ÄÄSREIPSUPERFESTISIENILIITTO

moottoriturpa

Galaksien välisiä super-extra-hyper-öhkö-möhkö sieniplaneettoja suojeleva ja käyttävä ÄÄSREIPSUPERFESTISIENILIITTO on perusttu!
Ylisienestäjä (mie) odottaa uusia jäseniä taisteluun sienien puolesta. Kaks kiloo sieniä-keskustelussa voi tehdä kyselyn ja yrittää pyrkiä liittoon. Liittoon on päässyt jo siiliö (kiitos sen että pitää sienistä) ja kurpizza, joka nostetaan sienettärekseni vaikkei niistä ole kiinnostunut paskan vittuja! (Valitan veh muttet ole tarpeeksi sienekäs päästäksesi sisään)
Siis kaikki suonistolaiset; täyttäkää kysely ja liittykää sienisaidille! Olen isänne! MUAHHAHHAHHAHHAA!!!!

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • Täh?

    • Kurpizzalla taitaa olla ihailija. Hankkikaa huone! :D

      • 1. En tiedä asiasta mitään.
        2. En tunnusta mitään asiaan liittyvää.
        3. En lähde täältä enää mihinkään.
        4. Minut on ymmärretty jossain kohtaa väärin...??

        *faceball&naurua*


    • Mikä huone? :D

    • Ovatko muuten Mr. näätä ja Moottoriturpa sama käyttäjä? ;)

      • Sinuna miettisin Assassinin/Tiberiuksen eri persoonia. Ensimmäiseen pelleilyyni oli tullut häneltä kommentti:
        "Mahatavaa tarinaa! Tosin kirjoitan niin monella nimimerkillä, että mahdollisesti esiinnyin tarinassa useita kertoja... "

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12158134


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinuna miettisin Assassinin/Tiberiuksen eri persoonia. Ensimmäiseen pelleilyyni oli tullut häneltä kommentti:
        "Mahatavaa tarinaa! Tosin kirjoitan niin monella nimimerkillä, että mahdollisesti esiinnyin tarinassa useita kertoja... "

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12158134

        Ette saa muita persooniani ikinä selville! Voitte tietenkin yrittää, mutta se on toivotonta.


      • assassin kirjoitti:

        Ette saa muita persooniani ikinä selville! Voitte tietenkin yrittää, mutta se on toivotonta.

        XD
        Ihan läpällä: Moottoriturpa? -Ei sinä tuskin spämmäilisit roolipeliä...
        Mr. Näätä? -??
        Trotski? -Ei ei ei...
        Lomatoyt? -Ette taida edes tuntea...
        Thlr? -Mahdoton sanoa, en tunne...
        ocean? -Ei ei ei...
        Korppi? -Huolestuisin yksinään tappelusta...
        Neloth? -Njiet.
        Rainbowdash? -Et kai vajoaisi niin alas?
        Siiliö? -Nöup!
        Veh? -En oikein usko.
        Nappula? -Sama ^^

        Arvailkaa muutkin!


    • Jotkut asiat eivät muutu edes netissä. Luen täälläkin ihmisiä, kuin avoimia kirjoja ainakin, kun ottaa huomioon muiden kyvyt samassa asiassa.
      Siis mieti nyt kaikkea Moottoriturvan tähänastista käytöstä sinua kohtaan. Eikö siitä muka huomaa mitään epäilyttävää?

      • Vittuilua? Kyllä minäkin vittuilen kaikille (tuskin olen ainoa??)

        Olen tyttö, en käsitä sellaista outoa eliölajia nimeltä "Pojat". Nyt ysillä olen oppinut, että hekin saattavat olla ihmisiä ja yhtä normaaleja kuin me tytötkin...


    • Miksi Moottoriturpa ja Mr.Näätä olisivat sama henkilö? Perusteluja?

    • "Vittuilua? Kyllä minäkin vittuilen kaikille (tuskin olen ainoa??) "

      Ole mitä mieltä ikinä haluat. Minä kuitenkin lähden siitä olettamnuksesta, että olen ihan itse oikeassa. Ja katso nyt tuotakin aloitusta ja mieti esim. tätä kommenttia:
      "kurpizza, joka nostetaan sienettärekseni vaikkei niistä ole kiinnostunut paskan vittuja!"
      Hän nostaa sinut sienettärekseen (Huom sienettärekseen eli niin kuin omakseen ja sillen en jaks selittää.) ilman loogista perustelua. Mitä sen pitäisi oikeasti kertoa? Tai mitä se minulle kertoo?

    • moottoriturpa

      (Anteeks hetkelline poisolo)
      Pizzaseni! Olen sinut ottanut sienettärekseni! Älkääkä vittuilko meiän suhteesta!!! Hankimme huoneen joo, sienipäällysteisen täynnä maripiliviä ja hassissssssta!
      Mä oon näätä joo vitun pässit! Nii näätä ku sienestäjäst saa. Ja ei enää keskutstelua näädistä vaan liittykää sienisaidille!

    • Protestoin! Teen valituksen! Motari vähentää nyt niitä sieniä tai hänen naamansa muistuttaa kohta sienisalaattia, ja silloin minun pitää mennä sairaalaan murtuneiden rystysten takia...

      En syö enää ikinä sieniä... XD

    • Tähän on kyllä pakko sanoa, että: Mitäs minä sanoin?

      Jos Assassin on joku tuossa tarinassa esiintynyt, niin se on joku näistä:

      Korppi - Enpä oikein jaksa uskoa, että Korppi jaksaisi kirjoittaa oikein.
      Rugaru - Assassin ei osannut keksiä uusia roolipelihahmoja.
      Prepperi - Miksi Prepper olisi luonut järkevän käyttäjän?
      Trotski - No ei nyt vedetä Trotskia mukaan jokaiseen salaliittoteoriaan.
      Simo Kurki - Kukaan ei oikeesti jaksa olla Simo Kurki.
      Kurpizza - Kurpizza otti aiheen esille, joten en usko.
      Lomatoyt - En nyt äkkiseltään näe syytä, miksei olisi, mutta en ehkä usko.
      Ocean - Pelkkä suora ei.
      Nappula - Ei kai.
      Siiliö - Jostain syystä uskon ja sanon, että ei.
      Rainbowdash - Ei niin alas voi vajota.
      Nasse - Me kaikki tiedämme jollain tasolla, kuka Nasse on, joten ei.
      Alice - Ei.
      Jokutyyppi - Ei.
      Norski - Kukaan ei jaksa olla Norski.
      Israelin tukija - Eipäs vedetä häntäkään joka salaliittoteoriaan mukaan.
      HeKeKee - Ne riitelevät niin paljon, etten usko.
      Moottoriturpa - Ei kai?
      Neloth - Sanoisin, että ei.
      fnfn - Sen perusteella, mitä hänestä tiedän: Ei.

      Eli ei kukaan eli olen jossain kohtaa väärässä.

      • Esiinnyin MAHDOLLISESTI useamman kuin yhden kerran tuossa tarinassa. En siis välttämättä. Jatkakaa vain arvailuja. Niitä on hauska lukea.


      • mr.näätä
        assassin kirjoitti:

        Esiinnyin MAHDOLLISESTI useamman kuin yhden kerran tuossa tarinassa. En siis välttämättä. Jatkakaa vain arvailuja. Niitä on hauska lukea.

        Vehille vaan suora noup. En ole motari vaikka sienistä pidänkin irl. Mulla on myös tullu irlissä kutsumanimi Sieni jstain


      • assassin kirjoitti:

        Esiinnyin MAHDOLLISESTI useamman kuin yhden kerran tuossa tarinassa. En siis välttämättä. Jatkakaa vain arvailuja. Niitä on hauska lukea.

        Mahdollisesti... Jäähän vielä bronnyt jäljelle.
        Eli:
        Runk... Siis katsotko My little ponieta?


    • moottoriturpa

      Nyt alkaa soenelliset häät joihi kaikki suonistolaiset on kutsuttu paitsi se viiitun homo joka varmaa kuokkii. Siilet, hashahshiinit, vehit, perstowwsit ja kaikki muu maailman likasin paska! Täätättätää täätättätää! Urut soi ja sienetäs kurpizza saapuu alttarille jollla odottelee ylisienestäjä moottoriturpa. Pappina vois toimii vaiks..... siiliö!!! Vuorosanat siiliö sano sanat ja sitte kaasona ois aliica vai mikäsenytoli ja oon ottanu bestmanniks vaik: assassiinin!
      "Olemme kokoontuneet tänään tänne saattamaan kaksi sienestäjää yhteen." Siiliö aloittaa. Paikalla istuskelevat peppertowwz, trotski, veh, nasse-setä, nappula, israelin tukija, cherry, lomatyot, ocean ja pölinöiden bruuni. Kurpizza itkee ilosta kun hän on kävellyt alttarille kärpässienistä ommellussa mekossaan ohi tuijottavien katseiden. "Otatko sinä, motari, kurpizzan sienettäreksi ja vannot ikuista pöllyä häntä kohtaan?" Siiliö kysyy. "Jep." Minä sanon. "Entä otatko sinä, kurpizza, motarin ikuiseksi rakastajakseskskekskeksksi ja osoitat rajatonta uskollisuutta ja rakkautta häntä kohtaan? Oletko aina paikalla plssyttelemässä hänen kanssaan maria? Sniffaamassa kokaiinia? Otatteko yhdessä suoneen samasta ruiskusta jolloin saatat jotain sekasikiöitä sisuksiisi? Oletko valmis sienestämään hänen kanssaan ja lähteä myymään sieniä? Oletko valmis jäämään siitä kiinni? Oletko valmis siihen että motari siirtää syyn niskoillesi ja pääset kahdensadan vuoden päästä linnasta, vain joutuaksesi myymään persettä kadulla pikkupojille ja takarivissä runkkaavalle rainbowdashille? Oletko valmis tähän kaikkeen vitun paskaan, tuon säälittävän sienien täyttämän jauhonaaman kanssa joka on ahdistellut sinua alusta asti? Suostutko tähän kaikkeen?" Siiliö päättää innostavan puheensa. Yleisö odottaa jännittyneenä kurpizzan vastausta...
      (Ja kaikki on tervetulleita kommentoimaan)

    • No ketäs vielä puuttuukaan?

      • moottoriturpa

        En oo varma...


      • moottoriturpa
        moottoriturpa kirjoitti:

        En oo varma...

        Kato kirjotin tot aika kauan nii en nähny listaa nii valivali kuvitelkaa et noi kaikki mitä listasit on tuos hörinäs ok?


    • siilio

      Wt?

      • mr.näätä

        Motari sais pikku hiljaa vähentää sienien käyttöä. Voisin samalla takavarikoida hiivas ja vetää nne itte


      • moottoriturpa
        mr.näätä kirjoitti:

        Motari sais pikku hiljaa vähentää sienien käyttöä. Voisin samalla takavarikoida hiivas ja vetää nne itte

        Enkä vähennä ja mun mömmöjä et vie saatanan näätä!!!


    • moottoriturpa

      Ja viel;
      MUAHHAHHAHHAA olen yksi meidän suonistolaisten kieroutunut sivupersoona jolla on himoa sieniin. Arvatkaas kukas viddu oon?

    • Se on SUOLISTO!!!
      Miksei kukaan enää...

      • moottoriturpa

        MINÄ OLEN VITTU NARKKARI JA SE TASAN ON SUONISTO!!!!!!!!!!!! SUATANA!!!!!!!!!
        (Ja kulta hei vastaas jo kyssärii. Pizzaseni?)


      • mr.näätä
        moottoriturpa kirjoitti:

        MINÄ OLEN VITTU NARKKARI JA SE TASAN ON SUONISTO!!!!!!!!!!!! SUATANA!!!!!!!!!
        (Ja kulta hei vastaas jo kyssärii. Pizzaseni?)

        Rauhotu jo muru. Sun sienet on jo viety


      • moottoriturpa
        mr.näätä kirjoitti:

        Rauhotu jo muru. Sun sienet on jo viety

        No hyi helvetti homoja


    • Muru? Vain fnfn, ocean, Ernu, jumavittupenis ja Piece&love kirjoittavat noin...

      Sori Motari. En tykkää sienistä, huumeista tai lääkkeistä ihan niin paljoa. Sitäpaitsi Oceanille tulisi paha mieli, hän sentää tykkää sienistä. Pitäisikö sinun pyytää häntä??

      (Juups. Vahinko kiertämään XD)

      • moottoriturpa

        Eroatsa musta? Kaiken yhdessä kokemamme jälkeen, sinä vain... ... ... jätät minut? En anna tätä ikinä anteeksi pizza. En ikinä!!!


      • moottoriturpa kirjoitti:

        Eroatsa musta? Kaiken yhdessä kokemamme jälkeen, sinä vain... ... ... jätät minut? En anna tätä ikinä anteeksi pizza. En ikinä!!!

        Kokemamme? En kylläkään muista mitään...

        Mutta voidaanko olla vielä kavereita, pliis? Anteeksi jos masensin...


      • kurpizza kirjoitti:

        Kokemamme? En kylläkään muista mitään...

        Mutta voidaanko olla vielä kavereita, pliis? Anteeksi jos masensin...

        Etpä tietenkään muista! Siehän olet vetänyt sieniä.


      • icepicked kirjoitti:

        Etpä tietenkään muista! Siehän olet vetänyt sieniä.

        Minäkö?? Et sie ymmärrä! Minua ollaan laittamassa yhtäkkiä väkisin naimisiin....


      • kurpizza kirjoitti:

        Minäkö?? Et sie ymmärrä! Minua ollaan laittamassa yhtäkkiä väkisin naimisiin....

        Mitään olla. Tule puolen tunnin päästä Pulinoiden etusivulle niin saat tietää kaiken....


      • icepicked kirjoitti:

        Mitään olla. Tule puolen tunnin päästä Pulinoiden etusivulle niin saat tietää kaiken....

        Epäilyttävää...

        Katos Youtubesta Why is the Rum Gone? tai Gandalf goes to the world cup... Aivan liian tuntemattomia kaikki... He vievät hobitit rautapihalle on kai kaikille tuttu?

        Ihanaa... Toukokuussa näkyvät Pirates of the Caribbeanit....


      • HeKeKee'd
        kurpizza kirjoitti:

        Epäilyttävää...

        Katos Youtubesta Why is the Rum Gone? tai Gandalf goes to the world cup... Aivan liian tuntemattomia kaikki... He vievät hobitit rautapihalle on kai kaikille tuttu?

        Ihanaa... Toukokuussa näkyvät Pirates of the Caribbeanit....

        Nyt heitetään lisää vettä myllyyn: mulla on HeKeKeen lisäksi 2 muuta nimimerkkiä mitä käytän. Toista mä käytän silloin tällöin ja toista olen viime aikoina ruvennut käyttämään aktiivisesti.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Nyt heitetään lisää vettä myllyyn: mulla on HeKeKeen lisäksi 2 muuta nimimerkkiä mitä käytän. Toista mä käytän silloin tällöin ja toista olen viime aikoina ruvennut käyttämään aktiivisesti.

        Thlr? (En tiedä miksi kysyn...)


      • kurpizza kirjoitti:

        Thlr? (En tiedä miksi kysyn...)

        Siis olet ruvennut viime aikoina käyttämään aktiivisesti? Epäilyttävää...


      • HeKeKee'd
        assassin kirjoitti:

        Siis olet ruvennut viime aikoina käyttämään aktiivisesti? Epäilyttävää...

        Oonhan mä aina ollu aktiivinen...

        En ole Rainbow, olkaa huoleti.


    • Korppi™?

    • Hei, entä assassin?

    • Rainbowdash?? Etkai?? Hekekee tämä oli pettymys... Tai sitten Mr. Näätä?

      Trotski hei... Yli puolituntia sitten piti jotain tapahtua Pulinoiden etusivulla... Mitä olisi pitänyt tapahtua?

      • Menikin 45 min. Nyt se kuitenkin komeilee siellä. ;)


    • Niin minäkin, kun se sateenkaarirunkkariponihomo on kuitenkin nyt sitten taas ilmestynyt. Katos, Trotskilla on jotain asiaa. Kiinnostaisi lukea. :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1265
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      91
      1170
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1092
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      980
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      877
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      761
    Aihe