M-->N

M-->N

Uskallanko ottaa sinuun yhteyttä? Aikaa on kulunut jo niin tavaton määrä. Pelottaa. En uskalla. Annan olla.

24

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyl mä täst viel sau
    • Varmasti uskaltaisit

      jos tunteesi olisi yhtä suuria kuin minulla. Jos annat olla niin ehkä se kertoo jotain.... myös minulle.

    • mällit ruutuun

      vedä käteen vaan samalla kun vedätät runkkupetteri.

    • odotan

      Uskallat, jos todella haluat. Ehkä hän odottaa vielä.

    • Sanoin kerran...

      jo ajat sitTEn et voit soittaa vaikka klo 3 yöllä,tuskin edes muistat :)

    • go for it

      Se on iso askel sulle, mutta sen kun uskallat ottaa niin olet yhtä kokemusta rikkaampana.
      Jos tulee pakit, niin voit ainakin kiittää itseäsi rohkeudesta.
      Jos ei tule pakkeja, niin voit saada jotain upeaa.
      Joka tapauksessa, saat selvyyden itsellesi ja pääset jatkamaan elämääsi tavalla tai toisella :)
      Mitä voit menettää?

    • KysyjäN

      Mitä sulla on hävittävää?

    • Miksi sitten

      täällä kysyit? Olisit pitänyt omina mietteinäsi ja tehny päätöksen joko/tai.

    • s nainen

      hei

      ota yhteyttä

      • joskus voi onnistaa

        Älä anna olla ei tiedä vaikka yllättyisit positiivisesti ;)


    • ~Shosh~

      Anna mennä vaan :) minä ainakin toivon että eräs mies ottaisi yhteyttä, vaikka sitä aikaa on todellakin kulunut. Tosiaan, mitä hävittävää sinulla on?

    • mievaan...

      Mitäs sinä häviäisit sillä jos yhteyttä ottaisit? Ehkä hän odottaa yhteydenottoasi.

    • jos on tunteita

      ja haluat olla yhteyksissä niin uskalla edes itsesi tähden - eipähän jää vaivaamaan. voitkai kysellä kuulumisia ja pyytää kahville vaikka ihan kavereina miettimättä sen pidemmälle...edeten askel kerrallaan

    • jos hän uskaltaisi

      Jos hän ottaisi minuun yhteyttä, niin oisinpa silloin aika onnellinen nainen.

    • syy mun hymyyn

      Mua puolestaan pelottaa, ettet ota yhteyttä.... Jos tunnet edelleen jotain mua kohtaan, niin tavataan ja puhutaan asiat selviksi...

    • 1nainen

      Odotan koko ajan:)

    • En ummarra

      Miten sellaanen testosteronipaukku voi olla tollanen pupupöksy?

    • mä vaan

      Älä anna olla. Ota yhteyttä.

    • EverythingUWishFor

      Be a man! :) Kysy esimerkiksi mitä kuuluu? Jos ei vastaa, niin mitä sitten?

    • tuskin syö sut

      Mä en sinuna edes kysyisi täällä. Jokainen kuitenkin tyylilleen uskollisena.

    • fghujiok

      Kerranhan tässä vain eletään... eli go for it! Lähetä aluksi jotain neutraalia, vaikka joku sellainen vitsi-kiertokirje mitä nyt kenelle tahansa hyvänpäiväntutulle voi laittaa (laita muitakin tuttuja vastaanottajaksi, niin ei näytä siltä että se on vain häntä varten, jos haluat vieläkin neutraalimman vaikutelman). Hän voi sitten halutessaan jotain siihen kommentoida jos haluaa jutella kanssasi. Tai pyydä facebook-kaveriksi jos sitä käytät, sekin on aika neutraalia. Pikkuhiljaa siitä eteenpäin.

    • En pidä tuollaisesta

      Aloitus on ihan turhaa epämiehekästä lätinää ja nössöilyä.Inhoan tuollaista.

    • laita pois

      Voihan sitä viestin laittaa. Fiksut ihmiset reagoivat ja vastaavat ystävällisesti.

    • Kai sinä

      aikuisena ihmisenä tiedät halusi ja toiveesi.
      Kokeile, kauan siitä on jo aikaa, viimeisestä kerrasta, mutta kokeile.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe