Voi, Suolisto - Oodi Jumalalle

Aurinko paistoi kohti Suoliston vuoria ja kukkuloita, joiden keskellä asui monenlaisia mielenkiintoisia henkilöitä. Rauhan kuitenkin rikkoi seitsemän pasuunansoittoa.
"Nys-se tulee", huusi allekirjoittanut, mutta kukaan ei kuullut.
Monet luulivat, että kyseessä oli RainbowDash, joka oli taas tulossa terrorisoimaan vallitsevaa rauhaa, mutta asia ei ollut niin.

Eräs Trotskilainen oli lukemassa Aktivistin Aapista naama totisena ja puuhaili mielessään vallankumousta. Hän unelmoi uudesta kommunistisesta yhteiskuntajärjestelmästä, joka poistaisi kaikki ongelmat. Seitsemän pasuunansoiton jälkeen tuli taivaasta enkeli, joka sanoi Erkulle:
"Haluatko tehdä parannuksen. Pian tulee viimeisen tuomion aika."
"NEIN, NEIN, NEIN!", huusi Erkku ja heitti enkeliä Aktivistin Aapisella. Se meni kuitenkin enkelin läpi.
"Miksi vastustelet minua, sanoi enkeli, taivaassa kaikilla on samat oikeudet. Se on ikään kuin kommunismia, mutta onnellista sellaista."
Eräs Trotskilainen jäi pohtimaan asiaa.

Sitten enkeli meni Kurpizzan ja Jokutyyppi19:n luokse. Heidän seurassaan oli myös HeKeKee ja HeKeKee´d. Kun HeKeKee näki enkelin, hän muuttui yhdeksi tämän kanssa ja pääsi taivaaseen, sillä hän oli kiittänyt Jumalaa kaikesta.
"Minähän en sinuun usko", tiukkasi Kurpizza.
Enkeli siihen: "Tästä kurpitsasta pitäisi tehdä sellainen pinjata."
Kaikki nauroivat hullun lailla ja pian Kurpizza päätti uskoa enkeliä. Hän pääsi taivaan riemuun.

Sitten enkeli meni RainbowDashin ja Preppertowwzin luokse. He olivat kahdestaan erään kukkulan laella katsomassa ponivideoita tukka tuulessa hulmuten.
"Kuka vttu toi on", karjui Prepper kun hänen taskubiljardin peluunsa jäi kesken.
Enkeli siihen: "Olet siis Prepper valinnut homo-elämän minun seuraamiseni sijaan. Haluatko vielä perua päätöksesi."
Enkeli jatkoi: "Taivaassa saat taas seuraa RainbowDashista ja kaikki Jumalaan uskovat ponitkin pääsevät sinne".
"Onko siellä poneja?", kysyi Prepper silmät vedestä kostuneina. Sateenkaaripyyhkäisy myötäili vieressä. He antoivat elämänsä Jeesukselle.

Lomatoyt, lomatoy-t ja Israelin tukija sekä HeKeKee menivät edeltä taivaaseen ja sinne tulivat lopulta myös muut Suomi24 rekisteröityneet käyttäjät.

-KAPUT-

15

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Okei, et ole aito.

    • Ei tämä tosiaan vaikuttanut paljoa Lomattilta. Muutenkin alkoi epäilyttää, kun ensin tulee Lomatoytin comeback ja heti perään rainbowdash palaa.

    • vittu mitä paskaa.

      ja sain muutes tältä uudelta lomatoy-tilta viestin jossa hän ilmoitti olevan minun fani.
      olkoot. ei ginost.

      ja mitä uskon asioihin tulee niin: "jumala katsoo ja kuuntelee, teidät susille naittaa ja uskonne unohtaa"

    • Aito tai trolli, joka on lukenut lomatoytin keskusteluja, muttei tiedä että HeKeKee ja HeKeKee'd ovat yksi ja sama henkilö.

    • Älkää stressatko, olen aito ja alkuperäinen Lomatoyt. Poistin katsos profiilini ja jouduin luomaan uuden.

      • vedä kätee äpärä. ainiin, se on syntiä, olla äpärä ja vetää käteen. hähä vitun vamamne


      • preppertowwz kirjoitti:

        vedä kätee äpärä. ainiin, se on syntiä, olla äpärä ja vetää käteen. hähä vitun vamamne

        Onko sinulla oikeus haukkua toisia?
        Miksi kirjoitat kaiken pienellä pötköön.


      • lomatoy-t kirjoitti:

        Onko sinulla oikeus haukkua toisia?
        Miksi kirjoitat kaiken pienellä pötköön.

        okeus haukkua toista? on, suomessa on mielipiteenvapaus

        koska olen syntinen pakana.


      • preppertowwz kirjoitti:

        okeus haukkua toista? on, suomessa on mielipiteenvapaus

        koska olen syntinen pakana.

        Älä raivoa. Olen jo hyväksynyt, että sinulla on ponifetissi.


    • Olisit tehnyt sen aikaisemmin, mutta kun ei. Sinä vain jäit sinne sängyn alle itkemään.

    • Rainbowdash ei olisi tiennyt pinjatasta.

      Tuo profiilikuva on muuten hiukan erilainen. Se kuu ei ole yhtä psykoottisesti siinä lähellä.

    • " Lomattilta"

      *Lomatoytilta

      Pitäisikö minun nyt vaan heittää raivoissani tietokone ikkunasta ulos, kun se kirjoittaa, mitä lystää?

      • Onko sinun tietokoneesi jotain sukua kännykälleni? Sen mielestä "zombie" kirjoitetaan "zimbie".

        Zimbie kuulostaa joltain zumbaavalta oravalta! Olisi ollut kummastelemista, jos semmoisia olisi yhtäkkiä armeijallinen roolipelissä...


    • Sinulla on todellakin kynän taito hallussasi. Upeaa! Mie pääsin taivaaseen, vaikken usko koko harhaiseen opukseen paskan vertaa!

      Kyllä mie uskon, että häi on aito. Kukaan muu ei ole kutsunut minua Erkuksi.

    • En mä tiiä... Koittakaas nyn joku todistaa jotain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe