Onko sinulla pakkomielle puuttua jokaiseen aloitukseen?

galluppia pukkaa

Tuntuuko siltä, että kommenttisi on aivan välttämätön, vaikka siinä ei olisi mitään järkevää?
Elääkö sisälläsi tunne siitä, että olet palstalle joku elossapitävä voima, jota ilman ei tulla toimeen?

Jos vastasit "kyllä" jokaiseen kysymykseen, on jo korkea aika miettiä elämän mielekkyyttä.

22

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä aloitus.
      Odotan kommentteja jännityksellä.
      Saatan sitten kommentoida itsekin.

      H.

      • juuuuuuuu

        Johan tuppasit, sitten ihmetellään miksi ei voi olla lukematta viestejäsi :DD


      • juuuuuuuu kirjoitti:

        Johan tuppasit, sitten ihmetellään miksi ei voi olla lukematta viestejäsi :DD

        "juuuuuuuu"

        Mikä meni ohi?
        Ainahan on kohteliasta vastata kun kysytään.
        Aloituksessakin.
        Eihän aloituksetkaan aina ole minun vikani.
        Ei kai sinua vaan alkanut harmittaa tyyli millä vastasin?


        H.


      • juuuuuuuu
        hunksz kirjoitti:

        "juuuuuuuu"

        Mikä meni ohi?
        Ainahan on kohteliasta vastata kun kysytään.
        Aloituksessakin.
        Eihän aloituksetkaan aina ole minun vikani.
        Ei kai sinua vaan alkanut harmittaa tyyli millä vastasin?


        H.

        Ei, mulle on tyylisi yhdentekevä :)


    • gluppi

      Kyllä
      kyllä
      kyllä
      kyllä

    • mutta joillakin on

      EI!
      EI!
      EI!
      EI!

    • epävarma

      ehkä
      kyllä
      toisinaan
      no ei!

    • Plääh!
      Natoksi taitaa mennä tämäkin aloitus.

      H.

    • mimmimummi*

      Minun kommenttini ei ole välttämätön....vaikka joskus tuntuu ettei tuo aloituskaan ole todellakaan ....välttämätön..Sopisi jo aloitettuunkin keskusteluun...eikä tehtäisi aloitusta vain aloituksen vuoksi...
      Mutta hyvä että vastataan ja keskustelua ei synny ellei vastata..

    • jonkun tapa

      Eikä keskusteluun tartte puuttua kiusan takia jos ei muuten kiinnosta

    • posari

      Luen otsikot, jos on kiinnostava (tai ei muuta tekemistä) avaan ketjun. Kommentoin jos on pikkasenkin mahdollisuus humoristeen leikittelyyn. Tai sitten vastaan ihan vaan tällaiseen kyselyyn :)

      • "posari"

        Minä en koskaan näyttele.
        Avaan kaiken, luen kaiken.
        Kommentoin kaikkeen.
        Sarvin tai hampain tai ilman.
        En usko että kukaan haluaa huomiota ilman jäädä.

        H.


    • --++--

      Ei.

      • posari

        Niin se on hunksz,

        Jos sitä luppoaikaa on jäädä väijymään, että huomasiko kukaan,
        vastasiko, mutta jos sitä luppista ei ole, niin saattaa hyväkin vastakaiku jäädä huomiotta. Se on tahatonta, ainakin minun kohdallani, mutta joskus nakotan koneen äärellä ja mielestäni todella vitsikkääseen vastaukseeni kukaan ei reagoi.
        Elämä se on puutarhatontullakin.


      • Hei kun keikuskelen
        posari kirjoitti:

        Niin se on hunksz,

        Jos sitä luppoaikaa on jäädä väijymään, että huomasiko kukaan,
        vastasiko, mutta jos sitä luppista ei ole, niin saattaa hyväkin vastakaiku jäädä huomiotta. Se on tahatonta, ainakin minun kohdallani, mutta joskus nakotan koneen äärellä ja mielestäni todella vitsikkääseen vastaukseeni kukaan ei reagoi.
        Elämä se on puutarhatontullakin.

        "posari"

        Hauska sana tuo "nakotan". Koskaan ennen en ole kuullut. Sopiiko, että liitän tuon sanan omaan sanavarastooni. Sille vois olla käyttöä.

        Mulla on sama juttu, jos yritän tehdä jotakin hyvin-hyvin Vitsikästä (omasta mielestä), niin kukaan ei reagoi mitenkään. Ja jos reagoi, niin pistää miinuksen.
        Minä siinä sitte pyörittelen silmiäni ja öönä oon ja ihmettelen, että ymmärsiköhän joku minun kommenttini jotenkin eri tavalla, kuin mitä itse tarkoitin.

        Parasta ku ei vitsaile mitään.


      • posari kirjoitti:

        Niin se on hunksz,

        Jos sitä luppoaikaa on jäädä väijymään, että huomasiko kukaan,
        vastasiko, mutta jos sitä luppista ei ole, niin saattaa hyväkin vastakaiku jäädä huomiotta. Se on tahatonta, ainakin minun kohdallani, mutta joskus nakotan koneen äärellä ja mielestäni todella vitsikkääseen vastaukseeni kukaan ei reagoi.
        Elämä se on puutarhatontullakin.

        "posari"

        Vitsi on vanhalle vaivaksi.
        Vanhat vitsit osaa jo, ja uusia ei oikein ymmärrä.
        Vanha kun on jo omassa naamassaan urautunut.

        Vaan emme me kaikki.
        Se on onnea se.

        H.


      • posari
        Hei kun keikuskelen kirjoitti:

        "posari"

        Hauska sana tuo "nakotan". Koskaan ennen en ole kuullut. Sopiiko, että liitän tuon sanan omaan sanavarastooni. Sille vois olla käyttöä.

        Mulla on sama juttu, jos yritän tehdä jotakin hyvin-hyvin Vitsikästä (omasta mielestä), niin kukaan ei reagoi mitenkään. Ja jos reagoi, niin pistää miinuksen.
        Minä siinä sitte pyörittelen silmiäni ja öönä oon ja ihmettelen, että ymmärsiköhän joku minun kommenttini jotenkin eri tavalla, kuin mitä itse tarkoitin.

        Parasta ku ei vitsaile mitään.

        Käytä veikkonen. Suomen kieli on niin värikästä ja moniulotteista, että kannattaa noukkia kaikki sanat ja käyttää niitä, ettei katukieli englanti pääse ihan ikäihmisten palstoille. Minä kyllä virsnistelen ja hymyilen useinkin muitten keskusteluille, mutten joka soppaan lusikkaani pistä.


      • posari
        hunksz kirjoitti:

        "posari"

        Vitsi on vanhalle vaivaksi.
        Vanhat vitsit osaa jo, ja uusia ei oikein ymmärrä.
        Vanha kun on jo omassa naamassaan urautunut.

        Vaan emme me kaikki.
        Se on onnea se.

        H.

        Ei vanhalle vanhoja, hunksz

        Vitsejä siis. Malttamattomana luonteena en jaksa kuunnella ja tekee mieli keskeyttää pitkäpiimäistä.
        Uudet urat naamalla nauruksi pistää, vaikkei vitsinä voikaa ottaa.


    • Hei kun keikuskelen

      Minulla ei ole minkäänmoisia pakkomielteitä.
      (no okei sitte, on mulla yks tällä hetkellä)

      Palatakseni aloitukseen:
      a) Ei ole pakkomiellettä tulla koko palstalle.
      Tuun jos tuun käväsemään, jään mojumaan hetkeksi tai häivyn yhdessä ja puolessa minuutissa.

      b) Minun kommenttini Ei ole välttämätöntä. Jos vastaan, niin kirjoitan aina järkevää juttua. Järjetöntä en edes osaa. Tää nyt tiedoksi vaan :)

      c) Jos meikäläinen olisi palstan elossapitävä voima, niin luulenpahan niin, että tää olis jo aikoja sitte kuihtunut pois. Aloituksia en osaa tehdä. Enkä pahemmin osaa/tahdo edes keskustella.

      En avaa edes kaikkia otsikoita. Jos joku pistää liian tylsän otsikon avaukseensa tai muuten otsikko ilmoittaa, että on minulle tylsä avaus, niin jätän sen rauhaan.

      Live-elämässäkään en piittaa sekaantua joka asiaan. Kunhan jaksan omia ajatuksiani paimentaa, niin se riittää minulle.

    • Korkea aita

      Kyllä.

    • bulluggia...

      Ei :)))))), mutta tähän oli.

    • Hahaha ei ole.
      En tiedä mitään kiukaista enkä karvattomista miehistä, musiikkilinkkien laittaminen on tylsää ja en suunnittele muuttoa Välimeren alueelle...mutta on joitakin aloituksia joihin voi laittaa jonkun repliikin ja sitten se pakkomielle alkaa kun on ihan pakko lukee jos joku on vastannut....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe