Taivasten valtakunta

Nittaminax

ja onneksi sen jauhaminen loppuu useiksi kuukausiksi. Ei mulla mitään asiaa ole kuhan huuliani heilutan niinku muutkin ja hyvin muuten tuulettuu.
Miettinyt tässä et mikä pakko on ruveta joksikin lentäjäksi jos ei edes ilmassa pysy.
Jos meidät olis tarkoitettu lentämään niin kait meillä siivet olis ihan omasta takaa.
Nyt pitää johonkin härveliin mennä et vois tippua alas ja sit voivotella kuinka joillakin kävi huono tuuri kun valitsivat väärän koneen.

Niin olen se minäkin ollut hyvä lentäjä commodore94 peleissä vai oliks se 84.
Ampumahiihtokin huippu tuloksin enkä ketään kuoliaaksi sentään ampunu.
Jatzikin oli kiva peli ku oppi huijaamaan.

54

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bessie*

      Miten niin Taivasten Valtakunnasta 'jauhaminen' loppuu useiksi kuukausiksi?

      • Auts..rouva ihmettelijähän taas tuli kyselemään kun ei jotain ymmärrä.
        Mietihän nyt tarkkaan mitä mahdoin ajatella.


      • bessie*
        Nittaminax kirjoitti:

        Auts..rouva ihmettelijähän taas tuli kyselemään kun ei jotain ymmärrä.
        Mietihän nyt tarkkaan mitä mahdoin ajatella.

        Jahas, vai noin moukkamaisen ja tympeän vastauksen rouva nimittelijä antaa tavalliseen kysymykseen.
        En tosiaan ymmärtänyt tuota kohtaa ja siksi kysyin.


      • bessie* kirjoitti:

        Jahas, vai noin moukkamaisen ja tympeän vastauksen rouva nimittelijä antaa tavalliseen kysymykseen.
        En tosiaan ymmärtänyt tuota kohtaa ja siksi kysyin.

        Olen moukka ja tympeä silloin jos joku tekeytyy itse sellaiseksi.
        Ainahan sinä kysyt, oli asia vaikka kuinka aloituksessa selitetty.


      • bessie*
        Nittaminax kirjoitti:

        Olen moukka ja tympeä silloin jos joku tekeytyy itse sellaiseksi.
        Ainahan sinä kysyt, oli asia vaikka kuinka aloituksessa selitetty.

        Vaan minäpä en tekeytynyt miksikään, vain kysyin kohtaa jota en edelleenkään ymmärrä.

        Yleensäkin kysyn ellen jotain tiedä tai ymmärrä. Ja eiköhän kysyminen keskustelupalstoilla ole aika tavallista? Taidatkin tarkoittaa, että juuri minä en saisi kysellä?

        Tässähän taannoin joku yritti oikein töikseen lyödä minuun IHMETTELIJÄN leimaa, sinäkö? En muista tulinko jo silloin sanoneeksi, että mielestäni se sopii minulle yleensäkin ja nimenomaan täällä lyötynä otan sen ilman muuta suurena kohteliaisuutena.

        Ai niin, uusin ihmettelyn aiheeni; miksi et voi vastata kysymykseeni? Joka kuuluu että miten niin Taivasten Valtakunnasta 'jauhaminen' loppuu useiksi kuukausiksi?
        Mitä se tarkoittaa?


      • otan osaa
        bessie* kirjoitti:

        Vaan minäpä en tekeytynyt miksikään, vain kysyin kohtaa jota en edelleenkään ymmärrä.

        Yleensäkin kysyn ellen jotain tiedä tai ymmärrä. Ja eiköhän kysyminen keskustelupalstoilla ole aika tavallista? Taidatkin tarkoittaa, että juuri minä en saisi kysellä?

        Tässähän taannoin joku yritti oikein töikseen lyödä minuun IHMETTELIJÄN leimaa, sinäkö? En muista tulinko jo silloin sanoneeksi, että mielestäni se sopii minulle yleensäkin ja nimenomaan täällä lyötynä otan sen ilman muuta suurena kohteliaisuutena.

        Ai niin, uusin ihmettelyn aiheeni; miksi et voi vastata kysymykseeni? Joka kuuluu että miten niin Taivasten Valtakunnasta 'jauhaminen' loppuu useiksi kuukausiksi?
        Mitä se tarkoittaa?

        Autuaita ovat yksinkertaiset.


      • bessie* kirjoitti:

        Vaan minäpä en tekeytynyt miksikään, vain kysyin kohtaa jota en edelleenkään ymmärrä.

        Yleensäkin kysyn ellen jotain tiedä tai ymmärrä. Ja eiköhän kysyminen keskustelupalstoilla ole aika tavallista? Taidatkin tarkoittaa, että juuri minä en saisi kysellä?

        Tässähän taannoin joku yritti oikein töikseen lyödä minuun IHMETTELIJÄN leimaa, sinäkö? En muista tulinko jo silloin sanoneeksi, että mielestäni se sopii minulle yleensäkin ja nimenomaan täällä lyötynä otan sen ilman muuta suurena kohteliaisuutena.

        Ai niin, uusin ihmettelyn aiheeni; miksi et voi vastata kysymykseeni? Joka kuuluu että miten niin Taivasten Valtakunnasta 'jauhaminen' loppuu useiksi kuukausiksi?
        Mitä se tarkoittaa?

        Tiedätkö miksi en viitsi vastata. Vääristelet asioita, vaikka sinulle vastaisikin, niin kuin nytkin teet ja syyttelet minua sellaisista asioista mitä en ole tehnyt.
        Minä uskallan sanoa asiani nikilläni enkä piilosta ja puskasta.

        Jos et osaa nähdä aloituksessa kokonaisuutta vaan takerrut yhteen lauseeseen niin unohda koko juttu. Mene vaikka nukkumaan ja mieti asiaa yön yli.


      • osaa otan minäkin
        otan osaa kirjoitti:

        Autuaita ovat yksinkertaiset.

        bessie pelaa korteilla jotka on saanu, huonot kortit ;)


      • otan oman osani
        osaa otan minäkin kirjoitti:

        bessie pelaa korteilla jotka on saanu, huonot kortit ;)

        Todella lapsellista nimellä mainiten morkata toista kirjoittajaa.

        Kukin on ja saa olla omanlaisensa. Onneksi emme ole klooneja toisistamme.

        Miksi täällä pitäisi kaikkien kirjoittaa minulle "tykättäviä" kommentteja.


      • bessie*
        otan osaa kirjoitti:

        Autuaita ovat yksinkertaiset.

        No sinäpä otat osaa keskusteluun todella antavasti.

        Sen verran yksinkertainen olen, että vedän yksinkertaisia johtopäätöksiä. Mm. että 'taivasten valtakunnasta jauhamiset' eivät tule loppumaan, eivät täällä, eivät muualla. Tavalla tai toisella niistä keskustellaan aina. Olen aivan varma, että jos kaikki tämänkin sivun keskustelut lukisi läpi, niin taatusti löytyy jotain, onhan esim. kuolema aika suosittu aihe.

        Yksinkertainen epäilemättä olen, mutta autuas en. Minähän en edes usko Taivasten Valtakuntaan.


      • tiluliluliiiii
        otan oman osani kirjoitti:

        Todella lapsellista nimellä mainiten morkata toista kirjoittajaa.

        Kukin on ja saa olla omanlaisensa. Onneksi emme ole klooneja toisistamme.

        Miksi täällä pitäisi kaikkien kirjoittaa minulle "tykättäviä" kommentteja.

        Kun on lusikalla annettu ei voi kauhallista vaatia.


      • otan oman osani
        tiluliluliiiii kirjoitti:

        Kun on lusikalla annettu ei voi kauhallista vaatia.

        Sinä sen tiedät?

        EVV = ei vaadi vastausta


      • bessie*
        Nittaminax kirjoitti:

        Tiedätkö miksi en viitsi vastata. Vääristelet asioita, vaikka sinulle vastaisikin, niin kuin nytkin teet ja syyttelet minua sellaisista asioista mitä en ole tehnyt.
        Minä uskallan sanoa asiani nikilläni enkä piilosta ja puskasta.

        Jos et osaa nähdä aloituksessa kokonaisuutta vaan takerrut yhteen lauseeseen niin unohda koko juttu. Mene vaikka nukkumaan ja mieti asiaa yön yli.

        Pientä rajaa nyt tuohon syyttelyyn. Tein taas sen pahan asian, KYSYIN. Kaikki on näkyvissä, rauhoitu ja lue.

        Yritätkö määrätä kuinka sinulle pitäisi vastata ja mihin kohtaan tarttua?!


      • tiluliluliiii
        otan oman osani kirjoitti:

        Sinä sen tiedät?

        EVV = ei vaadi vastausta

        Vastaan silti, sehän näkyy.


      • otan oman osani
        tiluliluliiii kirjoitti:

        Vastaan silti, sehän näkyy.

        Senkus. :))

        IH = ihan vapaasti


      • kysele vaan
        bessie* kirjoitti:

        Pientä rajaa nyt tuohon syyttelyyn. Tein taas sen pahan asian, KYSYIN. Kaikki on näkyvissä, rauhoitu ja lue.

        Yritätkö määrätä kuinka sinulle pitäisi vastata ja mihin kohtaan tarttua?!

        Eihän kysyvä tieltä eksy kun ei tietä tiedä.


      • - sama
        otan oman osani kirjoitti:

        Senkus. :))

        IH = ihan vapaasti

        Ohoh, olen menettänyt kirjoitustaitoni, exkuse mua.


      • bessie* kirjoitti:

        Pientä rajaa nyt tuohon syyttelyyn. Tein taas sen pahan asian, KYSYIN. Kaikki on näkyvissä, rauhoitu ja lue.

        Yritätkö määrätä kuinka sinulle pitäisi vastata ja mihin kohtaan tarttua?!

        "Tässähän taannoin joku yritti oikein töikseen lyödä minuun IHMETTELIJÄN leimaa, sinäkö? En muista tulinko jo silloin sanoneeksi, että mielestäni se sopii minulle yleensäkin ja nimenomaan täällä lyötynä otan sen ilman muuta suurena kohteliaisuutena."

        Joten lopeta se urputtaminen.


      • tiluliluliiii
        - sama kirjoitti:

        Ohoh, olen menettänyt kirjoitustaitoni, exkuse mua.

        Menköön samaan piikkiin.


      • - det samma
        tiluliluliiii kirjoitti:

        Menköön samaan piikkiin.

        Pitääkö vetää piikkinen herne nenuun? :))


      • tiluliluliiii
        - det samma kirjoitti:

        Pitääkö vetää piikkinen herne nenuun? :))

        Elä vejä ;);)


      • otan osaa
        bessie* kirjoitti:

        No sinäpä otat osaa keskusteluun todella antavasti.

        Sen verran yksinkertainen olen, että vedän yksinkertaisia johtopäätöksiä. Mm. että 'taivasten valtakunnasta jauhamiset' eivät tule loppumaan, eivät täällä, eivät muualla. Tavalla tai toisella niistä keskustellaan aina. Olen aivan varma, että jos kaikki tämänkin sivun keskustelut lukisi läpi, niin taatusti löytyy jotain, onhan esim. kuolema aika suosittu aihe.

        Yksinkertainen epäilemättä olen, mutta autuas en. Minähän en edes usko Taivasten Valtakuntaan.

        Vastaan niin kuin saajalle on oikein.


      • :))
        otan osaa kirjoitti:

        Vastaan niin kuin saajalle on oikein.

        Aika huvittava kommentti


      • bessie*
        Nittaminax kirjoitti:

        "Tässähän taannoin joku yritti oikein töikseen lyödä minuun IHMETTELIJÄN leimaa, sinäkö? En muista tulinko jo silloin sanoneeksi, että mielestäni se sopii minulle yleensäkin ja nimenomaan täällä lyötynä otan sen ilman muuta suurena kohteliaisuutena."

        Joten lopeta se urputtaminen.

        Lopeta itse. Johan tuo kävi selväksi, että raivostut kysymyksistä, mutta kysymys on VAIN kysymys. Usein sellaiseen laitetaan vielä kysymysmerkki perään...


      • bessie*
        otan osaa kirjoitti:

        Vastaan niin kuin saajalle on oikein.

        No voi, ei minun mielikseni tarvitse yrittää olla, "otan osaa". Jokainen vastaus on minusta 'oikein'.


      • otan osaa
        :)) kirjoitti:

        Aika huvittava kommentti

        Eikö ollutkin....kiva kun ilahdutin.


      • otan osaa
        bessie* kirjoitti:

        No voi, ei minun mielikseni tarvitse yrittää olla, "otan osaa". Jokainen vastaus on minusta 'oikein'.

        Parannan tapani enkä yritä olla mieliksesi.


      • - aina sama
        tiluliluliiii kirjoitti:

        Elä vejä ;);)

        Ei päästy painimaan. Pah. :(

        No, sitten seuraavalla kerralla.


      • tiluliluliiii
        - aina sama kirjoitti:

        Ei päästy painimaan. Pah. :(

        No, sitten seuraavalla kerralla.

        Ostamma rikoot seuraavaa kertaa varten ;)


      • en B enkä N
        bessie* kirjoitti:

        Vaan minäpä en tekeytynyt miksikään, vain kysyin kohtaa jota en edelleenkään ymmärrä.

        Yleensäkin kysyn ellen jotain tiedä tai ymmärrä. Ja eiköhän kysyminen keskustelupalstoilla ole aika tavallista? Taidatkin tarkoittaa, että juuri minä en saisi kysellä?

        Tässähän taannoin joku yritti oikein töikseen lyödä minuun IHMETTELIJÄN leimaa, sinäkö? En muista tulinko jo silloin sanoneeksi, että mielestäni se sopii minulle yleensäkin ja nimenomaan täällä lyötynä otan sen ilman muuta suurena kohteliaisuutena.

        Ai niin, uusin ihmettelyn aiheeni; miksi et voi vastata kysymykseeni? Joka kuuluu että miten niin Taivasten Valtakunnasta 'jauhaminen' loppuu useiksi kuukausiksi?
        Mitä se tarkoittaa?

        Minusta aloitus on samaa tyyliä mitä Hoo käyttää. Asia kerrotaan epäselvästi, sitten syytetään tyhmäksi jos pyytää selventämään.


      • :) :)
        Nittaminax kirjoitti:

        Olen moukka ja tympeä silloin jos joku tekeytyy itse sellaiseksi.
        Ainahan sinä kysyt, oli asia vaikka kuinka aloituksessa selitetty.

        Nmix kieltämättä sinusta saa sellaisen kuvan.


    • Mites tämä otetaan?
      Törkeäksi, törkeydeksi vai hölmöydeksi?

      H.

      • Jos vaikka samoin kuin omatkin aloituksesi. Eikö olekin mukavaa kun ei tiedä mistä ottaa kiinni.


      • Nittaminax kirjoitti:

        Jos vaikka samoin kuin omatkin aloituksesi. Eikö olekin mukavaa kun ei tiedä mistä ottaa kiinni.

        "Nittaminax"

        Kyllä minä tiedän.
        Kysin vain miten muut ovat tietävinään.

        H.


    • Isa Puska

      Ei ihmisellä ole suomuja ja räpylöitäkään, ja silti sukeltaminen on yleinen harrastus.
      Samoin kuin vuorikiipeily, vaikkei ole syntymässä suotu hakkuja käpäliin.
      Niissäkin vasta sattui pahoja onnettomuuksia.
      Kaipa joitakin kiehtoo kuoleman läheisyys?

      Ihminen leikkii ikänsä = harrastaa. Kilpailee itsensä ja muiden voittamisessa, mitä ihmeellisimmillä tavoilla.

      • Eikä ole kiduksiakaan joten miksi pitää sukeltaa niin syvälle et hukkuu.
        Vuorillekkaan ei ole pakko kiivetä jos ei henki ole kyseessä. Harrastakoot niin ettei toisten tarvii heitä ruveta oman henkensä uhalla pelastaa.

        Minäkin harrastan vain hienoja pelejä.
        Pasianssia ja silleen..


      • Isa Puska
        Nittaminax kirjoitti:

        Eikä ole kiduksiakaan joten miksi pitää sukeltaa niin syvälle et hukkuu.
        Vuorillekkaan ei ole pakko kiivetä jos ei henki ole kyseessä. Harrastakoot niin ettei toisten tarvii heitä ruveta oman henkensä uhalla pelastaa.

        Minäkin harrastan vain hienoja pelejä.
        Pasianssia ja silleen..

        Pasianssia minäkin, ja pleikkari kakkosta.
        Mikä pakko on ajaa tuhatta ja sataa tupakkatehtaitten mainostajina = Formula.
        Nyrkkeilyssä mitä järkeä? Hakataan aivoja laidasta laitaan.
        Laskettelu pitää lailla kieltää, nytkin vammauttanut monia.

        Elämä on pelottavaa, ja toisille sekään ei riitä.


      • Isa Puska kirjoitti:

        Pasianssia minäkin, ja pleikkari kakkosta.
        Mikä pakko on ajaa tuhatta ja sataa tupakkatehtaitten mainostajina = Formula.
        Nyrkkeilyssä mitä järkeä? Hakataan aivoja laidasta laitaan.
        Laskettelu pitää lailla kieltää, nytkin vammauttanut monia.

        Elämä on pelottavaa, ja toisille sekään ei riitä.

        Meillä ei ole enää mitään pleikkareita ja nekin mitä pelaan on vaan tän netin kautta. Olis ehkä kiva hankkia se nelonen, mut mitä lie maksaa.


    • äijä.

      -olemme vaivasten valtakunnassa, vaivoja piisaa.... :)

      • posari

        Tämä se vasta taitolaji onkin.


      • Ja joillakin raivoja...:)


    • O sancta simplicitas

      Voi sentäs tulkitkaa nyt miten vaan, kun välkky oikein vetäisee tekstiä. Ei epäröi ilkeillä asiatekstiä kirjoittavalle.
      Keskustelun alkeet luulisi jokaisen suomalaisen oppineen. Täällä saa nähdä miten luulo ei ole tiedon väärtti.

      Halveksunta, tietämättömyys ja typeryys! Missä sellaista saa kohdata? :DDDDS

    • Äläs nyt, kohta tulee Helatorstai ja sitten Helluntai, noustaan ja laskeudutaan kiihtyvällä vauhdilla.

      Ihan oikeastiko olet harrastanut ampumahiihtoa, wau.. :)

      • Voi perskutti noi unohdin, mutta ne on onneksi vain yhen päivän kitinöitä eikä niinku tää pääsiäinen. Kerta prutkaus ja ne on ohi.

        Joo oikeesti..mutta virtuaalisti niinku sanoin tuosta commodoresta. :)))


      • Nittaminax kirjoitti:

        Voi perskutti noi unohdin, mutta ne on onneksi vain yhen päivän kitinöitä eikä niinku tää pääsiäinen. Kerta prutkaus ja ne on ohi.

        Joo oikeesti..mutta virtuaalisti niinku sanoin tuosta commodoresta. :)))

        Minä en koskaan muista, minä päivänä noustaan ja milloin taas palataan maan pinnalle. Liekö tuo niin nuukaakaan, hartaat tietävät kyllä.

        Ai jaa, ja mie kun aattelin, että olis ensi talvena otettu kisa.. ;)
        Siinä vois tulla pahaa jälkeä, kun en ole ikinä ampunut.


      • Anceli kirjoitti:

        Minä en koskaan muista, minä päivänä noustaan ja milloin taas palataan maan pinnalle. Liekö tuo niin nuukaakaan, hartaat tietävät kyllä.

        Ai jaa, ja mie kun aattelin, että olis ensi talvena otettu kisa.. ;)
        Siinä vois tulla pahaa jälkeä, kun en ole ikinä ampunut.

        Voiaan me ottaakin. Olen mä lutkulla ampunut ja tosi tarkkaan, ainkin silleen ettei kukaan ole huutanu et olis osunu . Tauluunkin jokusen kerran osunu. :)


      • Nittaminax kirjoitti:

        Voiaan me ottaakin. Olen mä lutkulla ampunut ja tosi tarkkaan, ainkin silleen ettei kukaan ole huutanu et olis osunu . Tauluunkin jokusen kerran osunu. :)

        Taidat olla jo etukäteen varma voittaja, mutta palataan asiaan ensi talven lumilla. Jos nyt lunta sataa edes sen verran, että voidaan tehdä latu. :)


    • Siis commodore64 oli kyseessä. Toimii muuten vieläkin, mutta pelejä ei millään meinaa enää saada.

    • eppu2

      Kerran olen katsellut purjekoneesta pallon pintaa. Jännä kokemushan se.

      • En tiedä..minua ei taidettais saada purjekoneeseen sitten millään. En kyllä ole ollut missään lentävässä koneessa.
        Eniten taitais pelottaa jossain kuumailmapallosaa.


    • O tempora, o mores

      Oi aikoja, oi tapoja

    • henrjii

      Hiljaa matalalla kun lentää, niin ei satu mitään vahinkoja

    • Jotain rajaa

      Siis ilveiletkö sä siitä Jämijärven traagisesta lento-onnettomuudesta vai?
      Enpä tunne sinua, mutta tosi moukalta vaikutat.
      Mutta täytyyhän tässä maailmassa kaiketi noita sivistymättömiäkin ihmisiä olla:/
      Jätä se huulies liikuttelu niiden alahuulies liikutteluks, niistä lähtee vähemmän loukkaavaa ääntä, luulisin.

      • Älähän siis moukittele, kun aloitukseni ei koskenut heitä tai ketään muitakaan. Kuulin vasta illalla uutisista kyseisestä onnettomuudesta.

        Kun kerran et tunne, niin sinulla oli kuitenkin otsaa kehoittaa moukkamaisesti minua liikuttelemaan asiaan kuulumattomia elimiäni. Sivistynyt ihminen ei keskustelupalstoilla päästä suustaan mitä sylki tuo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe