon enemmän naisesta. Ettet vaan ole se sinisilmäinen lypsylehmä itse Tapsa pieni?

        Joo Netistä ei tiedä kuka kirjoittelee ja mitä kirjoittelee:

        Täällä on myös paljon netti-poliiseja ja sosialisti-valtion probagandanisteja
        ja myös yksityisyyteen pyrkiviä erinlaisia sosialisti-valtion ja yksityisen sektorin
        edustajia.

        Minunkin tunnus oli välillä yö-aikaan kytketty estolistalle (Sosialisti tai netti-poliisi).

        Monien Treffi-palstojen " tytöt" on moni mm. maksettuja kirjoittelijoita ja luonnollisesti
        sinne on pesiytynyt näitä ns. Nigerialaiskirjeen kirjoittajia ym.
        Myös valtion (sosialisiti-hallinnon ) eri ns. viranomaiset ovat pesityneet tänne.

        Myös Facebook (Työantaja ym. nuuskivat kaikkia asioita) ja eivät varmastikkaan
        ole nuuskimassa hyvässä asiassa vaan Pahaa sinulle tehdäkseen.


      • pecosbill

        eikö sulla kotimaiseen akkaan ole kiinnostusta vai oletko vailla mahdollisuuksia?


      • 2xex
        Jummarrysvirhe? kirjoitti:

        Tapsa rakas minä olen ollut paikan päällä yhteensä vuosia ja harrastuksenikin puitteissa. Nyt vaan viime vuosina eroni jälkeen kiinnostunut Thaimaasta muussakin mielessä kun siihen on vapaus. En toki mene antamaan kenellekään rahaa ennenkuin tiedän asioiden oikean laidan.

        Tämä mainitsemani tyyppi oli niin taitava että onnistui johdattamaan hetken harhaan jopa kokenutta miestä.

        Tilastollisesti huijaukset tulevat etupäässä venäjältä ja kakkosena on ns "nigerialaiskirjeet".

        Jos sinulle riittää että joku kutsuu sinua nimellä darling niin minä haluan aika paljon enemmän naisesta. Ettet vaan ole se sinisilmäinen lypsylehmä itse Tapsa pieni?

        minulta akat on kusettanu tuhansia ja taas tuhansia euroja:(
        nim.kaksi kertaa naimisissa suomalaisen akan kanssa.


    • rhanu

      noi netti treffailut ihmetyttää. menkää paikan päälle. sielltä niitä löytää. tosin on niitä täällä helsingissäkin.

      • serkumpi herkumpi

        Lyhyellä lomalla se morsiamen etsintä on miltei mahdotonta. Siihen tarvitaan muutama selvä viikko, kavereita ja puskaradio. Baarista tai kadulta naisen koukkaaminen on tuuripeliä että sattuisit tuoreen, kauniin, halukkaan ja mukavan löytämään josta olisi iloa pidemmäksikin aikaa. Molemmille.

        Eräs parikymmentävuotta alueella asunut kaveri sanoi että jos tarvit itsellesi naisen niin hän laittaa vaimonsa asialle niin se tuo landelta ja muualta 200 serkkua näytille tarvittaessa ja siitä ei kun valkkaamaan. Eikös sekin ole sellainen manuaaliversio nettitreffeistä eräällä tavalla?

        Toistaiseksi oon pysynyt irtonumeroissa. Seuraavalla pitkällä reissulla ehkä katsastan muutaman "serkun".


      • those were the days

        Itse en ole koskaan lähetellyt rahaa thai tytöille, maksan heille paikan päällä vain sen sopivammme summan. Hölmöä lähetellä rahoja heille. Palvelusta maksetaan ei muulloin.
        Muutama vuosi sitten Woderfull 2 baarissa 2nd roadilla istuskelin yhden thai tytön kanssa ja bar feen olin juuri maksanut kun eräs ruotsalainen ilmestyi siihen paikalle. Tämä hurri oli jostain syystä minulle vihainen kun kerroin että tyttö on jo varattu ja bar fee maksettu. Tyttö kipitti hakemaan minulle sen 300 thb takaisin, ei ongelmia. Hurrikin rauhoittui ja kertoi että 2000 kruunua kuukausittain hän tytölle rahaa oli lähettänyt jo jonkin aikaa, luottaen siihen että muiden farangien kanssa tyttö ei ole. Minä toivottelin pariskunnalle hyvää jatkoa ja he poistuivat yöhön, hurri naama happamana. Päätin ottaa vielä yhden San Miguelin oluen ennen kuin baaria vaihdan kun baarin Mama-San (esimies) kertoi että tämä tyttö ei edes ole heidän työntekijänsä vaan nk freelanceri joka huijaa asiakkailta bar fee maksut ym . Tyttö kuulemma kehuskeli baarissa työskenteleville tytöille että neljä farangia lähettää kuukausittain hänelle rahaa. Älkää todellakaan luulko että ne tytöt uskollisina teitä odottaa. Voihan niitä poikkeuksiakin olla mutta ... Parempi itsellesi kun et usko kaikkea mitä tytöt kertovat sairaista vanhemmista rikkoontuneesta traktorista jne.


      • TWTD
        those were the days kirjoitti:

        Itse en ole koskaan lähetellyt rahaa thai tytöille, maksan heille paikan päällä vain sen sopivammme summan. Hölmöä lähetellä rahoja heille. Palvelusta maksetaan ei muulloin.
        Muutama vuosi sitten Woderfull 2 baarissa 2nd roadilla istuskelin yhden thai tytön kanssa ja bar feen olin juuri maksanut kun eräs ruotsalainen ilmestyi siihen paikalle. Tämä hurri oli jostain syystä minulle vihainen kun kerroin että tyttö on jo varattu ja bar fee maksettu. Tyttö kipitti hakemaan minulle sen 300 thb takaisin, ei ongelmia. Hurrikin rauhoittui ja kertoi että 2000 kruunua kuukausittain hän tytölle rahaa oli lähettänyt jo jonkin aikaa, luottaen siihen että muiden farangien kanssa tyttö ei ole. Minä toivottelin pariskunnalle hyvää jatkoa ja he poistuivat yöhön, hurri naama happamana. Päätin ottaa vielä yhden San Miguelin oluen ennen kuin baaria vaihdan kun baarin Mama-San (esimies) kertoi että tämä tyttö ei edes ole heidän työntekijänsä vaan nk freelanceri joka huijaa asiakkailta bar fee maksut ym . Tyttö kuulemma kehuskeli baarissa työskenteleville tytöille että neljä farangia lähettää kuukausittain hänelle rahaa. Älkää todellakaan luulko että ne tytöt uskollisina teitä odottaa. Voihan niitä poikkeuksiakin olla mutta ... Parempi itsellesi kun et usko kaikkea mitä tytöt kertovat sairaista vanhemmista rikkoontuneesta traktorista jne.

        Sana h u r r i on jostain syystä sensuroitu ????????


      • drftghjn
        serkumpi herkumpi kirjoitti:

        Lyhyellä lomalla se morsiamen etsintä on miltei mahdotonta. Siihen tarvitaan muutama selvä viikko, kavereita ja puskaradio. Baarista tai kadulta naisen koukkaaminen on tuuripeliä että sattuisit tuoreen, kauniin, halukkaan ja mukavan löytämään josta olisi iloa pidemmäksikin aikaa. Molemmille.

        Eräs parikymmentävuotta alueella asunut kaveri sanoi että jos tarvit itsellesi naisen niin hän laittaa vaimonsa asialle niin se tuo landelta ja muualta 200 serkkua näytille tarvittaessa ja siitä ei kun valkkaamaan. Eikös sekin ole sellainen manuaaliversio nettitreffeistä eräällä tavalla?

        Toistaiseksi oon pysynyt irtonumeroissa. Seuraavalla pitkällä reissulla ehkä katsastan muutaman "serkun".

        enemmän tuo kuulostaa paritukselta.


    • 28x...

      Onhan se mukava tunne kun kutsutaan darlingiksi vaikka aamulla on tukka pystyssä ja henki haisee vanhalle viinalle ja on muutenkin kuin puusta pudonnut. Kyllähän se niin on että pim'ppi maksaa aina, luulen että kaikki me miehet olemme sellaisia pieniä lypsylehmiä.

      Tytöt saavat kyllä lypsää minua kohtuullisesti mutta haluan itse määrätä hinnan. Niinkuin täällä on useasti todettu niin suomi- nainen se vasta kalliiksi tuleekin. Pientä se on mitä thai- tyttösen lempi maksaa....

      Niin tuosta Helsingin maksullisten tarjonnasta. Muutaman kerran on tullut Ratakadulla poikettua. Olipa siellä sitten oikea venäläinen pitkäsääri. Nuori ja nätti oli kuin karkki. Teimme diilin koko yöstä; 400.
      Ehdoksi asetin että klo 10.00 saa vasta poistua. Näin varmistin aamusaatavuuden. Likalla oli oma auto että säästin taksirahankin.
      Olihan tuo hieman hinnakas mutta laatu oli korkea.

    • 3,14x
      • 3,1459

        Minä ainakin. Sellaista paikkaa tuskin löytyy, mistä ei saisi negatiivisia uutisia kaivettua.
        "If you cannot stand the heat...stay away from Disney World of men"
        - George Washington II -


      • Suomi pahempi
        3,1459 kirjoitti:

        Minä ainakin. Sellaista paikkaa tuskin löytyy, mistä ei saisi negatiivisia uutisia kaivettua.
        "If you cannot stand the heat...stay away from Disney World of men"
        - George Washington II -

        Enimmillään high seasonin aikaan Pattayalla on turistit mukaan lukien jopa 4 kertaa enemmän ihmisiä kuin Helsingissä. Silti Helsingissä tapahtuu paljon enemmän rikoksia kuin Pattayalla.

        Lisäksi on huomioon otettava se että Helsinki ei ole mikään bilekaupunki turisteille eikä paikallisille.

        Laki on kova Thaimaassa ja poliisit armottomia. Lisäksi rikollisten julkinen häpäisy nimillä ja kuvilla mediassa on kova paikka buddhalaisessa maassa rikollisille.

        Meille pitäisi saada mallia tuosta toiminnasta jotta saataisiin meidän rikosluvut yhtä alas. Vastalahjaksi voisimme viedä Thaimaahan ajo-opetusta ja liikennesääntöjä.


    • Patilan Ossi

      Tuota ajo-opetusta olen siellä paljonkin antanut. Kyllä Pattiksen tytöistä monikin osaa ajella hyvin ja huolella alapään karvareuhkan, miehelle sileän pehmeäksi. Liikennesääntöpuolella olen opettanut nopeasti väistämään takaatulijoita, jotka yrittävät kiilailla väärään väliin. Samaten huomauttanut, että eteä tulijoilla on aina vapaa kulkuoikeus esteettömästi.
      Joten ainakin minä olen yrittänyt parhaan taitoni mukaan näitä Thaimaan surulölisen kuuluisia liikenneonnettomuustilastoja.

    • buriman

      joo kyllä oli suru puserossa kun 3kk jälkeen tipahdin takas tänne suomaahan mutta kyllä se tästä :) muutaman kerran näin autoja ihan romuna eli usein rytisee autoillakin vaikka suurin osa kyllä kuolee mopon puikoissa. n. 45 ihmistä joka päivä!! ikinä en rahaa lähetä vaikka joskus ne ihanat oppaat sitä kyselevätkin... :) Tapsalle tsemppiä pidä toi linja! khap!

    • hihhhuli

      MINÄ olen sata kertaa viisaampi kuin sinä ja tuhat kertaa komeampi kuin sinä ja rahaakin riittää ihan jaella asti...
      Ja minä olen valtio ja Lenin on ihanteeni....Punalippu salkoon!!!!

      No vitsi vitsi....meikäläinen on ihan tavallinen duunari enkä läheskään yhtä komea kuin sinä luuseritapsa,ei kaikki voi näyttää tomcruseilta tai kevinkostnereilta tai bratpitteiltä.Sinulle ne onnenlahjat tapio on suotu,kateeksi käy,kaunis ja viisas tapani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe