Hei,auttakaa ny oikeesti :(

I don't know :(

Tiedättekö te jotain lävistys liiketta jossa he tekisivät 10 melkein 11-vuotiaalle jestrum lävistyksen? Minulla on lupa kyseiseen lävistykseen ja äitini olisi kyllä mukana. Kiitos jo nyt auttajille! :)

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruma lävistys

      Toivottavasti ei tehdä missään. Odota muutama vuosi niin katsotaan haluatko lävistyksen todella.

    • 17-v epäilijä..

      Kuinka vastuuton vanhempi pitää olla, että antaa 11-vuotiaan otta lävistyksen? Olet liian nuori ajattelemaan mitään lävistyksiä, saati ottamaan niitä. Harva 11-vuotias on niin kypsä, että osaa ajatella pitemmälle lävistyksen vaikutusta elämään. Olen satavarma, että tulet katumaan vanhempana.

      Kyllä minäkin halusin 12-vuotiaana huulikorua, mutta olen kiitollinen että vanhempani antavat minun ottaa nyt 17-vuotiaana haluamani huulikorun. Tuskin olisin sitä niin pienenä edes osannut hoitaa kunnolla... Odota kunnes olet 14-vuotta, mieluiten 15-vuotiaaksi ja lävistystä pitää oikeasti harkita edes pari vuotta ja etsiä tietoa kyseisestä lävistyksestä.

      Sori kultaseni, mutta kukaan oikeasti ammattitaitoinen lävistäjä EI tee alle 14-vuotiaalle lävistystä, vaikka olisi kenen lupa tahansa. : )

      • unelmanimurskaantuvat

        :( kiitos ny kuitenkin molemmille..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe