Ainakin joskus

olit ihastanut

sitten sun käytös muuttui siihen että välttelet katseita ym. Toisaalta samaa teen minäkin, eli en mä tiedä, mitä tekisin, tai tuskin kumpikaan tietää?

Ehkä toi yläkerran ukko tietää mitä tapahtuu tai tehdään, enkä tarkoita yläkerran ukkoa joka ottaa alkoholia vaan. No kyllä sä varmaan tiedät ;).

13

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en siivoa sotkuja

      menneet on menneitä. likasanko on täyttynyt jo ajat sitten.

    • Ujo mies:.P

      Ootko varma ettei vaan tilanteesta johdu esim ulkopuoliset tekijät?

      • kerroppa

        esim mitkä ulkopuoliset tekijät .?


    • Oliskos näin?

      Ehkäpäs itse teit jotain joka sai mut varovaiseksi näyttää enää niitä tunteita????

    • Olen tehnyt

      jo aloitteeni, eikä niihin vastattu.
      Mitä sitä tyhjää lämmittelemään, mitään ei näytä ikinä tapahtuvan, eikä asia etenevän.

      • Et kai FB:n

        Kröhöm, miten mahdoit aloitteen tehdä?


      • Olen tehnyt
        Et kai FB:n kirjoitti:

        Kröhöm, miten mahdoit aloitteen tehdä?

        Parin irl-kanavan kautta koittanut rikkoa jäätä, ottanut yhteyttä.


    • aivot jäässä ????

      Sitkeä sissi sitten olet jos yhä roikut lahkeessa vaikka toinen on tehnyt vastaamattomuudella asian selväksi.

      Mitä kuvittelet tuosta saavasi vaivan palkaksi ?

    • -----

      Tämä ei ole mulle, mutta kuvaa tilannettani.

      Ihastuneet katseet ja pieni flirttailu ovat vielä kevyttä ja mukavaa ajanvietettä. Jos mies on tarpeeksi kiinnostunut, hän kyllä tekee aloitteen ja odotan, että mies ilmaisee kiinnostuksensa selvästi. Muutoin lyön jarrut pohjaan tunnepuolellakin, sillä en jaksa enää haihatella.

      • Tämä jos ei tepsi

        Olet siis tottunut jarruttamaan, vaikka keli on liukas. Se voi olla vaarallista tiedätkö mutkassa. Silloin pitää painaa kaasujalkaa. Sori. Tämä oli ehkä huono vertauskuva. Mutta tiedän juuri, mitä ajattelet hänestä. Olet hänelle vihainen yhdestä nimenomaisesta syystäkin, mutta silti vielä kiinnostunut hänestä. Sen huomaa rivien välistä, äläkä vain yritä väittää muuta. Teet ihan oikein, mutta paina vielä kerran sitä kaasujalkaa hänen suuntaansa. Saatat yllättyä, miten se tehoaa.


    • -----

      Varmaan noin. Nykyiseen tilanteeseen vaikuttaa sekin, että olen 80 prosenttisesti toipunut elämäni pahimmasta sydänsurusta, en siis täysin "terve" vieläkään.

    • näin kävi

      Sinusta se vetäytymiseni johtui. En voi jäädä tilanteeseen jos ei ole yhteistä tulevaisuutta. Haluan toteuttaa unelmia, elää normaalia arkea rakkaan ihmisen kanssa. En voi enkä halua rakentaa suhdetta yksin, haluan osallistuvan kumppanin.

      • Olen tehnyt..

        Pakko kompata tätä.
        Mutta en halua syyllistää; ei ole toisen syy, jos en vaan tarpeeksi nappaa.
        Kunhan sit vaan menen pois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe