Seksikamusta suhteeseen??

lllöklk

Luonani on käynyt jo vuoden ajan todella ihana panomies... Eli harrastetaan hänen kanssaan kiihkeää ja ihanaa seksiä, hän on hellä ja huomaavainen ja meillä myös huumori pelaa. Itse olen ollut pari vuotta sinkkuna, mutta en tiedä tästä miehestä seurusteleeko vai onko hän sinkku, en ole halunnut pilata suhdettamme ja tunnelmaamme juttelemalla sen syvempiä...

Sanokaas hyvät ihmiset onko kellään koskaan seksisuhde syventynyt varsinaiseksi suhteeksi ja kuinka se käytännössä tapahtuu, jos siltä alkaa näyttämään... Pelkään, että säikäytän miehen, jos alan kysellä enempiä, koska olen todella tyytyväinen seksisuhteeseemme.

Koskaan aiemmin en ole ajatellut tätä miestä muuta kuin seksikamuna, mutta kun eräs toinen treffikaverini olisi halunnut ehkä alkaa seurustelemaan kanssani, niin minulle tuli vahva tunne, etten voi luopua seksikamustani ennen kuin juttelen asiasta hänen kanssaan ja siitä että olisiko meillä mahdollisesti tunteita toisiamme kohtaan...

Eli pilaanko hyvän seksisuhteen keskustelemalla henkeviä vai jatkanko entiseen tapaan ja lopetan vaan yht.pidon hänen kanssaan, jos alan seurustella jonkun muun kanssa??

En olisi voinut arvata, että minulla voisi olla tunteita tätä seksikamua kohtaan, mutta ehkä niitä on sittenkin... Ja miten on miehet onko nainen teille pelkkä pano vai onko teillä tunteita vakiseksikumppanianne kohtaan? Miten tämä mies pystyy pussailemaan kanssani ja olemaan hellä ja huomaavainen, jos ei yhtään välittäisi.... ???

6

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öllöllää

      Miten tämä dilemma liittyy nettideitteluun? Onko se toinen treffikamu netistä naarattua tavaraa?

    • runkku-eebertti

      Ei kannata poijjaat ottaa tosissaan näitä tyhmiä provoviestejä. Niitten tarkoitus on vaan ärsyttää yksinäisiä sinkkumiehiä tällä palstalla. Tosiasiassa toikin viesti on jonkun miehen väsäämä.

    • klklkk

      Anteeksi nyt vaan mutta tämä ei ole mikään tyhmä provoviesti, vaan todellakin tarina aivan oikeasta elämästä.... Kaiken lisäksi toinen näistä miehistä oli luonani tänään... Ja juu, kyllä kumpainenkin on naarattu netistä, siksi tällä palstalla ollaan..... = DD

    • aloittajaaa

      Olis oikeesti kiva saada vastauksia tähän, että voiko seksiseurasta kehittyä jotain vakavampaakin?? Onko kellään kokemusta??

    • Mies46v

      No totta kai ne voi kehittyä. Miehenä ehdottaisin että kysyt suoraan kiertelemättä ja kaartelematta että kiinnostaako seksisuhdettasi oikea suhde sun kanssa. Toiselle en kertoisi mitään ennenkuin olet päättänyt mitä teet seksikumppanisi kanssa. Jos hän on kiinnostunut niin sitte voit miettiä kumman kanssa haluat olla, ellei niin sitte pitää valita seksisuhteen ja sen toisen kanssa mahdollisesti syntyvän parisuhteen välillä.

      Miehellä on varmasti tunteita sinua kohtaan, mutta ovatko ne sellaisia että hän haluaa olla kanssasi enemmän kuin kaveri on sitte toinen juttu.

    • mää olen sinkku

      Tietenkin se on varattu koska kelpaa sulle seksiseuraksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe