Edullisia lounaspaikkoja

reissu edessä

Esimerkiksi malagasta ja torremolinoksesta, suositelkaa. Saisi olla muutakin kuin tapasta.

Missä siis voi syödä edullisen tai suht edullisen lounaan, päivän pääaterian?

24

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haloo pahvi

      Minä ja moni muukin on varmasti miettinyt että miksi kaiken täytyy olla edullista tai halpaa?

      Mihin te sitä rahaa keräätte?

      Ruoka ja asunto eivät saa maksaa mitään, puhumattakaan lennoista, mutta koskaan kukaan ei ole kysynyt tai valittanut täällä oluen tai viinan hinnasta.

      Tuosta on pääteltävissä että niiden hinnalla ei ole väliä, kaikki muu pitää olla halpaa.

      Torressa ma Malagassa on paljon baareja joissa voi syödä 6 - 8 eurolla täyden aterian, vai onko tuo hinta liian kova?

      • hämmästynyt!

        Olipa asiaton vastaus asialliseen kysymykseen, näin se suomipoika vaan kyykyttää toista! Onneksi on olemassa muunmaalaisia, joiiden kanssa voi keskustella asiallisesti!


    • ghggu

      Kaikilla ei ole kato sitä rahaa millä mällätä ääliö...

      • tyhjätasku

        no miksi sitten täytyy ne vihoviimeisetkin pennoset tuhlata lomamatkaan?


    • noutopöytä

      Fuengirolan Nuriasolin noutopöytää suosittelen. Hyvää ja halpaa. Hinta-laatusuhde paikallaan.

    • reissu edessä

      No miksi ihmeessä sitä rahaa tarvisi pistää syömiseen ja juomiseen??? Hukkaan heitettyä rahaa.

      matkustamme noin kahdeksi viikoksi ja reissaamme siellä sun täällä ja pidämme tukikohtana Aurinkorannikkoa. Jotkut sen sijaan tulevan samaksi ajaksi paikalleen makaamaan ja syövät ja syövät ja syövät.

      Miksi ihmeessä maata rannalla? Sitä voi tehdä kotimaassakin.

      • Seirita

        Mä matkustan auringon luo,ja sitä Suomessa on muy poco,ja teen vähän muutakin mutta sol on tärkein.


    • Espanjankävijä

      Myös minä matkustan siten, että käytän rahan muuhun kuin syömiseen. Alkoholia en käytä lainkaan, joten siihenkään ei mene rahaa. Sen sijaan hotellin täytyy olla kohtuutasoinen. Ja aktiviteetteja pitää olla paljon.

      Hyvä kotiruokatyyppinen ateria riittää. Jos puhutaan lounaasta, niin hinta ei saisi mennä paljoa yli 10 euron henkilöltä.

      Ilmeisesti kukan ei tunne esimerkiksi Malagaa ja Rondaa ja Cordobaa neuvoakseen niistä hyviä lounaspaikkoja.

      • joukkopakolainen

        Ei siinä tarvitse muutakuin itse mennä tutustumaan. Jokaisella on erilaiset mieltymykset, ei aina se halvin ole paras. Hintataso kuitenkin on aivan toista luokkaa kuin suomemmemaassa kun voi syödä ravintolassa juomineen kympillä! Ja vielä ihan laadukasta ruokaa. Totesin sen taas kerran oltuani pari viikkoa Fugessa, ei paljon kannata itse alkaa laittamaan.


    • seirita

      Siellä on ihan mitä vaan mutta katso jos on paikalliisia,hyvä on La Zoca, Torressa C/Bulto 61 ,palvelu loistava ja hyvä ruoka,sitten halpa on Restaurante Victoria Torremolinoksessa C/ San Gines,playa Carihuelassa,1/2 kana ,salaatti,perunat 6e,tapakset 1e,hyvää ja superhyvä palvelu,mä löydän hyvät paikat jos siellä on porukkaa nytkin oli paljon tyhjiä ja vain osassa asiakkaita kun oli siellä pääsiäisenä 10-24.4.2014.

    • Lada mersu

      Suomalainen illuusio,hyvää halvalla.Ei ole olemassakaan.jos haluaa molemmat hyvän/halvan pitää ostaa kaksi .

    • ewwrwrw

      Paljonko tuolla keskimäärin ruokailu maksaa ravintolassa?

    • Espanjankävijä

      Entäpä Malagassa ja Cordobassa? Ei millään viitsisi käyttää aikaa lounaspaikan etsiskelyyn.

      • espanjassa olija

        Eiköhän jo tässä iässä, kun olet kirjoitustaitoinenkin, kannattaisi itse etsiä ruokakuppinsa.

        En millään viitsisi käyttää vapaa-aikaani sinun lounaspaikkojen etsintään.


      • Järjenjätti
        espanjassa olija kirjoitti:

        Eiköhän jo tässä iässä, kun olet kirjoitustaitoinenkin, kannattaisi itse etsiä ruokakuppinsa.

        En millään viitsisi käyttää vapaa-aikaani sinun lounaspaikkojen etsintään.

        ,mutta "espanjassa olija" jaksaa kuitenkin tyhjänpäiväiseen kommentoimiseen käyttää vapaa-aikaansa. huh huh :DD


      • Älä Kysy Mitään
        Järjenjätti kirjoitti:

        ,mutta "espanjassa olija" jaksaa kuitenkin tyhjänpäiväiseen kommentoimiseen käyttää vapaa-aikaansa. huh huh :DD

        ...eikä näytä syövän mitään koskaan missään, juo ilmeisesti sitäkin enempi. Eikä liiku muualla kuin massakohteissa.


    • Espanjankävijä

      Mistähän aiheista täällä ylipäätään saa keskustella?

      Jos sinä, Espanjassa olija, olet jo luontaisesti paikan päällä ja tunnet esimerkiksi Cordoban, jossa aion olla vain muutaman päivän enkä ole ollut kaupungissa aiemmin, niin ei luulisi olevan hirveä vaiva raottaa sitä tiedollista arkkuaan.

      Niin, mitkä täällä ovat sallitttuja aiheita?

      • espanjassa olija

        Minun elämäntyöni on roikkua täällä ja tyrmätä kaikki typerät kyselyt heti alkuunsa.

        Tilanne on kuulehan silleen, että oma silmä kertoo sen mihin kannattaa mennä syömään, se jos joku tykkää paikasta A niin se ei välttämättä ole sinun mieleen.

        Onko sinulla Espanjankävijä jäänyt levy päälle tuosta Cordobasta ja Rondasta?

        Matkapäiviä tulee minulla vuodessa noin 150, enkä todellakaan liiku massakohteissa.
        Minun tiedollinen arkku aukeaa rahalla, joten jos tietoa haluat niin euroilla sitä saat.

        Vapun kunniaksi annan sinulle vinkin Cordobaan.

        Pääkadulta 3. sivukatu ja sieltä vasemmanpuoleinen laita, 4:s talo ja sen alakerrassa aivan mahtava ruokapaikka, suht edullinen ja isot annokset.
        Kannattaa käydä jo päivällä varaamassa pöytä illaksi, sillä se on todella suosittu, mutta saa siellä päivälläkin ruokaa jos pelkää ettei jaksa valvoa iltaan saakka.

        Rondasta löytyy mahtava sushiravintola, sinnekkin on jonoa.


    • Älä Kysy Mitään

      150 matkapäivää ei ole kovin paljoa. Useimmille matkatöitä tekeville niitä kertyy enemmän. Mutta jos sinulla tuo matkatyö ottaa noin koville, niin ehkä olisi parempi vetäytyä eläkkeelle. Köllötellä keinutuolissa ja höpöttää lapsenlapsille.

      Keskustelu on näemmä kielletty mistään, mikä tapahtuu ennen kello 18 matkoilla. Sen jälkeisistä aiheista saa ja pitää puhua. kaljaa ja naisia, vittua ja viinaa, ne on sallittuja aiheita.

    • TRCVE

      HYvvee ja halapooo. Mielestäni lomalle ei kannate lähteä pihistelemään. Käyttämään aikaa siihen, missä olisi 50 senttiä halvempi ruoka, laadusta välittämättä. Jos näin on, niin sitten vaan Mercadonaan. Sieltä edulliset ainekset ja valmistaa itse. Hassua matkustaa vaika bussilla edulliseen ruokapaikkaan, välittämättä lipun hinnasta.

      Koska suomalaiset oppisivat lähtemään lomalle niin. ettei lueta ravintoloiden listojen hintoja vaan lähdetään nauttimaan hyvästä ympäristöstä ja ruoasta.

      • kitupiikki

        "Koska suomalaiset oppisivat lähtemään lomalle niin. ettei lueta ravintoloiden listojen hintoja vaan lähdetään nauttimaan hyvästä ympäristöstä ja ruoasta."

        Ei ikinä!

        Mikään ei saa maksaa mitään.


      • kunhan kysyn
        kitupiikki kirjoitti:

        "Koska suomalaiset oppisivat lähtemään lomalle niin. ettei lueta ravintoloiden listojen hintoja vaan lähdetään nauttimaan hyvästä ympäristöstä ja ruoasta."

        Ei ikinä!

        Mikään ei saa maksaa mitään.

        Miksi kaikkien suomalaisten pitäisi matkustaa samalla tavalla???


      • Minä vastaan
        kunhan kysyn kirjoitti:

        Miksi kaikkien suomalaisten pitäisi matkustaa samalla tavalla???

        Siksi, että erilaisuus ihan pikkuasioissakin on uhka toisen olemassaololle.


    • reissu edessä

      Eiköhän jokainen käytä rahansa niin kuin huvittaa. Minä en ainakaan matkusta niin kuin jokainen matka olisi viimeinen. Elän kotimaassa normaalikulutuksella, en pihistä enkä tuhlaa kuin joskus, en näe tarpeelliseksi muuttaa elämäntapoja matkalla. Etenkin kun elämykset tulevat muusta kuin ruuasta. Hyvä paikallinen ruoka on tietysti plussaa ja jos sen saa jossain paikallisessa ravintolassa ilman turhaa pönäkkää krumeluuria, niin aina parempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe