Pahantekijät

Heitteillä

Eikö vanhempien pitäisi valvoa leirintäalueella omia pikku terroristeja pahanteolta? Pahimpia näyttää olevan 6-10 v pojankoltiaiset, jotka rikkovat surkuamatta alueen leikkipaikkojen kalustoa? Samalla vaurioituvat matkailuvaunut ja -autot, kun leikkikaluja lentelee kuin tykin suusta. Aina ei näitä pikku roistoja saada edes kiinni, kuka sitten vastaa kustannuksista?

Kasvatuksesta se jo pitäisi lähteä, mutta sitä kasvatusta ei ehditä hoitaa, kun vanhemmilla on "muita" tärkeämpiä harrastuksia ja tenavat ovat viikonloput heitteillä,...

22

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On se Joksu

      Lapset ovat lapsia , mutta kun Joksukin istuu hiekkalaatikolla ensimmäisenä pahanteossa.

    • Voi ei

      Samaan asiaan olen kiinnittänyt huomiota.Aivan käsittämätöntä terrorismia.Mitähän niistä sitten aikuisena kuoriutuu?Toivottavasti ei ainakaan uusia karavaaneja.

      • On se Joksu

        Aivan totta. Joksukin kerran varasti tv huoneen kaukosäätimestä patteritkin.


      • Joksu asialla
        On se Joksu kirjoitti:

        Aivan totta. Joksukin kerran varasti tv huoneen kaukosäätimestä patteritkin.

        Joksu ottaa 1,37 yöllä potalta kantaa Joudu.


      • Joksi miettiikin jo
        Joksu asialla kirjoitti:

        Joksu ottaa 1,37 yöllä potalta kantaa Joudu.

        Ei seiso enään ,ja rumatikkinikin laittaa minut valvomaan

        Aion hirttää itseni lähiaikoina. En kestä enempää. En jaksa enkä halua elää. En kestä sitä kun hän ei tajua sitä että olen tosissani itsemurhani kanssa. Olen aina tosissani itsemurhan kanssa enkä vitsaile itsemurhalla koskaan. En kestä jatkuvaa hoidossani käyntiä. En kestä enää. Olen syntynyt vääränlaiseksi. En halua enkä tarvitse apua tai hoitoa koska olen tullut siihen tulokseen että mistään ei ole apua. En halua elää enää. Haluan tappaa itseni


      • Tiedetään!
        Joksi miettiikin jo kirjoitti:

        Ei seiso enään ,ja rumatikkinikin laittaa minut valvomaan

        Aion hirttää itseni lähiaikoina. En kestä enempää. En jaksa enkä halua elää. En kestä sitä kun hän ei tajua sitä että olen tosissani itsemurhani kanssa. Olen aina tosissani itsemurhan kanssa enkä vitsaile itsemurhalla koskaan. En kestä jatkuvaa hoidossani käyntiä. En kestä enää. Olen syntynyt vääränlaiseksi. En halua enkä tarvitse apua tai hoitoa koska olen tullut siihen tulokseen että mistään ei ole apua. En halua elää enää. Haluan tappaa itseni

        Tuo "Joksu" on vain yksi Reinon viesteissään käyttämistä salanimistä. Oikeastihan Reino on Jokinen.


      • Joksu huolissaan
        Tiedetään! kirjoitti:

        Tuo "Joksu" on vain yksi Reinon viesteissään käyttämistä salanimistä. Oikeastihan Reino on Jokinen.

        Sekös minuakin v.ituttaa , vaikka olen sen Joksu nimen rekisteröinytkin itselleni , ettei tule väärin käsityksiä


      • kkjhg
        Tiedetään! kirjoitti:

        Tuo "Joksu" on vain yksi Reinon viesteissään käyttämistä salanimistä. Oikeastihan Reino on Jokinen.

        Kuten huomataan,näistä paholaisita kasvaa näitä Joksuja ja vastaavia häiriköitä, koska ovat jo pentuna sitä.


    • Joksu on termiitti

      Totta kirjoitat. Kyllä Joksu on aika termiitti alueilla. Joksu ei edes päästä toisia possujunaan, haluaa yksin vaan ajella junalla.

    • Porttikielto

      Onko niin ett ns. lapsiperheet on koko systeemin ongelma,rikkovat paikat ja vehkeet.Ykssinkertainen ratkaisu - porttikielto näille vaunukunnille.

      • Joksu fani

        Joksukin on jo 70 v ,mutta silti varasti alueen tv kaukosäätimestä patterit

        Joksu on tietysti päästään vajaalla liikkuva termiitti.

        Vei yhdeltä lapseltakin ämpärin ja lapion hiekkalaatikolla


      • Tiedetään
        Joksu fani kirjoitti:

        Joksukin on jo 70 v ,mutta silti varasti alueen tv kaukosäätimestä patterit

        Joksu on tietysti päästään vajaalla liikkuva termiitti.

        Vei yhdeltä lapseltakin ämpärin ja lapion hiekkalaatikolla

        Täyttä ymmärrystä (imbesilli) vaillahan sinä reino "joksu" jokinen olet aina ollut!


      • Joksu utelee
        Tiedetään kirjoitti:

        Täyttä ymmärrystä (imbesilli) vaillahan sinä reino "joksu" jokinen olet aina ollut!

        Olen nyt vähän utelias . Sopiiko teille

        Kuinka te toiset hoidatte hommat . Minulla tulee aina yöllä mieleen klo 02.15
        työntelen usein sormia pyllyyni ja se tuntuu ihanalta. varsinkin kun pyörittää niitä aukon suulla ympyrää tai oikein syvälle. joskus laittanut kolapullon ja tuntuu oikein ihanalta. miten muut pyllyn kanssa nauttii


      • Äly hoi
        Joksu utelee kirjoitti:

        Olen nyt vähän utelias . Sopiiko teille

        Kuinka te toiset hoidatte hommat . Minulla tulee aina yöllä mieleen klo 02.15
        työntelen usein sormia pyllyyni ja se tuntuu ihanalta. varsinkin kun pyörittää niitä aukon suulla ympyrää tai oikein syvälle. joskus laittanut kolapullon ja tuntuu oikein ihanalta. miten muut pyllyn kanssa nauttii

        Aina kun reino "joksu" jokiselta kaikkoaa pämmynsä sisältä viimeinenkin järjenvalo, alkaa pöpireino lähetellä noita sairaita törkyviestejään!


      • Joksu fani
        Äly hoi kirjoitti:

        Aina kun reino "joksu" jokiselta kaikkoaa pämmynsä sisältä viimeinenkin järjenvalo, alkaa pöpireino lähetellä noita sairaita törkyviestejään!

        Pämmynsä ?? Onko taas Savonkieltä?. Onko Joksun " Pämmyssä sökähtänyt "

        Joksu on hyvin avoin seksielämästään öisin.


      • Maksumies...
        Joksu fani kirjoitti:

        Pämmynsä ?? Onko taas Savonkieltä?. Onko Joksun " Pämmyssä sökähtänyt "

        Joksu on hyvin avoin seksielämästään öisin.

        Vanhempien välinpitämättömyys, siinäpä se. Unohdutaan sen kupin ääreen.


      • Joksu mietteissään
        Maksumies... kirjoitti:

        Vanhempien välinpitämättömyys, siinäpä se. Unohdutaan sen kupin ääreen.

        Mutta asiaan,mietitkö Joksu öisin aina Rumatikkiä ja Reinoa?


      • Sinulle Reino J
        Joksu mietteissään kirjoitti:

        Mutta asiaan,mietitkö Joksu öisin aina Rumatikkiä ja Reinoa?

        kuunteleva_kirkko
        16.4.2014 10:10

        Hei Reino J

        Mä tiedän, että masennus on vaikea ja vakava sairaus ja yötäpäiväinen masennus vie ihmisen voimat.
        Siltikin toivon ja rukoilen siunausta ja elämänhalua myös sinulle.
        Päivi-pappi


      • Joksu valvoo
        Sinulle Reino J kirjoitti:

        kuunteleva_kirkko
        16.4.2014 10:10

        Hei Reino J

        Mä tiedän, että masennus on vaikea ja vakava sairaus ja yötäpäiväinen masennus vie ihmisen voimat.
        Siltikin toivon ja rukoilen siunausta ja elämänhalua myös sinulle.
        Päivi-pappi

        Palstavahti Joksu päivystää hänelle osoittettuihin 3 min viiveellä Rumatikillä.


      • Joksu on huolissaan
        Joksu valvoo kirjoitti:

        Palstavahti Joksu päivystää hänelle osoittettuihin 3 min viiveellä Rumatikillä.

        Joksu kopioi. Joksu pyytää jo papiltakin apua poikkeavuuteensa.
        Ne lapset ovat Joksulle herkin asia . Fiatin pakoputken jälkeen
        kuunteleva_kirkko
        16.4.2014 10:10

        Hei Reino J

        Mä tiedän, että masennus on vaikea ja vakava sairaus ja yötäpäiväinen masennus vie ihmisen voimat.
        Siltikin toivon ja rukoilen siunausta ja elämänhalua myös sinulle.
        Päivi-pappi


      • Ei meidän
        Joksu on huolissaan kirjoitti:

        Joksu kopioi. Joksu pyytää jo papiltakin apua poikkeavuuteensa.
        Ne lapset ovat Joksulle herkin asia . Fiatin pakoputken jälkeen
        kuunteleva_kirkko
        16.4.2014 10:10

        Hei Reino J

        Mä tiedän, että masennus on vaikea ja vakava sairaus ja yötäpäiväinen masennus vie ihmisen voimat.
        Siltikin toivon ja rukoilen siunausta ja elämänhalua myös sinulle.
        Päivi-pappi

        Ei meidän lapset ole tuollaisia tuholaisia. Kylläkin Timpan ja Sepon riiviöt rikkovat kaiken eteensä tulevan.


    • Pannuhuone

      Meidän nuorisokerho tilassa poikkeuksetta elektroniikkalaitteiden kaukosäätimet on joko varastettu tai ainakin paristot ja suojakannet hävitetty. Sohvat vedelty puukolla halki, tupakalla ja sytsärillä poltettu palojälkiä joka puolelle. Milloinkohan syttyy tulipalo?

      Jaa laumassa vielä tyhmyys tiivistyy. Porttikielto tällaisille. Ja vanhemmille lasku remonteista.

      Eikö olisi syytä ruveta seuraamaan, mitä se jälkikasvu leirIntäalueilla puuhastelee? Ja onko invavessat nuorison panohuoneita?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe