kielletty ihastus

cindet35

Olen ihastunut mieheni ystävään. Olemme tunteneet jo melko pitkään ja välillämme on aina ollut tiettyä sähköä. Hän on oikeastaan myös minulle hyvin läheinen ystävä ja siksi on vaikea sanoa onko myös hänellä samankaltaisia tunteita minua kohtaan. Viimeaikoina omat tunteeni ovat kuitenkin vahvistuneet. Hän pyysi minua yksi ilta kahville, istuimme kahvilassa päälle kolmatta tuntia juttelemassa. Olin aijemmin sanonut hänelle harkitsevani eroa miehestäni, jotenkin tuntui että hän..innostui asiasta ja siksi pyysi minua kahville. Tiedän että hän on aijemmin ollut myös minusta kiinnostunut, mutta en tiedä onko enään. Hän myönsi ihastuksensa minulle kolme vuotta sitten, mutta sen jälkeen on tapahtunut yhtä sun toista. Ja hänkään ei varsinaisesti ole sinkku tällä hetkellä. Kamala tilanne! En saa häntä pois mielestäni, mutta tämä on niin väärin! Mietin koko aika ylianalysoinko hänen hipaisunsa ja katseensa. Toissaalta voiko tunne valehdella niin paljoa, että hänkin olisi vielä kiinnostunut. Kuitenkin hän vaikuttaa ihan tyytyväiseltä uudessa suhteessaan. Tuli olo kuin hän olis ajatellut että miksi en aijemmin kertonut ero aikeistani..ääh.. Jotain vinkkejä näiden ajatusten kuollettamiseen?

8

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äityli73

      Ihastumme ihmisiin läpi elämämme. Jo aivan pienet lapset kokevat ihastumisia. Ihastuminen on aivan luonnollista. Meille kaikille. Mutta teot ovat sitten toista. Vaikka olisit nyt ihastunut tuohon miehesi ystävään, et ole sitä välttämättä vuoden päästä. Harkitse siis tarkkaan, miten jatkossa toimit. Koska väärillä teoilla yleensä on ikävät seuraukset. Jos ruokit tuota ihastumistasi käymällä kahvilla kaksin, jonka jälkeen jäät pohtimaan hipaisuja, niin vaikeaa sinulla tulee olemaan. Kirjoitit, että ihastuksesi kohde vaikuttaa tyytyväiseltä suhteessaan. Niin. Minä antaisin olla. Keskittyisin ihan siihen omaan parisuhteeseen. Ja jos haluaisin erota, niin sitten eroaisin. Ihastumiset kyllä menevät ohi ajallaan.

    • kysy häneltä

      Eroa. Et ole kiinnostunut ja rakastunut mieheesi? Joku muu aina kiehtoo? Kysy siltä toiselta mitä hän ajattelee, että kiinnostaako vai jatkaako hän sen toisen kanssa. Sinkkuna kuitenkin löydät uutta jos häntä ei kiinnosta. Ja uutta elämää. Kulissien vuoksi seurustelu loukkaisi vaan miestäsi syvästi. Itse tiedät mitä haluat ja teet miten haluat. Älkää kiusatko kumppaneita enempää, jos meette yhteen. Infotkaa reilusti. Myös kysymyksiin voitte vastata kumpikin omalle, varmasti erossa tulee kysymyksiä. Joskus vaan lopahtaa ja sun miehesi juttu on lopussa? Onko ihastuksesi kestävää vai ohimenevää siihen toiseen?

      • myös

        Ja sen miehen ystävän naisen sydän voi särkyä pahasti. :( Mutta se on sitten uuden miehen asia että eroaako vai jääkö siihen. Yleensä varattuihin ei kannata sotkeutua, sinkkunakin voi olla.


    • eki5

      Minä olen rakastunut vaimoni siskoon. Vaimosta elämme aviotaipaleemme onnellisinta aikaa kun tosiasiassa kompensoin syyllisyyttäni tekemällä vaimoni mahdollisimman onnelliseksi. En saa vain tätä siskoa mielestäni pois. Tätä tunteiden vuoristorataa on jatkunut jo nelisen vuotta. Aivan kuin hän olisi siskonsa parempi, minulle sopivampi versio... pakko olla hiljaa että ei tule sukuriitaa. Kyllä syö tällainen miestä.

      • Tintti.

        Pettäminen ajatuksen tasolla ja toisen tekeminen ylionnelliseksi pelkästään syyllisyyden vuoksi kuulostaa jo aika suurelta syyltä harkita eroa. Nainen on kuitenkin pyörinyt mielessäsi 4 vuoden ajan, joten muutosta ei varmaan tule, ennen kuin teet itse päätöksen? Tunteeko nainen samalla tavoin? Onko hän sinkku? Eroa ennen kuin alat pelaamaan pelejä. Pahimmassa tapauksessa siskokset erkanevat toisistaan ja tämä ihailemasi sisko ei halua olla missään tekemisissä kanssasi.


    • Kamalia seuraa

      Exän eikä tietysti nyxänkään kavereihin kosketa miloinkaan. Ei edes eron jälkeen, se on perussääntö näissä hommissa. Parhaat kaverit ja toisten exät kuuluvat sarjaan, että ei kosketa. Ikinä.

      • nohuhhu

        Typerä ajatus, että jotkut hyvät pitää sulkea pois vain sillä perusteella, että on ollut joskus jonkun kaveri. Kasvakaa aikuisiksi, ennen kun edes ajattelette parisuhdetta!


    • Margita

      Minusta sinun pitäisi miettiä tarkkaan, mitkä asiat tässä toisessa miehessä vetävät puoleensa? Mitä erilaista tässä miehessä on? Ovatko ne puolet tärkeämpiä itsellesi kuin ne asiat, joita saat nykyiseltä mieheltäsi? Jos vastaus on kyllä, niin ennen kuin teet mitään muuta, olisi reilua jos eroaisit nykyisestäsi. Jos olet vapailla markkinoilla ja tämä ihastuksesi ei vastaakaan tunteisiisi, tiedät ainakin että miehesi ei pystynyt antamaan sinulle asioita, joita todella kaipaat.

      Eki5, samat neuvot sinulle.

      Mitä tulee noihin tuttavapiiristä etsittyihin parisuhteisiin, niin en minäkään näe mitään vikaa, että joku seurustelisi jonkun eksän kanssa. Mitä vanhemmaksi tulee, niin asioita suvaitsee (toivoo aidosti toisille vain hyvää) ja ymmärtää paremmin. Jos toisen kanssa ei kolahda, niin jonkun toisen kanssa voi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe