Kysymys sinulle!

Tiedän että kaipaat

Mutta tulit torjutuksi. Miksi sitten yhä kaipaat? Mitä luulet..onko sulla siihen oikeus? Onko?

41

1055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan miten vaan

      Kaikilla on oikeus kaivata. Mistä päättelet, että kaipaan? Tunnetko mut niinkin hyvin muitakin syitä voi olla. Taidat ite kaivata.

      • minäkö?

        AP:lle: Ai, olenko kaivannut, sinuako?

        Kuka torjui ja kenet?


      • et näin!
        minäkö? kirjoitti:

        AP:lle: Ai, olenko kaivannut, sinuako?

        Kuka torjui ja kenet?

        En mä mitään kaivannut ole. Olen ollut töissä (edelleen), en palstalla -


    • paljastuit

      Selvästi Ap kirjoittaa itsestään ;)

    • moni torjuttu

      Aika erikoinen aloitus. Veikkaan, että täällä on aika moni tullut torjutuksi, muutenhan kirjoiteltaisiin suoraan tai oltaisiin yhdessä elävässä elämässä.

      Oikeus kaivata hiljaa täällä palstoilla kyllä on. Ketään ei saa tietenkään häiritä jatkuvilla yhteydenotoilla.

      • mikä ongelma

        Onko nyt joku häirinnyt? Itse en edes tervehdi ylimääräistä miestä, joten ei pitäis pelätä


    • En ole tullut

      torjutuksi, mutta hyvä kysymys joillekin, jotka kuvittelee omistavansa nämä palstat.

    • Samperi soikoon

      Totta kait mulla on siihen oikeus! Ei torjutuksi tuleminen vie tunteita välttämättä pois noin vaan, siis jos on oikeasti ollut tunteita. Jos ei torjujaa mitenkään häiritse niin ei sen pitäisi mitään tai ketään haitata jos täällä käväänsä kirjoittaa ja huhuilee kaivattuaan. Voi helvetti kun osaatte olla tyhmiä. Jos ihmiseen rakastuu oikeasti, ei se tunne häviä nappia painamalla. Tänne tullaan kirjoittamaan monesti juuri siksi. Treffi palstat on sitten eri asia.

    • ajan kanssa

      Aika vaikea tässä on vielä treffeile lähteä tai kokeilla vaikka nettideittailua kun ajattelen häntä usein. Tietysti kun on tullut torjutuksi eikä mitään ole tehtävissä voi kevyt flirttailu muiden kanssa olla jossain vaiheessa piristävää. Ei voi jäädä tuskaan makaamaan loppuiäksi, näin se on.

    • allekirjoittanut n

      Ja sit on niitä tapauksia, jotka on vahingossa torjunut toisen ja täällä purkaa v*tutustaan, kun asiaan ei saa enää muutosta. Näin on käynyt allekirjoittaneelle...
      En torjunut sanoilla, vaan käytökselläni ja sen olisin halunnut oikaista ja selvittää.

      • Kysymys naiselle.

        Mikä estää selvittämästä asiaa? Eikö hän suostu sinua näkemään vai oletko edes kysynyt?


      • allekirjoittanut n
        Kysymys naiselle. kirjoitti:

        Mikä estää selvittämästä asiaa? Eikö hän suostu sinua näkemään vai oletko edes kysynyt?

        Emme tunne toisiamme, emmekä ole tavanneet enää sen kerran jälkeen.
        Ei nimeä, ei numeroa... yritin etsiäkin häntä, mutta tuloksetta.
        Joku hänessä jäi vaan vaivaamaan mieltäni.


      • takapihalla3
        Kysymys naiselle. kirjoitti:

        Mikä estää selvittämästä asiaa? Eikö hän suostu sinua näkemään vai oletko edes kysynyt?

        Löysin, kirjoiteltiin, lopetti yks kaks, löytyi taas, kysyin muttei vastannut kysymykseen?
        Jäi typerä tunne, näin varmaan monikin jää roikkumaan ja kaipaa selkeetä vastausta.


    • Takapihan idiootti

      Ei. Anteeks !

    • mielenpurkua vain

      Voihan se olla että täällä kaipaamisesta tulee valitettava tapa. Olen huomannut sellaisiakin jotka alkavat kirjoittaa uudellekkin kiinnostuksen kohteelle täällä kun ovat täällä tottuneet purkamaan ajatuksiaan. Ja onko oikeus, mun mielestä on niin kauan kun ei rienaa ja levittele tunnistettavia asioita.

      • Takapihan idiootti

        Joo ja anteeks siitäkin!


    • Kaipaan kyllä

      ja oikeus on aina kaivata eri asia sitten mitä sille asialle tekee. Ja nää sun provot on niin jo nähty. Et sä meidän välejä pilaa vaikka kuinka yrität.

    • Täysi oikeus

      sillä kukaan ei voi minun ajatuksiani kumota.

      • hoitaja...

        Kyllä,tulin torjutuksi koska tilanne oli mikä oli... Kaipaan vielä,koska häneen ihastuin ihan aidosti. En ota enään häneen yhteyttä, niinkuin hän pyysi.. Ja hyvä niin..Silti asioita jäi vaivaamaan.


      • potilas juu
        hoitaja... kirjoitti:

        Kyllä,tulin torjutuksi koska tilanne oli mikä oli... Kaipaan vielä,koska häneen ihastuin ihan aidosti. En ota enään häneen yhteyttä, niinkuin hän pyysi.. Ja hyvä niin..Silti asioita jäi vaivaamaan.

        Otan kyllä yhteyttä?


      • kerro tarkemmin
        hoitaja... kirjoitti:

        Kyllä,tulin torjutuksi koska tilanne oli mikä oli... Kaipaan vielä,koska häneen ihastuin ihan aidosti. En ota enään häneen yhteyttä, niinkuin hän pyysi.. Ja hyvä niin..Silti asioita jäi vaivaamaan.

        Mikä jäi vaivaamaan? Myönsikö hänkin ihastuksensa?


    • Täysi oikeus

      jos ja kun olet hänen exänsä.

    • ajattelun aihetta

      Nää on näitä tälläsiä joihin ei edes viitti vastata sen kummemmin paljoa mitään, mut kommentoin sen verran et en ihmettele ollenkaan sitä etteivät monet uskalla tai kehtaa lähestyä mielitiettyään, on myös todella masentavia ihmisiä jotka painavat alas toisen tunteita tai sitä että tuntee,onko se jonkinlaista tahtoa olla se kuningas/kuningatar perkele joka säätää lait ja mitä saa tehdä ja mitä ei, onko se vallanhalua?, huonoa itsetuntoa? vai puhdasta sisäistä ilkeyttä vai mitä? Hellät tms. tunteiden pitäisi olla ihmisen elämässä se normaali asia joka kuuluu jokaisen ihmisen elämään vaikkakin se voi olla jollekin ihmiselle sisäisesti myllerrystä ja erikoislaatuista. Kiusasivatko muinoin neanderilaiset toisiensa tunteita ja näpyttelivätkö he ikäväpalstalle kaikenlaista paskaa niinkuin nyt tämä aloituskin? ei oo ihmisen aivot kyllä joidenkin kohdalla kasvaneet ollenkaan.

    • vaikka siks

      Sain vihjeitä toisen kiinnostuksesta niin kauan että se pitää selvittää, ihan duunissa asti aikoinaan siitä jotkut muistutti vaikka mitään siitä myöntänyt. Ja nyt ollaan tilanteesta mistä ei oo enää ulos pääsyä- Ellei sitten koita saarnata henkiltä tai muuta laitonta koittaa. Turhaan yhteyttä koittanut, tainnu mennä väärään osotteeseen. Vaikka aikoinaaan tuskin meni. Viiminen viesti tais kolhataa liikaa ja totuus selvisi osittain itsellekkin. Tai mikä lie totuus, sitä odotellessa.

    • Oletko yli-ihminen?

      Tarviiko ihmisoikeuksia sulle todistella? Sydän ei aina järkeä kuuntele.

    • aloittajalta

      en itse tiedä, onko minulla oikeutta. Rakastan ja kaipaan siitäkin huolimatta. On tai ei oikeutta. Hän tietää tunteeni.

    • ken tietää

      kaikki on käännetty ja väännetty niin moneen kertaan mielessä, haluaisin vain sanoa hänelle, että hän on upea, olisi ihanaa sanoa se.

    • olen mitä olen

      Mulla on aina oikeus omiin tunteisiini. Hänet tulen aina muistamaan, niin voimakkaana hänet koin, en tiedä miksi, vuodet ovat tasoittaneet minut, enkä haaveile saavani hänet. Hän vaan on, ja saa olla kenen kanssa tahtoo, toivon vaan, ettei muistele pahalla, pelkään joskus että hänelle jäi paha fiilis musta, en sillekään voi mitään.

      pus elämälleen, voin toivottaa näin täällä, muuten en häiritse.

      • ei se mitään ..

        Ja jos hän täällä, niin en ole koskaan pahaa sanaa hänestä sanonut, vaikka hän joskus vähän pilkkasikin.


    • mitä höriset oikein

      jokaisella on oikeus kaivata, ei kai siihen kenenkään sulta tarvii lupaa kysyy vai mitä
      käsittämättömiä idiootteja tänään linjoilla.

    • Mitä hänen asiat

      sinulle kuuluu ja liikuttaa niin paljon että netissä pitää kysellä toisen oikeuksien perään? Jokainen saa kaivata ja on oikeutettu kaipaamaan, tuntuuko sinusta että se on sinulta pois jos hän kaipaa vai mistä on kyse?

    • aamen

      Olen 100 varma, ettei kukaan sua täällä kaipaa, niin rasittava olet.

    • ja hohohooo

      Viimeistään nyt tulin järkiini, miten tommoseen jankuttajaan on ylipäätään voinut ihastua. Nyt loppus tää, kun paljastu millainen sä oot. Ja ei tunnu missään!

    • Sylitön

      No on tietysti. Minkä helewetin sille mahtaa? Kaipuu on rakennettu ihmisen sisälle, ihminen kaipaa aina jotain, mutta suurimman osan elämäänsä varmaan lempeä ja lämpöä.

    • oikeutettu

      On minulla oikeus. Olimme kuitenkin niin pitkään jo yhdessä. Ei kukaan voi tulla määrittelemään kuinka pitkään eron jälkeen saan kaivata.

    • fifi

      Tämä on ikävä-palsta. Täällä ollaan koska kaivataan, jokainen kaipaa. Jokaisella on oikeus tunteisiin, kiellettyä tunnetta ei ole olemassakaan. Olipa harvinaisen tyhmä aloitus!

    • 01100011101

      Miksi luulet että enää kaipaan..?

      Mikä sotii oikeudentuntoasi vastaan?

    • 112

      kaipaan, en kysele oikeuttani siihen sillä häntä en asialla häritise en häirinnyt loppumetreillä enkä sen jälkeen. tosiasia oli että häntä ei enään kiinnostanut mutta mun ihastus ei siihen hetkeen kuollut enkä sitä off näppäintä ole löytänyt. jos löytäisin pitäisin sitä lottovoittona...

    • Hyvä tämä päivä

      Mulla on aina oikeus omiin tunteisiini.

      Ajattelen hänestä :), että hänelläkin on aina oikeus omiin tunteisiinsa ja kunnioitan hänen tunteita, enkä tahdo häiritä. Pus hänen tunteille, ihana on mies joka tuntee, vaikka ei tunne mua kohtaan, mä vaan tunnen, niin kauan kun on tarvis.

      Bussi lähtee, joten on lähdettävä, jos sä mies oot siellä töissä, niin tunne mitä tunnet, nähdään ohimennen.

      • Hyvä tämä päivä

        Ups, vastasin jo toistamiseen, aikaisempi nimimerkki " olen mitä olen " on myös,

        Ehdin bussiin, nyt ei jää aikaa palstailla enää.


    • ???

      Ehkä tilanteet on muuttuneet tai on niin koitettu ainakin viestittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe