en voi mennä kouluun kun oon niin ruma

tyttö15v

En tiiä mitä teen koska oon niin ruma etten kehtaa mennä kouluun. Oon ollu jo viikon pois koulusta ja en voi olla pois koulusta siihen asti et oon 18 ja saan mennä kauneusleikkaukseen. Vinkkejä mitä teen tän asian kanssa? Ja voi antaa vinkkejä miten näyttää perusnätiltä.

24

501

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -95poika

      Haluisiks laittaa kuvan itestäs? Ja en isko että miltää morsolta näytät

    • Auttaja52

      Hei äläs nyt, olet kaunis omalla tavallasi! Koita päästä yhteisymmärrykseen itsesi kanssa!

    • -95poika

      Antasitko muuten pimpsaa? Mulle kyllä kelpaa rumempikin.

      • tyttö15v

        Annan jos tällainen rumempi tuhero kelpaa.


      • OotKaunis:333
        tyttö15v kirjoitti:

        Annan jos tällainen rumempi tuhero kelpaa.

        Kelpaa mulle ainaki :o oon ite 16v. Kikkaa mulle: 7r0lls120


      • oikeatyttö15v
        OotKaunis:333 kirjoitti:

        Kelpaa mulle ainaki :o oon ite 16v. Kikkaa mulle: 7r0lls120

        ok kiva


    • Aive.

      Oon melko varma ettet oo rumempi kun tietyt tytöt mun koulusta. Vai ootko lyhyt läski lyllerö jolla on keltaset ja harvinaisen vinot hampaat, ja hiukset sen näköset kun ei ois pesty viikkoon? Jos ET ole, niin et ole rumin ihminen jonka tiedän. Jos OOT... niin sitä ei kyllä kauneusleikkauksella korjattais.

      • oikeatyttö15v

        Siis kyllä mä hygieniasta huolehdin ja laitan hiukset joka aamu ja meikkaan kouluun. Ja oon 55kg ja 170cm pitkä mut laihdutan koko ajan eli kohta oon varmaan laiha.


    • Timo Aho

      Oopt kjyllä varmaan lihavimpia tuntemiani 15 vuotiaita. Ensiksi sun pitäis laihyduttaa VÄHINTÄÄN 5-7 kiloa ja kokemukseni mukaan tuollaiset ihmiset kuin sinä olette kaikkein alttiimpia mielenterveysongelmille ja narsismille. Kannattaakin ehkä vaan pysyä kotona.

      • tyttö15v

        Aionkin laihduttaa 40 kiloon asti ja en menny tänäänkään kouluun koska oon niin ruma


      • 15vpoika
        tyttö15v kirjoitti:

        Aionkin laihduttaa 40 kiloon asti ja en menny tänäänkään kouluun koska oon niin ruma

        Älä laihduta. 170/55 on hyvä, ei todellakaan lihava. 170/40 on jo rajusti alipainoinen, itse en sellaista ainakaan haluaisi.

        Paha sanoa ilman kuvaa, mutta tuskin olet muiden mielestä niin ruma kuin mitä itse kuvittelet.


      • Anonyymi

        Lihas painaa enemmän ko läski.


    • valkoritariqw

      Miten sun ulkonäkö koulunkäyntiis vaikuttaa? Kouluun ei mennä muiden mieliks vaan ihan oman tulevaisuuden kannalta.

      • tyttö15v

        Mua ahdistaa olla siel ja hävettää jos joku näkee mun naaman


      • nototaaa
        tyttö15v kirjoitti:

        Mua ahdistaa olla siel ja hävettää jos joku näkee mun naaman

        Älä nyt rupea mihinkään 40 kiloon laihduttaan. Olen saman pituinen kuin sä ja painan 47kg, laihdutin itteni syksyllä 45 kilon lähtöpainosta 39-40 kiloon ja tiedätkös mitä kävi? Mut vielään lääkäriin jossa otettiin kaikkia kokeita ja testejä ja sydänfilmi, joka mulla oli alle 40. Niinpä sain välittömästi lähetteen keskussairaalaan, siellä mä sit olin ja aamusin mut punnittiin yöllä olin kiinni sydämenseuranta laitteissa. Eikä se lysti siihen loppunut vaan tässä nyt olen koko kevään siellä rampannut punnituksissa jne. Ja yksi aamu syksyllä pyörryin ja löin pääni ja urheilua aktiivisesti 5-7krt viikossa harrastavana alkoi sydän tykytellä rinnassa urheilua harrastaessa ja pyörrytti, reidet särki aina ja paleli ihan hirveästi. Ja kyllä. Okin juuri 170cm pitkä ja painoa 40kg. Tollaistako sä sitten haluat? - Enpä usko. Nauti elämästäs ja tee asioita joita haluat! Oott ihanan sopivan painoinen ja näytät varmasti ihan kauniilta, omallatavallasi. :)


    • tyttö15v

      Tuli muuten äsken kakka housuun!

      • map

        Mittojesi mukaan olet hyvän kokoinen. Mukavaa että huolehdit hygieniastasi :-)


    • Siis WTF? Jos oot niin epätyytyväinen ittees niin ammu ittes! Ihan niinkuin joku välittäis sun ulkonäöstä koulussa ;O. Ei ne oppilaat tuu sun ulkonäön takia kouluun vaan pelkästään OPISKELEMAAN! Miten säälittävä sä oot ku et voi hyväksyä ittees sellasena ku oot... Et sä ole mikään linnunradan keskus joten nobody cares how do you look like.

      Se on niin epäluonnollista tehä kauneusleikkaus.... Sä muutut vielä rumemmamks niinku michael jackson.

      Ennen leikkausta:
      http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://images4.fanpop.com/image/photos/19600000/Michael-Jackson-michael-jackson-19665848-1000-1280.jpg&imgrefurl=http://www.fanpop.com/clubs/michael-jackson/images/19665848/title/michael-jackson-photo&h=1280&w=1000&tbnid=9YupXE6DO-oovM:&zoom=1&docid=sQ9aocP2k9G6iM&hl=fi&ei=23RZU_-5IOak4gTVv4CYAQ&tbm=isch&ved=0CGwQMygDMAM&iact=rc&uact=3&dur=967&page=1&start=0&ndsp=14

      Leikkauksen jälkeen:
      http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://cdn.frontpagemag.com/wp-content/uploads/2013/07/michael-jackson.jpg&imgrefurl=http://www.frontpagemag.com/2013/ben-shapiro/how-michael-jackson-got-away-with-it/&h=1366&w=1000&tbnid=0I5KevQ2WwA0wM:&zoom=1&docid=N2c3V_ksfJKEjM&hl=fi&ei=23RZU_-5IOak4gTVv4CYAQ&tbm=isch&ved=0CGoQMygBMAE&iact=rc&uact=3&dur=272&page=1&start=0&ndsp=14


      Sulla on vielä mahis pelastaa ittesi iteltäs!

      • Hyi vittu mikä nenä...


      • Pannaankooikeesti???
        darkfiver kirjoitti:

        Hyi vittu mikä nenä...

        Haluisiks panna mun kaa ku must tuntuu, että oot ihan hyvännäkönen? Kuva olis kiva. :)


    • Panomiespeppu24

      Olin eilen sun mutsis kaa baarissa ja näin asiallisen pojan joka joi viinaa ja voin sanoo et runescape on hyvä peli mut täs ei oo logic joten se on overrated

      • Kylie hoodee

        Sit mä olin koira. BARK BARK


    • kurkkunaamio

      et ole ruma käytä kuorinta naamioita ja savi naamioita ne puhdistavat ihoa käytä kurkku naamiota sellainen joka kuivuttuaan vedetään iholta pois se kaunistaa ihoasi siispä mene kauppaan nyt ostamaan

    • voivoi, ei muuta kuin pussi päähän

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3700
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1813
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      151
      1270
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      913
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      870
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      850
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      830
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    Aihe