koulu uinnista pojille

hetero alasti saunas

miksi ette ota niitä uikkareita pois pelkäättekö saavanne erektion tai että joku näkee teitin kyrvän? siinä ei oo mitään hävettävää koska saunaan on aina menty alasti ja tullaan menemään.
olen niin kauvan kuin muistan mennyt uikkareitta saunaan eikä mulle oo koskaan sanottu mitään paitsi pari kertaa ja silloinkin olen sanonut että oletteko jtn tyttöi ku ette uskalla ottaa ja heti ovat hiljentyneet. olen ala asteella ja niin myös yläasteella mennyt aatamin asussa saunaan enkä ole kehoani koskaan hävennyt. ymmärrän kuitenkin jos sulla on aivan saatanan pieni tai ei ole karvoitusta ja se on aivan normaalia mutta muuten ei pitäis ol mitään ongelmaa

asiallisia vastauksia pyydän

t:15 poika

10

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niiiiih 7lk

      No se sattuu olemaankin että on pieni tai karvaton, tai sitten häpeää itseään mutta minusta se on oma asia

      • hetero alasti saunas

        niin. en ole koskaan sen kummemmin ajatellu asiaa. olen aina vain mennyt ja tullut. tuo nyt on aivan ymmärrettävää mutta sitten se että jotkut pilkaa siitä että käy alasti saunas vaikka sen kuuluiski olla niin niin sitä en tajua


    • hobidee

      ''Oletteko jotain tyttöjä kun ette uskalla ottaa pois''

      Eikös tuo mene jo kiusaamisen puolelle? Mun mielestä jokainen saa päättää ite, meneekö saunaan alasti vai uimahousut päällä. Tietenkin eri asia uimahallissa, missä on pakko mennä alasti saunaan. En itsekään viihdy alasti muiden ihmisten edessä. Yhtä lailla sulle vois mun mielestä sanoa että 'ootko homo kun meet alasti saunaan'. Ihan yhtä tyhmää. Tämä on tietenkin vain mun mielipide enkä todellakaan haasta riitaa tai halvenna mielipidettäsi.

    • Tästä syystä

      Uimahallin saunassa riisutaan uimahousut. Syynä on housuihin vedestä tarttunut kloori. Kloori höyrystyy saunan kuumuudessa ja on hengitettäessä epäterveellistä.

      • Hdhwjwbw

        Paitsi jos viruttaa ne erittäin hyvin suihkun alla. Oletko kuullut suihkuista?


      • hetero alasti saunas
        Hdhwjwbw kirjoitti:

        Paitsi jos viruttaa ne erittäin hyvin suihkun alla. Oletko kuullut suihkuista?

        varmasti hän on. kyse onkin siitä otaksä ne pois kun olet suihkussa.


    • Ty77

      Kommentoinpa tähänkin, vaikka olen tyttö. Olen aina mennyt alasti saunaan ja en ole ajatellut asiaa sen enempää. Uima-hallissa on sellainen käytäntö että pitäisi mennä ilman uikkareita. Mitä väliä sillä on, aivan normaaliahan se kai on. Kaikki olemme erilaisia ja omistamme omanlaisen kehon, eikä sitä kukaan siellä varmaan tarkastele että minkälainen *** sinulla on ja niin edespäin. :-) En kyllä osaa sanoa teidän muiden puolesta, mutta itse en tarkkaile muiden kehoa enkä ajattele että onpa kamalaa olla alasti. Mitäpä väliä tuolla on. :-D On kai ne kaikki siellä nähneet alastoman ihmisen ja joskus monta tuhatta vuotta sitten oltiin aina alasti kun ei tunnettu mikä on vaate! Kaikki vaan rohkeasti sinne saunaan ilman uikkareita. Ei se niin vakavaa ole. :-P

    • jätäväliin

      Hohhoijaa... jos ei voi mennä saunaan hygienisesti ilman uikkareita, älä mene saunaan. Jos ei voi mennä altaaseen ilman että käy alasti suihkussa ensin, älä mene koko uimaaltaaseen. Muita kiinnosta uida ja saunoa paskassa.

    • puhtaudenpuolesta

      Minustakin aivan käsittämätöntä miten pienimunasta porukkaa nykyään on kun välistä näkee oikein ku perheenisät tulee jälkikasvunsa kanssa kaikki uikkareissa.

    • vääpelitarkka

      Onneksi viime kerralla oli asiallista väkeä uimahallissa eikä tarvinnut kantaa ketään ulos saunasta pesemään muniaan niska-pers otteella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe